olkogr

Мікростаночок виконаний по дорослому)

153 повідомлення у цій темі

Завалялись в мене рейси і каретки серій MGN9  та 12. Рейси довжиною такою що поле обробки можна зробити ну максиму А4 і то залежно від схеми. Давно лежали, було кілька проектів під них. Але в кінці кінців все перемалював.

Захотів зробити трохи не стандартно, по схемах сучасних наджорстких станків. Щоб побачити в реалі всі переваги та недоліки такої схеми. Буде можливість працювати через стіл (знявши його). Стіл буде перекидатись для збільшення висоти під шпинделем.

Також є думка зробити базовий набір-конструктор для початківців в ЧПК. Що можна було купити зібрати, навчитись працювати зі станком, системами КАМ. Та й різні приблуди до нього докупляти як от лазерну голову (думаю ват 20-30) , 4 вісь, голову для 3Д друку. Шпиндель з автозміною, магазин інструменту,та інше.

Наразі промалював базову механіку.

stanok_new.jpg

stanok_new2.jpg

stanok_new3.jpg

stanok_new4.jpg

stanok_new5.jpg

Змінено користувачем olkogr
8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

пожалуй подпишусь,интересно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хорошая идея. Только удорожать сильно не надо. Если для изучения основ программирования и знакомства с ЧПУ, то это одна задача. А если для проверки возможности реализации такой схемы на маленьком станочке - другая.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, alexandr_st+ написав:

тут еще работать и работать

Це тільки ескізний варіант.

8 годин назад, alexandr_st+ написав:

в нормальной реализации "початківець" сможет только коробку от этого станка купить.

Все залежить від хотєлки і можливостей.

Тут можна і різних виробників рейс і швп вибирати і т. д. Купують же айфони за 1200у.о. за рік викидають. І воно нічого не вчить. Так що думаю клієнт є. Просто купивши китайський маленький станочок (більшого нема куди поставити ) люди розчаровуються, бо воно не жорстке лайно))). А тут можна попрацювати в допусках буде. Та й нарощувати можливості .

7 годин назад, Grif написав:

Только удорожать сильно не надо

Буде багато варантів, але звичайно навіть найдешевший безкоштовним не буде. Так як рейси , ШВП всерівно щось тай коштують... Перший варіант буде на тайванських комплектуючих, тобто буде зразу дорожчим.

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже цікава ідея, при цьому маркетингова також. Як на мене, є величезний попит на маленьки верстати з великими можливостями: моделізм, ювелірна справа і таке інше.

щодо конструкціі, я б на вісь Y всеж поставив дві каретки.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IGon написав:

Y всеж поставив дві каретки.

Маєте на увазі Х. Так там буде дві  просто в моделі те що є). В мене є подовжені каретки. Дивлячись на їх параметри вони не далеко втікають від параметрів двох стандартних. Це теж можна зробити як варіантидля побудови станка. Кріплення зроблю універсальним. Або дві стандартні картеки з меншим ходом станка. Або одна подовжена але хід збільшується на 45мм. Наразі маю тільки подовжені картети з ними і буду експерементувати. Зараз підбираю ШВП, думаю брати 1204. Буде дві на Х, одна на У. А на зет можливо буде рейка).

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, olkogr сказал:

Маєте на увазі Х

так, вже побачив, як в Вас на малюнках розташовані вісі координат. В принципі це залежить від розташування верстата відносно оператора. В мене навпаки, вісь Х - верхня.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IGon написав:

В принципі це залежить від розташування верстата відносно оператора.

Ні від того не залежить є правила по яких називаються осі в станках. Вони абсолютно не залежать від того як воно стоїть до оператора.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr  а можете озвучити ці правила?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

Ні від того не залежить є правила по яких називаються осі в станках. Вони абсолютно не залежать від того як воно стоїть до оператора.

 

Не згоден! Це стосується лише поворотних осей: А - навколо Х, В - навколо У, С - навколо Зет. А ось Х та У - вже інша ситуація. Х - зліва направо, У - від нас, до нас.

Screenshot - 23_03 002.jpg 

Ну і той самий МоріСейкі NV_DCG_Achsen_en1.png

Змінено користувачем IGon
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да ладно!
Совсем недавно в фрезерных станках многие производители успешно меняли местами Y и Z. И ничего :)
На сегодня как-то пришли к общему знаменателю.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буду лаконічним. Ось витримка з книги

 3. ДВИЖЕНИЕ ПО ОСИ X 

3.1. Ось X должна быть расположена предпочтительно горизонтально и параллельно

поверхности крепления заготовки.
3.2. На станках с невращающимся инструментом и заготовкой, например, строгальных,

ось X должна быть положительна в направлении главного движения и параллельна ему.
3.3. На станках с вращающейся заготовкой, например, токарных, движение по оси X
направлено по радиусу заготовки и параллельно поперечным направляющим.
Положительное движение по оси X происходит, когда инструмент, установленный на
главном резцедержателе поперечных салазок, отходит от оси вращения заготовки.
3.4. На станках с вращающимся, инструментом, например, фрезерных, сверлильных:
при горизонтальной оси Z положительное перемещение X направлено вправо, если
смотреть от основного инструментального шпинделя к изделию;
при вертикальной оси Z положительное перемещение по оси X направлено вправо для
одностоечных станков, если смотреть от основного инструментального шпинделя на стойку,
а для двухстоечных станков, если смотреть от основного инструментального шпинделя на
левую стойку.

 

Портальні станки відносяться до двухстоєчних. Хоча як то кажуть ніщо вам не мішає назвати по іншому.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr как-то так.
Вот пример из доки на УЦИ Ljumo.

xyz.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це одностоєчний, тоді так, якщо двухстоєчний (портальний то інакше))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вобщем кто как хочет, так и вертит :) единственное, что должно сохраняться - єто взаимное расположение и направление осей. osi_koordinat.jpg

Змінено користувачем IGon
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну так напрямок потрібно зберігати)

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У переважній більшості систем ЧПК вісь Z направлена вздовж осі шпінделя.  А напрям Х-Y - згідно правил геометрії.  Зазвичай Х беруть ту де хід довший, але це не обовязкове

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а куди ви поставите швп по Y ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
56 минут назад, DimonDSS сказал:

У переважній більшості систем ЧПК вісь Z направлена вздовж осі шпінделя

и я тоже призываю такое повторять. Иначе потом будут проблемы с циклами сверления и прочее

@olkogr по одной каретке на ось не маловато?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

по одной каретке на ось не маловато?

Там подовжені каретки, і буде можливість ставити або одну подовжену або дві стандартних.

 

, Partas написав:

а куди ви поставите швп по Y ?

Як тільки оприділюсь з ШВП то покажу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Схема интересная. Один вопрос - а рейка даст необходимую точность? Где-то можно почитать-посмотреть о применении реек на ЧПУ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Рейка має точність не меншу ніж С7 швп. А є й точніші. Питання в модулі... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

обработка под каретки Z нетривиальна. а если еще про температурные компенсации вспомнить...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, CAXAP написав:

обработка под каретки Z нетривиальна. а если еще про температурные компенсации вспомнить...

На такому розмір станочка проблем не буде. А от на більших розмірах скоріш за все збірну конструкцію потрібно буде робити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От накинув схематично розміщення приводів.

stanok_new.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку