olkogr

Мікростаночок виконаний по дорослому)

153 повідомлення у цій темі

, olkogr написав:

Різниця між сталлю (сирою) та дюраллю. Думаю чавун ще б сотку забрав.

Відколи це чавун став жорсткішим? Аа, думаєш про ВЧ50? Тоді йому гідного суперника, не СТ3 а яку небудь 30ХГСА :) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Наливайко написав:

Відколи це чавун став жорсткішим?

За сиру сталь будь-який чавун жорсткіший. ВЧ40 так точно, він по жорсткості десь як 40одиниць сталь.

30ГСА і загартувати, і тоді дати координатчику хай розточить отвір 40 на довжину 200мм))).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ні про будьякий я перегнув)).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені дуже близька ваша ідея, і я би залюбки придбав такий виріб.

Зараз займаюсь дещо простішим варіантом 

 

І перед тим як зайнятися - теж замислився чи варто колупати те що є чи чи зробити одразу із 20-30мм листового прокату. Не маючи власного станочного парку треба було зорієнтуватись у вартості виготовлення частин з точними посадками та достатньою якість щоб зібрати усе викруткою та ключем - то це виходить далеко за декілька цін металу. Наприклад, схожа концепція у ЧПУ Фенікс 

 

Автор її оцінив у певний проміжок часу у 10к доларів, навідь якщо собівартість заліза та обробки на замовлення там і 3-5к - все одно для квартирного використання то задорого. Чи я комиляюсь? Може ви більше досвіду маєте у металообробці та зорієнтуєте скільки може коштувати саме виготовлення 50-100 кг запчастин на такий чи схожий верстат з листового прокату?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз у вас конструкція майже як на другому верстаті у 

але там рейки Z у плошині монтуються

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, executer написав:

Може ви більше досвіду маєте у металообробці та зорієнтуєте скільки може коштувати саме виготовлення 50-100 кг запчастин на такий чи схожий верстат з листового прокату?

Чоловік оцінив верстат у 10к, у це входило проектування, виготовлення і збірка верстату. Якщо відкинути що ви собі його самі спроектуєте і виготовите креслення згідно ЄСКД на всі деталі , потім самі зберете і підженете набіглі неточності (це або пришабрювати, або робити технологічні прокладки які потім підшліфовують) а для цього потірбен як мінімум вимірний інструмент. то саме виготовлення детальок не буде і таким захмарним, якщо там 7 квалітет. ну ну нехай 1700у.о. плюс метал ще 700. Але не забувайте там ще купа рельс, кареток, КГП. Це все потягне ще на 2000. Про поворотні осі і електроніку взагалі мовчу.

3 години назад, executer написав:

Зараз у вас конструкція майже як на другому верстаті у 

А що ви думали що в наш час можна щось придумати кардинально інше і з хорошими параметрами? Все давно придумано до нас. Головне вміти правильно використати напрацьоване людьми до того.

3 години назад, executer написав:

але там рейки Z у плошині монтуються

Там рейок по зет немає, там ковзання.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трошки мимо основної теми запитання. 

А в чому проводиться моделювання напружень та зміщень?

В мене не самий потужний комп і сиджу на SW2012. Збірки на навантаження не дає можливості перевірити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

А в чому проводиться моделювання напружень та зміщень?

Inventor 2017

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, executer написав:

Автор її оцінив у певний проміжок часу у 10к доларів, навідь якщо собівартість заліза та обробки на замовлення там і 3-5к - все одно для квартирного використання то задорого. Чи я комиляюсь? Може ви більше досвіду маєте у металообробці та зорієнтуєте скільки може коштувати саме виготовлення 50-100 кг запчастин на такий чи схожий верстат з листового прокату?

Ошибаетесь. Мелкий станок может стоить еще больше. Зависит от целей и задач. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це я розумію. Мені цікаво було зрозуміти скільки може коштувати обробити 100 кг пластин з точністю достатньою для встановлення рейкових направляйок, бо ніколи такого не замовляв і гадки не мав скільки може коштувати. Вже форум більш-меньш зорієнтував що десь 2к плюс-мінус 1к.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, olkogr сказал:

Якщо відкинути що ви собі його самі спроектуєте і виготовите креслення згідно ЄСКД на всі деталі , потім самі зберете і підженете набіглі неточності (це або пришабрювати, або робити технологічні прокладки які потім підшліфовують) а для цього потірбен як мінімум вимірний інструмент. то саме виготовлення детальок не буде і таким захмарним, якщо там 7 квалітет. ну ну нехай 1700у.о. плюс метал ще 700

Гдеж найти тех людей которые смогут в реальности изготовить детали по 7му квалитету за такие деньги? Мне тут не могут ось проточить по 8му и шероховатость Ra2.5 выдержать, хотя там фиг-да-нифига работы.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sadam написав:

Гдеж найти тех людей которые смогут в реальности изготовить детали по 7му квалитету за такие деньги?

Важко , але можливо. Реально таке можуть зробити тільки інструментальні виробництва у нас. Бо у всіх інших десятка це межа точності. Тут же 90% розмірів буде +-0,1. А те що точне то треба під особистим контролем і мірником робити. Це вже пройдений етап). Головне грамотне креслення. Тоді будуть робити, а то в нас привикли на салфетці намалювати, на словах щось пояснити, а потім вимагати допуски і чистоти.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, olkogr написав:

Inventor 2017

Дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обліпив то все діло приводами. Ох і двигунців тут буде...

verstat_pcb_v3_2.jpg

verstat_pcb_v3_4.jpg

verstat_pcb_v3_3.jpg

verstat_pcb_v3_1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так. Зі свого досвіду можу сказати що 2 двигуни на одну вісь це дуже весело. 

Якщо це крокові, то підключати або паралельно або послідовно. Кожен варіант має свої недоліки. 

Якщо паралельно, є шанс розсинхронізації. Якщо послідовно, то падає крутний момент рази в 2.

 

З сервами не працював.

 

Для себе в 3Д принтерах вирішив що один двигун на одну вісь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, olkogr сказал:

Обліпив то все діло приводами. Ох і двигунців тут буде...

расстояния между двигателями небольшое... если сделать один двигатель, а ремень через две оси??

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, Ganch_er сказал:

расстояния между двигателями небольшое... если сделать один двигатель, а ремень через две оси??

тим більш що по вісі Y все одно одна ШГП через довгий ремінь привід буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, ttnd3d написав:

Так. Зі свого досвіду можу сказати що 2 двигуни на одну вісь це дуже весело. 

Ну в мене теж є досвід з двома двигунами. Не знаю як в 3д принтерах (там напевне при клині двигуна вивертає все ) на норм верстаті з великою жорсткістю проблем немає. Тим більше в мене тут буде гібридна серва. І якщо щось піде не так то алярм все відімкне. А так головне механічно щоб синхронно все було, тобто виставити шківи коли двигуни увімкнені і стоять в кроці.

3 години назад, Ganch_er написав:

расстояния между двигателями небольшое... если сделать один двигатель, а ремень через две оси??

Є й така можливість, але мені по два двигуни більше подобається))

3 години назад, executer написав:

тим більш що по вісі Y все одно одна ШГП через довгий ремінь привід буде.

Цей верстатик чисто для тестів роблю, ну і побавитись дома з дітьми)). Тому все може бути, може буде і по одному двигунці, може так. Може ще й лінійки наліплю, так для загального розвитку)).

Токарний шпиндель ще розробляю, от думаю ставити його з ліва чи з права , оберти будуть зворотні, то ніби хоче з права, але якось не привично...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Ganch_er написав:

расстояния между двигателями небольшое... если сделать один двигатель, а ремень через две оси??

Ну і чому два двигуни, схема робиться в перспективі на більші верстати, а там метрові паски точно не поставиш.

П.С. ще роблю пневморозвантаження зет, а що гуляти так гуляти))),

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрішки обростає деталями.

verstat_pcb_v3_212.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr Прямі приводи не розглядав? 

Мене корчить від усіх тих ремінців :) як на них гляну, так одразу люфти ввижаються. Але що поробиш, мушу терпіти, я тут гість.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Наливайко написав:

@olkogr Прямі приводи не розглядав? 

Мене корчить від усіх тих ремінців :) як на них гляну, так одразу люфти ввижаються. Але що поробиш, мушу терпіти, я тут гість.

Ну прямий привід теж має люфти і нежорсткість (особливо кулачкові муфти). Зі свого досвіду пасок HTD 15мм на серві 400Вт жорсткіший за кулачкову муфту. За сильфон звичайно ні, але сильфон космос і з ним бувають резонанси. З паском же є головний плюс це можливість редукції , де ми заженемо привід в правильний діапазон. Ну і як бонус габарит зменшується суттєво.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Наливайко сказал:

@olkogr Прямі приводи не розглядав? 

Мене корчить від усіх тих ремінців :) як на них гляну, так одразу люфти ввижаються. Але що поробиш, мушу терпіти, я тут гість.

Нада наверно просто линейный двигатель поставить???  

И не будет тех ремней..

люфтов .. швп

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, olkogr написав:

Ну прямий привід теж має люфти і нежорсткість (особливо кулачкові муфти). Зі свого досвіду пасок HTD 15мм на серві 400Вт жорсткіший за кулачкову муфту. За сильфон звичайно ні, але сильфон космос і з ним бувають резонанси. З паском же є головний плюс це можливість редукції , де ми заженемо привід в правильний діапазон. Ну і як бонус габарит зменшується суттєво.

Я для себе обрав пластинчасті муфти, як ця

arpex.jpg

А от із дешевою редукцією не посперечаюсь. І подумалось, що та мінімальна нежорсткість ременя допоможе згладити поштовхи крокових моторів, інструмент довже житиме. Мабуть і зазар стерплю ремені :)

2 години назад, Ganch_er написав:

Нада наверно просто линейный двигатель поставить???  

И не будет тех ремней..

люфтов .. швп

Нє, лінійні мають надто багато недоліків для фрезера.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Наливайко написав:

Я для себе обрав пластинчасті муфти, як ця

Користував такі муфти, стоять штатно на координатках 450. Сильфон в рази краще, але і дорожче. В нас одна координатка немає гальм, тримає позицію сервоприводом по лінійці. То з сильфоном зміщень практично немає від роботи інструменту. З цією в районі кількох мікрон бігає при великих навантаженнях.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку