ryazanovpavel69

мехпила-рельсопил. как запустить в мастерской?

21 повідомлення у цій темі

Приобрел себе в мастерскую оную пилку в переносном исполнении для жд рембригад. Все бы хорошо, но мотор у нее рассчитан на крайне специфические 3 фазы 220 вольт. От 1фазки 220- мотор через кондеры крутится только вхолостую для нормальной работы мощи не хватает, от 3фазы 380 подключать можно только через понижающий трансформатор, которого никто в глаза не видел. Частотник покупать или движок на нормальную 3-х фазку перематывать, "ось в чiм питання" (с). У кого будут какие мысли?

IMG_3534.JPG

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С частотником появиться + регулировка оборотов. Нужно узнать сколько обойдётся перемотка. И прикинуть по своим финансам.Если не секрет сколько сейчас такой девайс стоит? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, Pavel сказал:

С частотником появиться + регулировка оборотов. Нужно узнать сколько обойдётся перемотка. И прикинуть по своим финансам.Если не секрет сколько сейчас такой девайс стоит? 

Мне обошелся в сто баксов "по блату" А в сети цены гуляют и до трехсот .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потужність вкажіть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вполне может быть что там обычный мотор, но соединен внутри треугольником. Тогда его не нужно перематывать, просто пересоединить обмотки. А так, да - частотник хороший вариант но дорогой (зато можно разогнать движок, эти рельсопилы весьма медленны, так как расчитаны на пиление довольно твердого материала). Если с конденсаторами крутит только на холостых значит "нужно больше конденсаторов" :-)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в Киеве встречаются часто трансформаторы 3 фазы 380-220. проще купить и не морочиться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Конденсатор рабочий подбираете из расчета 7-8 микрофарад на 100 ват и все будет работать у меня так со 7б с 4киловатным мотором давит 10.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поменять мотор и не заморачиваться

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 на старых ренгенах стоят 3 фазные автотрансформаторы. тяжолые около 100кг

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В шкафах управления фрезерного 67к25 стоит понижающий трансформатор 380/240/31 4,5квт. T3-4,5-KL1.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, ryazanovpavel69 сказал:

Мне обошелся в сто баксов "по блату" А в сети цены гуляют и до трехсот .

Да,хорошая цена. Я бы тоже взял. Темболие частотник имеется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, ryazanovpavel69 сказал:

 Частотник покупать или движок на нормальную 3-х фазку перематывать, "ось в чiм питання" (с). У кого будут какие мысли?

 

1.  Скільки у Вас дома (у майстерні) фаз ...?

2.  Як підключені обмотки двигуна  у данного "девайса"...?

 

..........."ось в чiм питання" (с)........=))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Strannichek сказал:

Як що маєте 3ф 380, то ось вибирайте шо дешевше, https://www.olx.ua/list /q-трансформатор-380-220/

 

Ось на приклад:https://www.olx.ua/obyavlenie/transformator-220-380-ID9eBwH.html#47f420f361

Дякую, звiсно, але жоден з тих, що на посиланнях, не пiдходить - по-перше, всi отi Трансюки Мають лише Один вихiд на 220 тобто одну фазу.  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Д.Роман сказал:

 

1.  Скілльки Вас дома (у майстерні) фаз ..Др.?

2.  Як підключені обмотки двигуна  у данного "девайса"...?

 

..........."ось в чiм питання" (с)........=))

Маю 380 i 220 однофазку окремими лiнiями. Більш бажано підключити до трифазки.  Др

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да. Цена перемотки на 380  - что-то около 600 грн. судя по всему, это будет наиболее оптимальный вариант. Ибо 1,2 киловаттный транс с тремя фазами по ходу будет стоить не намного дешевле частотника - там одной меди гриш на 300

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, Д.Роман сказал:

.  Як підключені обмотки двигуна  у данного "девайса"...?

 

..........."ось в чiм питання" (с)........=))

Можливий такий варіант, що обмотки підключені  трикутником ..  на 3 х 220В...... (це треба подивитись !! )

І якщо так ..... то підключивши обмотки  зірочкою,  ви отримаєте  нормальний мотор   .....зірочка  3 х 380В .....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви б виклали фото шильда двигуна, можливо, там взагалі 200 Гц...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, Strannichek сказал:

Ні, не один вихід, Ви не уважно дивились, ось цей точно на три фази 220.

https://www.olx.ua/obyavlenie/transformator-220-380-ID9eBwH.html#47f420f361

Міді там немає, вони всі мотані алюмінієм, тому такі дешеві, перемотка мотора хороший варіант, але як що трансформатор коштує стільки ж як перемотка мотора, то може й краще купити транс, він дозволить користуватись подібним інструментом і на перспективу, чи мало що може завтра попастись на три фази 220, такого інструменту дуже багато було різного випущено, мені давно за безцінь продали довбальний по дереву та фуганок, потім на металоломі знайшов абсолютно нову сверлильну машину з КМ2, а недавно вже цілеспрямовано купив віброногу бо треба буде грунт трамбувати під стяжку в майстерні.

Так от один трансформатор такий як в посилані що я дав, дозволяє нормально використовувати весь цей інструмент без проблем, тож я купив і трансформатор, правда не дорого попався на металоломі.

Вирішувати звичайно Вам.

Ви б хоч локалiзацію того лоту Подивилися б. З Донецьку його лише через хиба що через Бєлгород завезти вийде.  У будь-якому разі, перемотка коштує ті ж самі 600 Гривень, і не треба сплачувати доставку 20-30 кг дури. Тому не бачу сенсу надалі шукати транс. Навряд чи я ще щось залізничне колись куплятиму. 

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, ole21 сказал:

Ви б виклали фото шильда двигуна, можливо, там взагалі 200 Гц...

З шильдою прийдеться повозитися - там фарби шарiв з десять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Может поинтересоваться у Игоря Негода , как это дело (рельсорез)   работает у него ... ? .... Мотор похож ....

 

 

Змінено користувачем Д.Роман
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проблема решена путем добывания 3-х фазного трансформатора. На досуге соберу все это счастье в кучу и попробую запустить

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку