#107386 Опубліковано: 8 квітня, 2018 Люблю я швейні машини. Спостерігаючи як вони кладуть нитку, прицокуючи ниткопритягувачем та шурхочучи шестернями - розумієш ,що є в них щось магічне,живе,хоч і металеве. Вперше я познайомився з ними в п'ятирічному віці і це був Зінгер барель,літерний,року приблизно 1900. Я її добре пам'ятаю ,як і бабусину засторогу - "тільки не чіпай".Потім була мамина Чайка і знову я чув те саме.Пройшло багато років і в мене їх є багато (14) але Зінгер і Чайку я не забуду ніколи. Склалося так ,що виникла потреба у закріпочній та петельній машині і при огляді потенційних "клієнтів" ми побачили його - звіра 823,дружина вперлася - "без нього додому не їдемо",так замість двох привезли трьох. Дісталося бідолазі немало - облуплена фарба , замотаний скотчем ,грязний,добре хоч масло було (облився коли ніс),але розміри і вага машини натякали на мжливості танка. Зваживши всі обставини було прийняте рішення відновити звіра. Машина була частково розібрана,видалена система змазки,трубки якої були задубілі до крихкого стану. Були також демонтовані маслонасос і фітилі. 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#107391 Опубліковано: 8 квітня, 2018 Наступним і самим неприємним етапом була перетирка наждачкою 60 залишків фарби і шпаклювання кривого ПМЗ-ешного литва. На цьому етапі вилізли сюрпризи - чавун пористий матеріал і масло почало просочуватись через шар шпаклівки темними плямами. Промивання розчинником давало тимчасовий ефект, тому було прийнято рішення фарбувати не світлою фарбою,а темною. Також був підібраний пластмасовий шків на основний для зменшення обертів. В проміжках між шпаклюванням був зварений стіл, а так як машина рукавного типу то і стіл буде із винесеною педаллю управління Також специфічною буде і силова установка - двигун Mitsubishi limi stop z . Обрано його не випадково.Двигун оснащено електощепленням та електронікою ,яка забезпечує не тільки позиціонування голки ,а і підйом лапки ел.магнітом ,початкове регулювання обертів з таходатчиком ,плавним пуском і кучою програм . Єдиний мінус цього девайса це його масово-габаритні показники.Але великій машині - великий двигун. Для компактного розміщення двигуна а також для можливості отримання мінімальної кількості обертів був зроблений контрпривод,мінімальна швидкість повинна бути один стіжок за одну секунду. Підіймання лапки буде реалізоване за допомогою ел. магнітного соленоїда з управлінням від педалі газу. 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#107393 Опубліковано: 8 квітня, 2018 Так як було вирішено бути машині темною, зупинився на синьому металіку з дрібним зерном з керамо лаком. Почався монтаж маслосистеми із переборкою шиберного насоса та заміною всіх магістралей та фітілів. Замінив фільтруючий елемент та зібрав вузол маслоприймача.Пора вже ставити машину на стіл. Дружина знайомиться. а це буде підсвітка робочої зони, далі буде вже після свят. Вітаю Всіх з святом! ХРИСТОС ВОСКРЕС! 8 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144794 Опубліковано: 22 листопада, 2018 Привет! Как дела с машиной? Работает? Что шьёте? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147599 Опубліковано: 6 грудня, 2018 , newengine написав: Привет! Как дела с машиной? Работает? Что шьёте? Дякую, що цікавитесь долею машини. Недавно ремонтували сідло ( кінське). Грайфер поки стоїть старий ,наварив носик - працює нормально,згодом знайду новий -поміняю. Завтра буду на роботі - сфоткаю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147766 Опубліковано: 7 грудня, 2018 Доброго вечора. Ось фото готової машини 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147783 Опубліковано: 7 грудня, 2018 1 година назад, vivaia написав: Ось фото готової машини Ну ви й повозились з нею. Гарна робота! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147806 Опубліковано: 7 грудня, 2018 Дякую.Легкі шляхи не для нас. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147810 Опубліковано: 8 грудня, 2018 Жирно виглядає двигун як від зорельоту. Прозорі трубки сподіваюсь не силіконові? Вони ж дубіють від масла швидко 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147829 Опубліковано: 8 грудня, 2018 Доброго дня. Трубки , що є на ринку не підходять - бояться масла. Хороший варіант це трубки із старих пральних автоматів (стоять на пресостатах, прозорі і гнучкі ) ,але на маслостійкість треба перевіряти. Ідеальний варіант- трубки з пневморозподілювачів низького тиску ,добуті з радянського обладнання,для швейної машини саме те. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#165494 Опубліковано: 21 лютого, 2019 Одне з останніх замовлень. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#167265 Опубліковано: 28 лютого, 2019 @vivaia можливо трохи не в тему, ніде не можу знайти 190-200-210 GROZ-BECKERTовських голок по шкірі. Або щось інше толкове. Наші сильно гріються на шкірі, і зплавляє нитку. Не підкажете де шукати? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253556 Опубліковано: 19 серпня, 2020 Впечатляет конечно. Мадам шьет боксерский мешок? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253564 Опубліковано: 19 серпня, 2020 Мадам шьет, то, что уже никто не хочет шить?. Пізніше знайду і закину фото 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253588 Опубліковано: 19 серпня, 2020 Шили прапор 3м на 15 м, його вивішують на день прапора в м. Луцьк , робимо постійно термозахист на терлоакумулятори та ще речі за які ніхто не хоче братись. 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах