vivaia

Відновлення 823 класу або поява нового звіра

15 повідомлень у цій темі

         Люблю я швейні машини. Спостерігаючи як вони кладуть нитку, прицокуючи ниткопритягувачем та шурхочучи шестернями - розумієш ,що є в них щось магічне,живе,хоч і металеве. Вперше я познайомився з ними в п'ятирічному віці і це був Зінгер барель,літерний,року приблизно 1900. Я її добре пам'ятаю ,як і бабусину засторогу - "тільки не чіпай".Потім була мамина Чайка і знову я чув те саме.Пройшло багато років і в мене їх є багато (14) але Зінгер і Чайку я не забуду ніколи.                                                     

        Склалося так ,що виникла потреба у закріпочній та петельній машині і при огляді потенційних  "клієнтів" ми побачили його - звіра 823,дружина  вперлася - "без нього додому не їдемо",так замість двох привезли трьох. Дісталося бідолазі немало - облуплена фарба , замотаний скотчем ,грязний,добре хоч масло було (облився коли ніс),але розміри і вага машини  натякали на мжливості танка. Зваживши всі обставини було прийняте рішення відновити звіра.

       Машина була частково розібрана,видалена система  змазки,трубки якої були задубілі до крихкого стану.   Були також демонтовані маслонасос і фітилі.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           IMAG0339.jpg  IMAG0332.jpgIMAG0333.jpg

IMAG0386.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

    Наступним і самим неприємним етапом була перетирка наждачкою 60 залишків фарби і шпаклювання кривого ПМЗ-ешного литва.IMAG0389.jpg                                  IMAG0386.jpg  IMAG0387.jpg      

   На цьому етапі вилізли сюрпризи - чавун пористий матеріал і масло почало просочуватись через шар шпаклівки темними плямами. Промивання розчинником давало тимчасовий ефект, тому було прийнято рішення фарбувати не світлою фарбою,а темною.                                                                

         Також був підібраний пластмасовий шків на основний для зменшення обертів.                                                                               В проміжках між шпаклюванням був зварений стіл, а так як машина рукавного типу то і стіл буде із винесеною педаллю управління              IMAG0382.jpgIMAG0384.jpgIMAG0383.jpg                                                                                        Також специфічною буде і силова установка  - двигун Mitsubishi limi stop z  .IMAG0398.jpg                                                                                           Обрано його не випадково.Двигун оснащено електощепленням та електронікою ,яка забезпечує не тільки позиціонування голки ,а і підйом лапки ел.магнітом ,початкове регулювання обертів з таходатчиком ,плавним пуском і кучою програм .  Єдиний мінус цього девайса це його масово-габаритні показники.Але великій машині -  великий двигун.                                                                 Для компактного розміщення двигуна а також для можливості отримання мінімальної кількості обертів був зроблений контрпривод,мінімальна швидкість повинна бути один стіжок за одну секунду.IMAG0392.jpg                                                                                    Підіймання лапки буде реалізоване за допомогою ел. магнітного соленоїда з управлінням від педалі газу.IMAG0396.jpg                           

IMAG0388.jpg

IMAG0395.jpg

IMAG0396.jpg

IMAG0400.jpg

IMAG0397.jpg

IMAG0401.jpg

IMAG0404.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

          Так як було вирішено бути машині темною, зупинився на синьому металіку з дрібним зерном з керамо лаком.IMAG0409.jpg

IMAG0410.jpg

IMAG0417.jpg

       Почався монтаж маслосистеми із переборкою шиберного насоса та заміною всіх магістралей та фітілів.IMAG0420.jpgIMAG0422.jpg

     Замінив фільтруючий елемент та зібрав вузол маслоприймача.Пора вже ставити  машину на стіл.IMAG0424.jpg

     Дружина знайомиться.IMAG0425.jpgIMAG0426.jpg

IMAG0428.jpg

        а  це буде підсвітка робочої зони, далі буде вже після свят.

Вітаю Всіх з святом! ХРИСТОС ВОСКРЕС!

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привет! Как дела с машиной? Работает? Что шьёте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

Привет! Как дела с машиной? Работает? Что шьёте?

   Дякую, що цікавитесь долею машини. Недавно ремонтували сідло ( кінське). Грайфер поки стоїть старий ,наварив носик  - працює нормально,згодом знайду новий -поміняю. Завтра буду на роботі - сфоткаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

    Доброго вечора. Ось фото готової машини

й2.jpg

й4.jpg

й5.jpg

й1.jpg

й4.jpg

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, vivaia написав:

Ось фото готової машини

Ну ви й повозились з нею. Гарна робота!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

     Дякую.Легкі шляхи не для нас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Жирно виглядає :good: двигун як від зорельоту.

Прозорі трубки сподіваюсь не силіконові? Вони ж дубіють від масла швидко

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

    Доброго дня. Трубки , що є на ринку не підходять - бояться масла. Хороший варіант це трубки із старих пральних автоматів (стоять на пресостатах, прозорі і гнучкі ) ,але на маслостійкість треба перевіряти. Ідеальний варіант- трубки з пневморозподілювачів низького тиску ,добуті з радянського обладнання,для швейної машини саме те.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Одне з останніх замовлень.

IMG_20190206_172232.jpg

IMG_20190206_172248.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vivaia можливо трохи не в тему, ніде не можу знайти 190-200-210 GROZ-BECKERTовських голок по шкірі. Або щось інше толкове.
Наші сильно гріються на шкірі, і зплавляє нитку. Не підкажете де шукати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Впечатляет конечно. Мадам шьет боксерский мешок?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мадам шьет, то, что уже никто не хочет шить?. Пізніше знайду і закину фото

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шили прапор 3м на 15 м, його вивішують на день прапора в м. Луцьк , робимо постійно термозахист на терлоакумулятори та ще речі за які ніхто не хоче братись.

IMG_20180730_213733.jpg

0-02-04-8045a2a755f021a4bb1e0a433bd465812c11d0e7d9c7ae90753ba4f068f2657e_a19dd7d1.jpg

IMG_20200808_132622.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку