Gregman

Может ли плазма порезать Ад-0 толщиной 0,5мм?

9 сообщений в этой теме

 Собственно нужно  порезать Ад-0 толщиной 0,5мм. Контур сложный. Ищу способ резки. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Лазер.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Gregman написав:

 Собственно нужно  порезать Ад-0 толщиной 0,5мм. Контур сложный. Ищу способ резки. 

 

Оптимально гідрорізка. Теплові різки для подібних матеріалів трохи не гарно виглядають в плані файності шву. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ламается мой лазерщик, говорит алюминий не может, боится за лазер.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#108360 Опубликовано: (изменено)

В Києві на Куренівці раніше була гідрорізка і хтось мені в прошлому році казав біля на Сирці біля КЗШВ, але я там не був.

Изменено пользователем Ігрек
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Та це ж біля мене! Можете знайти контакти???

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Для волоконника не проблема, звичайно знос скла і лінзи, тому ціна буде більшою. Ну і чистий азот обовязково.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, olkogr написав:

Для волоконника не проблема, звичайно знос скла і лінзи, тому ціна буде більшою. Ну і чистий азот обовязково.

Не хоче! Вже уламував. Навіть вірізав мені пару деталей для проби. Сказав що боїться за лазер...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гг, ну вовків боятись в ліс не ходити. На гідроабразиві різ широкий, та й точність зовсім не та. РІжуть алюміній всі, всі матюкаються і ріжуть, міняють, лінзи, скло, і ріжуть) Просто ціну за те беруть. У львові є фірма яка суто алюміній ріже під закордонне замовлення , ще й на СО2 лазерах. І нічого виживають).

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас