Гараж 512

подключение двигателя 110 вольт

30 повідомлень у цій темі

@Куляста Блискавка Спасибо ! Возьму на заметку ! Хотелось как проще )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маленький трансформатор на 10 Вт.

І на напругу близько 80-110 вольт.

Діодний міст, один конденсатор.

Спочатку отримуємо постійну напругу близько 110 В. Міряти тестером.

Якщо буде більше, підключаємо послідовно до виходу резистор.

Подаємо на Ш1-Щ2. Міряємо напругу і струм. Підбираємо резистор. Треба вийти на номінал по струму.

На Я1-Я2 подаємо напругу яку знайдемо. В межах здорового глузду.

Бажано постійну. На змінній також буде працювати, але гірше.

Можна пробувати 220В, але то перевантаження буде. Бувають мотори які таке перевантаження спокійно витримують.

Напругу можна резистором гасити, але буде дуже мяка характеристика. Бажано гасити трансформатором, або блоком живлення.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

трансформатор не нашел ..подключить и запустить не удалось .

думал есть такой..ошибся.

снял сегодня щетки..а так разве должно быть? во всех четырех такое,как откусили вроде от колпачков

бронзовая втулка втулка  изолирована от корпуса мотора. внутри к корпусу этой втулки идут проводки .. друг напротив друга ..два на я1 я2..и два на ш1 ш2.

 со щетками что делать? припаять? или так нужно?

DSC02481.JPG

DSC02482.JPG

DSC02483.JPG

DSC02484.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Видимо шунтики от щеток откусили по причине износа щеток . То есть огрызок щетки висел на шунтике , не касаясь коллектора. Откусили шунтики - щетки легли на коллектор, ток пошел частично по латунному колодцу , частично по пружине. Прикинуть длину огрызка к длине щеточного колодца , и изготовить/ приобрести новые щетки. Я обычно щетки делаю сам, пилю из больших с с такой же твердостью графита , шунтик заделываю просверлив два отверстия под углом , и в них затягиваю( при помощи нитки) шунт. Чтобы шунтик не выдернулся на конце , который остается в щетке завязываю узелок , который плотно втрамбовываю в отверстие щетки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Гараж 512 У меня есть трансформатор ПОБС 5А 300 Вт ,когда то покупал на всякий случай , для вашего двигателя самое оно . Если Вам интересно можно договориться . Если не изменяет память там две обмотки по 47 В две по 4 В и еще пару обмоток низковольтных

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку