Куляста_Блискавка

Інерційний гвинтовий колун із гаражного мотлоху.

31 повідомлення у цій темі

Вже не одну сокиру зламав, розколюючи кручені і звивисті колоди,набридло. Підштовхнули на створення такого типу колуна відео від майстра під ніком ""Каністра"". 

Деталі: ступиця переднього колеса від ""Москвича408"",пасок від того ж ""Москвича"", два маховики від мотоцикла ""Дніпро"" з розбитими конусами+чавунний шків від якогось дизеля разом вони важать 16 кг, два підшипники № 305 та № 205,напіввісь від ""Газелі"",шківок від радянської пральної машинки, двигун 0,63кВт 50В від мікрокомпрессора єлектровоза ЧС-1 сальники від того ж багатостраждального ""Москвича"" .Трошки кутникого прокату і листового заліза для рами . 

Почав виготовлення колуна з гвинта-""морквини"". Кут конуса 40*, крок нарізки 4мм Ф52мм.

Оберти на маховику близько 5000 об/хв., живиться двигун від зварювального інвертора ( теж саморобного ""Бармалея"").

Найміцніші  колоди лущить як насіння. Лишилося зробити захист і огорожу  обертових деталей, щоб самого не ......

 

P1010327.JPG

P1010342 (2).JPG

P1010367.JPG

P1010370.JPG

P1010371.JPG

Змінено користувачем Куляста Блискавка
граматика
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

живиться двигун від зварювального інвертора ( теж саморобного ""Бармалея"").

Интересно было бы почитать про Бармалея в соотв. разделе ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@andrey.drabchuck Про бармалея прочитать можно на сайте Электрик   там 3 ветки были.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

""Бармалей"" схема, моя версия классики . 

 

Скрытый текст

Схема Сварочника исправленная 01.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Куляста Блискавка сказал:

Оберти на маховику близько 5000 об/хв.

Мабуть помилилися, це 83 в сек на крок  4мм -- швидкість накручування  дровиняки  неконтрольована.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я теж хочу такого помічника, передивлявся відео багатьох авторів, так там мова  іде про кВт-ти потужності,  трифазне підключення,  а у Вас процес  лущення іде за рахунок інерції, чи тут ще грає роль форма конуса?

   Ваш  досвід для мене дуже корисний

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Блискавка, відео ще не знімав? Цікаво побачити в ділі. В мене 3 фази, двигун майбуть 3.5кв,морква десь на 60  насаджена напряму на вал  двигуна.Все дебеле і моцне, а от похвалитись  бездогонною роботою не можу. В мене піролізний котел,тому дрова заготовляю твердих листвяних порід,переважно дуб. Якщо поліно без сучків то розколює діаметр 30 і довжина 50,але якщо моцний сук,то й на 20см двигун стає(мичить).Тому зацікавив твій варіант, невже з маховиком такого невеликого діаметра інерціонна сила може з легкістю трощити сучки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Migomm сказал:

швидкість накручування  дровиняки  неконтрольована.

А я її і контролювати не збираюсь. на початку закручування аж дим з колоди іде. 

 

56 минут назад, Migomm сказал:

, чи тут ще грає роль форма конуса?

Особливо кут. Почав з 60* - горів і не закручувався. 30*- закручувався як шуруп і заклинювало .Пробував крок нарізки 2мм - не чіплялося за дерево , просто терло і диміло. Пробував крок 7мм- свердлило конічні отвори, тирса сипалася , але не чіпляло деревину. 

 

9 минут назад, Cергей сказал:

невже з маховиком такого невеликого діаметра

Сила пропорційна квадрату кутової швидкості. Чим більше обертів- тим більше єнергіі вивільняеться при гальмуванні маховика. Це як із снарядом- чим він швидше летить , тим  більше руйнувана дія. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, Cергей сказал:

Блискавка, відео ще не знімав? Цікаво побачити в ділі. В мене 3 фази, двигун майбуть 3.5кв,морква десь на 60  насаджена напряму на вал  двигуна.Все дебеле і моцне, а от похвалитись  бездогонною роботою не можу. В мене піролізний котел,тому дрова заготовляю твердих листвяних порід,переважно дуб. Якщо поліно без сучків то розколює діаметр 30 і довжина 50,але якщо моцний сук,то й на 20см двигун стає(мичить).Тому зацікавив твій варіант, невже з маховиком такого невеликого діаметра інерціонна сила може з легкістю трощити сучки.

Можу підтвердити, у мене тоже 3 фази двигун 3,5 кв  1500 об/хв зупинявся на сучках,я добавив на вал двигуна з заду маховик з москвича, тепер немае такого пенька який може зупинити, у мене морквина 80 діаметр і шаг різьби 4 довжина 150 мм

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пішов свого міряти, морква діаметр 80,довжина 240,крок 7 мотор  можливо і більшей як 3.5 кв табличка дуже затерта.Буду шукать підходящу залізяку під маховик.^558EAF29425D52EA25120963AD31112A128B9632334EFE3DBA^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, Куляста Блискавка сказал:

Особливо кут. Почав з 60* - горів і не закручувався. 30*- закручувався як шуруп і заклинювало .Пробував крок нарізки 2мм - не чіплялося за дерево , просто терло і диміло. Пробував крок 7мм- свердлило конічні отвори, тирса сипалася , але не чіпляло деревину. 

Так і до чого ви дійшли? Яка форма, кути, крок нарізки оптимальні? Бо на фотографіях схоже різні конуси. Один здається гостріший на початку, а потім кут більший йде.

Дуже цікаво.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, IhorO сказал:

Так і до чого ви дійшли? Яка форма, кути, крок нарізки оптимальні? Бо на фотографіях схоже різні конуси. Один здається гостріший на початку, а потім кут більший йде.

Дуже цікаво.

В мойому дровоколі кут однакий, заходить добре,тільки на великих сучках стає, тому і маю інтерес до цієї теми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всё! Убедили вы меня окончательно. И морква уже давно лежит, и мотор.
За заготовку вала возьму половину заднего моста от ниссана (есть у меня с одной погнутой стороной). Отрежу чулок ближе к редуктору. Останется только лобовой подшипник пристроить. Остальное всё уже есть, включая фланец для маховика-шкива.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Удачи!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.01.2017 в 13:01, IhorO сказал:

Так і до чого ви дійшли?

Ф52 кут 40*  , крок 4 . Довжина конічної частини гвинта 120мм.Нарізка звичайно ліва. Гвинт посаджено на циліндричну частину напіввісі , і зафіксовано наскрізним конічним штифтом 1/50. Штифт застопроив гайкою М6 на червоному хімфіксаторі""АБРО""  із рокернюванням різьби. 

Якщо повторювати цю конструкцію то ідеальним буде колекторний  двигун від пральної машинки, або 1,5кВт болгарки.

Змінено користувачем Куляста Блискавка
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Весело звісно. Але в таких конструкціях мене напрягає тільки одне: питання безпеки і наша безпомічність перед цьоткою Інерцією в момент коли вона намотує тебе на свою мітлу. Не дай Боже шо - це ж старшно уявити що буде. А зупинити цю річ справа не кількох секунд.

Можливо трохи офтоп, але: Особисто для себе шляхом проб вибрав конструкцію: 

1. Мотор 3,5квт 1500об внизу стола.

2. Ремінна передача на верх стола на вал моркви.

3. Передаточне 1:3. На валу моркви шків 400мм 3 ремні профіль Б. На моторі - відповідно.

4. Мотор включений через 2 пускачі послідовно (на випадок залипання одного). Керування пускачами - педаль марки ПЭ 1м з нормально відкритими контактами. Педаль нажав - мотор запарцював, ногу з педалі забрав - мотор став. 5.

5. Саме цікаве. На шківі мотора проточений технологічний поясок шириною 40мм який охватує ленточний тормоз до електромагніта через пружину. В момент відпускання педалі - магніт відключається і пружина лєнтою заторможує вал мотора. Зупинка всього того чуда при відпусканні педалі проходить за 0,5 секунди.

Решта все класично: морква 80мм, крок 6, лівий. Під морковою на столі "плавник".

Так, не у всіх є 380в, я знаю, але більшості при народженні дане "комплектне" тіло і голова для роздумів. 

Так от, шановні парафіяни, думайте головою про наслідки.

Найбільш дурне шо бачив: колун на валі мотора 6квт 900об напряму, а автомат який включає ту всю машинерю - за  20м на сараї прикручений. І тіп з вигуком "Вася включай" починає боротися з цим монстром.

п.с. не критика автору, а лише заклик до безпеки.

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думав і  рахунок безпеки- до маховика( який звичайно огрорджу, все в процесі побудови )  закріплено гальмівний диск від того ж ""Москвича"" ( він також  додав 2,5 кг корисної  ваги) і гальмівний супорт . На раму знизу гідравлічний циліндр від зчеплення  тіеї ж машини і педаль. Всі чотири циліндри суппорта напаралль. На морквину вже виточив телескопічний захист. При аварійному гальмуванні просто спрацюе обмеження струму в інветорі і буксоне ремінь. Аварійне гальмо ще не випробував. Буде мало одного супорта- е ще один. 

Змінено користувачем Куляста Блискавка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ідея цікава, але є моменти: колесо в москвича крутиться аж ніяк не 6000 об. Та і не впевнений я що коли людину хапає за рукавицю чи рукав морква вона буде шукати ногами педаль і відчайдушно на неї тиснути. Гальма мають бути автоматично за умовчуванням. Або робити обернений тормоз: внизу - платформа для однієї ноги, вагою тіла зжата пружина, як тільки ногу забираем - пружина тисне на гальма.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Дядько Максим сказал:

І тіп з вигуком "Вася включай" починає боротися з цим монстром.

Санчо Панса был всегда умнее, чем Дон Ки Хот. ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, Дядько Максим сказал:

колесо в москвича крутиться аж ніяк не 6000 об.

Так і авто важить не 16 кг (маховик  з диском 18,5 кг) а гальмівна система досить швидко його зупиняе.  .   А на рахунок автоматичного гальмування вірно.  Е невеликий  сільфонний  гідроаккумулятор( десь на 150...200млл і тиск 120 кг/см )  , думаю можна зробити так: тиск рідини з акумулятора автоматично затискае колодки . Тиск рідини від натиснутої педалі врівноважуе тиск на поршень золотника , розболковуючи гальма.  

А взагалі буду думати. Дякую за підказку. Хочу , щоб при плавному відпуску педалі ( звичайний режим ) гальмування було м"яким , без перегрузки механізму, а при аварійному зняттю ноги з педалі- миттевим , і плювати на цілість приводного паска , здоров"я цінніше гумки .

Змінено користувачем Куляста Блискавка
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Дядько МаксимЖдём видео на эту тему ато из всей электрички понял только про пускач))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Морковки это хорошо но опасно я за чистую механику смотрел видео про колун типа как мех. молот. Все просто и надёжно, система пружин и противовесов увеличивает силу удара в разы, вот над этой темой сайчас голову морочу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Jeckripper сказал:

но опасно я за чистую механику

Шо пнём об сову - шо совой об пень. "Умелец" всегда найдёт способ повредить свой организм...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цілком згодний з дядьком Максимом,безпека десь дуже далеко, але я вдягаюсь відповідно, без мотузочок і всякого іншого мотлоху, стегном спираюся  на край столу,  поліно держу достатньо міцно, а якщо щось пішло не так (що буває дуже рідко) просто відпускаю поліно і вимкнувши двигун, вивільняю моркву з поліна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я практикую такий варіант. Зробив подібних кілька десятків, з маховиками від автомобілів та тракторів. Двигун 3кв на три фази 2800об

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку