Андрей.

6м12п: мойка, чистка, ввод в эксплуатацию.

129 повідомлень у цій темі

Все детали масляной системы консоли были промыты, прочищены и продуты.

Собиралась система с использованием фум-ленты.

IMG_20180724_195159.jpg

IMG_20180724_195139.jpg

IMG_20180724_195037.jpg

IMG_20180725_221630.jpg

IMG_20180725_221653.jpg

IMG_20180725_221739.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уважаемые коллеги подскажите какой зазор сделать между дисками фрикционной муфты коробки подач?

Перегружать станок глубиной реза и большими подачами не собираюсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коробка отремонтирована, масло поменяно, станок введен в эксплуатацию. Основное предназначение (я так надеюсь)- фрезеровка головок, а если необходимо то и блоков цилиндров. Сейчас изготавливаю оснастку и инструмент для этих работ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!

Так само маю 6м12п, так само чистка та введення в експлуатацію.

Локація верстата: Львівська обл., м.Стрий

Виникло серйозне питання: клин стола (ходовий) вже на крайньому отворі, підтягнутий на останньому пазі, максимально закрученому регулювальному гвинті.

1) При від'їзді стола вправо десь від середини хід починає полегшуватись; при відведеному у крайнє праве положення, як руками рухати за праву сторону, ліва показує люфт у десятки.

2) При від'їзді стола вліво десь від середини хід починає тугішати; при відведеному у крайнє ліве положення, як руками рухати за ліву сторону, права показує люфт, вже у сотки (0,04-0,07).

Схоже, клин не відповідає геометріїї ластівкового хвоста, має надто швидке зменшення товщини. Та й товщина у лівій стороні теж замала.

Очевидно, є кілька варіантів виправлення ситуації:

1) виготовлення нового клина аутсорс;

2) притирка старого клина з підклеювання зедексів, латуней чи карболітів.

Самостійне виготовлення неможливе через відсутність тех.бази, тож якщо найкращим варіантом є виготовлення ремонтного клина, то до кого варто звернутись і як грамотно це зробити?

Станок до покупки десь відновлювали, видно сліди шабрування, індикатор на решта прогонах показує непогані, переважно паспортні відхилення, тож є бажання довести машину до гідного стану.

А тепер і питання: що буде найтехнологічнішим та швидким рішенням у даній ситуації?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку