Fler26

Токарный для проточки легкосплавных дисков

30 сообщений в этой теме

Озадачил себя по поводу постройки такого станка для проточки восстановления профиля легкосплавных дисков 

Кто в теме что посоветуете по поводу станины всевозможных датчиков . ШВП шаговиков Линеек и ТД

Хочу бюджет подбить во что обойдется 

Дебит кредит и ТД 9_9

Так же рссматриваю в качестве донора токарный станок

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Думаю ви багатьом підняли настрій цим відео, після фрази "єдінствєнний мінус сварной станіни.." я зрозумів, що мало читав совєцьких книжок, або мабуть не ті читав)

 

По темі. Раз ЗБ вам не треба, плюс механіка спрощена через шаговики, то можна обійтись токарно-револьверним, які доволі дешеві через свою невисоку актуальність в наш час. Зробити проставку під ПБ та спец-різцетримач, а далі вже оЧПУшування.

4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 години назад, Curandero написав:

Думаю ви багатьом підняли настрій цим відео, після фрази "єдінствєнний мінус сварной станіни.." я зрозумів, що мало читав совєцьких книжок, або мабуть не ті читав)

 Вони мабуть змовчали, що після зварювання станину заливають бетоном, а вже потім, коли бетон добре "схватить" везуть станину на шліфовку. ))))

 2 Fler26 яка мета побудови станка....робити красиві риски на нових дисках ?  Буквально пару годин тому привезла через знайомих дамочка тріснувший диск. Внутрішня полка від удару подалася сантиметрів на 2 в середину і тріснула. Конкретно ремонтом дисків не займаюсь, тому трохи прогрівши дефектне місце, за допомогою важкого молотка, дубового кубанчика і якоїсь ****** вирівняв пошкоджене місце, підготував і заварив тріщину. Гарно зачистив в 0 з обох сторін, навіть запшикав місце зварки цинковим грунтом (він просто має чорний колір ) Визуально навіть майже не замітно було місце зварки і дефекти геометрії ....лише цинк мав трохи матову структуру на відміну від внутрішньої глянцевої поверхні фарби (дуже подібний до диска на відео ). Віддав, але кажу, що ще треба було б крутнути його. За пів години дзвінок. Говорить, що вже вдягнули покришку на вулканізації, а колесо б'є...ви ж казали що вирівняли його. Питаю чи попередньо крутили диск, каже — " ..а для чого? ...він наче рівним виглядав.."

 Все це до того. що мені здається, що навть нові диски тяжко знайти ідеально рівні, а лишня проточка не покращить якість диска, хіба лише візуальний вигляд.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Есть такой станечек,польский для проточки тормозных,с такого может что бы получилось

DSC_0489.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#111343 Опубликовано: (изменено)

я на 1м63 проточував 24 дюйма, правда не легкосплавні а стальні,
як аналог діпа300 можна взяти 16М30Ф31 радянський з ЧПУ, інколи іде з Siemens 802c
або з металолому взяти 16К25Г - діаметр над станиною 630мм. як за базу станини можна використати а шаговики вцепляти по ходових вінтах
 

Изменено пользователем Allden13
граматична помилка
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Чесно скажу бредовая идея  точить дики.   

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 час назад, IMP сказал:

ви ж казали що вирівняли його

В утиль!

А так, ще й винним зробили...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, 123 написав:

В утиль!

А так, ще й винним зробили...

Та чому ж зразу в утиль. Багато дисків після ремонту і перевірки геометрії ще можуть служити. Я описав ситуацію в контексті того, що не всі уявляють що таке литий легкосплавний диск і як він себе поводить. Колись цікавився суперечками професіоналів в способі закріплення дисків при рихтовці і прокатці... Навіть така проблема існує, бо більшість дешевої китайщини та й репліки не тільки китайщини, а й більш поширених виробників дуже м'які, що призводить до проблеми, коли треба закріплювати диск за внутрішню сторону. Про яку проточку може йти мова, коли диск "гуляє" в станку. Та й взагалі виникає сумнів в затребуваності такої послуги, як проточка лицевої сторони диска. Розумію, що існує попит на різні "блискучі цацки", але враховуючи. що маю деякі розуміння в алюмінієвих сплавах і порошковому, та й не тільки фарбуванні, з повною відповідальністю можу заявити, що в цій справі дуже багато "підводних каменів", які не видимі на перший погляд.

 Стосовно утилі і попереднього допису.  Не беруся ні за які гроші варити спиці дисків, стараюсь іноді переконати клієнта в негативі перспективи ремонта, але з досвіду, існує категорія людей, які скептично ставляться до цього. В таких випадках краще керуватись приказкою, що  ....краще з розумним загубити, ніж .......

Попередній ремонт диска чоловікові згадуваної дами:

 IMG_0567.JPGIMG_0568.JPGIMG_0572.JPGIMG_0573.JPGIMG_0594.JPGIMG_0598.JPGIMG_0601.JPG

 

Старався переконати, що диски проблемні і перспективи ремонту виявляться не такими райдужними, як вони собі уявляють, але переконання не вплинули. Заварив, заплатили, лишились задоволені.

 

 Стосовно теми дискусії. Не реклама, але в Черкасах виготовляють дископравильні станки з токарним модулем в комплекті. По відгукам — досить достойні за відповідні гроші.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А потом такие диски на дорогах разлетаются

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

для такого станка сварная станина самое то. Она может быть кривой и со временем искривляться. Лищь бы жесткость была. Если сканер сканирует исходную форму, а потом делается коррекция с ЧПУ, то какая разница насколько кривые направляющие?

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Уважаемые форумчане, 10 лет работаю на шиномонтаже и много чего видел. Сварка диска на месте трещины приводит к образованию трещины по соседству. Такой ерундой занимаются только перекупы. По поводу проточки лицевой части диска скажу честно, за все время работы даже не встречал. Работаю в Киеве в центре. Диск,чисто теоретически проточенный с лица не возможно будет отбалансировать. 

P.S. 

Автору темы рекомендую взать легкосплавный диск диамметра 16 или 17 поехать на любой шиномонтаж и крутнуть его на балансе чтобы увидеть не равномерность обработки спиц и окружности.

3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, Сергей1986 написав:

Сварка диска на месте трещины приводит к образованию трещины по соседству. Такой ерундой занимаются только перекупы.

Досить спірне питання.... Маю, як мінімум двох молодих людей, які крутяться в темі дисків. Син мого давнього клієнта взагалі може лекції читати про диски, виробників, моделі авто на які вони найкраще підходять....тощо. Справжній на мою думку експерт. Має повно товаришів, які цікавляться ...в тому числі і дисками. Досить часто купує через інтернет за не високу ціну диски нормальних моделей, часом і тріснувші, тягає до мене варити, доводить до ідеалу і продає серед своїх знайомих. До нього часто звертаються за порадами і за допомогою стосовно дисків. Враховуючи його репутацію, не думаю. що  коли б виникли проблеми то він "включився на мороз". Один раз правда привозив заварювати маленьку тріщинку. яку виявили при відновленні геометрії , яку ні я ні він до ремонту не побачили. Тріскати може коли використовувати присадок однієї марки для зварювання всіх підряд дисків. Я особисто стараюсь після зварки виводити під ноль, або близько під ноль місце зварки не турбуючись, що диск трісне.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
28 минут назад, IMP сказал:

Досить спірне питання.... Маю, як мінімум двох молодих людей, які крутяться в темі дисків. Син мого давнього клієнта взагалі може лекції читати про диски, виробників, моделі авто на які вони найкраще підходять....тощо. Справжній на мою думку експерт. Має повно товаришів, які цікавляться ...в тому числі і дисками. Досить часто купує через інтернет за не високу ціну диски нормальних моделей, часом і тріснувші, тягає до мене варити, доводить до ідеалу і продає серед своїх знайомих. До нього часто звертаються за порадами і за допомогою стосовно дисків. Враховуючи його репутацію, не думаю. що  коли б виникли проблеми то він "включився на мороз". Один раз правда привозив заварювати маленьку тріщинку. яку виявили при відновленні геометрії , яку ні я ні він до ремонту не побачили. Тріскати може коли використовувати присадок однієї марки для зварювання всіх підряд дисків. Я особисто стараюсь після зварки виводити під ноль, або близько під ноль місце зварки не турбуючись, що диск трісне.

Я ремонтом дисків не займаюсь, вище сказане тільки з того що бачив у процесі роботи та відгуків кліентів.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

в нас в Хмельницькому в одному з районі міста є невелика фірма яка займається виготовленням запчастин до автомобілів, часто їм попадає виготовляти ступиці і проточувати гальмівні диски та барабани, так от для таких робіт в них стоїть радянський 1В340,
з звичайним 3 кулачковим патроном і вирізана болгаркою шматок станини. Верстат вже з системою ЧПУ.
Я думаю для проточки дисків підійде в самий раз

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
23 часа назад, V_adim сказал:

Есть такой станечек,польский для проточки тормозных,с такого может что бы получилось

DSC_0489.jpg

А я могу подсказать где такой станок продают.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Proffkrivbass сказал:

А я могу подсказать где такой станок продают.

сколько денег просят?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 час назад, NSX сказал:

А потом такие диски на дорогах разлетаются

 

Вот-вот! И не надо забывать, что автомобиль или мотоцикл такое же оружие как, например, автомат. И в каком состоянии это "оружие" будет, будет зависеть судьба окружающих и пасажиров это творения. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Незнаю , он в запорожье , я строгач 2 недели назад покупал там то мне много чего предлагали. Вот телефон

+380978330064 Виталий позвоните.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 часов назад, IMP сказал:

купує через інтернет за не високу ціну диски нормальних моделей, часом і тріснувші, тягає до мене варити

 

И чем брендовый диск в таком состоянии будет лучше и БЕЗОПАСНЕЙ китайского г..мна ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, NIgor написав:

И чем брендовый диск в таком состоянии будет лучше и БЕЗОПАСНЕЙ китайского г..мна ?

Я не цікавився їх збоченнями стосовно типу та моделі диска. В мене задача якомога якісніше і без халтури заварити тріснувший диск. Дивує коли часом на додаток до гівняних дисків народ взуває гуму з сороковим, або сорок п'ятим профілем, а потім дивується чого той диск тріскає на наших напрямках.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Продолжаем

На данный момент было куплено все что на фото от револьверного станка

 

IMG_20180602_183008.jpg

IMG_20180602_183211.jpg

IMG_20180602_183222.jpg

IMG_20180602_183844.jpg

IMG_20180602_183954.jpg

IMG_20180602_184035.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 05.05.2018 в 16:51, Curandero сказал:

Думаю ви багатьом підняли настрій цим відео, після фрази "єдінствєнний мінус сварной станіни.." я зрозумів, що мало читав совєцьких, або мабуть не ті читав)

Вечер добрый.Вы таки мало читали книжек,а они радянськи,а не совецьки. По сути - в сварной станине ничего страшного нет,если сделана правильно.P.S.в моем Studer s 20 os станина тоже сварная,и, тем не менее микроны держит.Учите мат часть.С ув.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Прежний владелец планировал переделать в мини токарный 

Для зтого распилил продольную на две части на одной расточил углубление под малую продольную на второй планировал поставить заднюю бабку

Так что малая продольная с резцедержкой ( в фото не попала ) и токарный патрон достались бонусом а саму тумбу планировал распилить на две буржуйки  Все без отходно :D 

Толковый мужик бывший шлифовщик лет 15 уже как на пенсии

 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 минуту назад, Вася Одесский сказал:

Вечер добрый.Вы таки мало читали книжек,а они радянськи,а не совецьки. По сути - в сварной станине ничего страшного нет,если сделана правильно.P.S.в моем Studer s 20 os станина тоже сварная,и, тем не менее микроны держит.Учите мат часть.С ув.

Правильно Если сделана правильно :D

Нужно угадать с ребрами жесткости что бы при сварке не скрутило винтом

Потом отжечь в печи (нормализовать ) и только потом приступить к финишной обработке

В серийном производстве не рентабельно будет

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 минуты назад, Fler26 сказал:

Прежний владелец планировал переделать в мини токарный 

 

Главное в этом деле не начать, а кончить. :D 

Много видел попыток и испорченных станков с лозунгом - СДЕЛАЕМ С ЭТОГО ВОТ ЭТО ПОД СЕБЯ! В итоге к хоть какому-то финишу доходит % с 15... Остальное обычно распилено, разобрано и... закинуто... навсегда... или до следующего владельца, или постепенно сдано на чермет.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас