ОЛЕКСА

Компресор заклинило.

12 повідомлень у цій темі

   Вітаю.

Так історично склалося, що в компресорі не було масляного віконця і за пару років легкої експлуатації масло ділося (точніше - про.....ав :(  ).  Заклинило один з шатунів на коленвалові. Шатуни є монолітними з алюмінійбабітового сплаву.  Думаю трохи нагріти і спробувати провернути шатун.

  Може хтось знає, що за модель компресора? Вже замучився передивлятися інтернет, схожі є, такого немає.

 

IMG_20180515_084423.jpg

IMG_20180515_084406.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Очень похож на холодильный. Посмотрите на компрессора Мелитопольского завода.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розібрав, на третьому шатуні задири, на коленвалі також з'явилися риски. Планую, коленвал в токарний і дрібною наждачкою полернути, а на шатуні твердосплавною пластинкою зняти задири. Ще цікавить, на інших компресорах на поршнях кільця стоять? На мому ні.

IMG_20180515_152838.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Импорт -холодильный. На картере вместо заглушки установите  смотровое стекло. Возле шкива заглушена трубка может быть выход на манометр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Біля шкива трубка скоріш за все може подавати масло для змащування, бо у кришці, яка з сальником біля шкива було масло.  Може масло повинно було постумати у трубку, що на випускному колекторі? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если есть внутри маслонасос-то это выход на манометр.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Логічно, скоріш за все так і є.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По феншую при таком использовании компрессора необходим маслоотделитель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Однозначно это компрессор с холодильной установки ( думаю под  R-12 фреон). Фото малоинформативные но судя с них маслянный насос отсутствет в конструкции. Смазка таких компрессоров осуществляется маслом циркулирующем совместно с хладогентом в системе.

 Честно говоря даже не знаю как её обеспечить в данной конструкции + отсутствие поршневых колец :/.

 У самого ФУ-12 там и маслонасос и кольца присутствуют,  все как положено.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маслонасос знаходиться на боковій (знятій) кришці, приводиться в дію коленвалом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это уже хорошо.

Если щатунные  шейки коленвала не повреждены, перезалить бабит в нижние головки шатунов, пришабрить и будет Вам счастье.

 Удачи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На коленвалі є мікрозадири і риски, на шатуні  глибші риски вироботки. Думаю зняти легенько задири і поставити все на місце.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку