Sserge

ВАЗ класика 1,5 чи 1,7 ?

35 повідомлень у цій темі

10 часов назад, kuwalda1968 сказал:

не бери классику.

наш вариант-зубило типа 08 или 9.

мотор 1,3 с 5 пятиступкой.полторашный ест больше..выиграш нулевой.

Я би теж радив трошки дозбирати і придбати 8-9ку. Класика навіть рядом не стоїть 8-9кою, воно хоч теж жигуль але зовсім іншого рівня.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, game1xp1 сказал:

ВАЗ Lada Vesta седан - Наступает на пятки иномаркам

Спасибо Вам за отличный анекдот :D.

Рассмешили до слез.

А если серьезно-то не наступал,не наступает и не наступит никогда.

Причем ни в одной области,особенно в электронике.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Порада -Не бери жигуль! Стопудова і далекоглядна , затрати на паливо та запчастини , (обов'язково переварка  кузова) , в плані вкинути багато вантажу -забути , Вибачте але совкове то єб..ля з грєблєй тіки в різних по різному.

Шукай іномарки універсали з атмосферними дізелями , ціни іноді дивують , приємно, до 2000ує знайти можливо толкову машину.

 

За Vesta поржаль, дякую )))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И в плане безопасности зимней езды передний привод рулит.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, karp сказал:

 

Порада -Не бери жигуль! Стопудова і далекоглядна , затрати на паливо та запчастини , (обов'язково переварка  кузова) , в плані вкинути багато вантажу -забути , Вибачте але совкове то єб..ля з грєблєй тіки в різних по різному.

Шукай іномарки універсали з атмосферними дізелями , ціни іноді дивують , приємно, до 2000ує знайти можливо толкову машину.

 

езжу много и каждый день.в данный пользую 09.

на счету это 127 машина в личном пользовании были тазы,форды,опеля,бмв,ауди,мазды и последний ниссан с лд 2.0 дизель в универсале.

отработал он 3 года по честному.задние стойки менял сначала раз в полгода,потом раз в квартал.

качество запчастей каждый год хуже.бу уже толком нет.

хотите проверить-найдите распредвал на лд20.

2 недели назад репнул ремень грм,в дороге.через полчаса мы поехали дальше.а на дизеле-встреча с клапанами.ремонт головы.

ремонтников тоже нет.часть-синяя,вторая-распальцованная.

при том что живу в солярочном раю,дизеля уже не хочу.наелся.

в девятке за 2 раза перевез фрезер,он потом  на интайме завесил 870кг.

подождем электро с Эвропы.а пока увы-тазу для работы,альтернативы нет по деньгам.

 

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2 kuwalda1968

Боже збав когось запевняти що моя думка слушніша ніж будь чія, свого часу перейшов на Сітроени , кращої машини ніж сітроен вх універсал з двигуном xud 9 не зустрічав .

Це єдина машина яка відповідала всім моїм  вимогам у господарстві та бізнесі , багатьох лякала гідро-пневмо підвіска ))) мене ні . Змінюєваємий кліренс не раз витягав з такої багнюки та снігу шо й годі казать , місткість багажника це щось , дизеля він їв 5 літрів у змішаному циклі .

Зараз їзжу на Сітроен джампі, дружина на Сітроен С4 гранд пікасо, джампік пройшов вже 180 000 ,с4 60 000 , шо там, шо там замінив зчеплення , й стандартна обслуга через 10 000 ( масла ,фільтра ) 

Всі знайомі з тазами мають стабільний головний біль , от і висловивсь що ну його н...ах )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, karp сказал:

Це єдина машина яка відповідала всім моїм  вимогам у господарстві та бізнесі

Вот то что должен определить для себя топикстартер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, karp сказал:

Всі знайомі з тазами мають стабільний головний біль

Я не маю взагалі,хоча єксплуатую 21099.

Тоніровка є, сігналізация є, обезшумлена чудово, встановлена класна  стерео система.Зроблена антікорозійна обробка.

Машині 10 років, стан-магазин.

Взимку не єксплуатую, нема потреби.

Купляв у себе в гаражному кооперативі віком 5 місяців,все вже в машині було, антикорозійну обробку робив сам.

На 120.000 прогоріла прокладка головки,але вже зняту голову вирішив "пересипати".

Робив головку форумчанин і мій чудовий друг "Кардан".

Збирав все звісно сам.Працюючого мотора не чути. Єксплуатую переважно на газу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Жигуль - есть жигуль и ничего не изменится. Хоть это 1,5, хоть 1,7

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Берите оку. Тоже дешево, но лучше в разы) Я два года катаюсь, еще ни разу не пожалела. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку