53 повідомлення у цій темі

Доброго дня. Прошу допомоги в знаючих розумних людей. Допоможіть у вирішині такої проблеми. В наявності двигун від скутера Ямаха Цигнус 125 80-х років. З допомогою добрих людей він вже подає прояви життя. Але без акума він не працює, як от китайці. А його, акумулятора, потрібно заряджати чимось. Генератор трифазний, з"єднаний зіркою.  Після діодного моста видає приблизно на максимумі до 70-80 вольт.. Пробував паяти ось це: http://motoregulator.com/articles/samodelni-regulator-naprajeniya/. Результат двоякий. Так, зарядку свої 14.2-14.5 вольт воно дає, але через шунтування обмоток горять провода до генератора, плавляться... Тому потрібно щось друге, щоб не коротило обмотки... Чим знизити 70 вольт до хоч би 20?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для понижения заряда на скутере устанавливается реле регулятор. На выходе получаем стабильные 13-14В.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я звичайно далекий від автомототематики, але та стаття якийсь ідіотизм.. Якщо ми вже зібрали управлялку тиристорними вентилями, на якого лєшого там залишати трифазний міст із діодів?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И ещё. Скутер работающий без аккумулятора не обязательно должен быть китайским. Это зависит от коммутатора. Есть AC (на переменном токе) и DC (постоянный ток). На коммутаторе AC скутер может работать без аккумулятора, на DC - нет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А вообще, есть группа в контактике по ремонту мото техники "Мастерская Pit-Stop". Спрашивайте в ней, там Вам точно помогут.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ямаха.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

як було сказано вище , діодний міст не потрібен перед тиристорним рр.. а так класична мотоциклетна схема...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, kostya1023 сказал:

Для понижения заряда на скутере устанавливается реле регулятор. На выходе получаем стабильные 13-14В.

Так знайдіть мені такий рр за невелику ціну, саме до такого скутера...

4 часа назад, Curandero сказал:

Я звичайно далекий від автомототематики, але та стаття якийсь ідіотизм.. Якщо ми вже зібрали управлялку тиристорними вентилями, на якого лєшого там залишати трифазний міст із діодів?

А як правильно зробити щоб не коротити обмотки між собою?

4 часа назад, kostya1023 сказал:

И ещё. Скутер работающий без аккумулятора не обязательно должен быть китайским. Это зависит от коммутатора. Есть AC (на переменном токе) и DC (постоянный ток). На коммутаторе AC скутер может работать без аккумулятора, на DC - нет.

Це я розумію.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, telepasa сказал:

ямаха.jpg

В мене така схема є, але толку з неї...

3 часа назад, Freddy сказал:

як було сказано вище , діодний міст не потрібен перед тиристорним рр.. а так класична мотоциклетна схема...

Тобто? Розжуйте будь-ласка.. В усіх мото обмотки коротяться?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не не у всих.  Є реле на тиристорах яке  регулюе віхідну напругу. тиристори регулюючі елементи.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Віталій Дорош написав:

А як правильно зробити щоб не коротити обмотки між собою?

Зрозуміти би чого вони так відразу не роблять, в чому цимес шунтувати обмотки, може там не все так просто.. По логіці ніби нескладно, викинути всі шість діодів, додати ще три тірістори зібравши міст Ларіонова на них, а схему управління переробити з ПОС по напрузі на ООС і все мало б працювати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Той опус я прочитав весь, не вірю я що лише пульсації причина такого збочення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Curandero сказал:

Зрозуміти би чого вони так відразу не роблять, в чому цимес шунтувати обмотки, може там не все так просто.. По логіці ніби нескладно, викинути всі шість діодів, додати ще три тірістори зібравши міст Ларіонова на них, а схему управління переробити з ПОС по напрузі на ООС і все мало б працювати.

Нічого не зрозумів... а що таке ПОС і ООС?

14 часа назад, Freddy сказал:

звідси я паяв схемку на сімісторах. Воно коротить обмотки! Плавляться провода та роз"єми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ПОС - позитивний зворотній зв'язок (  положительная обратная связь ) 

ООС - негативний зворотній зв'язок (  отрицательная обратная связь ) 

Змінено користувачем robo-new
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Схема, у якій тиристори будуть працювати на прохід, а не шунтом буде значно складніша у плані керуювання. Так як тиристор не закривається керуючим сигналом а тільки відкривається, то схема має являти щось типу димера але зі зворотним звязком. Тільки от з 3-ма фазами видно не все так просто, ще й враховуючи що напруга і частота  змінні. Чомусь таких схем я не зустрічав в інтернеті.

Можливо тут простіше буде випрямити трьофазним мостом, а потім - потужний імпульсний step down, ніж тиристорами рулити.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Curandero сказал:

Зрозуміти би чого вони так відразу не роблять

Так як оригінального реле немає, а також вони усі в основному залиті компаундом, то невідомо роблять чи не роблять.

Але багато цих реле саме шунтуючого типу, тільки от питання - чому з цією схемою плавляться дроти, а з оригінальним - напевне ні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в японских мото генератор плаває в маслі що його охолоджує. тому нічого не горить і не плавится. Тиристор закривается сам після того як струм що через нього протікає  перейде через 0. На справді система керування не така і страшна як здається  ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Freddy сказал:

в японских мото генератор плаває в маслі що його охолоджує. тому нічого не горить і не плавится. Тиристор закривается сам після того як струм що через нього протікає  перейде через 0. На справді система керування не така і страшна як здається  ...

Не совсем согласен. Попадались генераторы а которых горят катушки. Хотя и плавают в масле.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да далеко не везде он в масле. Часто просто под боковой крышкой, без всякого масла. А на бандосах например вообще генератор отдельный типа автомобильного.

И не особо масло поможет, если токи в катушках будут такие что она перегорит. Само масло горячее, и особо тепло от катушек не отведет.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, DimonDSS написав:

Схема, у якій тиристори будуть працювати на прохід, а не шунтом буде значно складніша у плані керуювання. Так як тиристор не закривається керуючим сигналом а тільки відкривається, то схема має являти щось типу димера але зі зворотним звязком. Тільки от з 3-ма фазами видно не все так просто, ще й враховуючи що напруга і частота  змінні. Чомусь таких схем я не зустрічав в інтернеті.

Можливо тут простіше буде випрямити трьофазним мостом, а потім - потужний імпульсний step down, ніж тиристорами рулити.

 

У 80-ті народ паяв такі регулятори по журналах радіо для зварювалок, при тому з детекторами переходу через нуль, сам такі бачив у роботі дотепер працюють як годинник, нічого там надзвичайного нема, в даному застосуванні схема повинна бути простішою, на рівні тірісторного зарядного для автоакумів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Strannichek сказал:

Японці точно так би не зробили, щось тут не то, скоріш за все не до кінця розібрались з принципом роботи рідного регулятора, а поспішно зробили висновки про його роботу, на основі своїх догадок.

схеми регуляторів  в неті є ,візміть і розберітся самі ,потім нам розповісте ,можливо щось нове ... без образ .  Тому що  Ви зробили на основі своїх догадок ваш пост ,але факти річ вперта. Японці не боги і косячать так що вам і не снилось... 

 

2 часа назад, DimonDSS сказал:

Да далеко не везде он в масле. Часто просто под боковой крышкой, без всякого масла. А на бандосах например вообще генератор отдельный типа автомобильного.

И не особо масло поможет, если токи в катушках будут такие что она перегорит. Само масло горячее, и особо тепло от катушек не отведет.

на старих мото так і робили , таке було на хжр , ззр , бандосах і тд. А тепер на всих плаває в маслі  ,  на стрітах  і спортах точно ,багато я їх бачив і це скоріш правило ніж виняток. А масло насправді допомагає .  Воно не нагріваєтся зазвичай більше 90 . 90 градусів для обмотки нормальна температура.

 

3 часа назад, olegons сказал:

Не совсем согласен. Попадались генераторы а которых горят катушки. Хотя и плавают в масле.

Скорее исключение чем правило , у моего круга общения  среди японоводов такого не происходило у них.. Я не думаю что причина этому способ регулирования уровня напряжения . Скорее причина в другом. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чесно кажучи, все більше мені здається, що найбільш логічним і вартим експерименту для автора буде саме варіант запропонований Дмитром:

7 годин назад, DimonDSS написав:

Можливо тут простіше буде випрямити трьофазним мостом, а потім - потужний імпульсний step down

 

Не знаю правда скільки коштує DC-DC ампер на 20-25, чи скільки там мото від гєни потребує, але враховуючи ціну 3/5-тиамперних, що купував не так давно воно мабуть найбільш виправдано і на місці автора такий варіант я б точно спробував, якщо виправдає сподівання, то це буде найбільш просто, оптимально по ціні та ремонтопридатності(запасний модуль DC-DC можна і з собою возити, воно тепер дрібне шокапець).

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

+ за озвучений варант , дешево й сердито. просто і доступно...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, Curandero сказал:

Не знаю правда скільки коштує DC-DC ампер на 20-25, чи скільки там мото від гєни потребує, але враховуючи ціну 3/5-тиамперних, що купував не так давно воно мабуть найбільш виправдано і на місці автора такий варіант я б точно спробував, якщо виправдає сподівання, то це буде найбільш просто, оптимально по ціні та ремонтопридатності(запасний модуль DC-DC можна і з собою возити, воно тепер дрібне шокапець).

Я ще не бачив таких модулів, щоб могли від 70-80 вольт працювати. В більшості всі на 35-50 вольт... Я пробував спочатку потужним  транзистором і стабілітроном по класичні схемі скидати до 20 вольт. А потім чіпляв дц-дц китайський на 5 ампер. Так на холостих перший каскад на транзисторі зменшував аж до 7 вольт. Зарядки не було. При збільшенні обертів все працювало, але транзистор - праска. радіатор не дуже допомагав. Та і китайський дц-дц не холодніший був. Сьогодні попробував відключити одну обмотку на генераторі. На двох фазах при повному газі на тестері десь 50 вольт. Підключив китайський дц-дц - лм-ка здохла зразу, хоч я і не газував.. Напевне імпульси без обмотки великі були.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку