#113672 Опубліковано: 20 травня, 2018 Доброго дня. Прошу допомоги в знаючих розумних людей. Допоможіть у вирішині такої проблеми. В наявності двигун від скутера Ямаха Цигнус 125 80-х років. З допомогою добрих людей він вже подає прояви життя. Але без акума він не працює, як от китайці. А його, акумулятора, потрібно заряджати чимось. Генератор трифазний, з"єднаний зіркою. Після діодного моста видає приблизно на максимумі до 70-80 вольт.. Пробував паяти ось це: http://motoregulator.com/articles/samodelni-regulator-naprajeniya/. Результат двоякий. Так, зарядку свої 14.2-14.5 вольт воно дає, але через шунтування обмоток горять провода до генератора, плавляться... Тому потрібно щось друге, щоб не коротило обмотки... Чим знизити 70 вольт до хоч би 20? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113674 Опубліковано: 20 травня, 2018 Для понижения заряда на скутере устанавливается реле регулятор. На выходе получаем стабильные 13-14В. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113675 Опубліковано: 20 травня, 2018 Я звичайно далекий від автомототематики, але та стаття якийсь ідіотизм.. Якщо ми вже зібрали управлялку тиристорними вентилями, на якого лєшого там залишати трифазний міст із діодів? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113676 Опубліковано: 20 травня, 2018 И ещё. Скутер работающий без аккумулятора не обязательно должен быть китайским. Это зависит от коммутатора. Есть AC (на переменном токе) и DC (постоянный ток). На коммутаторе AC скутер может работать без аккумулятора, на DC - нет. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113678 Опубліковано: 20 травня, 2018 А вообще, есть группа в контактике по ремонту мото техники "Мастерская Pit-Stop". Спрашивайте в ней, там Вам точно помогут. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113683 Опубліковано: 20 травня, 2018 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113690 Опубліковано: 20 травня, 2018 як було сказано вище , діодний міст не потрібен перед тиристорним рр.. а так класична мотоциклетна схема... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113741 Опубліковано: 20 травня, 2018 4 часа назад, kostya1023 сказал: Для понижения заряда на скутере устанавливается реле регулятор. На выходе получаем стабильные 13-14В. Так знайдіть мені такий рр за невелику ціну, саме до такого скутера... 4 часа назад, Curandero сказал: Я звичайно далекий від автомототематики, але та стаття якийсь ідіотизм.. Якщо ми вже зібрали управлялку тиристорними вентилями, на якого лєшого там залишати трифазний міст із діодів? А як правильно зробити щоб не коротити обмотки між собою? 4 часа назад, kostya1023 сказал: И ещё. Скутер работающий без аккумулятора не обязательно должен быть китайским. Это зависит от коммутатора. Есть AC (на переменном токе) и DC (постоянный ток). На коммутаторе AC скутер может работать без аккумулятора, на DC - нет. Це я розумію. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113742 Опубліковано: 20 травня, 2018 4 часа назад, telepasa сказал: В мене така схема є, але толку з неї... 3 часа назад, Freddy сказал: як було сказано вище , діодний міст не потрібен перед тиристорним рр.. а так класична мотоциклетна схема... Тобто? Розжуйте будь-ласка.. В усіх мото обмотки коротяться? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113743 Опубліковано: 20 травня, 2018 не не у всих. Є реле на тиристорах яке регулюе віхідну напругу. тиристори регулюючі елементи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113751 Опубліковано: 20 травня, 2018 , Віталій Дорош написав: А як правильно зробити щоб не коротити обмотки між собою? Зрозуміти би чого вони так відразу не роблять, в чому цимес шунтувати обмотки, може там не все так просто.. По логіці ніби нескладно, викинути всі шість діодів, додати ще три тірістори зібравши міст Ларіонова на них, а схему управління переробити з ПОС по напрузі на ООС і все мало б працювати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113753 Опубліковано: 20 травня, 2018 http://motoregulator.com/articles/samodelni-regulator-naprajeniya/ все написано 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113760 Опубліковано: 21 травня, 2018 Той опус я прочитав весь, не вірю я що лише пульсації причина такого збочення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113799 Опубліковано: 21 травня, 2018 14 часа назад, Curandero сказал: Зрозуміти би чого вони так відразу не роблять, в чому цимес шунтувати обмотки, може там не все так просто.. По логіці ніби нескладно, викинути всі шість діодів, додати ще три тірістори зібравши міст Ларіонова на них, а схему управління переробити з ПОС по напрузі на ООС і все мало б працювати. Нічого не зрозумів... а що таке ПОС і ООС? 14 часа назад, Freddy сказал: http://motoregulator.com/articles/samodelni-regulator-naprajeniya/ все написано звідси я паяв схемку на сімісторах. Воно коротить обмотки! Плавляться провода та роз"єми. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113801 Опубліковано: 21 травня, 2018 (змінено) ПОС - позитивний зворотній зв'язок ( положительная обратная связь ) ООС - негативний зворотній зв'язок ( отрицательная обратная связь ) Змінено 21 травня, 2018 користувачем robo-new 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113804 Опубліковано: 21 травня, 2018 Схема, у якій тиристори будуть працювати на прохід, а не шунтом буде значно складніша у плані керуювання. Так як тиристор не закривається керуючим сигналом а тільки відкривається, то схема має являти щось типу димера але зі зворотним звязком. Тільки от з 3-ма фазами видно не все так просто, ще й враховуючи що напруга і частота змінні. Чомусь таких схем я не зустрічав в інтернеті. Можливо тут простіше буде випрямити трьофазним мостом, а потім - потужний імпульсний step down, ніж тиристорами рулити. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113806 Опубліковано: 21 травня, 2018 14 часа назад, Curandero сказал: Зрозуміти би чого вони так відразу не роблять Так як оригінального реле немає, а також вони усі в основному залиті компаундом, то невідомо роблять чи не роблять. Але багато цих реле саме шунтуючого типу, тільки от питання - чому з цією схемою плавляться дроти, а з оригінальним - напевне ні. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113810 Опубліковано: 21 травня, 2018 в японских мото генератор плаває в маслі що його охолоджує. тому нічого не горить і не плавится. Тиристор закривается сам після того як струм що через нього протікає перейде через 0. На справді система керування не така і страшна як здається ... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113830 Опубліковано: 21 травня, 2018 1 час назад, Freddy сказал: в японских мото генератор плаває в маслі що його охолоджує. тому нічого не горить і не плавится. Тиристор закривается сам після того як струм що через нього протікає перейде через 0. На справді система керування не така і страшна як здається ... Не совсем согласен. Попадались генераторы а которых горят катушки. Хотя и плавают в масле. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113831 Опубліковано: 21 травня, 2018 Да далеко не везде он в масле. Часто просто под боковой крышкой, без всякого масла. А на бандосах например вообще генератор отдельный типа автомобильного. И не особо масло поможет, если токи в катушках будут такие что она перегорит. Само масло горячее, и особо тепло от катушек не отведет. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113843 Опубліковано: 21 травня, 2018 3 години назад, DimonDSS написав: Схема, у якій тиристори будуть працювати на прохід, а не шунтом буде значно складніша у плані керуювання. Так як тиристор не закривається керуючим сигналом а тільки відкривається, то схема має являти щось типу димера але зі зворотним звязком. Тільки от з 3-ма фазами видно не все так просто, ще й враховуючи що напруга і частота змінні. Чомусь таких схем я не зустрічав в інтернеті. Можливо тут простіше буде випрямити трьофазним мостом, а потім - потужний імпульсний step down, ніж тиристорами рулити. У 80-ті народ паяв такі регулятори по журналах радіо для зварювалок, при тому з детекторами переходу через нуль, сам такі бачив у роботі дотепер працюють як годинник, нічого там надзвичайного нема, в даному застосуванні схема повинна бути простішою, на рівні тірісторного зарядного для автоакумів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113858 Опубліковано: 21 травня, 2018 1 час назад, Strannichek сказал: Японці точно так би не зробили, щось тут не то, скоріш за все не до кінця розібрались з принципом роботи рідного регулятора, а поспішно зробили висновки про його роботу, на основі своїх догадок. схеми регуляторів в неті є ,візміть і розберітся самі ,потім нам розповісте ,можливо щось нове ... без образ . Тому що Ви зробили на основі своїх догадок ваш пост ,але факти річ вперта. Японці не боги і косячать так що вам і не снилось... 2 часа назад, DimonDSS сказал: Да далеко не везде он в масле. Часто просто под боковой крышкой, без всякого масла. А на бандосах например вообще генератор отдельный типа автомобильного. И не особо масло поможет, если токи в катушках будут такие что она перегорит. Само масло горячее, и особо тепло от катушек не отведет. на старих мото так і робили , таке було на хжр , ззр , бандосах і тд. А тепер на всих плаває в маслі , на стрітах і спортах точно ,багато я їх бачив і це скоріш правило ніж виняток. А масло насправді допомагає . Воно не нагріваєтся зазвичай більше 90 . 90 градусів для обмотки нормальна температура. 3 часа назад, olegons сказал: Не совсем согласен. Попадались генераторы а которых горят катушки. Хотя и плавают в масле. Скорее исключение чем правило , у моего круга общения среди японоводов такого не происходило у них.. Я не думаю что причина этому способ регулирования уровня напряжения . Скорее причина в другом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113897 Опубліковано: 21 травня, 2018 Чесно кажучи, все більше мені здається, що найбільш логічним і вартим експерименту для автора буде саме варіант запропонований Дмитром: 7 годин назад, DimonDSS написав: Можливо тут простіше буде випрямити трьофазним мостом, а потім - потужний імпульсний step down Не знаю правда скільки коштує DC-DC ампер на 20-25, чи скільки там мото від гєни потребує, але враховуючи ціну 3/5-тиамперних, що купував не так давно воно мабуть найбільш виправдано і на місці автора такий варіант я б точно спробував, якщо виправдає сподівання, то це буде найбільш просто, оптимально по ціні та ремонтопридатності(запасний модуль DC-DC можна і з собою возити, воно тепер дрібне шокапець). 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#113906 Опубліковано: 21 травня, 2018 + за озвучений варант , дешево й сердито. просто і доступно... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#114001 Опубліковано: 22 травня, 2018 18 часов назад, Curandero сказал: Не знаю правда скільки коштує DC-DC ампер на 20-25, чи скільки там мото від гєни потребує, але враховуючи ціну 3/5-тиамперних, що купував не так давно воно мабуть найбільш виправдано і на місці автора такий варіант я б точно спробував, якщо виправдає сподівання, то це буде найбільш просто, оптимально по ціні та ремонтопридатності(запасний модуль DC-DC можна і з собою возити, воно тепер дрібне шокапець). Я ще не бачив таких модулів, щоб могли від 70-80 вольт працювати. В більшості всі на 35-50 вольт... Я пробував спочатку потужним транзистором і стабілітроном по класичні схемі скидати до 20 вольт. А потім чіпляв дц-дц китайський на 5 ампер. Так на холостих перший каскад на транзисторі зменшував аж до 7 вольт. Зарядки не було. При збільшенні обертів все працювало, але транзистор - праска. радіатор не дуже допомагав. Та і китайський дц-дц не холодніший був. Сьогодні попробував відключити одну обмотку на генераторі. На двох фазах при повному газі на тестері десь 50 вольт. Підключив китайський дц-дц - лм-ка здохла зразу, хоч я і не газував.. Напевне імпульси без обмотки великі були..... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах