53 повідомлення у цій темі

Запитував ще одну людину про такий регулятор. Так він сказав, що таке колись бачив на ардуіно..... І стояло воно на якомусь мотоциклі. Ще разом був вольтметр на щитку. Тобто ардуіно вимірює вхідну напругу з генератора і напругу яка на акумі. І цю різницю регулює за допомогою ШИМ та каскадом з польових транзисторів, які були включені в паралель. Це його слова.
Я зрозумів так, що дуінка намагається шимом з 15 до 80 вольт які з генератора зробити завжди 14.2-14.5. Це ж якись графік побудувати треба, за яким вона буде працювати... Можна таке зробити?
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Віталій Дорош сказал:

Я зрозумів так, що дуінка намагається шимом з 15 до 80 вольт які з генератора зробити завжди 14.2-14.5. Це ж якись графік побудувати треба, за яким вона буде працювати... Можна таке зробити?

Це і є дс-дс. Але ардуїна там не потрібна, вистачить тл494 наприклад.

До речі я вам в скайп скинув ссилку на модуль який працює від 90 вольт.

 

Але для того щоб про щось конкретне говорити треба зробити таку штуку.

Підключити до генератора міст і потім поставити конденсатор ну нехай на 100 мкф 250в і паралельно йому резистор нехай на 10к. І заміряти напруги на холостих і на максимумі.

Так ми будемо бачити з яким діапазоном напруг маємо справу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, Strannichek сказал:

Чесно кажучи, мені не віриться що оригінальний регулятор підтримує напругу способом закороченя обмоток, цеж дурість якась!

Про цей генератор нічого не відомо, тому тут сказати не можу.

А от на багатьох мотоциклах та і скутерах, саме шунтуванням обмоток і регулюється.

Справа в тому, що конструкція генератора така, що струм у обмотках обмежується індуктивністю розсіювання а не опором навантаження. Тобто при замиканні обмоток між собою магнітне поле діє в протилежну від магнітів ротора сторону,  зменшуючи поле в генераторі, що зменшує вихідну напругу (і на інших двох обмотках, які в даний момент можуть бути не закорочені).

А от на рахунок споживання палива і т д, тут є доля істини. Все ж шунтування створює навантаження на привід генератора.

 

Але як бачимо, тут конструкція генератора має важливе значення. Видно або генератор іншого типу, або схема працює якось некоректно.

Змінено користувачем DimonDSS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Віталій Дорош написав:

Я ще не бачив таких модулів, щоб могли від 70-80 вольт працювати. В більшості всі на 35-50 вольт... Я пробував спочатку потужним  транзистором і стабілітроном по класичні схемі скидати до 20 вольт. А потім чіпляв дц-дц китайський на 5 ампер. Так на холостих перший каскад на транзисторі зменшував аж до 7 вольт. Зарядки не було. При збільшенні обертів все працювало, але транзистор - праска. радіатор не дуже допомагав. Та і китайський дц-дц не холодніший був. Сьогодні попробував відключити одну обмотку на генераторі. На двох фазах при повному газі на тестері десь 50 вольт. Підключив китайський дц-дц - лм-ка здохла зразу, хоч я і не газував.. Напевне імпульси без обмотки великі були.....

На 5А можна було обійтись конденсаторним ділителем з двома DC-DC настроєними на половину вихіної напруги, результат був би не гіршим, а калорії тепла на порядок менші... То який там все таки струм від того генератора йде в мережу при нормальних умовах?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, softm сказал:

ac dc buck converter for ebike

ограничитель поставьте на 80В с отключением входа по превышению ... там вроде уже есть

Дуже мало потужності в цього дц-дц....

18 часов назад, Curandero сказал:

То який там все таки струм від того генератора йде в мережу при нормальних умовах?

Нормальні умови вважати які? Просто робота двигуна без акума? Чи робота з аккумом, тобто його зарядка? Чи робота двигуна з акумом та увімкненим світлом (ніч)?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Strannichek сказал:

А на всех схемах, где провода от генератора через симистор заведены на плюс (красный, +) так же не верны, должно быть на массу (минус, -).

Якщо буде на мінус, то по схемі сімістори не закриються, так як керують вони постійною напругою... Чи я помиляюсь?

konechnaya-shema.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю що гена не більше ніж 120 ват.

Принаймні на YBR125 десь так , бо якщо у фару запхати галогенку на 55 ват замість 35 то зарядка уже не дуже йде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Віталій Дорош написав:

Дуже мало потужності в цього дц-дц....

Нормальні умови вважати які? Просто робота двигуна без акума? Чи робота з аккумом, тобто його зарядка? Чи робота двигуна з акумом та увімкненим світлом (ніч)?

Це робота без позаштатних режимів з максимальною кількістю споживачів.

, DimonDSS написав:

Думаю що гена не більше ніж 120 ват.

Принаймні на YBR125 десь так , бо якщо у фару запхати галогенку на 55 ват замість 35 то зарядка уже не дуже йде.

Ну 10А то не так багато, поле для експериментів велике..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, DimonDSS сказал:

У цього норм. 

на вході може бути до 90в

Так, але від 30.в.  Трохи нижній діапазон малуватий. Та і чекати трохи довго...
Хочу попробувати взавтра поставити перед входом в реле на сімісторах по лампочці на кожну фазу, і поглянути, що буде... Десь на ват 20-30. 

5 часов назад, softm сказал:

 

И кто мешает выбрать подходящий (по току неизвестной нам  АКБ)? 

АКБ 12 ампер\ч. 12вольт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже провів пару дослідів з хитрою зарядкою. Спочатку заміряв вольтаж при навантаженні. Після діодного моста з підключеними лампочками на 24 вольт та 70 Ватт послідовно 4 штучки напруга  - 85 вольт на повному газу. В половині десь приблизно 32-40 вольт. На холостих 8 - 10. 
Також попробував підключити оте реле, що шунтує обмотки через лампочки 24 вольт 70 Ватт. Тобто від кожної фази генератора через лампочку. Ефект мене порадував. Все запрацювало, лампочки на повному газу горіли в повну силу, зарядка на оборотах стабільно 14.2 В. Навіть з увімкненям освітлення напруга не просідала. Провода та роз"єм  від генератора не грівся. Я вже зрадів, приліпив три фари додаткових спереді, і рушив проїхатись. Перших 100 метрів все робило. А потім повалив дим з-під передньої панелі, і все закінчилось. Що саме згоріло - не знаю, ще не дивився. Отакі досліди. Так і не зробив зярядку..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

може попробувати зробити ось таку схемку? Це для сонячних панелей, але якщо трохи пікорегувати прошивку під 90 вольт, то може запрацює??
http://robocraft.ru/blog/3161.html

00ceff6d6e.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Strannichek сказал:

Ги

Невже так дорого купити оригінальне реле?

Що б так каратись..

А де ж його знайти??

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Strannichek сказал:

Дали б хоч якісь дані, марку  реле, модель мотора, чи скутера, може таке в когось лежить собі без діла, а тут мазохізмом займаються..

Скутер ямаха цигнус 1984 року з двигуном 50 V. Яка марка реле - хто його зна....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, Strannichek сказал:

Реле не таке. Має бути шести піновий роз"єм. Три фази, плюс, маса, і контроль +12 вольт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так,мы имеем 3-фазный генератор который почему то выдаёт 90 вольт,а надо 35-50 вольт не более,предлогаю просто перемотать обмотки в половину меньше витков и будет где-то 45 вольт+-,можно вообще пересчитать кол витков на вольт и намотать более точнее и будет вам счастье.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Strannichek сказал:

Як все складно, там же, нижче та сама схема з комнтарем на російські.

 

mod2011_splan.png

так ця схема також шунтує обмотки, тобто замикає їх між собою. Знову провода поплавляться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Ludanik сказал:

Так,мы имеем 3-фазный генератор который почему то выдаёт 90 вольт,а надо 35-50 вольт не более,предлогаю просто перемотать обмотки в половину меньше витков и будет где-то 45 вольт+-,можно вообще пересчитать кол витков на вольт и намотать более точнее и будет вам счастье.

генератор повністю залитий лаком, не хочеться його ковиряти. А таку напругу генератор видає для того, щоб на різних обертах мати постійну потужність.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Strannichek сказал:

Там же на останній сторінці є схема для однофазного генератора, так вона від трьохфазного відрізняється  добавкой ше двох діодів у мості, та двох семісторів по великому рахунку.

 

ZK307-3A.GIF

Так, це простенька схемка китайської зарядки. І вона знову шунтує обмотки... Не виходить мені шунтувати, не витримує проводка. Горять роз"єми. Напевне тут схема має бути з ШИМ. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Віталій Дорош сказал:

генератор повністю залитий лаком, не хочеться його ковиряти. А таку напругу генератор видає для того, щоб на різних обертах мати постійну потужність.

Впервые слышу,обычно намотаны в навали никакой заливки,это япошки монополию на производство делали

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, Ludanik сказал:

Впервые слышу,обычно намотаны в навали никакой заливки,это япошки монополию на производство делали

Так це і є японець. Самий чистий... (не враховуючи китайського поршня та клапанів)

15 часов назад, Strannichek сказал:

Прозвоніть трифазні обмотки на масу, як що звоняться, то причина саме в тому,  що не правильно шунтуєте, на +, а потрібно на -.

Тоді сімістори не закриються, так як керуються вони мінусом... Якщо я вірно розумію.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, Ludanik сказал:

Так,мы имеем 3-фазный генератор который почему то выдаёт 90 вольт,а надо 35-50 вольт не боле

У сибихи и до 100в бывает выдает.

 

А от обмотки на масу треба прозвонити!   По ідеї вони не повинні звонитись на масу, бо маса у цих реле з'єднана уже після випрямляча.

Якщо обмотки з'єднані зіркою і середня точка сидить на масі, то реле не буде працювати правильно!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, DimonDSS сказал:

У сибихи и до 100в бывает выдает.

Когдка на моей СBR накрылся регулятор,поставил китайский ничего не измеряя какие там напряжения и всё работает, такое впечатление ,что у топикстартера ген замыкает или шо то непонятное.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, DimonDSS сказал:

У сибихи и до 100в бывает выдает.

 

А от обмотки на масу треба прозвонити!   По ідеї вони не повинні звонитись на масу, бо маса у цих реле з'єднана уже після випрямляча.

Якщо обмотки з'єднані зіркою і середня точка сидить на масі, то реле не буде працювати правильно!

 

Все вірно, на масу не дзвоняться...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І так, проблему з зарядкою вирішено. Спочатку я ще пробував і сімісторну і на транзисторах (з журналу Радіо) і нічого конкретно хорошого в мене не вийшло. Сімістори шунтували на плюс, і все грілось... Транзисторне працювало як треба, трохи грілось, але робило, до першої прогазовки.... 80 вольт йому забагато було. 
Випадково на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) продавався мій скутер! повністю з пластиком але поломаним коліном. Я не думаючи замовив, приїхав аж їз Сум... І що саме цікаво, генератор в нього не такий як в мене. І магніт не такий. Тому поставив все з "донора", запустився зразу і.... зарядка 14 - 14.1 вольт!! Ура!! 
Дуже дякую людям які долучились до ремонту сійого чуда. За презентований чугуній для циліндра, за ремонт голови в Києві... Всім дуже дякую.
Скутер дуже здивував своїми ходовими якостями і тягою двигуна. Це вам не якись китаєць. Пре як дурне!!! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку