135 повідомлень у цій темі

, Ігрек написав:

 

Очевидно потрібен потужніший, на більший струм. А так він слугує в якості "теплушки". 

 

Теж так думаю, але купити за 200грн. на 5,7А і переконатися, що він теж не підходить...  Чому нема на 4,9А, як оригінальний?

@Ігрек може розкажете як це реле працює, які функції виконує?  Там селеноїд з двома контактами і біметалевий контакт з резистором. Яка взагалі роль тієї "теплушки"? Для чого вона служить?  Якщо потрібно, можу викласти фото зі знятою кришкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Бескид написав:

може розкажете як це реле працює

 

Без поняття. При нагоді, спитаю в знайомого електрика. 

, Бескид написав:

Якщо потрібно, можу викласти фото зі знятою кришкою.

 

Так. Викладіть. Йому покажу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Бескид написав:

Почало барахлити реле в компресорі. Реле РТК-1МУ-9 УХЛ4,2:

 

Компресор з яким двигуном, скільки фаз? Можливо зробити компоновку компресора, як в сучасних компресорах і відмовитись від совкової "автоматизації" з відповідною надійністю? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

 Можливо зробити компоновку компресора, як в сучасних компресорах і відмовитись від совкової "автоматизації" з відповідною надійністю? 

Це було би найкращим виходом. Двигун на 220В.  Після роботи викладу фотографії.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, Бескид сказал:

Підказуйте, знавці електротехніки!  Придбав таке пускове реле на 4,0А.  Коректно не працює. Та сама історія. То іскрить, то не запускається двигун... Ніби продають на 5,7А, але тепер я сумніваюся. Може то в двигуні проблема, а не в пусковому? А може ще щось? Порадьте.

Принцип такий. В однофазного двигуна 2 обмотки: робоча і пускова.

Реле потрібне для увімкнення пускової обмотки на момент пуску. Працює за принципом нагріву, як тільки пускова обмотка розкрутила двигун до певних обертів одразу збільшується струм і нагрів, отже.

При запуску компресора з тиском у ресивері чи системі може сильно зростати пусковий струм і пускове реле вибиває або не дає впевненого старту. Стикнувся з подібним, коли компресор під тиском не запускався. Зкинув тиск - і одразу впевнений старт.

Варіанти:

ставимо ручну кнопку, триконтактну і палимо двигун в разі, якщо він вже підпалений;

ставимо реле з більшим пусковим струмом, при цьому двигун теж може догоріти, якщо вже підпалений;

запускаємо компресор без тиску у системі.

До речі, як спалити холодильник? Дати накачати компресору тиск, вимкнути, одразу увімкнути, набере тиск - вимкнути. Здихає за 5-7 циклом.

Звичайно, можу помилятись. Наприклад, релюха брачна. Або хтось невірно розрахував пускові струми.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Бескид написав:

Це було би найкращим виходом. Двигун на 220В.  Після роботи викладу фотографії.

Такий пресостат замінить і реле і клапан. Коштують десь 300-400грн.

IMG_20180612_160432.jpg

IMG_20180612_160444.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Бескид сказал:

Чистив всі контакти. Один раз запускається, потім в процесі роботи може зупинитися. Щоб запустити ще раз потрібно чекати. Там той резистор нагрівається... Не розумію, що з ним не так.

     Данное реле выполняет две функции, подключает пусковую обмотку при старте и защищает двигатель от превышения  номинального рабочего тока. 

    При пуске двигателя ток рабочей обмотки в несколько раз выше номинального, благодаря этому срабатывает соленоид и  подключает своими контактами пусковую обмотку( на реле  указано положение верх, его нужно соблюдать),  после того как ротор наберет свои  рабочие обороты, ток снижается , магнитное поле соленоида уменьшается и он отключает пусковую обмотку. 

    Тепловое реле  устроено так. На биметаллической пластине  намотан нихромовый провод , температура нагрева  которого возрастает при  превышении  номинального тока реле и отключает подачу напряжения на двигатель  ( после остывания цепь снова замыкается и можно запустить  мотор), защищая обмотки мотора  от сгорания.

      В  Вашем случае происходит срабатывание теплового реле, поэтому для начала нужно подключить амперметр и проверит ток потребляемый мотором. Если он выше номинального то ему...., если в норме то проблема в реле и реле ставить только на тот ток, что стояло.

     Лучше разжевать не умею.

      Удачи..

Змінено користувачем Иванович
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую @4post та @Иванович, розжували дуже грамотно. Про пускову обмотку підозрював, але не розумів для чого там той біметалевий контакт.

А тепер розповідаю, чому в мене не запускався, або запускався і "глох".

20180612_161822_1.jpg

 

Зняв ремінь, поставив реле - двигун запускається. Ага, думаю, - під навантаженням важко йому розкрутитися. І тут до мене доходить - від компресора відходить короткий шланг зі швидкознімним штуцером, який в стаціонарному режимі під'єднаний до пневмомагістралі. Для ремонту витягнув компресор зі звичного місця і тому цей відрізок від'єднав від магістралі.  Щоб зтравлювати тиск під'єднав до нього пістолет. Але через малий отвір в пістолеті в короткому відрізку шлангу швидко набиралося повітря і двигун не міг розкрутитися, спіралька нагрівалася і біметалевий контакт розмикався. Коли замість пістолета під'єднав штуцер для накачування коліс, а там діра 5мм, компресор став запускатися з півтичка.

 

  20180612_181356.jpg

 

Не подумайте, що я в тому реле щось клеїв-паяв. Це так виглядає культура совдепівського виробництва. Зараз стоїть нове реле, але на 4,0А. З таблички на двигуні не можу зрозуміти, чи там 4,0А, чи 4,8.  Може комусь знайомий такий двигун.

 

20180612_161900_1.jpg

 

Дякую всім за допомогу!

Змінено користувачем Бескид
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробив домкрат для Трансальпа. Ввечері пофарбую і болтики вкорочу.

 

20181117_133834_1.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

О, TRANSALP, а с этого момента поподробней, извините если не в тему, сейчас мониторю интернет на предмет покупки 650.

Отличная подставка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, strit написав:

О, TRANSALP, а с этого момента поподробней, извините если не в тему, сейчас мониторю интернет на предмет покупки 650.

Отличная подставка.

Якщо коротко, то в Україні ціна на 300 - 400$ вища, ніж пригнати з Польщі + розмитнення. І в Україні вибір обмежений. Я вирішив гнати з Польщі, бо навіть за тиждень 300$ не зароблю, а тут день пригнати, день на митниці, день сертифікації. Ну і пригод на свою п'яту точку неміряно, що теж немаловажно. Є що згадати.

П.С. Трансальп, це теж метал, тому абсолютно доречно про нього поговорити в моїй темі. Задавайте питання, розповім все, що знаю.

 

DSC_0276_1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Красавец, на каких сайтах можно посмотреть в Польше? И можно в личку, что почём получается, если пригнать самому?  Просматривал по германии но цены не вдохновили и ехать далеко.

Вопрос по компрессору, сколько оборотов мотор и какой диаметр шкива, а то я тоже такой приобрёл с родным шкивом но без мотора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Свій знайшов на польському  (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников).  Є ще OTOMOTO i Allegro.  Але Allegro найслабший в цьому плані. В Німеччині, як не дивно, дорожчі ціни. Один раз глянув і більше не шукав. Зараз кінець сезону, можна знайти досить непогані варіанти.

Технологія моєї покупки була така.

1. Знайшов достойний варіант, списався з продавцем, попросив додаткові фото. Домовився про оглядини.

2. Приїхав на оглядини, став торгуватися, бо ціна мене не влаштовувала. Чесно сказав, що можу заплатити Х і ні копійки більше. Поляк згодився, але в мене ще не було прав. Хотів залишити завдаток, він відмовився брати, домовилися, що за тиждень приїду.

3. Перед поїздкою дав митному брокеру гроші на попередню проплату митних платежів і оформлення попередньої митної декларації, яку він має зробити після підписання договору купівлі-продажу. (Калькулятори митних платежів є в мережі. Там ПДВ 20% плюс акциз.) Ну і звичайно копії паспорта, ідентифікаційного коду.

4. Підписали з поляком договір, вислав договір і техпаспорт митному брокеру і став чекати, бо платіж на митницю йде до 5 годин. Без платежу не оформлять попередню МД, а без неї не пропустять через наш кордон.

5. На польському кордоні захотіли CMR (експортно-митна декларація), але вдалося без неї.

6. Наш кордон проїхав без проблем, декларація за час очікування вже була в системі.

7. Питання черг опускаю, бо цей момент непередбачуваний, як погода, потрібно знати куди і в який час їхати.

8. Розмитнення на місцевій митниці. Грубо всі митні платежі обійшлися мені 1300$

9. Для реєстрації потрібно зробити сертифікат відповідності. Такі організації є в Києві, у Львові і ще десь. Їх небагато по Україні. Вартість послуги 1532,00грн.

10. З документами на мотоцикл, митною декларацією, сертифікатом відповідності в ЦНАП МВС і за 680,00грн. отримав номер.

 

Про компресор. Які оберти не скажу, табличка двигуна десь вище. Шків на двигуні, якщо не помиляюся, такий, як на компресорі.  Щоб точніше сказати, треба піти, зняти кожух. При нагоді поміряю.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Панове.

Здається я зможу трохі допомогти, бо маю на хазяйстві схожого компресора.

УК-1М - такий ? Правда реле трохі інше.

 

IMAG0967.jpg

IMAG0966.jpg

IMAG0968.jpg

IMAG0969.jpg

IMAG0970.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Бескид Спасибо

Ershoff Спасибо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а такой компрессор сколько атм. качает максимум?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Паспортное 4 атм

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ershoff написав:

Панове.

Здається я зможу трохи допомогти, бо ...

 

В мене картина трохи інша. Шківи одного розміру. Діаметр приблизно 114мм.

 

20181119_161840.jpg

 

Двигун має таке маркування.

 

20181119_162147.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Бескид сказал:

В мене картина трохи інша. Шківи одного розміру. 

 

 

А компресор також УК-1М ?

Бо голова така сама.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Все тут правильно, у @Ershoff  двигатель на 2800 об/мин. а у  @Бескид  на 1400 об/мин., в обоих вариантах на валу компрессора 1400 об/ мин, , оптимальная  частота вращения вала любого компрессора, диафрагменного  или  поршневого.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Какие были на заводе  двигателя такие и поставили. ИМХО двигатель на  1400 лучше, запуск быстрее.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
44 минуты назад, Иванович сказал:

 на валу компрессора 1400 об/ мин, , оптимальная  частота вращения вала любого компрессора, диафрагменного  или  поршневого.

О. Полезная информация, спасибо пригодится.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ershoff написав:

А компресор також УК-1М ?

Бо голова така сама.

 

Мій, здається, називається КМ-1.  Хоча сам компресор такий самий, двигун інший і нема манометра та один вихідний штуцер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи то очі стали вже не ті, чи то так швидко темніє надворі, але виникла потреба в світильнику типу прожектора для місцевого освітлення.

В Епіцентрі купив сам прожектор на 10Вт, а підставку став мутити з допомогою болгарки-зварки.

Нижнє вухо таке довге, бо використовується при закріпленні світильники до полиці і до воріт гаражу при роботі надворі.

DSC_0406_1.jpg     DSC_0407_1.jpg 

 

DSC_0408_1.jpg     DSC_0411_1.jpg

DSC_0409_1.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Похожую по габаритам подставку делал из дерева. Светильник тот же, кабель чуть длиннее, но без выключателя. Просто сбил треугольником доски. Можно поставить, можно за доску к потолку саморезами прикрутить. Надо будет крепление для кабеля по такой же схеме как на фото сделать, а то просто вокруг подставки наматываю. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку