135 повідомлень у цій темі

Лютий гаражний табурет.

 

20181224_182137_1.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Рідко коли прес потрібний, але надумав змайструвати. Домкрат на 5т, поперечини зі швелера №8, висота 75см, ширина 50см.

20190223_135233.jpg

 

Домкрат ще треба навчити догори ногами працювати і пофарбувати творіння.

20190223_173323.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Бескид написав:

Лютий гаражний табурет.

 

20181224_182137_1.jpg

Лютий, але все-одно на колесах. Має бути дуже зручно. Можливо вкраду дизайн)))

 В Європі таке можна продавати як дизайнерські меблі. В Німеччині бачив двічі подібні меблі, в яких метал взяла корозія трохи, бо він був навіть нічим не покритий

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Бескид написав:

Рідко коли прес потрібний, але надумав змайструвати. Домкрат на 5т, поперечини зі швелера №8, висота 75см, ширина 50см.

20190223_135233.jpg

 

Домкрат ще треба навчити догори ногами працювати і пофарбувати творіння.

20190223_173323.jpg

Візьміть спочатку переверніть домкрат, і подивіться, чи не тече ніде (наприклад між штоком та гайкою). Щоб не довелося двічі розбирати...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Володимир Фещук написав:

Лютий, але все-одно на колесах. Має бути дуже зручно. Можливо вкраду дизайн)))

 В Європі таке можна продавати як дизайнерські меблі. В Німеччині бачив двічі подібні меблі, в яких метал взяла корозія трохи, бо він був навіть нічим не покритий

Дизайн не мій, теж його десь підгледів, тільки коліщатка приліпив. Виявився дуже зручний в обслуговуванні мотоцикла. Легко пересувається по підлозі.  А те що Ви кажете про метал, який взяла корозія, то є така спеціальна кортенова сталь. Пам'ятники з неї роблять, дизайнерські речі. Вона не потребує покриття.

 

, Володимир Фещук написав:

Візьміть спочатку переверніть домкрат, і подивіться, чи не тече ніде (наприклад між штоком та гайкою). Щоб не довелося двічі розбирати...

Я вже його перебирав, від народження був бракований. Не працював, бо під клапаном стружка сиділа. Нічого дивного, зроблений він в СРСР :)

Змінено користувачем Бескид
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Змусити цей домкрат працювати вниз головою було не просто, а дуже просто. Забірний отвір там Ø9 і не перпендикулярно до підошви, а під кутом. Знайшов силіконову трубку Ø9,5. Розсверлив отвір, вставив трубку на герметик, залив в трубку оливу і перевірив роботу. Зібрав домкрат до купи. Все.

 

20190309_165809.jpg  20190309_165821.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пресик готовий.

 

20190322_170431.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для полного счастья осталось переделать упор, чтобы пресс работал опусканием ручки вниз, а не вверх .

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не зовсім про майстерню, але про мешканця гаража. В неділю, при гарній погоді вирішив вигуляти мотика. Завів, переїхався кілометрів з 50 по трасі. Нераз зупинявся, глушив двигун, знову заводив. Приїхав в гараж, заглушив. Зняв екіп, переодягнувся, сів заїзджати, а стартер не крутиться. Реле вібрує, а стартер не включається. Перша думка була про закислі контакти реле, потім про сам стартер. Але ніяк не про акумулятор. Жеж зранку завівся після кількатижнового простою, під час поїздки мав зарядитися, в дорозі крутив без роздумування. Все було ок. Але пішов шляхом від простого - зарядив акум і все запрацювало. Отже, винуватця знайдено. Потрібна заміна. Ціни в інтернеті такої ємності і розміру від 800 до 1900. Львівський базар запропонував акум марки Outdo (і тут не обійшлося без китайського Huawei) за 800. Були пропозиції і Yuasa за 2500, але я чемно подякував. Єдине, що мене турбувало в Outdo, це його гелеве нутро. Він іде вже з заводу заправлений гелем, а не сухозаряджений, який може і два роки чекати своєї кенрурації. Ризикнув, але перед установкою вирішив підзарядити малим струмом. До всього доброго, вимкнули електрику в гаражах, тому чаклував в офісі.

 

20190522_133827_1.jpg

 

Замонтував на мотик, чирк і напруга навіть не встигла просісти, коли на старому просідала до 9В. Тепер залишилося спостерігати, як поведе себе нова технологія в наших реаліях і чи справді мотоакум - сезонний розхідник. Доречі, генератор дає ідеальну зарядку . Від 13,8 до 14,4В на всіх режимах.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Бескид сказал:

Тепер залишилося спостерігати

 

Что могу сказать, за 4 года использования и постоянной зимовке в холодном гараже не снимая с мотоцикла - никаких проблем никогда не возникало с ним. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попадали мне новые ИБП с хранения, которые 5 лет на складе пролежали, сделал один цикл разряд-заряд, емкость акб - паспортная. Акб Yuasa. Только они не гелевые, между пластин расположены стекломаты с пропиткой электролитом. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, DimoR написав:

 

Что могу сказать, за 4 года использования и постоянной зимовке в холодном гараже не снимая с мотоцикла - никаких проблем никогда не возникало с ним. 

Хоч один живий відгук. Два дні рив форуми і ніде не знайшов жодного відгуку про Outdo. 4 роки, це вже показник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.03.2019 в 20:47, Бескид сказал:

Пресик готовий.

 

20190322_170431.jpg

я так понимаю шток назад сам не возвращается ? По моему это очень неудобно,наверно нужно думать какие то пружины возврата или что то в этом роде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Slava469 написав:

я так понимаю шток назад сам не возвращается ? По моему это очень неудобно,наверно нужно думать какие то пружины возврата или что то в этом роде.

Незручність відносна. Спокійно руками шток заштовхується назад.  Не хотілося навішувати різні пружини, важелі. Вид преса з тими пружинами нагадує мені совдепівське скрипуче пружинне ліжко в піонерському таборі :(  Обійдуся без цього.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Бескид сказал:

ніде не знайшов жодного відгуку про Outdo.

Если нет отзывов, значит нет проблем))) У меня точно такой (на 9Аh), только с индикацией заряда.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю радість. Я під'єднався до електромережі!  Суть події: в травні один сусід з гаражів образив нашого постачальника електроенергії і той відрубав кабель. Мав на то право. Всі залишилися без електрики. Довелося взяти ініціативу в свої руки і піти в обленерго просити технічні умови... Швидко казка мовиться, та не швидко діло робиться. З того часу минуло минуло 7 (сім) місяців та купа грошей. При нагоді поміняв начинку гаражного щитка, влаштував заземлення та приєднав до нього станки.

 

IMG_20191107_183308.jpg

 

Але тепер я знову на коні! Без електрики гараж перетворюється в банальний склад мертвого металу. Це наганяло депресію. 

На радощах зробив дашок над складом дров. Тепер їм ні дощ, ні сніг не страшні.

 

DSC_0352_1.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю з світлом! Це дійсно радість і зрозуміти її можна тільки пройшовши ці терни самому, питання ви підключали світло персонально чи " скопом" з сусідами?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та в тому то й справа, що совок з людини видушується ой як туго. Вони б користувалися електрикою, але бажано на халяву. Пропонував об'єднатися. Але тільки діло доходило до ціни питання, всі робили кислу міну, - а мені не дуже й треба... :(  Я місяць почекав, терпець урвався і зробив індивідуально. Ще раз переконався, що найкраща спілка - це чоловік і жінка :)  

Сумно те, що у ворогів стандартне підключення (до 150м) і до 15кВт коштує 500 дерев'яних!  У нас деруть за кожен кіловат 3000грн. (до 300м). За кожен кіловат декларованої потужності! От, що таке монополіст :(

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Бескид написав:

Єдине, що мене турбувало в Outdo, це його гелеве нутро. Він іде вже з заводу заправлений гелем, а не сухозаряджений, який може і два роки чекати своєї кенрурації.

Можу підказати трохи по необслуговуваних акумах. Маю справу з акумами до ББЖ (воно ж UPS). В народі гелевими звуться, хоча це не принципово. Всі вони кислотні і відповідно потребують до себе відношення як до кислотного. Мінус необслуговуваного в тому , що при випаровуванні електроліту його туди практично не дольєш. А так розхідник розхідником. При правильному відношенні служать 3-5 років. Я в себе на скутері взагалі користую на 12В 12А/г знятий з безперебійного БЖ. Нормальні акуми якщо виробник нормальний.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Те що самі тягнули світло накраще вийде, колгоспна спілка то ще ті пригоди на мягке місце, я наприклад латав внутрішньо кооперативну лінію раз 5, бо як штатному електрику так і всім навколо було пофіг, врешті мене це дістало і я кинув свій кабель до центрального щитка довжиною 330м, потім прийшлось ще центральну щитову робити за свій кошт, із понад 900 гаражів матеріалами, роботою або грошима долучились три власники, решта ходили і причитали що ми виключили світло на пів дня...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Si1ver написав:

Можу підказати ...

Дякую за інформацію.

 

, AStorm написав:

 колгоспна спілка то ще ті пригоди на мягке місце,...

Знаю, бо теж сам міняв частину загальної лінії... Ніхто і дякую не сказав.  А до спілки кликав чисто з меркантильних міркувань - що всю суму самому викласти, а що поділити хоча б на трьох. Ну і чисто по людськи, хотілося людям життя полегшити... Тепер сам собі господар.

 

З тієї радості склепав підйомничок для заднього колеса. Як висохне фарба, зберу до купи, тоді викладу фотки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хвилинка гумору.

Маю в гаражі нагрівач води для миття рук. Ще з тих часів, коли гроші були, а купити на них не було, ну зовсім нічого. Треба було їздити селами Волині, Тернопільщини, щоб купити хоч що-не будь. В одну з таких поїздок підвернувся той нагрівач. Пропрацював він дотепер, але прийшов час почистити його від накипу.

20200106_123254.jpg

 

Зняв для цього пластмасовий корпус і остовпів від польоту конструкторської думки. Ось що там ховалося:

 

20200106_122708.jpg

 

Мало того, що всі з'єднання на скрутках та ще й прикручені гайками. А там ще резистор, в керамічних ізоляторах, як на лінії 10кВ. І резистор той, щоб контрольну лампочку на 6,3В заживити. 

 

20200106_122742.jpg

 

Мовчу про його змішувач, в якому кожна деталь, ніби від іншого механізму і зістикувати без протікання ну ніяк не вдається. Не нагрівач, а живий свідок совдепівського рукожопства, хоча функцію свою виконує.  Таких тепер не роблять :)

Змінено користувачем Бескид
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нє, ну то Ви Галябалувана. Там скрутки залуджені (треба віддати належне), це не Вам не китайськи хендмейд з заниженим перерізом.

Тут все роблено на випадок ядрьоного вибуху :D

Те що протікає, то так задумано - щоб було чим зайнятись.

Резистор в ізоляторах це жесть, але видно неонки закінчились.

ПС Хоча чого Ви хотіли - "закат розвинутого соціалізму". Все краще пішло на боротьбу з загниваючим капіталізмом, а що не встигло попасти - пропілі.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Si1ver написав:

Нє, ну ..

Там повна уніфікація з номенклатурою продукції, яку на той час випускав оборонпром. Частина деталей від БМП-2, а частина від ліхтарика на квадратні батарейки 4,5В  :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті висохла фарба і зміг провести польові випробування підйомничка для мотоцикла. Вдалося вгадати з розмірами (довжиною ручки), бо в інтернеті гуляє цілий табун таких підіймачів з різними розмірами.  Є і 40см і 70. Вирішив зробити на 70см і попав в "10". Спокійно, без сторонньої допомоги піднімаю і опускаю. І не завелика. Якби зробив на 40 - не підняв би свого 250-кілограмового коника. Для легеньких 250-кубових кросачів, мабуть і 40 було б достатньо.

Фото всього процесу.

 

DSC_0034_1.jpg

 

DSC_0036_1.jpg

 

DSC_0312_1.jpg

 

DSC_0313_1.jpg

 

DSC_0311_1.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку