Stomck

Коробка швидкостей ТВ-320.Прошу поради

20 повідомлень у цій темі

Всім добрий день! Маємо коробку швидкостей станка ТВ 320 !955 року випуску (може 56-го).Планувалось замінити масло та позаглядати що до чого. Набиратись, так скажемо, досвіду. Отже, " розколюємо" її)) 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всередині на стінках видно нутелку з старого масла та ще Бог знає чого.До речі, попередній власник завіряв, що тільки замінив масло.Думаю, що так і було, але коробку ніхто не вимивав і в неї навіть не  заглядав точно.Так як навіть моє не досвідчене око і пара рук виявила" косяки" які  ну дуже важко не помічати

4.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер "косяки", які були виявлені та думки щодо їх усунення. Одразу хочеться попрости в знаючих людей дати поради.

  Нашвидкоруч майструю знімач, щоб стягнути шків який йде на ПБ.Той, що йде на двигун знімався руками))) 

5.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

6.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перший косяк:

 Шпонка на валу фіксується за допомогою трьох гвинтів М4.Обломки 2-ох з них було знайдено на дні коробки.після деяких маніпуляцій та парочки слів з нелітературного лексикону  викрутив обломки з вала.

  Плановані методи лікування:

 Думав просвердлити ще 2 отвори, збільшивши к-сть гвинтів до 5-и штук.До речі пробував шкрябнути вал "Чертилкою" з обломка круглого напилка-шкрябає без особливих проблем.Іще цікаво від чого позбивало ці гвинти??

7.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Косяк номер два:

 Повикручувані гужони на шестернях.причиною цього стало, скоріше за все, відсутність стопорниз кілець в канавках де вони встановлені.Замість кілець була скручена проволока, обломки якої також були в середені коробки.Примірявши кільця як на фото зрозумів, що не то...Навіть якщо проточити канавки, то шестерні при перемиканні будуть чіплятись за них((

 Планові методи лікування:

  Точимо нові гужони, так як старі вже пороздовбувані трохи.вкручуємо на місце з допомогою фіксатора різьби, проточуємо їх під глубину і ширину канавки і фіксуємо стопорними......чимось.

   Підкажіть чи є якась альтернатива тій проволокі чи стопорним кільцям?? Колись зустрічав кільця виготовлені не з листового прокату,а саме з проволоки (в сверлилкі).Чи зараз є такі в продажі?Ніде не можу знайти

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Змінено користувачем Stomck
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І фінальний третій косяк:

 Один підшипник не вийшов з посадочного отвору корпуса, а залишився там.Витягуєм, підносим до валу....Вуаля і руця встановлює його на місце(((!!!

 Методи лікування:

 Наварити, проточити..Але кажуть що то фігня, так як можна просто угандо..ть вал

  Що робити??Виготовити новий вал також, мабуть, не варіант...тай дорого буде, напевно.

12.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б проточив та натягнув на гарячу втулку. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stomck написав:

Що робити?

Беремо джерело постійного струму напругою 10....50В,яке видає струм близько 10А. Підійде потужне зарядне,обмеживши струм реостатом,або зварювальний інвертор. До деталі під"еднуємо мінусовий полюс джерела, до старого ножовочного полтна по металу плюс. Виставляємо струм близько 10А і рівномірно натираємо ( ""пиляємо"") зношену поверхню зубцями полотна, намагаючись не відривати полотно, щоб не тягти дугу. Контролюємо товщину натертого шару металу. Отримавши на 0,1....0,15мм більше ніж треба шліфуємо деталь в розмір, або проточуємо єльбором. Натертий шар дуже міцний і твердий. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.06.2018 в 21:28, Stomck сказал:

І фінальний третій косяк:

 Один підшипник не вийшов з посадочного отвору корпуса, а залишився там.Витягуєм, підносим до валу....Вуаля і руця встановлює його на місце(((!!!

 Методи лікування:

 Наварити, проточити..Але кажуть що то фігня, так як можна просто угандо..ть вал

  Що робити??Виготовити новий вал також, мабуть, не варіант...тай дорого буде, напевно.

 

 

Если там зазор всего несколько сотых, то легко можно нарастить гальваническое покрытие,

которое будет пригодно безо всякой дополнительной обработки.

Змінено користувачем Georgy
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зовсім ледачий варіант відновлення прослабленого посадочного- накернити, або пройтись накаткою і посадити на хімфіксатор  ( ""Локтайт"",""Абро"").

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім доброго дня.І подяка за поради!!!!

 

 По мірі можливостей і наявності вільного часу були проведені деякі роботи:Пофарбував все це діло  

IMG_20180727_182510-min.jpg

Був куплений параніт товщиною 0,4 та виготовлені всі прокладки

IMG_20180727_155501-min.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добавив болти кріплення шпонки і посадив їх на фіксатор різьби.Сподіваюсь, що більше не доведеться їх викручувати)))А також були купленні стандартні гужони під щестигранний ключ на середній вал для фіксування шестерень(чудово підійщли замість радянських пороздовбуваних)

IMG_20180726_210430-min.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також випадково знайшов на форумі людину яка виготовляє стопорні кільця і всілякі пружини.До речі, ввічливий чоловік)Після доставки перетелофонував та поцікавився чи все підійщло.Контакти на фото, може комусь буде корисно

IMG_20180726_191413-min.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.06.2018 в 19:29, Stomck сказал:

Іще цікаво від чого позбивало ці гвинти??

Возможно прослаблена шпонка или разбитый паз под нее. Если так - фрезернуть начисто паз и сделать ступенчатую шпонку.

 

В 12.06.2018 в 21:07, Stomck сказал:

Підкажіть чи є якась альтернатива тій проволокі чи стопорним кільцям??

Фиксатор резьбы.

 

В 12.06.2018 в 21:28, Stomck сказал:

 Методи лікування:

 Наварити, проточити..Але кажуть що то фігня, так як можна просто угандо..ть вал

  Що робити??

Если зазор маленький - вал-втулочный клей.

Если зазор большой можно попробовать подобрать подшипник с меньшим внутренним и проточить вал под него. Также можно наплавить или посадить на вал втулку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер питання до шановного панства. 

  Маємо кришку до нижнього вала де стояв войлочний ущільнювач, маємо шків.Завдання подружити все це діло між собою.Покуривши форум російський  виявив два варіанта сальників 42*54*6 та 34*50*10.Перший варіант відкинув так як при проточкі до потрібного розміра в мене на кришці залишається 0.3 мм стінки до отворів.(тай ці сальники продають не по дуже адекватній ціні) Отже вибрав варіант  34*50*10

IMG_20180804_202348.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В думках таке вирішення.Проточуємо нижню половину на макс. глибину( 7.71), проточуємо верхню половину, щою загальна висота склала висоту сальника, проточуємо шийку шківа під потрібний діаметр.

 Тепер питання 

 Який діаметр має бути під посадку сальника по зовнішній стороні., діаметр шийки шківа та вимоги до чистоти поверхні???

 Якщо можна то підкажіть приблизну ціну цих робіт для орієнтування.Плюс виготовити нову шайбу як на фото, бо старим шківом повигризало канави(шайба впирається в обойму підшипника, на неї тисне шків, тобто таким чином створюється натяг в підшипнику).Дума.ю особливих вимог до неї не предявляється, тобто просто з піз різця можна, чи ще шліфонути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, crazypilot написав:

Возможно прослаблена шпонка или разбитый паз под нее. Если так - фрезернуть начисто паз и сделать ступенчатую шпонку.

 

Фиксатор резьбы.

 

Если зазор маленький - вал-втулочный клей.

Если зазор большой можно попробовать подобрать подшипник с меньшим внутренним и проточить вал под него. Также можно наплавить или посадить на вал втулку.

Втулочный -клей наше все!!Так і вийшов з положення, додатково піднакернивши 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ще може хтось пыдкаже лытературу, довыдники де можна почерпнути потрыбну інформацію??

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, Stomck сказал:

Який діаметр має бути під посадку сальника по зовнішній стороні

зазвичай ті ж, що на самому сальнику написані.

Чистота - зрозуміла річь, не буде гладким - швидко зітре.

щодо шайб (тонких), я роблю з листа. Часто мідні і тонесенькі доводиться. Сверлю отвір в листі необхидного діаметра (ступінчатими сверлами або коронкою). Виточую оправку з підножного і м'якого, діаметром більшого за необхідний зовнішній. Якщо диамерт отвору невеликий - роблю центровку і піджимаю центром, та в такому разі буде деформація. В іншому випадку, на оправці проточку під посадку шайби, ширина проточки менша товщини шайби. Потім підпираю кругляшком і проточую до необхідного діаметру.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку