kolyakm

Двигатель 2,12кВт 5,8А 950 об. + частотник 2,2кВт 3ф 5,9А

68 повідомлень у цій темі

Вийшла в мене от така проблема, прикупив пару неділь назад частотний перетворювач Siemens Micromaster 420 380В. 2.2 кВт 5,9А. Використати його за задуманим призначенням поки немає можливості, але провірити під нагрузкою захотілось. Ходив по гаражу і думав чим би його нагрузити. Згадав що на компрессорі 2-х швидкісний двигун стоїть. Глянув на шильд і зрадів, одна з швидкостей 950об. 2,12 кВт 5,8А думаю от і нагрузка знайшлась частотник поганяти.

Підключив, ввів параметри двигуна в частотник. Пробую запускати мотор починає обертатись і зразу зупиняється на частотнику помилка Ф0003 (понижении напряжения питания ниже допустимого уровня) заміряв напругу на вході в ПЧ 400В всі 3 фази +-2В. підчас пуску не просідають. Думаю може січення проводу замале (3*1,2 8м довжини) переніс ПЧ ближче до ел. щита найшов кусок проводу 4*4(мідний 3м) підключаю знову, нічого не змінилось Ф0003. Міряю ланку ДЦ під час винекнення помилки 460В. в стані спокою 560В. вихідний струм під час виникнення помилки 4,6А.  Двигун вдалося запустити тільки тоді коли частоту знизив до 20 гц. та повітря з компрессора повністю спустив.Двигун працює поки вихідний струм нижче 4,6А дальше Ф0003. 

Хто знає може то частотнику кірдик чи то я нагрузку завелику йому даю. 4,6А стає коли в ресивері 4 атмосфера тиску.

5,9А на шильдіку ПЧ можливо то вказаний струм з врахуванням допустимої перегрузки на 150% впродовж 60с.

 

В адмінів прошу вибачення за дублювання теми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Запаса мощности, нет; вот весь фокус;

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Владимирович сказал:

Запаса мощности, нет; вот весь фокус;

значит частотник полностью робочий? И его поведение нормальное.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І як себе поведе ПЧ з двигуном 2900 об 2,1 кВт.

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С полтора киловатным двигателем скорее всего - будет все ок;  я имел опыт с частотником на 2.2 квт - он не тянул иначе чем на 15-20 герц - движок на 3 квт

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

460В по ДЦ це мало.  От і помилка. Пч справний. Перевірте параметри у настройках, навантаження на валу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Iv@n сказал:

460В по ДЦ це мало.  От і помилка. Пч справний. Перевірте параметри у настройках, навантаження на валу.

навантаження на валу створює повітряний компрессор продуктивністю 380л/хв.

Динамометра нема щоб поміряти навантаження.

У параметрах нічого не найшов що стосується напруги ДЦ. На холосту напруга 560В.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Компресор розвантажений?

P.S. Пч сіменс доволі якісні і продвинуті ( налаштування та захист). І з власного досвіду знаю що ця продвинутість тр.....є мозок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Iv@n сказал:

Компресор розвантажений?

P.S. Пч сіменс доволі якісні і продвинуті ( налаштування та захист). І з власного досвіду знаю що ця продвинутість тр.....є мозок.

 

коли ресивер пустий  ПЧ запускає двигун при20 гц. и він працює поки не качне 4атм. в ресивер дальше в помилку.

 

сам компрессор зкидує повітря з траси ресивер-компрессор коли двигун зупиняється. між ресивером та компрессором стоїть зворотній клапан.

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Компресор це специфічне навантаження. В даному випадку в пч не вистачає запасу. Я думаю що цей пч буде працювать з 2.2 двигуном із постійним навантаженням

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сдаётся мне, что ПЧ по факту питается от двух фаз вместо трёх. Проверяйте правильность подключений, контакты и исправность самого ПЧ в части входных цепей и выпрямителя.

Также возможно снижение ёмкости (вплоть до обрыва) конденсаторов фильтра.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Могли подсесть электролиты, не тянут нагрузку. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

5 минут назад, Одессит сказал:

Сдаётся мне, что ПЧ по факту питается от двух фаз вместо трёх. Проверяйте правильность подключений, контакты и исправность самого ПЧ в части входных цепей и выпрямителя.

 

під час роботи двигуна на 20 гц токовими кліщами робились заміри по всіх 3-х вхідних фазах, на всіх фазах була нагрузка. Звідци можна зробити висновок що ПЧ живиться з усіх 3 фаз.

2 минуты назад, ig3757 сказал:

Могли подсесть электролиты, не тянут нагрузку. 

як це можна провірити не розбираючи ПЧ?

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, kolyakm сказал:

як це можна провірити не розбираючи ПЧ?

Прибором для измерения ёмкости. Шина постоянного тока обычно выведена на клеммник ПЧ. Предварительно разрядить конденсаторы!
Для ПЧ такой мощности ёмкость конденсаторов должна быть около 1000 мкФ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шина є виведена. Якої ємності повинні бути конденсатори?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Написал выше. Около 1000 мкФ (внутри обычно две-три пары включенных параллельно-последовательно конденсаторов по 470 мкФ).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

проблема може бути тільки в конденсаторах?

як я розумію вони потрібні для зглажування залишкових коливань залишених після діодів.яке відношення мають конденсатори до просадки постіного струму в процесі роботи двигуна? На пуск так а коли двигун вже працює, ну буде не пряма а крива на ланці постійного струму. Міряв ланку ДЦ і мультиметром зрівнював з показниками самого ПЧ.

Мультиметр показує більше напруги ніж ПЧ. Жаль осцелографа нема(.

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@kolyakm скорее всего. Т.к. у вас имеется одинаковый (?) потребляемый по всем трём фазам ток. Если же ток значительно отличается - неисправен выпрямительный мост.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Одессит сказал:

@kolyakm скорее всего. Т.к. у вас имеется одинаковый (?) потребляемый по всем трём фазам ток. Если же ток значительно отличается - неисправен выпрямительный мост.

? замерял вчера и не записывал не могу назвать сечас цыфру, но он был по всем 3 фазам одинаковый.

завтра замеряю еще раз (сечас ЧП отключен и лежыт на полке).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в описании ошибки нашол фразу что к етой ошибке может привести тяжолая нагрузка ЧП

Может у меня именно такая нагрузка и есть?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все дело в том что ПЧ покупался для роботы именно с компрессором но фреоновым. По програме изготовителя компрессора ток нагрузки в желаемом режиме компрессора будет равен 3,8А. Но робота данного компрессора должна быть долговечной и безукоризненной потому хочется быть уверенным что ПЧ полностью исправен и не даст збой в самый не подходящий момент. 

 

Двигатель на воздушном компрессоре двух скоростной может это тоже както повлияло на роботу ПЧ?

IMAG0359.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 часов назад, Одессит сказал:

Сдаётся мне, что ПЧ по факту питается от двух фаз вместо трёх. Проверяйте правильность подключений, контакты и исправность самого ПЧ в части входных цепей и выпрямителя.

Также возможно снижение ёмкости (вплоть до обрыва) конденсаторов фильтра.

 

Сегодня подключил опять ПЧ и зделал замеры.

 

Я ошибался! Потребляемый ток с сети не одинаковый. Незнаю почему когда прошлый раз мерял казалось что все поровну. Может замерял только 2 фазы. И так:

 

на выходе пч(по показаниям самого ПЧ)

 

4,2-4,3А

DC 500V

20 гц.

по мультиметру:

межфазное напряжение на выходе 192В.

входное напряжение на всех фазах 400В +-2В

потребление на входе ПЧ

L1- 1.63A

L2- 1.7A

L3- 0.68A

 

я так понимаю что вы дистанционно но правильно диагностировали поломку ПЧ.

Наверное имеется неправильная робота диодного моста!!!

Пойду вскрывать частотник.

 

Вскрою отпишусь.

 

В частотнику есть встроенный сетевой фильтр проблема может быть еще и в нем. Ну посмотрю.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolyakm написав:

по мультиметру:

межфазное напряжение на выходе 192В.

На виході можна не мірать мультиметром. Там висока частота. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там частота 20 гц.

 

итак, частотнику кирдык походу.

может кто знает где можно купить вот такую запчасть как на фото. Семикрон.

И еще пару фото с разборки ПЧ.

IMAG1443.jpg

IMAG1444.jpg

IMAG1445.jpg

IMAG1446.jpg

IMAG1447.jpg

IMAG1448.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на последнем фото видно выгоревший елемент.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку