Яшка

Сварка чугуна тигом

100 повідомлень у цій темі

В 11.04.2017 в 17:25, Reankor 2002 сказал:

Сварка чугуна тигом не совсем правильно, ПАНЧ-11 и полуавтомат.

Прислушайтесь к человеку он знает о чом пишет. Поддерживаю на все сто процентов. Процессы тиг и миг очень отличаются  а чугун очень хорошо вариться именно в миг +панч11

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Возможно я делаю что-то неправильно, но год тому наплавил полуавтоматом (SSVA-180) недостающий кусок чугунных тисков (прилегающий к губке) посредством турецкой проволоки (максимальный режим аппарата).
Похоже раньше стол под теми тисками развалится...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Bonneville сказал:

чугун очень хорошо вариться именно в миг +панч11

Так же очень хорошо чугун варится и тигом +панч11 подогревом и проковкой.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Яшка написав:

Так же очень хорошо чугун варится и тигом +панч11 подогревом и проковкой.

ПАНЧ-11 власне і виготовляється для зварювання чавуна ХОЛОДНИМ способом. Для чого чавун гріти і потім використовувати ПАНЧ? В такому випадку можна вже варити звичайним зварювальним дротом. 

 Не сперечаюсь. що дрібненькі чавунні деталі іноді простіше варити ТІГом, але найбільш правильно рахую МІГ спосіб зварки чавуну дротом ПАНЧ-11. Чавун боїться перегріву (вірніше не любить швидкого вистигання), а ТІГ передбачає процес зварки при якому присадок подається в розплав чавуну. Також, багато хто не враховує, що часто приходиться проводити післяопераційну обробку звареного чавуна. Добре коли все зводиться до зачистки болгаркоюю а коли потрібно місце зварки фрезерувати, сверлити ? Та й чавун буває різний.... На минулому тижні приносили тріснувший витяжний крюк стапеля. Клієнт казав, що він повинен витримувати навантаження 20т.:o (на вигляд досить "серйозний" ). Справа в тому, що підозрюю, що його вже попередньо варили, але невдало. (Була проведена  підготовка кромок під зварювання, але — не правильно). Коротше кажучи варив  ТІГ способом з ПАНЧ-11. Клієнту робота наче сподобалась, а мені — не дуже, про що я чесно попередив клієнта. Сумніваюсь, що зварений крюк витримає наступне навантаження в 20т.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

доволі цікава тема від якої виникає куча запитань.

З чавуном на Ви ще, можна сказати, варив пару раз, але якість роботи особисто мені не подобається, хоча клієнти не жалувались. А на днях останнім клієнтом став Я, тому час покаже слабкі місця, хоча деталь до мене варили і не одноразово, щось потріскпло, а щось тримається до тепер.

Варив тігом, попередньо всю зварку міддю по максимуму повирізав. Грів на буржуйці і догрівав пальником для паяння (іншого немаю) пропан + кисень. Після зварювання мтавив назад на буржуйку де деталь грілась і охолоджувалась разом з нею.

 

 

І так про деталь - це типу "хобот" на якому тримається ВФГ 676 фрезерного станка. Вона була варена як міддю так і чимось іншим типу нержі. Так от всюди де було варено міддю потріскало, решта тримається.

 

Варив ніхромовим дротом, але він мені не дуже подобається він починає нормально варити, а коли місце зварювання більше прогрівається починає іскрити. І доварювпв нерж дротом він набагато краще лягає без якогось іскріння. Але місцями всерівно проявились тріщини. Фото з свого телефона не завантажу, хіба до компа доберусь. Деталь доволі масивна десь 15-20 кг

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прийшлось вчора ремонтувати знайомим запчастину до вирубного преса ТІГ способом. В якості рисадка використовував Х20Н80

Підготовка місця зварювання:

2018-08-01_08-08-41_227.jpg

Після самого зварювання:

2018-08-01_07-58-14_732.jpg2018-08-01_08-08-43_414.jpg

Кінцевий результат:

 

2018-08-01_07-59-36_910.jpg2018-08-01_07-56-27_738.jpg2018-08-01_07-56-30_045.jpg

2018-08-01_07-58-12_514.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки там сперечаються стосовно ММА зварювальників покажу свою роботу ТІГом.

 Вчора підготував а сьогодні заварив таку залізяку:

IMG_20180928_173905.jpgIMG_20180928_173819.jpg

 

 

При підготовці виявилось, що тріщина не одна. Збоку також була невелика тріщинка. яка переходила в дрібну сітку

 

IMG_20180928_180841.jpg

 

 Після зварювання, повільне охолоджування (укутував термостійкою ватою місце зварки.)

IMG_20180929_143328.jpgIMG_20180929_143340.jpgIMG_20180929_143755.jpg

 

та чистка крацовкою

 

IMG_20180929_143849.jpg

 

 Зварював ПАНЧ-11 ТІГ способом. Хотів "відчути" чавун, бо сказали, що ці деталі досить часто тріскають ("Крафтер") і це трохи насторожило. Ціна нового —300 Гамер. рублів, б/в — 100. Чекав більшого геморою, але заварилось з першого разу і без проблем.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шов очень красивый,результат знаю точно-треснет снова,обязательно.Причина обычно в раздолбаях,не устанавливающих заводские отбортовочные крепления,а глушитель там тяжелый и сразу на коллекторе висит,кроме того после сварки надо было проверить плоскость,если криво-отправить к шлифовщику,иначе треснет еще при установке.А про цены запчастей-не заморачивайтесь,посмотрите цену нового такого автомобиля,человек должен понимать на что идет.Комплект сцепления там тысячу евро стоит и шо?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

кроме того после сварки надо было проверить плоскость,если криво-отправить к шлифовщику,иначе треснет еще при установке.

Ну, я подібні  речі варю попередньо притягнувши струбцинами до грубої плити )))) НЕ думаю. що перепад в декілька мікрон спричинить деструкцію всього вироба.

 

, Barth написав:

А про цены запчастей-не заморачивайтесь,посмотрите цену нового такого автомобиля,человек должен понимать на что идет

Мені досить часто приходиться мати справу з кузовом та його елементами. Висновок — повна деградація. Все зроблено для економії, як матеріалів, так і виробництва. В них ще є "брат" німецький.))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а Вы проверьте однажды тот перепад,увидите доли миллиметра,иногда целые миллиметры,причем до сварки,деталь очень нагружена.А про деградацию-а нечего по 20 лет мудохать тую тачанку,максимум 10 и 300 пробега,это все нормально выдерживают.Почти все.Особенно по хорошим дорогам.У нас есть такие.Три.Показывайте дальше свои работы и следите за их жизнью.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

А про деградацию-а нечего по 20 лет мудохать тую тачанку,максимум 10 и 300 пробега,это все нормально выдерживают.

 

Уважно придивіться до 1-го фото, автомобіль кінця 2006-го

 IMG_20180505_102936.jpgIMG_20180505_102941.jpgIMG_20180505_103003.jpgIMG_20180616_112718.jpgIMG_20180616_112733.jpg

 

 

Не люблю фотографувати, але маю ще багато подібної "екзотики", але це не стосується даної теми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

почему,это же сварка,автомобилю КОММЕРЧЕСКОМУ 13 лет и пробег за полмиллиона,все нормально,там его бы уже сплющили,он свое честно отработал.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Barth написав:

почему,это же сварка,автомобилю КОММЕРЧЕСКОМУ 13 лет и пробег за полмиллиона,все нормально,там его бы уже сплющили,он свое честно отработал.

Таке враження, що ви десь з Монако пишите.... Його молодші "брати" ще успішно працюють  і виглядають куди краще від нього. Питання більше не про вік, а про все більшу халтуру  здешевлення при виробництві та ремонтопригодність. що приводить в короткий термін до такого стану.

 

 До речі. в кінці тижня прийшлось заварювати головки, здається від Ауді А6 С7. Хлопці займаються тюнінгом і вирішили полірнути канали. Дополірувались до того, що в одній з головок попропилювали дірки  десь 0,5 —1,0 см3 площею до каналів водяного охолодження. По моїм прикидам товщина стінок в тих місцях  справної головки приблизно 2-3 мм. Заварити — заварив, грошей не брав, сказав щоб опресували. На мою думку — головки  на колір. Питання чи довго будуть ходить такі головки, навіть  без сервісних втручаннь

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 07.04.2018 в 09:33, IMP сказал:

Сумніваюсь, що зварений крюк витримає наступне навантаження в 20т.

У книжках пишуть, що Панч-11 дае міцність з"еднання  що не перевищу 40% від первістної міцостї деталі. І технологія потребуе таки підігріву до 300 град. С, та повільного охолодження.  Цікаво що то за гачок на 20т зроблений з чавуну? Такого не бувае наче б то?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
52 минуты назад, IMP сказал:

Таке враження, що ви десь з Монако пишите.... Його молодші "брати" ще успішно працюють  і виглядають куди краще від нього. Питання більше не про вік, а про все більшу халтуру  здешевлення при виробництві та ремонтопригодність. що приводить в короткий термін до такого стану.

 

 До речі. в кінці тижня прийшлось заварювати головки, здається від Ауді А6 С7. Хлопці займаються тюнінгом і вирішили полірнути канали. Дополірувались до того, що в одній з головок попропилювали дірки  десь 0,5 —1,0 см3 площею до каналів водяного охолодження. По моїм прикидам товщина стінок в тих місцях  справної головки приблизно 2-3 мм. Заварити — заварив, грошей не брав, сказав щоб опресували. На мою думку — головки  на колір. Питання чи довго будуть ходить такі головки, навіть  без сервісних втручаннь

не будут ходить,все современные головки тонкостенные,по причине заводского форсажа,там некуда тюнинговать,уже снято более ста л.с.с литра обьема,а головки вроде бмв-шных вообще варить бесполезно,они спечены а не отлиты и некоторые алюминиевые блоки тоже,трещат хуже чугуна после сварки.И я не с Монако,есть ресурс любого автомобиля,есть условия эксплуатации,соляной туман,грязь не добавят жизни кузову а бусы слабо обрабатывают на заводе,незачем.Наша нищета это наши проблемы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Дядя Уєф сказал:

У книжках пишуть, що Панч-11 дае міцність з"еднання  що не перевищу 40% від первістної міцостї деталі. І технологія потребуе таки підігріву до 300 град. С, та повільного охолодження.  Цікаво що то за гачок на 20т зроблений з чавуну? Такого не бувае наче б то?

не бывает грузоподьемных механизмов из чугуна и деталей ходовой,как и каленых.Все правильно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Цікаво що то за гачок на 20т зроблений з чавуну? Такого не бувае наче б то?

 Крюк рихтовочного стапеля, типу такого: https://www.europroject.ru/auto/section_3037_item_40134  ....правда потужніший на вигляд ніж на вказаному фото. 100% чавунний.  Часто маю справу з старішими Спрінтерами. Завіси задніх дверей мають глухі отвори з різьбами. Досить часто болти, які туди вкручуються (М8) банально обриваються. Щоб викрутити залишки болта бувало приварюю до торця залишка гайку на 17, через отвір різьби і вистудивши водою викручую імпровізований "болт" за грані гайки. В більшості випадків вдається виконати таку процедуру, але буває, що й не виходить. Тоді приходиться висвердлювати залишки болта. Тут вже починаються танці з бубном... ВІд нагрівання ці залишки так навуглероджуються, що процедура стає проблемною. Вгадайте з 3-х раз від чого звичайні болти стають такими твердими?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

есть ресурс любого автомобиля,есть условия эксплуатации,соляной туман,грязь не добавят жизни кузову а бусы слабо обрабатывают на заводе,незачем.Наша нищета это наши проблемы.

Рід вашої діяльності часом не пов'язаний з торгівлею ? :D Бо все частіше останнім часом мене стараються переконати, що для будь-якої конкретної роботи можна купити навіть не дуже дорогий інструмент, який після виконання цієї роботи можна і геть викинути. Судячи вашій логіці, якщо колись кузова цинкували, потім перейшли на більш дешеве фосфатування солями цинку, то зараз можна взагалі відмовитись від антикорозійного захисту, від'їздив декілька років і під прес.)))

 

 

 Ми тут нафлудили, зараз будемо заробляти по качану )))):sm5:

Змінено користувачем IMP
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Дядя Уєф написав:

У книжках пишуть, що Панч-11 дае міцність з"еднання  що не перевищу 40% від первістної міцостї деталі. І технологія потребуе таки підігріву до 300 град. С, та повільного охолодження.

Я вже наче десь кидав посилання, але залишу ще раз:

Сплав, из которого изготовлена проволока ПАНЧ-11 был специально создан для работы открытой дугой и холодной сварки. Такие методики позволяют отказаться от дополнительных вариантов защиты - с использованием флюса или газа.

 

Что касается технических характеристик, сварочная проволока ПАНЧ-11, за счёт своего небольшого диаметра позволяет работать на малом токе. Это, в свою очередь, не нагревает деталь до запредельных температур, что благоприятно сказывается на её качестве и прочности. Касательно изменений физических характеристик самого сплава - твёрдость, во время выполнения работ, повышается только на незначительном участке, рядом с самим швом. Это позволяет сохранить показатель прочности на разрыв на уровне 95 % от исходных цифр.

 

http://partalstalina.ru/page/24

 

Ще можна подивитись тут: http://tehtab.ru/Guide/GuideMatherials/Metalls/CastIron/CastIronCorrosionProperties/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, 123 сказал:

На счет ходовой погорячились, ступиці, корпуса сайлентблоків, ричаги підвіски, цілком собі можуть бути чавунними, наприклад на фіат скудо і його клонах, нижні ричаги й ті ж корпуси сайлентблоків чавунні!

Та й на інших моделях авто достатньо чавуну в деталях ходової, зрозуміло що чавун там не такий як всі звикли уявляти, сірий і крихкий з величезним зерном і такою кількістю графіту що ним хоч на дошці малюй, то зовсім інший так званий ковкий чавун, він дуже міцний на злам, має дрібнозернисту структуру на зламі та чудово зварюється, як нержавіючими електродами так і напівавтоматом у вуглекислому газі, звідси й не порозуміння в розмовах про зварку чавуну, дехто заявляє шо можна зварювати напівавтоматом а інші категорично заперечують, пояснюеться це тим що вони розмовляють про різні чавуни!

ну шо,назначаем экспертизу,есть еще желающие покататься на автомобиле,в котором от удара в яму сломается поводок рулевой тяги?Чугунными в автомобиле могут быть грузы,убирающие резонансы,детали двигателя,не несущие ударных нагрузок.Про коллекторы-мне сваривали несколько раз различные,очень опытные спецы,видел их работу по другим деталям,примерно как и тут,выше,ни один не выдержал хоть сколько,трещали рядом со швами..

 

6 часов назад, IMP сказал:

Рід вашої діяльності часом не пов'язаний з торгівлею ? :D Бо все частіше останнім часом мене стараються переконати, що для будь-якої конкретної роботи можна купити навіть не дуже дорогий інструмент, який після виконання цієї роботи можна і геть викинути. Судячи вашій логіці, якщо колись кузова цинкували, потім перейшли на більш дешеве фосфатування солями цинку, то зараз можна взагалі відмовитись від антикорозійного захисту, від'їздив декілька років і під прес.)))

 

 

 Ми тут нафлудили, зараз будемо заробляти по качану )))):sm5:

нет,не (человек обменивающий товары на купюры и их электронный вариант),ремонт автомобилей высокой сложности,самых современных и не очень.Цинкуют,грунтуют электрохимическими методами легковушки,с бусами не заморачиваются,это грузовик,инструмент,его там никто серьезно не ремонтирует а пробег в год 100-150,бывает и больше,он отрабатывает себя полностью и изнашивается тоже полностью.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Народ, підкажіть: є австрійська батарея, яка проржавіла, хотів гужон на герметик закрутити, але все набагато гірше, дзюра приблизно 12х8 мм.

По скромних прикидах вага батерї 200 кг +

Наскільки реально її герметично заварити ТІГом з локальним підігрвівом паяльною лампою? З присадки нерж, десь ніхром був і є кусок чистого нікеля, а ще є мідна присадка.

Або може краще і чи взагалі реально її запаяти латунню???

 

П.С. чавун пару раз варив, але не більше результатом не дуже задоволений. Прост оне хочеться даром провозитися з апаратом, балоно і зролбити ще гірше..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, RoMANIAC написав:

Наскільки реально її герметично заварити

Процентів 40/60 в бік негативного результату.

, RoMANIAC написав:

ТІГом з локальним підігрвівом паяльною лампою?

От цього я б не робив. Батарея з практично використаним ресурсом може не перенести високий локальний прогрів.

 

, RoMANIAC написав:

З присадки нерж, десь ніхром був і є кусок чистого нікеля, а ще є мідна присадка.

В пріоритеті я б застосовував нікель — ніхром — нерж — мідь... Хоча тяжко щось радити не знаючи марки ніхрому, нержі, міді. 

 Як збираєтесь ремонтувати, заплавляючи, чи з використанням ремонтної вставки?

 

П.С.

 

, Barth написав:

Показывайте дальше свои работы и следите за их жизнью.

 Як чавунний колектор, так і Крафтер поки виконали чотири рейси в Іспанію і назад і поки "живі", знаходяться і доброму стані. Вчора був замовник і обіцяв підвезти в ремонт ще один колектор.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

поводок рулевой тяги?

 

xD

Ой, як помиляєтесь! Французи представницького і бізнес класу, мінівени їхні були здебільшого з нижніми (верхні відсутні) ричагами з чавуну (такого про який каже @123). А що таке "поводок рул.тяги"? Спеціаліст покажіть це на фото? В яких авто і як воно виглядає? Можливо ви маєте на увазі звичайну рульову сошку? Так вона так і називається, а не так як назвали ви. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IMP та, перспективи не райдужні )

 

З прочитаного так само надаю перевагу нікелю, але:

коли не мав нікелю і пару раз варив чавун нерж присадка себе краще показала ніж ніхром, ніхром якось кипів...

 

Думаю заплавляти.

 

Може як варіант основну "дзюру" заплавити(заварити), а як підуть мікротріщини кругом шва замастити холодною зваркою???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, RoMANIAC написав:

коли не мав нікелю і пару раз варив чавун нерж присадка себе краще показала ніж ніхром, ніхром якось кипів...

Нержавійкою напевно краще варити чавун на гарячо (з підігрівом деталі). В вашому вирадку, на мою думку батарея вже не витримає його, як я вже згадував. Не зауважував, щоб справжній !!! ніхром кипів. В мене ще є старі запаси дійсно правдивого ніхрому, не те що зараз часто продають під назвою "ніхром". Кипіти можуть чавуни з великим вмістом графіта

 

8 годин назад, RoMANIAC написав:

та, перспективи не райдужні )

 Варто пробувати, якщо й навіть не получиться, то залишиться позитивний досвід від проробленої роботи.

8 годин назад, RoMANIAC написав:

 

Може як варіант основну "дзюру" заплавити(заварити), а як підуть мікротріщини кругом шва замастити холодною зваркою???

Не падайте в моїх очах ...:cray:Яка холодна зварка в людини, яка варить титанові сплави. Якщо маєте БрКМц3-1 то вже краще використати її, вона добре розтікається і заплавляє пори.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку