knife_life

Виготовлення посадки під підшипник виключно сверлінням

35 сообщений в этой теме

Доброго всім дня.

 

Трішки флеймова тема.

 

Підкажіть, будь ласка, наскільки реальним виглядає рішення виконати посадочне місце під підшипник виключно сверлінням? Мова про діаметри біля 40мм, матеріал - сталь 40. Без наступних розточок на чому-небудь, навіть без розгортки.

Якось така ідея ніби не співпадає з моїми знаннями, але я не професіонал, тому краще запитаю у товариства :-) .

Ідея не моя, тапками кидати не в мене :-).

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, knife_life сказал:

Доброго всім дня.

 

Трішки флеймова тема.

 

Підкажіть, будь ласка, наскільки реальним виглядає рішення виконати посадочне місце під підшипник виключно сверлінням? Мова про діаметри біля 40мм, матеріал - сталь 40. Без наступних розточок на чому-небудь, навіть без розгортки.

Якось така ідея ніби не співпадає з моїми знаннями, але я не професіонал, тому краще запитаю у товариства :-) .

Ідея не моя, тапками кидати не в мене :-).

проход обычным сверлом потом калибровочным заточенным под определенный "натяг" . как вариант .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

От заточки сверла и СПИД станка в таком случае зависит почти все. 

Но я ХЗ где на серьезном производстве так поступают... Я нигде не видел чтоб так делали.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Натяг посадки для пішипника (в середньому) від 0,00 мм до 0,025 мм . Свердло дає +- 0,1 мм. Цікаво , як не Вашій ідеї, це можна виконати??

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#121215 Опубликовано: (изменено)

Я не специалист но вроде пушечные сверла обеспечивают високое качество поверхности и точные размеры отверстия.

 

 

Изменено пользователем dmytroK
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Напомнило анекдот, как Петька и Василий Иванович бублики делали.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, dmytroK сказал:

Я не специалист но вроде пушечные сверла обеспечивают високо качество поверхности и размери отверстия.

 

Насколько я помню, калибр 7,62 мм - это наружный диаметр пули. Диаметр ствола за минусом 0,04- 0,05 мм. Пуля врезается в нарезку и таким путем закручивается. Можно 4-5-перой фрезой !?!? но стоит ли это того? Плюс фреза будет постоянно садится, а отверстие уменьшатся. А для чего нужны такие отверстия? и их количество?  

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 минут назад, технократ сказал:

Напомнило анекдот, как Петька и Василий Иванович бублики делали.

Ну это очень мягко сказано:D!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@dmytroK после сверления идут еще операции обработки, например - дорнование. Но там все равно допуски побольше.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 минут назад, 33vic сказал:

Натяг посадки для пішипника (в середньому) від 0,00 мм до 0,025 мм . Свердло дає +- 0,1 мм. Цікаво , як не Вашій ідеї, це можна виконати??

В цій (не моїй) ідеї - просто не знаю. Ну, може, яке-небудь офігєнно точно заточене сверло, під чистовий розмір, як пропонує Богдан. ХЗ.

7 минут назад, технократ сказал:

Напомнило анекдот, как Петька и Василий Иванович бублики делали.

Не знаю такого. В темі "Розмови", ніби, не гріх і анекдот написати, коли ваша ласка :-)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Виправляюсь. Діаметр ствола 7,62 мм. Куля (по 10 вимірах ) 7.77 - 7,81 мм. 

27 минут назад, knife_life сказал:

В цій (не моїй) ідеї - просто не знаю. Ну, може, яке-небудь офігєнно точно заточене сверло, під чистовий розмір, як пропонує Богдан. ХЗ.

Не знаю такого. В темі "Розмови", ніби, не гріх і анекдот написати, коли ваша ласка :-)

Я не маю права забрати це у Автора:D!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
58 минут назад, knife_life сказал:

В цій (не моїй) ідеї - просто не знаю. Ну, може, яке-небудь офігєнно точно заточене сверло, під чистовий розмір, як пропонує Богдан. ХЗ.

Не знаю такого. В темі "Розмови", ніби, не гріх і анекдот написати, коли ваша ласка :-)

Продовжую. Можна заточити свердло, але воно на це не розраховано!!! Так все-таки яка партія? Якщо потрібно зробити 2000-3000 отворів під підшипник , треба думати.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

З 8:05 і до кінця ! 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 минут назад, 33vic сказал:

Так все-таки яка партія?

Та весь прикол в тому, що це разова робота, і була дискусія про способи зниження вартості, в якій мені і назвали описаний спосіб.

Власне, тому тема і в "Розмовах", що фінансового вихлопу з неї не буде.

 

Загалом, я більш-менш переконався, що такий спосіб не дасть необхідної точності в розмірах, якщо тільки не заморочитись на спец-сверло зі спец-заточкою (і то не факт, що вийде).

Ну, хоча б розгорткою пройтись, уже б краще було, так?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, Artem1ks сказал:

З 8:05 і до кінця !

 

О, да, відоси Леонтьєва шикарні, цей я також дивився.

І сверло для калібровки, з прутка заданого розміру, виглядає вирішенням задачі - але ж потрібний діаметр під 40мм, виготовити таке самотужки буде досить муторно, та й пруток - товщий від дебелого лома :-)

Загалом, з кожним повідомленням моя початкова впевненість, що таке рішення досить криве - все зміцнюється :-)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, knife_life написав:

Ну, хоча б розгорткою пройтись, уже б краще було, так?

 

Спочатку меншим свердлом, а потім напильником ;-) Не ображатись! :D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, Quercus сказал:

Спочатку меншим свердлом, а потім напильником ;-) Не ображатись!

 

Що ви, які образи, я ж сам написав, що тема флеймова, і вона такі да :-).

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, knife_life сказал:

Загалом, з кожним повідомленням моя початкова впевненість, що таке рішення досить криве - все зміцнюється :-)

Справа у тому, що:

по-перше, свердло дає малу точність з-за того, що має лише 2 стрічки з додатковою центровкою по перемичці і опора у отворі ненадійна, в результаті є розбивка і вона не є сталою величиною, а може коливатись від 11 до... самі допишіть до якого квалітету, а необхідно для підшипникової посадки досягти 7 квалітету, крім того отвір після свердла може мати і має похибку форми, тобто є некруглість і нециліндричність;

по-друге, шорсткість поверхні при свердлінні теж виходить корявою, особливо на великих, а 40 мм то вже великий отвір, діаметрах і пов'язане це з розбивкою, великою подачею на вершину, грубою стружкою та іншими чинниками;

по-третє, шорсткість так і буде зовсім негарною, бо звичайні свердла з швидкоріжучої сталі працюють на найгірших режимах, 20 м/хв, коли утворюється нарост і поверхню шкрябає отою шишкою, знов-таки, звідси і втрата точності.

Крім того, підшипникова посадка, у більшості випадків, вбачає торець під прямим кутом. Ясно, що можна і говорити про наскрізний отвір, але у більшості має бути уступ, який накладає додаткові вимоги на ріжучий інструмент.

Одержуємо неточний, нециліндричний, подряпаний отвір. Це стосується звичайних швидкоріжучих свердл. Та в любій ситуації є але...

Можна спробувати звернутись до каталогів сучасних свердл з накладними пластинами. Бачив відео свердління отвору великого діаметру свердлом з накладними пластинами і ЗОР під великим тиском. Поверхня була відмінною. За точність не скажу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 години назад, knife_life написав:

Доброго всім дня.

 

Трішки флеймова тема.

 

Підкажіть, будь ласка, наскільки реальним виглядає рішення виконати посадочне місце під підшипник виключно сверлінням? Мова про діаметри біля 40мм, матеріал - сталь 40. Без наступних розточок на чому-небудь, навіть без розгортки.

Якось така ідея ніби не співпадає з моїми знаннями, але я не професіонал, тому краще запитаю у товариства :-) .

Ідея не моя, тапками кидати не в мене :-).

За певних умов таке можливо....але це не прискорить тех.процесу бо дуже багато часу піде на настроювання і ловлення тої сотки та і кромка р6м5 навіть р18 вичтарчить не на довго.На багато простіше передати заготовку на другий ток.верстат і  розточити за прохід.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Когда- то от безысходности сварганил борштангу для сверлильного станка, использовал круглячок твердосплава в качестве резца, зажал пиноль потуже, и за пару проходов расточил заранее просверленное отверстие. Станок китайский, хлипенький, пришлось бабку прорезать чтобы сделать затяг пиноли (на форумах описана такая доработка, в НС12\2М112 такое уже с завода)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Реально . Свердлимо отвір в -0,1, потім шабровка використовуючи підшипник як калібр.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сверли любым, а потом привари наружнюю обойму.:D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 годин назад, knife_life написав:

В темі "Розмови", ніби, не гріх і анекдот написати, коли ваша ласка :-)

Вибачаюсь, неправий ...але дуже сплющило.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Бачив конструктив китайського станочка для нарізки стрічки.

Вал обертається на підшипниках встановлених в отворах стінок (2мм) корпуса.

Овори зроблені на координатно-пробивному. Для забезпечення кріплення підшипника на нього з двох строрін накладено по пластині із такими ж отворами (щоб добрати ширину) і ще по пластині із меншим отвором щоб підшипник не випадав в обидві сторони.

Ці накладні пластини разом склепані двома заклепками (для заміни підшипника прийшлось їх свердлити).

Самому вузлу протягуючих роликів вдалось в таких умовах вижити майже 5 років (підшипник заклинив виключно від бруду).

Промили і він ще б міг послужити (замінили так для надійності).

Тобто отвір пробитий штампом теоретично може навіть працювати. Дешево і ....

 

 

 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не совсем так:Насколько я помню, калибр 7,62 мм - это наружный диаметр пули.И не совсем так:Виправляюсь. Діаметр ствола 7,62 мм. Куля (по 10 вимірах ) 7.77 - 7,81 мм. 7,62 это диаметр сверловки ствола т.е. круглого отверстия.Далее нарезаются нарезы,по которым условный диаметр 7,92.Прошу прощения что не в тему.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас