kolish

чим "спаяти" алюмінєві дроти...

27 сообщений в этой теме

чим "спаяти" алюмінєві дроти...  є катушка  з якої виходять алюміневі дроти, тонкі. діам. приблизно 1мм. Треба якось запаяти один розрив.. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Паяльником, припой і каніфоль або кислота.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 минут назад, RoMANIAC сказал:

припой і каніфоль

По алюмінію не котить.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Флюс  марки ""34А""+пропановий пальник.Зачистити кінці дроту, скрутити  нанести пасту флюсу з водою, оплавити скрутку пальником, якщо потрібно- забезпечити тепловідвід від решти котушки  плоскогубцями.Замість пропанового пальника можна скористатися вугільним електродом, ""мінус""на плоскогубці, що тримають дріт,плюс на вугільний електрод, напруга 12...24В, струм близько 10...15А.   Змити рештки флюсу теплою водою.

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 Ой. Рома, Рома, Вы паяли таким способ алюминий, прежде чем советовать?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо потрібно паяти м"яким припоєм - брати припій з вмістом олова не менше 75%, інакше не прилипає до алюмінію. Флюс- шматок ПВХ( полівініл хлорид) пластику. Добре розігрітим і залуженим паяльником розтирати олово по алюмінію на шматку ПВХ. Сморід жахливий,але спосіб робочий. Є готові флюси для м"якого паяння алюмінію, в своєму складі містять фторид літію,триетиламіду хлорид,анілін солянокислий. Краще скористатися ними.  

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В ідеалі знайти на районі нормального аргонщика і заварити. Можна спробувати навіть в стик. Виготовити з куска графіта ложемент (прошкрябати пряму лінію відповідно товщині дроту), вкласти і закріпити кінці і варити за допомогою присадка АК-12 (AlSi-12, ER-4047) Присадок розмістити в місці стику кінців і запалювати дугу на присадку. Добре було б використати замість присадка алюмінієвий дріт для МІГ зварки діаметром 1,2мм, але він на зовсім поширений, типу такого:

2017-11-28_13-02-54.jpg

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Люмінь одразу окисляється. Є спосіб з зачищенням під рідким припоєм. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Флюс для алюмінію Ф-64. Паяти мягким припоєм.
 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, kolish сказал:

чим "спаяти" алюмінєві дроти...  є катушка  з якої виходять алюміневі дроти, тонкі. діам. приблизно 1мм. Треба якось запаяти один розрив.. 

Есть чудо припой  LUCAS Filalu 1192 NC для пайки алюминия с флюсом.   Я сам сначала скептически к нему отнесся, но когда начал им паять то сам не поверил то что увидел,  пайка выходит не хуже аргоновой.. место спайки монолитное и по прочности ни чем не отличается от цельного алюминия . Да и цена приемлемая, 11 гривен за одну палочку.

Разогревал деталь  и припой газовой горелкой на мини баллонах  

9749-c125133b661bf34fbeca9b1d38a11dad-jp

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Иванович написав:

 Ой. Рома, Рома, Вы паяли таким способ алюминий, прежде чем советовать?

так давно, що вже не пам"ятаю ))

яке питання така відповідь

я "аргоном" все "паяю"! 9_9:D

 

бісить, коли питаюсь: "а ви можете запаяти алюміній?"

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

радіобазар в Києві. магазин ,,мендєлєєв,, власник спеціалізується на різних припоях - зв"яжіться він зможе щось запропонувати.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

колись я ламав над схожим таким голову, а саме як правильно з'єднати мідний і алюмінієвий дроти? 2 алюмінієві теж можна, якщо є місце: оцинкований болт, 3 оцинковані шайби, дроти вкладати між шайбами щоб не контачили напряму, а через цинк. Для з'єднання алюмінію можна зекономити на одній шайбі. Є ще простіший спосіб: дротики заклепати або в алюмінієву трубку (виготовляється самостійно) або в алюмінієву смужку, зазвичай валяється під ногами.

Довго дрочив паяльник поки не додув що воно нафіг не треба в моєму випадку

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, Наливайко сказал:

колись я ламав над схожим таким голову, а саме як правильно з'єднати мідний і алюмінієвий дроти? 2 алюмінієві теж можна, якщо є місце: оцинкований болт, 3 оцинковані шайби, дроти вкладати між шайбами щоб не контачили напряму, а через цинк. Для з'єднання алюмінію можна зекономити на одній шайбі. Є ще простіший спосіб: дротики заклепати або в алюмінієву трубку (виготовляється самостійно) або в алюмінієву смужку, зазвичай валяється під ногами.

Довго дрочив паяльник поки не додув що воно нафіг не треба в моєму випадку

в моєму випадку тільки пайка, ще й дротики "внатяг" і в прикрому місці... буду пробувати... 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, Наливайко сказал:

дротики заклепати або в алюмінієву трубку (виготовляється самостійно) або в алюмінієву смужку, зазвичай валяється під ногами.

Отут є маленьке зауваження: алюміній дуже сильно усаджується з часом і з'єднання монолитних жил за методом пресування ведуть себе дуже погано. Мідь це теж стосується, монолітні жили не підлягають пресовці.

Однак, якщо необхідно з'єднати ніхромові провідники нагрівального приладу, то цей метод працює відмінно, в якості з'єднувальної стрічки піде металева кришка з банки.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, 4post написав:

Отут є маленьке зауваження: алюміній дуже сильно усаджується з часом і з'єднання монолитних жил за методом пресування ведуть себе дуже погано. Мідь це теж стосується, монолітні жили не підлягають пресовці.

Однак, якщо необхідно з'єднати ніхромові провідники нагрівального приладу, то цей метод працює відмінно, в якості з'єднувальної стрічки піде металева кришка з банки.

Щось я фізику процесу :dntknw: не доганяю. Якщо ще з болтом можна сказати, що алюміній тече, десь нагріється десь охолоне, деформації все таке, припустимо. Але ж якщо його розклепати на совість, дріт із латкою стає монолітним. Це не припущення, сам пробував - алюмінієвий кабель запресовував в наконечник, накернив потім розпиляв щоб подивитись, там моноліт, ось цими  очима бачив. І якщо правду кажеш, виходить з часом дріт в наконечнику буде гойдатись?

-----------

звичайно ж шар окислу здирав перед заклепкою

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не вижу никаких проблем с пайкой алюминиевых проводов обычным припоем. Обычный китайский припой с флюсом подольше прогревается паяльником и спаивается без проблем. К большой алюминиевой болванке припаять да проблемно.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Обычный китайский поипой обычно не плавится при 300°С, так что всё-же лучше польский.

А проблем действительно не видно. Любой вариант из книжек или современный спец-флюс и всё будет "гуд". 1мм диаметром провод совсем не проблема. Иногда помогает просто заканифолить и под ней в капле припоя "пошкрябать" жалом паяльника. Залудится потихоньку. А дальше просто спаять залуженные концы как обычно. Один нюанс - паяльник не перегревать сильно, если канифоль за 30сек обугливается, то запитать через диммер, хотя-бы. А то попадаются "хорошие" светящиеся в темноте китайские паяльники O.o . Такие только окислять провод сильнее будут.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сделать "трубочку" из тонкой листовой меди , облудить ее , два провода в нее (если место есть )  , обжать , сверху еще все пропаять .  ( когда то делали муфты на высоковольтный кабель - то сначала припой А , сверху на него припой ПОС , но там сечения жил 35 самое меньшее )

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 часов назад, Наливайко сказал:

І якщо правду кажеш, виходить з часом дріт в наконечнику буде гойдатись?

Гойдатись може і не буде, але після декількох циклів нагріву-охолодження, досить сезонних коливань, або наявних вібрацій відпускається наконечник навіть на мідному монолітному провднику. Перевірено на заводі. А трансформаторобудівельники краще пресують наконечники, ніж звичайні "клепальники". Звичайно, для підключення лампочки можна і склепати, та якщо провідник має витримати якесь значне навантаження, наближене до номіналу, то це не спосіб. Для пресування годяться лише багатодротові провідники.

В мене дуже гарно горіла і смерділа розетка, де алюмінієвий провідник вирішив "відпуститись". Затискав добре, перевірку з'єднання пройшли.

До речі, гвинтові з'єднання на міді варто піджимати десь раз на 2 роки, а алюмінієві не рідше 1 разу на рік. То стосується навантаженних мереж.

8 часов назад, Наливайко сказал:

дріт із латкою стає монолітним

То фантазії. В контактній зоні залишилось, як мінімум, 2 шари оксиду алюмінію.

Для алюмінієвих з'єднань найкраще, звичайно, після зварювання, використовувати ковпачкові зкрутки з пружиною усередині. Скрутка, сама по собі, зарекомендувала себе непогано, а постійний додатковий тиск спіральної конічної пружини підтримує з'єднання в тонусі. Звичайно, якщо алюмінієві жили не відвалились під час скручування.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#122158 Опубликовано: (изменено)

Для пайки алюминия лучше не использовать канифоль ни в каком виде, от слова совсем.

Припой желательно брать специально для алюминия, на основе цинка и олова.

Изменено пользователем Georgy
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 18.07.2018 в 19:13, kolish сказал:

чим "спаяти" алюмінєві дроти...  є катушка  з якої виходять алюміневі дроти, тонкі. діам. приблизно 1мм. Треба якось запаяти один розрив.. 

використовуйте припій ЦОП40 бере без питань алюміній, флюс піде Ф-64

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Все забыли о старом-добром сплаве ЦАМ... Для пайки аля с медью лучше будет ЦАМ10-5. При пайке аль-аль - любой пойдет. Т.плавления ЦАМов до 400грд, флюс кислотный.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Електроліз в мідному купоросі, після оміднення паяти як звичайно, всі ті спецприпої хороші для крупних та листових матеріалів, на тонких люмінтієвих проводах запаяних "встик" толку не буде. А з омідненням подовжити звичайним мідним провідком не проблема.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас