21 повідомлення у цій темі

Шукаю матеріал для накладок під задню бабку 1к625(старі накладки відклеїлись, і виробились) ширина min 100 mm, довжина min 400 mm 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Толщина?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Е текстоліт 14мм, та БрАЖ завтовшки 6мм. БрАЖ б/у, трохи отвори е невеликі .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

чув , що зедекс під бабку не годиться - продавлює, бронза думаю буде краще, в мене на 1а616 прокладка встановлена між " сподком " і бабкою з листового металу - служить

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, shed1 написав:

Толщина?

2-3 mm

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Есть латунные полосы 2х34(37)х600 мм, 0.8х52(63)х600 мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Присоеденюсь к теме нужен тоже Zedex 2-3 мм 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зедекс есть.... 4 и 6 вроде, надо вытащить остатки перемерять толщину. Клея к нему нет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Используем уже несколько лет  Полиацеталь  РОМ-С, листовой (у меня есть 2,3,4,5мм) для накладок на направляющие поверхности станков 1К62, и его аналоги, 16К20, 163, 16Б16 ит.д. для 164 и 165 пока не пробовали. ставим накладки на каретку, продольный суппорт. Уже несколько лет проблем нет!!!!!!! Скачайте в инете характеристики и сравните с характеристиками Zedex. разницы НЕТ! а цена в полтора раза меньше., хотя тоже недешевая.  Если очень надо - отрежу нужный размер от вышеперечисленных листов. По размеру - скажу стоимость.   Александр

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Алексндр написав:

Используем уже несколько лет  Полиацеталь  РОМ-С, листовой (у меня есть 2,3,4,5мм) для накладок на направляющие поверхности станков 1К62, и его аналоги, 16К20, 163, 16Б16 ит.д. для 164 и 165 пока не пробовали. ставим накладки на каретку, продольный суппорт. Уже несколько лет проблем нет!!!!!!! Скачайте в инете характеристики и сравните с характеристиками Zedex. разницы НЕТ! а цена в полтора раза меньше., хотя тоже недешевая.  Если очень надо - отрежу нужный размер от вышеперечисленных листов. По размеру - скажу стоимость.   Александр

Доброго часу всім. Олександр, а поліацеталю листового РОМ-С товщиною близько 8мм часом немає? Бо всі пропозиції в інтернеті тільки цілими листами, з порізкою ніхто не заморочується... З кругляка обробляти мабуть задорого буде, та й складно... Довжина, здається 560мм, ширина близько 160мм ( на три накладки, для каретки токарного, точніше треба переміряти)... Товщина 8 мм приблизна, накладки планував робити з листового чавуну, тому й розміри зняті з великими припусками, для обробки на строгальному станку після приклейки накладок на каретку, можливо і менша товщина потрібна, але точно більше, ніж 5мм...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, стани сказал:

Доброго часу всім. Олександр, а поліацеталю листового РОМ-С товщиною близько 8мм часом немає? Бо всі пропозиції в інтернеті тільки цілими листами, з порізкою ніхто не заморочується... З кругляка обробляти мабуть задорого буде, та й складно... Довжина, здається 560мм, ширина близько 160мм ( на три накладки, для каретки токарного, точніше треба переміряти)... Товщина 8 мм приблизна, накладки планував робити з листового чавуну, тому й розміри зняті з великими припусками, для обробки на строгальному станку після приклейки накладок на каретку, можливо і менша товщина потрібна, але точно більше, ніж 5мм...

привет! 8-ки нет. никогда не использовали. Мое мнение: полиацеталь или ЗЕДЕКС толщиной свыше 5-ки использовать НЕ советую. В таком тяжелом случае лучше менять каретку(при таком износе) или уж ставить чугун или латунь. А что за модель станка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.07.2018 в 14:18, Алексндр сказал:

Полиацеталь  РОМ-С

А щодо клею є рекомендації?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Полиацеталь ПОМ-С лист білий 1000×2000×2 вартує 2400 грн і є клей , але ще ціни на нього не сказали !

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станок 1к625, Лубенського станкобудівного заводу, якщо вірити шильду. Станину відшабрив ще весною, на строму чіпі є тема, дійшло діло до каретки. Міняти каретку не варіант, вона більша по розмірам, ніж на 1к62. Така велика товщина- станок пережив вже один ремонт ( а може й не один), немало зрізали до мене, плюс при останньому ремонті каретки брали за базу не знаю що, але точно не вісь гвинта поперечної подачі, тому при виставленні по гвинту прийшлось також підрівняти направляйки каретки, та й зношена була добре, близько 2-х мм прийшлось зняти і з каретки, і таку ж приблизно величину із самої плити каретки... Чавун шукав, але якісний листовий чавун зараз не знайти,та й на металоломі не завжди є що треба, як правило, це корпусні деталі із чавуна невідомої якості, а відкупляти цілу станину заради декількох пластинок- теж якось не дешево виходить, та й не потрапляли мені такі станини на очі... Обробляв на строгальному чавунні варочні плити ( з двома конфорками), здається, чавун як треба, одну накладку зробив і на каретку приклеїв, але в хорошому стані старих таких плит не знайти ( або потріскані, або вигнуті), а нову з магазину попробував обробити- багато пор і якесь сміття, на накладки таке ставити не годиться... Латунь по тертю програє чавуну... Тому й звернувся до Вас, але якщо кажете, що така товщина- це занадто, то так воно і буде, сам сумнівався, адже чим товще пластик, тим більше він деформується, тепер мої сумніви підтвердилися. Дякую за відповідь, на вихідних переміряю по новому, якщо вдасться втертися в 5мм, то ще раз потурбую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стани.Є чугунна плита розміром приблизно 30*50 см,якими колись викладали низ в печах, товщина після обробки можливо вийде 8 мм,яка якість чугуна я не знаю але якщо зацікавило то домовимося.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Васькин написав:

Стани.Є чугунна плита розміром приблизно 30*50 см,якими колись викладали низ в печах, товщина після обробки можливо вийде 8 мм,яка якість чугуна я не знаю але якщо зацікавило то домовимося.

Дякую, але вона закоротка буде, довжина каретки 560мм, робити з частинок "мозаїку" не хочеться. Якщо вже робити із шматочків, то матеріал в мене є, та тріснувша плита з непоганого чавуну лежить про запас, та хотілося б цілі накладки... Я пробував стругати схожі плити, ними, здається, були викладені підлоги в цехах, можна мабуть і їх ставити, чавун там непоганий, як мені здалося. Дякую за пропозицію, буду мати на увазі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.07.2018 в 14:18, Алексндр сказал:

Используем уже несколько лет  Полиацеталь  РОМ-С, листовой (у меня есть 2,3,4,5мм) для накладок на направляющие поверхности станков 1К62, и его аналоги, 16К20, 163, 16Б16 ит.д. для 164 и 165 пока не пробовали. ставим накладки на каретку, продольный суппорт. Уже несколько лет проблем нет!!!!!!! Скачайте в инете характеристики и сравните с характеристиками Zedex. разницы НЕТ! а цена в полтора раза меньше., хотя тоже недешевая.  Если очень надо - отрежу нужный размер от вышеперечисленных листов. По размеру - скажу стоимость.   Александр

Цікавить теж питання, думаю шлифонуть колись станину свого 1е61м , каретку, та наклеяти щось типу ZEDEX (бо і так зараз каретка з фартуком просіли десь на 0.5-0.8мм)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Алексндр сказал:

привет! 8-ки нет. никогда не использовали. Мое мнение: полиацеталь или ЗЕДЕКС толщиной свыше 5-ки использовать НЕ советую. В таком тяжелом случае лучше менять каретку(при таком износе) или уж ставить чугун или латунь. А что за модель станка?

 1К625 НИКОГДА на выпускался Лубенским станкозаводом. Они выпускали круглошлифовальные станки. А вот ремонтировать они могли. Или станок к Вам попал с этого завода, вот шильдик и попался.  Ну что сейчас вникать в дела старинные! живем днем сегодняшним. Материал 5-ка будет стоить у меня 1,5грн. кв.см.  Последнее время накладки клеим на КРОКОДИЛ. - такой клей -герметик для передних стекол автомобиля (держит зверски) + латунные винты с потайной головкой. для листа 5-ка надо винты не меньше 5-ки или 6-ка.

20181219_162714.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Клей черного цвета. наносим ровно и на ВСЮ ПОВЕРХНОСТЬ, но без фанатизма. под груз - обязательно.лишнее все равно выйдет. Предварительно просверливаем все винты и устанавливаем максимально плотно. Потом все снимаем, мажем клеем, приклеиваем, а затем устанавливаем все винты. Естественно в потай.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

после приклеивания лишнее убираем шабером или аккуратно маленькой болгаркой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, Олександр, якщо зможу обійтися меншою товщиною накладок, то звернуся. По заводу- випускнику свого станка і сам сумніваюся, цікавився і раніше, та як Ви й казали, вони випускали тільки шліфувальні верстати. Просто на ньому є два шильда- один з логотипом заводу, інший з серійним номером, моделлю та роком випуску. Серійний номер всього трьхзначний , думаю, або щось експериментальне, або невелика партія. Рік випуску 1959-тий, хоча якщо вірити інтернету, 1к62 почали випускати в 1966 році... Навіть якщо припустити, що він доробив до ремонту і це ремонтні бірки, то випущений він мав бути ще раніше, в середині 50-х, теж не сходиться... Хоча згоден з Вами, яка різниця, де його випустили, головне довести його до ладу...

DSC02696.JPG

DSC02714.JPG

DSC02715.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку