Дядя_Уеф

Допоможіть зрозуміти. Електродвигун ДАТ з улітки 350ВТ

28 повідомлень у цій темі

Щановне панство!

Маю ткий двигун як на фото.Підключив по схемі. Крутиться але трохи гріеться. Обмотка С1С2 мае опір з тестера 7.5 ом ток по ній бігае 1.9-2.0 ампери. Обмотка П1П2 мае опір 15 ом. Ток у ній 2.2-2.3 ампери. Ток який бере з мережі - 1.3 а загальний. Чи все так, та де тут пускова, а де робоча обмотка по теорії? Які токи у обмотках повинні бути насправді ?Може емність конденсатора треба підбирати та за якими кретеріями?  Яка температура робоча максимальна дозволяеться йому? Якщо хто розуміеться на тому, то підкажіть, будте так ласкаві.

IMG_20180719_194038_HDR.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Американські дчвигуни з такою ж схемою підключення гріються до 60 град. по даташиту.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Робоча обмотка з меншим опором(7,5 Ом), конденсаторна ( фазоздвигаюча),яку ви назвали ""пусковою"" має більший опір(15 Ом). Це роблять, щоб зменшити реактивну потужність і як наслідок ємність конденсатора. 

""Яка температура робоча максимальна дозволяеться йому?"""---- близько 60+-10*С.

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Цитата

 

Змінено користувачем vasidas
опоздал
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щиро дякую усiм небайдужим. А чи не пiдкажете, якщо емнiсть зменшити, то грiтися меньше буде? Та яке спiввiдношення токiв у обмотках повинно бути  щоб було усе по уму?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

по схемі - пускової немає.

Температуру визначити рукою - більше 60С - то буде пекти. 

Якщо гріється на холостих - конденсатори не підходять, або двигун підпалений. 

Під нагрузкою - велика нагрузка. 

"Двигати" ємкість конденсатора нема смислу, виробником уже визначено. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, Bogdan сказал:

по схемі - пускової немає.

 

конденсатор по номіналу підібраний ,і експериментіровать не треба.А от провірити чи  єсть там 20мкф я б провірив.І ще провірте раді цікавості скільки покаже ток при нагрузці.(з крильчаткою)

IMG_20180721_132134.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо глянути в ГОСТ 2.722-68 то це - "Ротор. Общее обозначение" і "ротор без обмотки". Та в мене не технічна освіта, тому це не зовсім авторитетна відповідь ))))

Я дивився на саму схему, там обмотки на постійне ввімкнення, одна через конденсатор, що дуже часто з малими двигунами і зустрічається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Bogdan сказал:

 

Я дивився на саму схему, там обмотки на постійне ввімкнення, одна через конденсатор, що дуже часто з малими двигунами і зустрічається.

от ота що я обвів ,що включена через конденсатор і буде пусковою яка постійно включена(а єсть і не постійно включені а тільки для запуску)

Змінено користувачем vasidas
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Дядя Уєф сказал:

Щановне панство!

Маю ткий двигун як на фото.Підключив по схемі. Крутиться але трохи гріеться. Обмотка С1С2 мае опір з тестера 7.5 ом ток по ній бігае 1.9-2.0 ампери. Обмотка П1П2 мае опір 15 ом. Ток у ній 2.2-2.3 ампери. Ток який бере з мережі - 1.3 а загальний. Чи все так, та де тут пускова, а де робоча обмотка по теорії? Які токи у обмотках повинні бути насправді ?Може емність конденсатора треба підбирати та за якими кретеріями?  Яка температура робоча максимальна дозволяеться йому? Якщо хто розуміеться на тому, то підкажіть, будте так ласкаві.

IMG_20180719_194038_HDR.jpg

Добрий день ! Трохи гріеться - не зовсім технічний термін. Максимальна робоча температура асинхронних двигунів до 80 градусів. Номінал емності міняти не варто. Поставити меншу - буде зупинятись при навантаженні. Більшу - буде сильніше грітись і з часом (від величини на скільки збільшити емнисть) перегорить пускова. Вона мотаеться тоншим дротом. 20 мкФ це обмеження струму 1.3 А. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, vasidas сказал:

буде пусковою

тади да. Я думав вона по-іншому називаэться, а пускова - для тимчасового включення. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, Bogdan сказал:

тади да. Я думав вона по-іншому називаэться, а пускова - для тимчасового включення. 

Да таки згоден! Але  з курсу електротехніки вона залишилась як пускова, чи допоміжна, чи взагалі конденсаторний двигун. Однофазні двигуни розглядались смітя, основна увага асинхронні трьохфазні двигуни.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А взагалі 1200 об/хв це в нього скольжение страшенне ! ККД в нього нікудишнє.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 33vic написав:

А взагалі 1200 об/хв це в нього скольжение страшенне !

Проте в малих однофазних асинхронних двигунах це може бути і перевагою- вони без виходу з ладу витримують досить довге механічне перевантаження- аж до зупинки ротора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.07.2018 в 19:18, Куляста Блискавка сказал:

Проте в малих однофазних асинхронних двигунах це може бути і перевагою- вони без виходу з ладу витримують досить довге механічне перевантаження- аж до зупинки ротора.

Вагомий аргумент! Не часто, але мав справу з таким явищем. Власне кажучи саме в вентиляторах:D.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.07.2018 в 13:31, vasidas сказал:

конденсатор по номіналу підібраний ,і експериментіровать не треба.А от провірити чи  єсть там 20мкф я б провірив.І ще провірте раді цікавості скільки покаже ток при нагрузці.(з крильчаткою)

Я підключав равлика у сборі, але без рукавів на заході й на вихлопі.То яка це нагрузка у відсотках від штатної не знаю. Струми я поміряв,  та вище описував, але повторюся. У обмотці С1С2 -1.8-2.0а, у обмотці П1П2 2,2-2,3а , а з мережі бере при цому - 1,3а. От я й думаю, може зменшити емність. Я , до речі поміряв конденсатори перед тим один був 13 мф(написано 12) інший був -7мф(написано 8). Поставив паралельно, щоб було 20мф. От і думаю, якщо зменшити до 12Мф ток у обмотці П1П2  зменшитьця та грітися менше буде? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Дядя Уєф сказал:

. Поставив паралельно, щоб було 20мф. От і думаю, якщо зменшити до 12Мф ток у обмотці П1П2  зменшитьця та грітися менше буде? 

нічого не зменшайте ,там все с завода підібрано 20мкф.Грітись він і буде ,ви рукою утримуєте ,після пяти минут роботи ,чи ні.Як гріється не зрозуміло ,може так що аж шипить як плюнуть.Опишіть ясніше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.07.2018 в 19:18, Куляста Блискавка сказал:

Проте в малих однофазних асинхронних двигунах це може бути і перевагою- вони без виходу з ладу витримують досить довге механічне перевантаження- аж до зупинки ротора.

Ви праві мабуть. У мене зараз дме китайський з кондиціонера. Так у нього пусковий ток від робочного пошти не відрізняется. Тому він приблизно однаково гріется, що з зупиненим ротором, що на швидкості 1200 об /хв. Але гріется досить суттево. У нього ще й е захист від перегріву. Як нагріеться, то якась релюха зменьшуе оберти і струм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, vasidas сказал:

.Опишіть ясніше.

Я поки що не міряв приладами. Думаю як поставлю його у пройом, то покручу хвилин з тридцать, а потим датчик прижму пінопластом до нього. Чи може зразу датчик закріплю, та буду дивитися щвидкість нагріву. А поки що п"ять, чи десять хвилин покрутив, та рукою помацав. Тепленький був, але не так що зразу руку пекло. Можна було досить довго руку тримати на ньому.

Одне погано, гуде досить сильно, у порівнянні з китайським осьовим з кондиціонера. Той шепче тільки.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Дядя Уєф сказал:

. А поки що п"ять, чи десять хвилин покрутив, та рукою помацав. Тепленький був, але не так що зразу руку пекло. 

Тоді ставте і хай крутить,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Дядя Уєф сказал:

Я поки що не міряв приладами. Думаю як поставлю його у пройом, то покручу хвилин з тридцать, а потим датчик прижму пінопластом до нього. Чи може зразу датчик закріплю, та буду дивитися щвидкість нагріву. А поки що п"ять, чи десять хвилин покрутив, та рукою помацав. Тепленький був, але не так що зразу руку пекло. Можна було досить довго руку тримати на ньому.

Одне погано, гуде досить сильно, у порівнянні з китайським осьовим з кондиціонера. Той шепче тільки.

А гуде сама улитка, чи сам двигун. Може там підшипникам каюк? І мені не зрозуміло чому такий великий струм П1П2?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, 33vic сказал:

А гуде сама улитка, чи сам двигун. Може там підшипникам каюк? І мені не зрозуміло чому такий великий струм П1П2?

Хто саме гудить не зовсім зрозуміло. Коли вимкнути струм, шум різко зменьшуеться а як оберти стають малими, то не чутно зовсім, а на повних обертах наче підшипники трхиі чутно. У порівнянні з радяньським равликом 3000об/хв 800вт з вікном 200х200, то він ще й тихо працюе. Я просто з такими не стикався, та й до усого прислуховуюсь, та придивляюся. Щоб не нахомутати чого, як завжди.

Розбирати, та міняти підшипники якось не хочеться. 

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, Дядя Уєф сказал:

Хто саме гудить не зовсім зрозуміло. Коли вимкнути струм, шум різко зменьшуеться а як оберти стають малими, то не чутно зовсім, а на повних обертах наче підшипники трхиі чутно. У порівнянні з радяньським равликом 3000об/хв 800вт з вікном 200х200, то він ще й тихо працюе. Я просто з такими не стикався, та й до усого прислуховуюсь, та придивляюся. Щоб не нахомутати чого, як завжди.

Розбирати, та міняти підшипники якось не хочеться. 

Ну-у-у  такий  "радяньським равликом 3000об/хв 800вт з вікном 200х200, то він ще й тихо працюе" і буде вити. Не подобаєтсь  мені баланс струмів. Не б'ється він. Ви можете показати в яких точках мірявся струм? І гудіти він може коли завеликий струм в пусковій. Там виникає тормозний ефект.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, 33vic сказал:

Не подобаєтсь  мені баланс струмів. Не б'ється він.

Менi також. I1=1,9-2,0a  I2=2,2-2,3a  I3=1,3a.  Це я наміряв кліщами , і це дійсно так переміряв два рази. А як повинно бути?

IMG_20180719_194038_HDR.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.07.2018 в 10:50, Дядя Уєф сказал:

Ток який бере з мережі - 1.3 а загальний. Так і повинно мірятись ток на вхідних провідниках у вас же двигун 0'35А (тобто 350Вт)ось по закону ома і приблизно провірте P=UxI ,то і приблизно буде в нормі.Ці двигуни так і працюють з нагрівом,даже коли ви включите в повну нагрузку то вони наоборот будуть менше грітись.Я мотав такі мотори не тільки на вінтилятори а іще на газонокосілки,то там теж єсть такі двигуни що в нагрузці ток беруть менший чим на холостом ходу.Так що хай працює і не забивайте собі голову лишніми замірами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку