#122526 Опубліковано: 21 липня, 2018 Щановне панство! Маю ткий двигун як на фото.Підключив по схемі. Крутиться але трохи гріеться. Обмотка С1С2 мае опір з тестера 7.5 ом ток по ній бігае 1.9-2.0 ампери. Обмотка П1П2 мае опір 15 ом. Ток у ній 2.2-2.3 ампери. Ток який бере з мережі - 1.3 а загальний. Чи все так, та де тут пускова, а де робоча обмотка по теорії? Які токи у обмотках повинні бути насправді ?Може емність конденсатора треба підбирати та за якими кретеріями? Яка температура робоча максимальна дозволяеться йому? Якщо хто розуміеться на тому, то підкажіть, будте так ласкаві. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122530 Опубліковано: 21 липня, 2018 Американські дчвигуни з такою ж схемою підключення гріються до 60 град. по даташиту. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122531 Опубліковано: 21 липня, 2018 (змінено) Робоча обмотка з меншим опором(7,5 Ом), конденсаторна ( фазоздвигаюча),яку ви назвали ""пусковою"" має більший опір(15 Ом). Це роблять, щоб зменшити реактивну потужність і як наслідок ємність конденсатора. ""Яка температура робоча максимальна дозволяеться йому?"""---- близько 60+-10*С. Змінено 21 липня, 2018 користувачем Куляста Блискавка доповнення 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122532 Опубліковано: 21 липня, 2018 (змінено) Цитата Змінено 21 липня, 2018 користувачем vasidas опоздал 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122538 Опубліковано: 21 липня, 2018 Щиро дякую усiм небайдужим. А чи не пiдкажете, якщо емнiсть зменшити, то грiтися меньше буде? Та яке спiввiдношення токiв у обмотках повинно бути щоб було усе по уму? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122539 Опубліковано: 21 липня, 2018 по схемі - пускової немає. Температуру визначити рукою - більше 60С - то буде пекти. Якщо гріється на холостих - конденсатори не підходять, або двигун підпалений. Під нагрузкою - велика нагрузка. "Двигати" ємкість конденсатора нема смислу, виробником уже визначено. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122544 Опубліковано: 21 липня, 2018 29 минут назад, Bogdan сказал: по схемі - пускової немає. конденсатор по номіналу підібраний ,і експериментіровать не треба.А от провірити чи єсть там 20мкф я б провірив.І ще провірте раді цікавості скільки покаже ток при нагрузці.(з крильчаткою) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122552 Опубліковано: 21 липня, 2018 Якщо глянути в ГОСТ 2.722-68 то це - "Ротор. Общее обозначение" і "ротор без обмотки". Та в мене не технічна освіта, тому це не зовсім авторитетна відповідь )))) Я дивився на саму схему, там обмотки на постійне ввімкнення, одна через конденсатор, що дуже часто з малими двигунами і зустрічається. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122563 Опубліковано: 21 липня, 2018 (змінено) 1 час назад, Bogdan сказал: Я дивився на саму схему, там обмотки на постійне ввімкнення, одна через конденсатор, що дуже часто з малими двигунами і зустрічається. от ота що я обвів ,що включена через конденсатор і буде пусковою яка постійно включена(а єсть і не постійно включені а тільки для запуску) Змінено 21 липня, 2018 користувачем vasidas 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122570 Опубліковано: 21 липня, 2018 5 часов назад, Дядя Уєф сказал: Щановне панство! Маю ткий двигун як на фото.Підключив по схемі. Крутиться але трохи гріеться. Обмотка С1С2 мае опір з тестера 7.5 ом ток по ній бігае 1.9-2.0 ампери. Обмотка П1П2 мае опір 15 ом. Ток у ній 2.2-2.3 ампери. Ток який бере з мережі - 1.3 а загальний. Чи все так, та де тут пускова, а де робоча обмотка по теорії? Які токи у обмотках повинні бути насправді ?Може емність конденсатора треба підбирати та за якими кретеріями? Яка температура робоча максимальна дозволяеться йому? Якщо хто розуміеться на тому, то підкажіть, будте так ласкаві. Добрий день ! Трохи гріеться - не зовсім технічний термін. Максимальна робоча температура асинхронних двигунів до 80 градусів. Номінал емності міняти не варто. Поставити меншу - буде зупинятись при навантаженні. Більшу - буде сильніше грітись і з часом (від величини на скільки збільшити емнисть) перегорить пускова. Вона мотаеться тоншим дротом. 20 мкФ це обмеження струму 1.3 А. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122579 Опубліковано: 21 липня, 2018 2 часа назад, vasidas сказал: буде пусковою тади да. Я думав вона по-іншому називаэться, а пускова - для тимчасового включення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122584 Опубліковано: 21 липня, 2018 17 минут назад, Bogdan сказал: тади да. Я думав вона по-іншому називаэться, а пускова - для тимчасового включення. Да таки згоден! Але з курсу електротехніки вона залишилась як пускова, чи допоміжна, чи взагалі конденсаторний двигун. Однофазні двигуни розглядались смітя, основна увага асинхронні трьохфазні двигуни. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122585 Опубліковано: 21 липня, 2018 А взагалі 1200 об/хв це в нього скольжение страшенне ! ККД в нього нікудишнє. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122588 Опубліковано: 21 липня, 2018 , 33vic написав: А взагалі 1200 об/хв це в нього скольжение страшенне ! Проте в малих однофазних асинхронних двигунах це може бути і перевагою- вони без виходу з ладу витримують досить довге механічне перевантаження- аж до зупинки ротора. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122799 Опубліковано: 23 липня, 2018 В 21.07.2018 в 19:18, Куляста Блискавка сказал: Проте в малих однофазних асинхронних двигунах це може бути і перевагою- вони без виходу з ладу витримують досить довге механічне перевантаження- аж до зупинки ротора. Вагомий аргумент! Не часто, але мав справу з таким явищем. Власне кажучи саме в вентиляторах. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122808 Опубліковано: 23 липня, 2018 В 21.07.2018 в 13:31, vasidas сказал: конденсатор по номіналу підібраний ,і експериментіровать не треба.А от провірити чи єсть там 20мкф я б провірив.І ще провірте раді цікавості скільки покаже ток при нагрузці.(з крильчаткою) Я підключав равлика у сборі, але без рукавів на заході й на вихлопі.То яка це нагрузка у відсотках від штатної не знаю. Струми я поміряв, та вище описував, але повторюся. У обмотці С1С2 -1.8-2.0а, у обмотці П1П2 2,2-2,3а , а з мережі бере при цому - 1,3а. От я й думаю, може зменшити емність. Я , до речі поміряв конденсатори перед тим один був 13 мф(написано 12) інший був -7мф(написано 8). Поставив паралельно, щоб було 20мф. От і думаю, якщо зменшити до 12Мф ток у обмотці П1П2 зменшитьця та грітися менше буде? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122810 Опубліковано: 23 липня, 2018 4 минуты назад, Дядя Уєф сказал: . Поставив паралельно, щоб було 20мф. От і думаю, якщо зменшити до 12Мф ток у обмотці П1П2 зменшитьця та грітися менше буде? нічого не зменшайте ,там все с завода підібрано 20мкф.Грітись він і буде ,ви рукою утримуєте ,після пяти минут роботи ,чи ні.Як гріється не зрозуміло ,може так що аж шипить як плюнуть.Опишіть ясніше. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122811 Опубліковано: 23 липня, 2018 В 21.07.2018 в 19:18, Куляста Блискавка сказал: Проте в малих однофазних асинхронних двигунах це може бути і перевагою- вони без виходу з ладу витримують досить довге механічне перевантаження- аж до зупинки ротора. Ви праві мабуть. У мене зараз дме китайський з кондиціонера. Так у нього пусковий ток від робочного пошти не відрізняется. Тому він приблизно однаково гріется, що з зупиненим ротором, що на швидкості 1200 об /хв. Але гріется досить суттево. У нього ще й е захист від перегріву. Як нагріеться, то якась релюха зменьшуе оберти і струм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122813 Опубліковано: 23 липня, 2018 (змінено) 11 минуту назад, vasidas сказал: .Опишіть ясніше. Я поки що не міряв приладами. Думаю як поставлю його у пройом, то покручу хвилин з тридцать, а потим датчик прижму пінопластом до нього. Чи може зразу датчик закріплю, та буду дивитися щвидкість нагріву. А поки що п"ять, чи десять хвилин покрутив, та рукою помацав. Тепленький був, але не так що зразу руку пекло. Можна було досить довго руку тримати на ньому. Одне погано, гуде досить сильно, у порівнянні з китайським осьовим з кондиціонера. Той шепче тільки. Змінено 23 липня, 2018 користувачем Дядя Уєф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122843 Опубліковано: 23 липня, 2018 2 часа назад, Дядя Уєф сказал: . А поки що п"ять, чи десять хвилин покрутив, та рукою помацав. Тепленький був, але не так що зразу руку пекло. Тоді ставте і хай крутить, 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122856 Опубліковано: 23 липня, 2018 3 часа назад, Дядя Уєф сказал: Я поки що не міряв приладами. Думаю як поставлю його у пройом, то покручу хвилин з тридцать, а потим датчик прижму пінопластом до нього. Чи може зразу датчик закріплю, та буду дивитися щвидкість нагріву. А поки що п"ять, чи десять хвилин покрутив, та рукою помацав. Тепленький був, але не так що зразу руку пекло. Можна було досить довго руку тримати на ньому. Одне погано, гуде досить сильно, у порівнянні з китайським осьовим з кондиціонера. Той шепче тільки. А гуде сама улитка, чи сам двигун. Може там підшипникам каюк? І мені не зрозуміло чому такий великий струм П1П2? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122860 Опубліковано: 23 липня, 2018 (змінено) 13 минуты назад, 33vic сказал: А гуде сама улитка, чи сам двигун. Може там підшипникам каюк? І мені не зрозуміло чому такий великий струм П1П2? Хто саме гудить не зовсім зрозуміло. Коли вимкнути струм, шум різко зменьшуеться а як оберти стають малими, то не чутно зовсім, а на повних обертах наче підшипники трхиі чутно. У порівнянні з радяньським равликом 3000об/хв 800вт з вікном 200х200, то він ще й тихо працюе. Я просто з такими не стикався, та й до усого прислуховуюсь, та придивляюся. Щоб не нахомутати чого, як завжди. Розбирати, та міняти підшипники якось не хочеться. Змінено 23 липня, 2018 користувачем Дядя Уєф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122865 Опубліковано: 23 липня, 2018 14 минуты назад, Дядя Уєф сказал: Хто саме гудить не зовсім зрозуміло. Коли вимкнути струм, шум різко зменьшуеться а як оберти стають малими, то не чутно зовсім, а на повних обертах наче підшипники трхиі чутно. У порівнянні з радяньським равликом 3000об/хв 800вт з вікном 200х200, то він ще й тихо працюе. Я просто з такими не стикався, та й до усого прислуховуюсь, та придивляюся. Щоб не нахомутати чого, як завжди. Розбирати, та міняти підшипники якось не хочеться. Ну-у-у такий "радяньським равликом 3000об/хв 800вт з вікном 200х200, то він ще й тихо працюе" і буде вити. Не подобаєтсь мені баланс струмів. Не б'ється він. Ви можете показати в яких точках мірявся струм? І гудіти він може коли завеликий струм в пусковій. Там виникає тормозний ефект. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122960 Опубліковано: 23 липня, 2018 6 часов назад, 33vic сказал: Не подобаєтсь мені баланс струмів. Не б'ється він. Менi також. I1=1,9-2,0a I2=2,2-2,3a I3=1,3a. Це я наміряв кліщами , і це дійсно так переміряв два рази. А як повинно бути? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#122976 Опубліковано: 24 липня, 2018 В 21.07.2018 в 10:50, Дядя Уєф сказал: Ток який бере з мережі - 1.3 а загальний. Так і повинно мірятись ток на вхідних провідниках у вас же двигун 0'35А (тобто 350Вт)ось по закону ома і приблизно провірте P=UxI ,то і приблизно буде в нормі.Ці двигуни так і працюють з нагрівом,даже коли ви включите в повну нагрузку то вони наоборот будуть менше грітись.Я мотав такі мотори не тільки на вінтилятори а іще на газонокосілки,то там теж єсть такі двигуни що в нагрузці ток беруть менший чим на холостом ходу.Так що хай працює і не забивайте собі голову лишніми замірами. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах