Jeckripper

как выточить пьяный подшипник

40 сообщений в этой теме

 

В 26.07.2018 в 06:23, Jeckripper сказал:

Вот примерно что получилось просто косо зажал в патроне

IMG_20180725_183005.jpg

 

Соррі за кривизну малюнка, маде ін телефон 😁

 

Червоним - вісь обертання

Зеленим - змістити отой циліндрик , щоб центр підшипника був на вісі обертання

IMG_20180730_153017_336.jpg

Тоді дисбаланс має стати мінімальним.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 часов назад, NIgor сказал:

 

А Ваш заказчик не расматривал пневматический вариант изготовления машинки? Вращения нет, нет и вибрации. Принцип пневмоклапана. Приводом послужит стоматологический компрессор или для аквариумов. Особого давления там не нужно. 

Тут вопрос стоит в том чтобы менять машинки так как для разный потребностей разные машинки и стерильности таким образом не добьешься но как вариант интересный) как для пилота 

3 часа назад, Sebra сказал:

 

 

Соррі за кривизну малюнка, маде ін телефон 😁

 

Червоним - вісь обертання

Зеленим - змістити отой циліндрик , щоб центр підшипника був на вісі обертання

IMG_20180730_153017_336.jpg

Тоді дисбаланс має стати мінімальним.

Это я понимаю) вот как это сделать не особо. Этот скос я сделал зажав в патроне наискось грубо

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Jeckripper сказал:

вот как это сделать

Зробити блінчік-оправку, з отвором, під кутом до осі, та трохи зміщеним від осі, в цей отвір вставляти деталь, деталь піджимати гужоном збоку. Блінчік зажати в патрон.

Пізніше намалюю...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А - це половина від товщини підшипника.

Гужон не малював.

IMG_20180730_220808_532.JPG

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
14 часа назад, Sebra сказал:

А - це половина від товщини підшипника.

Гужон не малював.

IMG_20180730_220808_532.JPG

Спасибо большое надо проэксперементировать)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
17 годин назад, Sebra написав:

А - це половина від товщини підшипника.

Гужон не малював.

IMG_20180730_220808_532.JPG

Як же ви таку деталь виточите? Я про скіс який прилягаєт до планшайби.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19 минут назад, hopscotch сказал:

Як же ви таку деталь виточите? Я про скіс який прилягаєт до планшайби.

Малював на скору руку, так бачу що один уступ неправильно намальовано, але суті не міняє. Циліндричну частину все одно можна вставити в отвір до упору, та зажати гужоном, навіть якщо уступ не буде паралельно до торця шайби-оправки.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Таку деталь в центрах можна виточити.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19 часов назад, Sebra сказал:

Зробити блінчік-оправку, з отвором, під кутом до осі, та трохи зміщеним від осі, в цей отвір вставляти деталь, деталь піджимати гужоном збоку. Блінчік зажати в патрон.

...  попередньо розрізавши. Затиску вистачить на ніжні режими.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, hopscotch сказал:

Таку деталь в центрах можна виточити.

Розпишіть детальніше, самому стало цікаво.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#124347 Опубликовано: (изменено)

Зміщення центрових отворів можна розрахувати, або викреслити, хоча б збільшено на папері.

 

Обточка ексцентрика.jpg

Изменено пользователем hopscotch
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 минуту назад, hopscotch сказал:

Зміщення центрових отворів можна розрахувати, або викреслити, хоча б збільшено на папері.

 

Обточка ексцентрика.jpg

Хм... до того ж, отвір можна тимчасово заглушити, якщо десь на стиках технологічну центровку треба буде.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Sebra написав:

Хм... до того ж, отвір можна тимчасово заглушити, якщо десь на стиках технологічну центровку треба буде.

Великий отвір можна зробити після обточки, якщо центровий попадає на нього по геометрії конкретної деталі. Або якщо виходить за межі деталі, то зробити технологічний припуск на якому він розміститься.
Взагалі зараз у аматорів незаслужено забуті колись найголовніші способи базування деталі на токарному, найперший та найточніший - в центрах. Також несправедливо уникають 4-кулачкові патрони з незалежним рухом, планшайби та люнети. Зазвичай це через відсутність відповідного приладдя.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
31 минуту назад, Sebra сказал:

Хм... до того ж, отвір можна тимчасово заглушити, якщо десь на стиках технологічну центровку треба буде.

В центрах делать это смутно так как деталь очень маленькая и нежная

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Варіанти вирішення осі "пяного підшипника" що зустрічав в техніці.

 

Малював на скору руку але зміст , думаю, зрозуміло. 

 

П.С. Головна умова, як вже казали, перетин вісі вала та підшипника має бути строго по центру підшипника. 

Найпростіше того досягти втулкою з косим отврорм. Такий механізм тягає ріжучі ножі на комбайнах. 

 

Варіант з косою різьбою на менших навантаженях. В храповиках чи на якихось подачах. 

 

 

 

 

IMG_20180824_080724.jpg

IMG_20180824_080744.jpg

П.С. Ні які підкладки, ні які відгинання, ні які косі зажими не проходят. Буде вібрація що у асфальтоукладчика. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас