knife_life

Потенційний настільний фрезерний, база

122 повідомлення у цій темі

, knife_life написав:

чи можна десь зекономити

 

1. Шпиндель робимо на основі ціеї штуки:

https://ru.aliexpress.com/store/product/C25-ER20-C25-ER25-C25-ER32-100L-150L/2946186_32833824767.html?spm=a2g0v.search0604.3.78.302959a7zFHUoD&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_3_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_314_10696_10084_530_10083_5011815_10618_5723515_10307_5723615_5011715_10059_100031_10103_10624_10623_10622_10621_10620%2Csearchweb201603_6%2CppcSwitch_2&algo_expid=e76e9615-ecd5-431c-b099-c0a93fd84c7a-11&algo_pvid=e76e9615-ecd5-431c-b099-c0a93fd84c7a&transAbTest=ae803_2&priceBeautifyAB=0

Корпус замовити, підшипники, шківи та ремені купити. В будь я кому разі це буде значно дешевше, ніж готовий.

 

2. Стіл можно взяти з барахолки, жорстко закріпити на ньому лещата і працювати, в перспективі замовити чи купити готову плиту з Т-пазами.

Лещата треба "ловити" на торгівельних майданчиках (мені два раза пощастило).

3. На вісь вертикальної подачи встановити невеличкий черв'ячний редуктор (час від часу зустрічав в барахолці за дуже недорого).

 

Тут діло таке, якщо маеш гроші, то купуєш готові вузли, а якщо обмежений в коштах, то прийдеться багато робити самому.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Karmadon сказал:

Шпиндель робимо на основі ціеї штуки:

А, починає доходити, дякую.

 

15 минут назад, Karmadon сказал:

Стіл можно взяти з барахолки

Там якісь ходи досить маленькі, або самі столи великі, причому коштують по дорослому((( Але це зараз, а асортимент же оновлюється)))

17 минут назад, Karmadon сказал:

Лещата треба "ловити" на торгівельних майданчиках

Ловлю, може і мені пощастить :-)

17 минут назад, Karmadon сказал:

На вісь вертикальної подачи встановити невеличкий черв'ячний редуктор

А тут я поки що не можу зрозуміти конструкцію. Напевне, мені треба розібрати цей вузол, тоді стане зрозумілішим.

18 минут назад, Karmadon сказал:

якщо маеш гроші, то купуєш готові вузли, а якщо обмежений в коштах, то прийдеться багато робити самому

Ну, без власних станків це ж зведеться до замовлення всіх точних робіт на стороні, що буде не дешево - тому і хочеться по максимуму використати готові вузли.

Прикину на свіжу голову, які деталі треба зробити для шпінделя, щоб оцінити економію (імовірно, разів у два буде).

Дуже дякую за поради))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені здається , що буде достатньо на початковому етапі , замінити УАД-72 на РІК-6 або РІК-8 , а шпіндель придбати вже тут в Україні , вони тут теж вже не такі аж дорогі !

http://frezycnc.in.ua/products/category/3142235

А от з основою всієї конструкції треба постаратись , і взявши плиту УСП , достатньо буде замовити перехідну плиту з УСП на приєднувальні отвори колони.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, -Pj- написав:

Шпиндель можно и такого типа поискать

 

У этих мелких ER11, маловато уж совсем.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, knife_life написав:

А тут я поки що не можу зрозуміти конструкцію. Напевне, мені треба розібрати цей вузол, тоді стане зрозумілішим.

 

Там все просто. От хтось показував свій свердлильний з таким редуктором, який ще й відключаеться, но не пам'ятаю хто :(

Вісь шестерні редуктора зв'язана з вісью шестерні підйома, а черв'як перпендикулярно.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, knife_life написав:

Там якісь ходи досить маленькі,

 

Пфф! Ви що, шпаги мушкетерам будете робити? :)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, NIgor сказал:

Зачем ещё и проставку успэшную тулить?

Ну, бачив тут гривень за 200 такий елемент УСП.

Кругляк, якщо я правильно зрозумів, потрібен такого діаметру, щоб влізла по площі колона?  Колона 115х130мм, діаметр описаного кола - 175мм приблизно.

Для підкладки висотою 60 мм - це вага біля 12кг, по 17грн це десь 200грн і вийде, плюс фрезеровка торців - навіть дорожче вийде, ніж УСП. Ну, і важкеньке, 11-12 кг.

Зате можна обійтись без проміжної плити між УСП і колоною (ну, я там вище писав, щоб не сверлити гартоване УСП), це економія.

Треба подумати)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знаю, что Вы будете на этом станке делать, но  все фрезерные станки должны быть заточены под обработку стали, тогда они будут обрабатывать и другие материалы.  Для стали, настольному станку надо минимум 500 ватт хорошего двига ПТ с обратной связью, или 750-900 ватт  3-х фазник с частотником. Эти движки относительно тихие. Kress на 500 Вт,  и подобные очень шумные, голова через пару часов будет шо беременная. Все, что быстро крутится на маленьких станках при обработке сталей, требует маленького съема металла  и соответственно быстрое затупление фрез и их частое затачивание, иначе горит и ломается. Твердосплавные служат дольше,  но дорогие  и требуют большой жесткости станка да и лучше в таких случаях подавать СОЖ. Поэтому режимы обработки стали должны соблюдаться, а станок мог бы их выдать. На фрезерном станке не только работают пальчиковыми фрезами, но и дисковыми отрезными, модульными и обороты в таком случаи должны быть хотя бы от 80/1 мин. Как раз этот выше описанный аспект с двигателями, их мощностью и весом, а так же получением нужных оборотов вылазят тогда, когда уже станок собрали, приподняли, удлинили, покрасили, включили. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, knife_life сказал:

Гм, почав дуже грубо прикидати бюджет:

сам девайс - 2700

станина з УСП 180х360х60 - 800

підкладка під колону з УСП 120х180х60 - 200

Координатний столик - від 5000 до 7500

готовий шпіндель а-ля Kress чи Proxxon - 6000

кріплення шпінделя + плита між підкладкою з УСП і колоною + кріплення УСП - ну, мінімум 1500

Китайські лекальні лещата (ну, це ще й до сверлилки) - 1500

всякі пересилки залізяк, комісії за оплату, можливо, якісь метизи і т.д - 500 мінімум.

Ходовий гвинт з гайкою, та кріплення його, та щось для зручного обертання - ну, хз, 1500 ?

Ітого - 19700 грн. Гм. А з тим столиком, що писав Karmadon, більшим - 22200 (красива цифра, гг).

Нє, я не про те, що не варто зайнятись, але слід ще подумати, чи можна десь зекономити, без фатальної шкоди для проекту :-) .

В тому числі і змінити конструкцію, наприклад, викинути шпіндель за 6К - і взяти асинхронник, шківи, ремінь, конденсатори, от это вот всьо + цанговий патрон, вали\підшипнички і т.д.

Або піти на PIK-8, блоки живлення до них гривень по 500-600 всього, аж дивно.

Треба думати, загалом :-).

Просто така цікава могла б вийти цяцька, аж руки чешуться. Но, звичайно, не за двадцять тисяч, поки що то жирнувато мені для хобі)))))

 

Дуже сильно всім дякую за консультації, без них я навіть до примітивної оцінки проекту не скоро б дійшов. Форум - сила ! :-)

При таких раскладах может разумней оставить это сверлильным станком?

Добавить сюда тыщ за полторы-две координатный стол, пусть и алюминий, сделать более жёское основание, и получится удобная хоббийная координатная сверлилка.

А двадцать тыщ лучше потратить на чтото типа этого: http://chipmaker.com.ua/index.php?/classifieds/item/74228-frezernyiy-f2a/

http://chipmaker.com.ua/index.php?/classifieds/item/95845-shveytsarskiy-frezernyiy-stanok-sixis-101/

фрезерный ф2а - Фрезерные - Металлический форум

Швейцарский фрезерный станок sixis 101

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Виктор Смирнов сказал:

Не знаю, что Вы будете на этом станке делать, но  все фрезерные станки должны быть заточены под обработку стали, тогда они будут обрабатывать и другие материалы.  Для стали, настольному станку надо минимум 500 ватт хорошего двига ПТ с обратной связью, или 750-900 ватт  3-х фазник с частотником. Эти движки относительно тихие. Kress на 500 Вт,  и подобные очень шумные, голова через пару часов будет шо беременная. Все, что быстро крутится на маленьких станках при обработке сталей, требует маленького съема металла  и соответственно быстрое затупление фрез и их частое затачивание, иначе горит и ломается. Твердосплавные служат дольше,  но дорогие  и требуют большой жесткости станка да и лучше в таких случаях подавать СОЖ. Поэтому режимы обработки стали должны соблюдаться, а станок мог бы их выдать. На фрезерном станке не только работают пальчиковыми фрезами, но и дисковыми отрезными, модульными и обороты в таком случаи должны быть хотя бы от 80/1 мин.

Чтобы обрабатывать сталь достаточно и 100Вт двигателя. Все зависит от желаемой толщины стружки.

На настольных станках выбрасываем все старое Р6М5 гуано, покупаем современный твердосплав и работаем в удовольствие.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, -Pj- сказал:

 

На настольных станках выбрасываем все старое Р6М5 гуано, покупаем современный твердосплав и работаем в удовольствие.

 

Если нет жёсткости, то твердосплав будет улетать быстрее чем самокал

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, rabbit сказал:

Если нет жёсткости, то твердосплав будет улетать быстрее чем самокал

У меня мелкий токарный и фрезерный самоделка. Еще не одной твердосплавной фрезы не сломал. Что я делаю не так? :)

На малых подачах Р6М5 не режет вообще, он просто гладит, фреза и станок начинает изгибатся но не режет. Тут только силовая фрезеровка, но тогда нежесткий станок идет в расколбас.

А твердосплав врезается в любом случае, и медленно но уверенно грызет все.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та не вийде на малому станку використати потужний мотор.

Особливо якшо фрезерувати сталь.

Шоб фрезерувати сталь потрібна жорсткість.

Якшо жорсткості нема, то доведеться фрезерувати малу стружку і малими фрезами.

Хоть кіловатний мотор став, а реально з нього буде братись 50 Вт, бо інакше буде страшна вібрація.

І шо 50 Вт мотор шо 2.2 кВт мотор, а фрезеруватись буде однаково.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А цікава ідея, маленький мотор, це як запобіжник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 годин назад, knife_life написав:

Потім перехідна плита, сталева, шліфована з двох сторін, з двома групами отворів

 

Та ні, це перебір. Яка конфігурація отворів основи? Щонайменше два із них можна загнати у готовий паз. А можна насвердлити ще кілька отворів у самій колоні, її від того не стане менше, буде троха легша ніж 16 кіло 9_9

Чим більше зєднань - тим слабкіша і менш точна конструкція.

Засадничо, як ви самі розумієте - вся затія має зміст при загальному кінцевому бюджеті до 10000 грн, це максимум максіморум вже зі шпінделем!

 

У іншому випадку - все вище цілком вірно написав @пенсионер

Це заводські варіанти з вивіреною геометрією.

І ціна виглядає цілком чесна і скромна (звісно за умови що там нема суттєвих проколів по стану, зносу і комплектації тих верстатів)

Якби воно було ближче до мене - я б мабуть не втримався і поїхав дивитися на них.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Quercus сказал:

вся затія має зміст при загальному кінцевому бюджеті до 10000 грн, це максимум максіморум вже зі шпінделем!

Треба шукати халяву не частинами, а зразу. 

Якийсь НГФ за такі гроші. Деколи буває.

А частинами збирати так не вийде. Або вийде через багато років.

На вузли халяву важче зловити. Бо якшо халява і є, то на такий вузол, якого не треба, або трішки не підходить. А на те шо треба, халява попадеться тільки через декілька років.

І якшо таких вузлів багато треба, і все хочеться нахаляву, то шукати доведеться років 10.

 

Знайти один вузол нахаляву і думати собі шо все решто також так попадеться, ну то треба мати багато часу на пошуки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Quercus написав:

вся затія має зміст при загальному кінцевому бюджеті до 10000 грн

доповню сам себе: звісно треба знати, яка головна мета

1. мати невеликого настільного помічника і працювати на ньому

2. зробити його своїми руками

 

обидва підходи зрозумілі і мають право на життя

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, Karmadon сказал:

Пфф! Ви що, шпаги мушкетерам будете робити?

Мені прямо незручно признаватись, але я протупив, хех. Там же ходи в кожен бік по N мм, а я думав, що тільки в один. Ну, тобто по 55 вліво і вправо - а загалом 110, наприклад. Треба мені краще вчити матчасть, дякую :-)

7 часов назад, пенсионер сказал:

При таких раскладах может разумней оставить это сверлильным станком?

Добавить сюда тыщ за полторы-две координатный стол, пусть и алюминий, сделать более жёское основание, и получится удобная хоббийная координатная сверлилка.

Розрахунки були досить приблизні, і вже є деякі поради по здешевленню, наприклад, виготовлення шпінделя замість дорогого високошвидкісного. Але так, радикально дешевше поки що не виходить.

Що найцікавіше і досить несподівано для мене - залізяку зовсім не хочеться продавати, вона така прикольна на фоні всього того, що в мене коли небудь було)))). Звичайно "прикольна" - не особливо важливий аргумент для продовження проекту фрезерного, економіка повинна бути економною))). Тому я ще подумаю\порахую, і як мінімум, координатна сверлилка з нього вийде, в прийнятному бюджеті. Цей варіант буде останнім рубежем оборони :-).

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шпиндельная бабка от мелкого токарника с подачей

https://www.ebay.com/itm/EMCO-UNIMAT-SL-1000-LATHE-HEAD-STOCK-ORIGINAL-GREAT-CONDITION/142871698866

Неплохой вариант для головы фрезера.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щодо потужності:

 

11 час назад, Виктор Смирнов сказал:

Для стали, настольному станку надо минимум 500 ватт хорошего двига ПТ с обратной связью

 

5 часов назад, -Pj- сказал:

Чтобы обрабатывать сталь достаточно и 100Вт двигателя. Все зависит от желаемой толщины стружки.

 

 

3 часа назад, Roma сказал:

Якшо жорсткості нема, то доведеться фрезерувати малу стружку і малими фрезами.

 

5 часов назад, -Pj- сказал:

покупаем современный твердосплав и работаем в удовольствие.

 

4 часа назад, rabbit сказал:

Если нет жёсткости, то твердосплав будет улетать быстрее чем самокал

 

Вище з'ясували, що ластохвіст тут не дуже потужний, і виліт шпінделя теж "на грані", і кріплення шпінделя слебкувате.

Чи правильно я зрозумів шановних коментаторів вище, що, якщо я маю ці обмеження по жорсткості, то по сталі я можу працювати у будь-якому випадку тільки в легких режимах (ну, ніби майже очевидно, але перепитаю :-) )?

Навіть потужний мотор, через обмеженну жорсткість станка, не дозволить різати матеріал швидше, правильно?

Більше того, через необхідність легких режимів різання, фрези з Р6М5 будуть погано працювати, і швидко тупитись, так?

І, якщо я ніяк не можу підвищити жорсткість конструкції, то єдине, що мене б врятувало  - це твердосплавні фрези і обов'язково легкі режими різання - твердосплав в такому режимі вже буде нормально працювати, а навантаження на станок ще не стане таким, щоб через нестачу жорсткості цей твердосплав зламався - я правильно зрозумів?

І, при цьому, раз режими легкі, то висока потужність двигуна не потрібна ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Quercus сказал:

Яка конфігурація отворів основи?

Там литі "вуха", і матеріал - чавун, тому б дуже хотілось, щоб кожне таке "вухо" повністю лежало на сталевій підкладці. А більше толком ніде просверлитись, колона пустотіла, стінка всього 20мм приблизно.

Тому й манить якась така конструкція підкладки, де б зверху можна було просверлитись під існуючі отвори на колоні, а знизу - під УСП (це якщо все-таки на плиту УСП для основи орієнтуватись).

3 часа назад, Quercus сказал:

вся затія має зміст при загальному кінцевому бюджеті до 10000 грн

Во-во, 10К це була для мене магічна цифра))))). Тут ще справа в тому, що це ж хобі заради задоволення, а не виробнича потреба. А розважатися металообробкою можна з дуже різними станками. Наприклад, той же настільний токарний, вже готовий, новий, стандартний, з відомими косяками і методами їх виправлення - 16К грн, і це теж давня "хотєлка". Коли бюджет на фрезерний вимальовувався "до 10К в розстрочку" (ну, поступово купувати деталі), то виглядало дуже заманчиво :-).

1 час назад, Quercus сказал:

знати, яка головна мета

1. мати невеликого настільного помічника і працювати на ньому

2. зробити його своїми руками

Боюсь, що ось середнє. Мої руки не дуже прямі, а для створення станків таки прямота рук надзвичайно важлива (на гріндері переконався).

base_pillar_res_1.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Roma сказал:

Треба шукати халяву не частинами, а зразу.

Мабуть, погоджусь. Частинами - дуже довго))), а швидко - дорого.

2 часа назад, Roma сказал:

Якийсь НГФ за такі гроші. Деколи буває

340кг((( Цей планувався майже вп'ятеро легшим (ну, і меншим, і можливостей було б сильно менше, так).

 

Нє, я ще помудрую, гарячкувати не буду, ніхто нікуди не жене :-).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, knife_life сказал:

Тому й манить якась така конструкція підкладки, де б зверху можна було просверлитись під існуючі отвори на колоні, а знизу - під УСП (це якщо все-таки на плиту УСП для основи орієнтуватись).

А відстань між отворами на колоні заміряли? Раптом там як раз із кроком УСП збігається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, knife_life написав:

Там литі "вуха", і матеріал - чавун, тому б дуже хотілось, щоб кожне таке "вухо" повністю лежало на сталевій підкладці. А більше толком ніде просверлитись, колона пустотіла, стінка всього 20мм приблизно.

 

Гм, бачу конфігурацію отворів, хрест навхрест - це прекрасно

Тільки не бачу як воно зараз прикручено? Зсередини?

Є доступ всередину колони?

Якщо є - то взагалі супер, плиту з Т-пазами, у них Т-болти вверх ногами у існуючі отвори, а зсередини колони - гайками

 

Інший варіант: у існуючі дирки щось типу штифтів, всередину колони грубу, масивну пластину або кусочок УСП, так шоб її розвернути всередині і вперти у існуючі вуха

Від пластини ніякої точності шліфовки і т.п. не вимагається

У пластині отвори з різьбою, які відповідатимуть отворам плити

А тоді знизу те все болтами. Пластина впреться у вуха і притисне колону до основи.

 

Просвердлитись можна і у бічних стінках колони, за них притягнути до основи

Змінено користувачем Quercus
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку