nevelsky

16М05А - не сливается масло из передней бабки

22 повідомлення у цій темі

Доброго вечера.

 

Ввожу в эксплуатацию свой 16М05А. Столкнулся с проблемой - как-то не особо эффективно работает слив масла из передней бабки. При давлении гидросистемы 15кгс/см2 вроде как все норм, уровень масла на дне передней бабки примерно 5мм и уровень стабилен. Если увеличить давление до паспортных 20кгс/см2 уровень масла в передней бабке начинает достаточно быстр расти, до нижней кромки шпинделя доходит секунд за 20.

 

Масло залито И-12А, такое было в наличии.

 

Вопрос куда копать и где смотреть.

 

Заранее благодарен за ответы.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проверьте сливы- могут быть забиты.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так а в чому взагалі може бути питання? Однозначна відповідь: перевіряєш все, починаючи від зливного отвору в бабці, шланг щоб чистий був і щоб не звисав петлею, тобто щоб він на всій довжині тільки опускався і ніде не піднімався по ходу до бачка, щоб повітряного корка не було, ну і кінець шланга щоб не був до дна притиснутий. Ніякої магії, и12 досить ріденьке

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сливной патрубок чистый, мылся ещё на этапе разборки-ревизии станка. Шланги абсолютно новые, стояли новые с внутренним диаметром 18мм, думал проблема в сечении, заменил на новые с внутренним диаметром 22мм. От сливного патрубка из бабки до бака шланг идёт по диагонали, даже слегка в натяг, никаких провисание нет. Грешил на сами сливные патрубки в баке гидростанции, убрал трубки идущие вниз бака. Видимых изменений не дало, ну может чуть медленнее начал уровень повышатся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пригадай або краще подивись, який штуцер вкручено в зливний отвір передньої бабки. Може бути просто виточений з малим прохідним, чи туди міг шмат фарби впасти і заткнути його, пошоркати туди дротиком. Мусить бути десь вузьке місце, сам подумай, в бабку більше ніж 10 літрів на хвилину не залиється ніяк, продуктивність насосу не дозволить, а на зливі 20 мм січення, здається, мало би бути. Хоча... можеш відео зняти передньої бабки, як з гідроопор масло сцить?

В моєму високоточному хайенд 16М05А було стільки бракованих деталей і явних гріхів, що нічому не здивуюсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В сливное отверстие "передней" полости вкручен заводской патрубок(судя по тому что такой-же вкручен в слив из коробки подач). Проходное отверстие в нем 15мм. Перепроверил еще раз - слив абсолютно чистый.

 

Вот видео, прошу не пинать за качество, снимал телефоном, если будет не понятно могу завтра переснять отдолжив у друзей камеру.

На первом видео работа при давлении в 15кгс.

 

На втором видео работа при положенных 20кгс

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, nevelsky написав:

Вот видео, прошу не пинать за качество, снимал телефоном, если будет не понятно могу завтра переснять отдолжив у друзей камеру.

Чудове відео, кращого не треба. Злив справді бадьорий, а от гідроопори я думаю що зношені, особливо осьовий диск, в моєму набагато спокійніше витікає масло звідусіль, мені навіть здавалось що надто повільно. Перевіряв індикатором люфт шпінделя? Припускаю що радіальний більш менш, а от осьовий мабуть дикий.

Треба знімати шпіндель і зазирати в середину гідроопор. І ще, це маслонасос побринькує періодично, чи щось трясеться поруч? Якщо насос, то його теж розбирати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По люфтам. Осевой люфт при покупке был огромный, наверное десяток 5. Была огромная выработка по заднему бронзовому кольцу гидроопоры. Плюс старыми хозяевами были попытки ремонта, путем уменьшения толщины дистанционного диска.

Я этот узел ремонтировал. Здесь в барахолке был куплен набором все потроха передней бабки, оттуда взята по сути вся осевая опора. Задний бронзовый диск был в идеальном состоянии, вращающийся диск(тот который на шпинделе) и дистанционное кольцо имели следы попадания влаги, были шлифонуты на чисто и потом загнаны в габарит, толщина дистанционного кольца на 4,5 сотки больше толщины вращающегося диска. первоначально сделал разницу в 3 сотки, показалось маловато, как будто подтирал, сейчас с вращением все норм.

 

По измерению люфтов - осевой сейчас 2 сотки, при включенной подачи масла.

 

Всплытие шпинделя 3 сотки. Люфт шпинделя с выключенным гидронасосом 6 соток.

 

Звук - это судя по всему звук регулятора давления. Нужно будет поставить уже штатно систему регулирования на частоте ее, то потом, когда разберусь с более насущными вопросами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Встречный вопрос - если Вы разбирали шпиндель как был установлен "вращающийся " диск осевой опоры ? Там на диске с одной стороны две кольцевые проточки, а с другой одна. У меня сейчас установленном двумя проточками к патрону. Хотя судя по следам выработки на старом бронзовом кольце было наоборот.

 

И ещё вопрос - какое у Вас давление в осевой опоре без нагрузки на шпиндель?

 

Спасибо за Ваши ответы.

Змінено користувачем nevelsky
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в шоці, здається щось не так із гідроопорами, може перепускні отвори хтось позбільшував, типу жорсткості добивався, хз. Я міряв з цікавості свої, але вже забув скільки там, вроді 3.8мм, отрвори всі калібровані.

А манометр часом не бреше? Може там по факту всі 50 кгс а стрілка тупить... ну в мене далеко не так протікає. І ще, тиск в осьовій опорі є можливість поміряти?

В себе я причепив окремий постійний манометр до каналу осьової опори, щоб не перестаратись при підтисканні центром і свердлінні. І поміряв з цікавості в кишенях радальних опор, до них є доступ через 2 гужони зразу за патроном, і так само на задній опорі. В мене всюди як в книжці, половина системного тиску, тобто 9-10 кг. Але мій станок практично не працював до мене.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не пам'ятаю як я його поставив, пробував так і так, в результаті тиск в осьовій опорі і темп зливу був різний. Оскільки трохи літав у хмарах, то вічно щось забував і перебирав його разів 6. І з часом я догнав логіку, як його треба ставити, але яку? 

Коротше моє припущення: несуча здатність є саме у цих канавок, все решта це для них корпус. Диск має бути встановлений однією канавкою до патрону, оскільки при токарці шпіндель майже завжди інструментом тиснуть всередину бабки, 2 канавки повинні цьому опиратись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та на манометр первым делом грешил, поменял три разных, благо их есть на работе, все показывали четко одинаковое давление. На давление в кармане осевой опоры тоже стоит манометр, пока просто показывающий, потом переключаюсь на ЭКМ т.к. реле осевой перегрузки нет, а без защиты как по мне никак. По показаниям завтра скажу. Ну и наверное выйму ещё раз шпиндель, может я чего проглядел пофоткаю.

 

Ага значит диск я установил неверно... завтра объявляется день разборки... Буду фоткать и о результате отпишусь, большое спасибо.

Змінено користувачем nevelsky
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо можна, будь ласка звертайся на "ти" :wink3: в інтернетах так прийнято

, nevelsky написав:

Ага значит диск я установил неверно...

Це якщо моя логіка не барахлить 9_9

Ще одне, навіть на моєму майже не юзаному станку бронзовий фланець, який закінчує осьову опору був роздутий.Можливо для проби його даванули максимальним тиском, на який гідравліка здатна. Уяви що кишеня осьової опори маслом надувається як шарік, так от, в мене була залишкова деформація, на плиті перевіряв і шліфував начисто. Можливо в тебе та сама пісня але із привалочною площиною передньої гідроопори? Тобто там не площина а радіус, тому злив значно інтенсивніший.

Такого на фото не побачиш, треба все ретельно перевірити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну с осевым диском если у тебя все нормально работает - значит логика верна. Я когда собирал долго ковырял интернет и нашел всего одну фотку опоры в сборе, отсюда и сделал вывод как ее ставить.

Попробую завтра приложить лекальную линейку и посмотреть на просвет привалочные плоскости. В общем куда смотреть я понял, буду разбирать и смотреть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый всем вечер. Завал на основной работе не дал возможности сразу приступить к разбору.

 

В общем разобрал опять шпиндель - проверил плоскости осевой опоры(бронзовых частей) лекальной линейкой на просвет - все идеально.

 

Переставил как рекомендовалось выше осевой упорный диск. Результата это к сожалению не дало. Как по мне после перестановки диска уровень начал повышатся быстрее.

 

У меня еще один вопрос возник - слив масла из задней полости ПБ, тот который собственно подает масло в коробку подач, у меня в переднюю бабку установленна вкрутка с отверстием диаметром 3мм. через это отверстие масло течет в коробку подач. Так вот этот диаметр и должен быть 3мм, или это уже народное творчество?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, nevelsky сказал:

Добрый всем вечер. Завал на основной работе не дал возможности сразу приступить к разбору.

 

В общем разобрал опять шпиндель - проверил плоскости осевой опоры(бронзовых частей) лекальной линейкой на просвет - все идеально.

 

Переставил как рекомендовалось выше осевой упорный диск. Результата это к сожалению не дало. Как по мне после перестановки диска уровень начал повышатся быстрее.

 

У меня еще один вопрос возник - слив масла из задней полости ПБ, тот который собственно подает масло в коробку подач, у меня в переднюю бабку установленна вкрутка с отверстием диаметром 3мм. через это отверстие масло течет в коробку подач. Так вот этот диаметр и должен быть 3мм, или это уже народное творчество?

На моем 16и05а ввёртыша нет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По ввертышу вопрос на самом деле интересный. Я когда туда добрался первый раз, выковырял из этого 3-х мм отверстия кусок отколовшейся краски, ну и собственно удивился самому факту такого заужения прохода. Выкрутил эту вкрутку ну и рассверлил ее до 10мм. Мыслил я так, оопираясь что слив с коробки подач имеет такое же сечение как и слив с ПБ. 

Масло из ПБ стало уходить гораздо веселее, но сразу же начало лить через верх из полости над коробкой подач, там где ванночка для масляных фитилей. Т.е. масло не успевало дойти до большого сливного отверстия, которое находится на противоположной стороне ванночки. в общем пришлось вернуть отверстие в исходное состояние.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перечитав

, nevelsky написав:

По измерению люфтов - осевой сейчас 2 сотки, при включенной подачи масла.

Це якщо просто рукою потягати туди сюди? Я сьогодні перевіряв, щоб запхнути шпіндель в бабку на 2 сотки, досить непогано тисну піноллю задньої бабки, вистачає на пристойне свердліня. При цьому тиск піднімається в осьовій опорі на приблизно до 14.5-15 кг. До речі

, nevelsky написав:

На давление в кармане осевой опоры тоже стоит манометр, пока просто показывающий, потом переключаюсь на ЭКМ т.к. реле осевой перегрузки нет, а без защиты как по мне никак. По показаниям завтра скажу.

Скільки там?

2 години назад, nevelsky написав:

Переставил как рекомендовалось выше осевой упорный диск. Результата это к сожалению не дало. Как по мне после перестановки диска уровень начал повышатся быстрее.

Шкода що не допомогло, наступного разу поміряй розміри перехідних отворів у осьової опори, ширину і глибину канавок, спробуй сфоткати канавки в передній гідроопорі ближчі до шестерень. Я після встановлення швп на поздовжню буду теж розбирати передню бабку, щоб поміняти шків на зубчатий, могли б порівняти розміри. Мабуть в твоїх опор всі отвори відчутно більші ніж у моїх. Теоретично через це повинна бути вища жорсткість шпінделя у всіх напрямках, практично теж можна поміряти.

Зараз згадав, як доводив до пуття свої гідроопори, були різні косяки, серед них був промах свердлувальника, він попав між канавками живлення... коротше не знаю як точно це описати, я це виправляв.

А ти випресовував передню гідроопору? В цих станків є конструктивний промах який я вважаю варто усувати, отвори контролю тиску в осьовій опорі трохи не співпадають у втулці і в посадці, правиться бормашинкою. Ну і в каналах буває стружка застрягає, варто почистити. 

Є ще варіант такої собі складності - зробити ще один злив. Потрібен великий свердлильний станок, мітчик відповідний, додатковий штуцер і шланг. 

 

У мене злив на коробку подач теж маленький, був, коробку вже зняв. Так туди і не треба великого зливу, чисто щоб шнурки мочити не більше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2 сотки - так-же давил задней бабкой в шпиндель через деревяху. От руки никуда не двигается.

 

По давлению в осевой опоре вопрос интересный - при давлении на выходе гидростанции 15 кгс, давление в осевой опоре - 12кгс. При 20 кгс как-то забыл посмотреть. При этом вспомнил что при измерении осевого люфта, когда завил задней бабкой обратил внимание что зазор выбран, а давление на манометре не изменилось.

 

Какое у тебя давление в осевой опоре без нагрузки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

О дополнительном сливе думал, из задней полости, там даже пробочка есть. Но хочется штатно сделать.

 

Попробую извлечь опору. Там есть такие-то нюансы по извлечению? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та здається все просто, які там нюанси... я витягав опору шпилькою, користувався в якості містків дощечками вирізаними в розмір. Слідкуй за точками опори , щоб не тиснути на тонкі місця корпусу бабки. Тільки була одна проблема - будівельна шпилька М12 злипалась із гайкою. Взяв загартовану М14, з нею справа весело пішла.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спілкувався із власником 16М05А, в нього вбиті гідроопори і масло тече рікою, ріка велика і злив не справлявся. Він це поборов: як виявилось, коли зливний шланг більш менш заповнений в середині утворюється і по троху росте повітряний корок. Потрібно під'єднати прозорий шланг щоб побачити цю проблему, місце в якому корок росте, зняти прозорий бо вони не маслостійкі, з часом дубіють. Повернути назад рідний шланг і на місці утворення пробки поставити трійник, з нього підняти трубку і зафіксувати відчутно вище рівня масла в бабці. Фокус трійника в тому що він дасть можливість повітрю діватись геть наверх із каналу.

Заїду до нього за тиждень-два, подивлюсь своїми очима, бо я зараз розказав те що зрозумів і запам'ятав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку