172 повідомлення у цій темі

Биття перед розборкою

VID_20180829_132038672.mp4

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

а з чого я взяв  що зігнули при ускореній бо залипає тумблер ускореній вниз. 

Та на ускоренной ремень бы на движке пробуксовал. Согнуть 40мм вал нужно очень постараться.

може гады стропили за шпиндель? хотя шо тут гадать..... лечить нужно.

Змінено користувачем Vit73
1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шпіндель кривий, однозначно.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дядько Максим сказал:

шпіндель кривий, однозначно.

Ще питання якщо з підшипникам все ок . І поставити малу продольну з токарного на стіл виставити  по існуйочому конусі індикатором і проточичи керамічною пластиною думаю чистотоа буде на висоті ,можно потім підправити шкурко.це звичайно не шліфовка але поки знайду новий шпіндель працювати буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

Ще питання якщо з підшипникам все ок . І поставити малу продольну з токарного на стіл виставити  по існуйочому конусі індикатором і проточичи керамічною пластиною думаю чистотоа буде на висоті ,можно потім підправити шкурко.це звичайно не шліфовка але поки знайду новий шпіндель працювати буде.

обкататися не вийде, бо шпындель кривий. Поки ви з n-ного разу попадете в уклон оправка вже впиратиме в кришку підшипника. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б так и сделал.Если нормально получится может новый шпиндель и не нужен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А спробувати зробити нормально не хочете? Розібрати. Поставити на призми, подивитись де криво, тоді вже шліфуваии кінець, або викидати.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, Дядько Максим сказал:

обкататися не вийде, бо шпындель кривий. Поки ви з n-ного разу попадете в уклон оправка вже впиратиме в кришку підшипника. 

 

19 минут назад, olkogr сказал:

А спробувати зробити нормально не хочете? Розібрати. Поставити на призми, подивитись де криво, тоді вже шліфуваии кінець, або викидати.... 

Я так і писав спочатку розборка потім вердикт .якщо зігнуто в одному місці після підшипників тоді зроблю як написав вище.

32 минуты назад, Дядько Максим сказал:

обкататися не вийде, бо шпындель кривий. Поки ви з n-ного разу попадете в уклон оправка вже впиратиме в кришку підшипника. 

Тоді вже буде без варіантів .просто пошук нового шпінделя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дядько Максим сказал:

 Поки ви з n-ного разу попадете в уклон оправка вже впиратиме в кришку підшипника. 

Та не нужно тот шпиндель драть до крышки....  при наличии токарника дома я б выточил переходной черновой конус. Зажал бы его на шпиндель и неспеша вдумчиво протачивал до состояния "везде берёт" по оправке. Оставляем резцедержку в таком положении и точим шпиндель.....

Да помудохаться нужно. Но думаю попробывать стоит.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Vit73 сказал:

Та не нужно тот шпиндель драть до крышки....  при наличии токарника дома я б выточил переходной черновой конус. Зажал бы его на шпиндель и неспеша вдумчиво протачивал до состояния "везде берёт" по оправке. Оставляем резцедержку в таком положении и точим шпиндель.....

Да помудохаться нужно. Но думаю попробывать стоит.

Дякую добра порада

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шпіндель знято та помірно всі биття.зігнуто після шпіндельного роликового підшипника.вирішено ремонтувати в токарному з використанням люнету.(якого нема) конус обкатати по посадці шківа там точно такий самий потім розвернути та вирімняти різцем .І взагалі кінці шпінделя майже ідентичні .Може хтось має люнет  до 1к62 візьму в оренду  на 2години можливо навіть відправка новою поштою ,всі транспортні беру на себе.Дуже треба.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

Шпіндель знято та помірно всі биття.зігнуто після шпіндельного роликового підшипника.вирішено ремонтувати в токарному з використанням люнету.(якого нема) конус обкатати по посадці шківа там точно такий самий потім розвернути та вирімняти різцем .І взагалі кінці шпінделя майже ідентичні .Може хтось має люнет  до 1к62 візьму в оренду  на 2години можливо навіть відправка новою поштою ,всі транспортні беру на себе.Дуже треба.

 

IMG_20180901_092058475_TOP.jpg

IMG_20180901_092101255.jpg

IMG_20180901_092058475.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При невеликій переробці передньої кришки  шпіндель можна просто розвернути на 180 градусів думаю що биття в 3 десятки не критично буде на шківові.Але це коли  не получится вирівняти на токарному,боюсь що твердість там не мала напильник не бере(не представляю як можна було його зігнути)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ruslan Oleksiyovuch написав:

При невеликій переробці передньої кришки  шпіндель можна просто розвернути на 180 градусів думаю що биття в 3 десятки не критично буде на шківові.Але це коли  не получится вирівняти на токарному,боюсь що твердість там не мала напильник не бере(не представляю як можна було його зігнути)

Він всередині сирий, максимум покращений. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ruslan Oleksiyovuch можливо то краще зробити на шліфовальному а конус прошліфувати по калібру?

так буде точніше і якість краща ніж після проточки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зіпсуєте шпіндель на токарному. Вибачте, але то не наждак, а шпіндель шліфувального класу В. Шпіндель азотований.

На мою думку єдиний варіант:

1. закручуємо пробку з лівою різьбою м16 в шпіндель. Пробка стальна, твердість 25-30.

2. В призму берем центровочне сверло. Призму кріпимо на столі.

3. Приводимо в обертання шпіндель.

4. входимо в координати і зецентровуємся в пробці. Отримаємо зацентровку яка не б"є.

5. далі розборка.

6. на круглошліф перешліфовувати конус.

 

 

можна спробувати малою продольною розточити фаску 30 градусів рідну щоб перстала бити, а потім її використовувати як центр, але боюся що твердість не дозволить.

 але то вже пізно, ви вже розібрали. 

Змінено користувачем Дядько Максим
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Дядько Максим сказал:

Зіпсуєте шпіндель на токарному. Вибачте, але то не наждак, а шпіндель шліфувального класу В. Шпіндель азотований.

На мою думку єдиний варіант:

1. закручуємо пробку з лівою різьбою м16 в шпіндель. Пробка стальна, твердість 25-30.

2. В призму берем центровочне сверло. Призму кріпимо на столі.

3. Приводимо в обертання шпіндель.

4. входимо в координати і зецентровуємся в пробці. Отримаємо зацентровку яка не б"є.

5. далі розборка.

6. на круглошліф перешліфовувати конус.

 

 

можна спробувати малою продольною розточити фаску 30 градусів рідну щоб перстала бити, а потім її використовувати як центр, але боюся що твердість не дозволить.

 але то вже пізно, ви вже розібрали. 

Добрий день Максим. Думаю зацентруватися в пробку з лівою різьбою  можна і на токарному  беручи люнетом за корпус переднього шпіндельного підшипника цим самим повторимо роботу шпінделя.Напишіть чи візьметесь за таку роботу..Ваші домашні умови підходять ідеально.І скільки приблизно обійдеться зацентруватися та шліфовка. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

Добрий день Максим. Думаю зацентруватися в пробку з лівою різьбою  можна і на токарному  беручи люнетом за корпус переднього шпіндельного підшипника цим самим повторимо роботу шпінделя.Напишіть чи візьметесь за таку роботу..Ваші домашні умови підходять ідеально.І скільки приблизно обійдеться зацентруватися та шліфовка. 

Люнет мав би зімітувати, але люнета не треба було, бо шпіндель стояв в своїх опорах, ви трохи поспішили.

Ні, за таке я не беруся, мій круглошліф бере 500 в довжину, а тут треба шліф щоб брав метр + кранбалка, бо шпіндель прийдеться не раз з центрів знімати + люнет по центру (бо інакше буде відтискати піноль задньої бабки ). Плюс гарну оправку треба щоб нею як калібром мацати. Ще нюанс: на заводі все шліфується за 1 установ, а тут трошки не один:)) коли візьмете на центра обовязково перевірте биття шийки де сидить роликовий підшипник.

Тут 99% успіху залежить від шліфера. "місця" на підстройку конуса з 5-10 тої спроби тут нема, все треба зробити чітко і зразу.

п.с. не колхозьте на токарному конус, зіпсуєте. Після цього покупка і шпінделя і підшиників. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Дядько Максим сказал:

Люнет мав би зімітувати, але люнета не треба було, бо шпіндель стояв в своїх опорах, ви трохи поспішили.

Ні, за таке я не беруся, мій круглошліф бере 500 в довжину, а тут треба шліф щоб брав метр + кранбалка, бо шпіндель прийдеться не раз з центрів знімати + люнет по центру (бо інакше буде відтискати піноль задньої бабки ). Плюс гарну оправку треба щоб нею як калібром мацати. Ще нюанс: на заводі все шліфується за 1 установ, а тут трошки не один:)) коли візьмете на центра обовязково перевірте биття шийки де сидить роликовий підшипник.

Тут 99% успіху залежить від шліфера. "місця" на підстройку конуса з 5-10 тої спроби тут нема, все треба зробити чітко і зразу.

п.с. не колхозьте на токарному конус, зіпсуєте. Після цього покупка і шпінделя і підшиників. 

Розібрати я мусив щоб пересвідчитись у підшипниках .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тай підшипники вже в любому випадку потрібно заміняти при установці.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24 минуты назад, Kul Vol сказал:

Тай підшипники вже в любому випадку потрібно заміняти при установці.

Для чого ? 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скільки їм років? Коли мінялись? Рекомендація слюсарів коли розбирається шпіндельний вузол потрібна заміна підшипників. Хотя багато залежить на скільки бережно ви розбирали. Тому вибір завжди за власником станка. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підшипники взагалі з вала не знімались ,розібрались лише задні упорні  шарики посортував ,все там в дуже пристойному стані.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

все там в дуже пристойному стані.

при тих люфтах які ви показали при наваннтаженні в нещасних 10кг - сумніваюся в пристойності їх стану + якщо взяти до уваги ЧП з гнуттям шпінделяки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Незважаючи на застереження форумчан вирішив ризикнути  та проточити шпіндель в люнеті .Спочатку поставив його тією стороною де кріпиться задній шків до задньої бабки  та підпер глухим центром (Центр на підшипниках давав 3-4 сотки биття) та коли биття на конусі та перед ним було 0 обкатав малу повздовжню  теж в нуль на конус ,по шкалі вийшло рівно 6градусів.Після чого розвернув шпіндель та поставив люнет але биття перед конусом було 2сотки  в біля токарного патрона 1 десятка (це давала так втулка яка підперає упорні підшипники ,кулачками взявся за неї так як не знімав підшипники ) після чого поставив чотирьох кулачковий патрон та в ньому виставив в нуль.Все шпіндель по всій довжині в нулях стрілка індикатора навіть не дрогне, конус виставлено (та двадцять раз перепровірено) починаю точити йде туго іскри але йде вершина зігнутого конуса все менша та мента дою по 3-4 сотки  але бачу що за прохід бере 2 ато і менше , конус співпав ідеально люнет маселко оберти 630 і тут начинається саме веселе  там куди було зігнуто зняв приблизно 2 десятки і відкрилась мені незакалена частина вала тобто я даю 4 сотки там де сире їх заберає тав де закалено на синьо максимум сотка дві .......еліпс , проходив по 5 проходів без підбавки лімбом і максимум що я добився  кінчик конуса  0.04 середина 0.02   схід на конус 0 але це вже не биття в 0.3 а еліпс 0.04 . це далеко не те що я хотів добитися .шпіндель вже поставив на станок щоб провірити як сідає оправка з камнем  зазар складає привлизно 1мм  тобто ніжна шліфофка  яка мене не мине і все збиреться .Дядьку Максиму дякую за пораду з зацентровкою в самому станку завтра так і зроблю.

Змінено користувачем Ruslan Oleksiyovuch
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку