172 повідомлення у цій темі

55 минут назад, Дядько Максим сказал:

при тих люфтах які ви показали при наваннтаженні в нещасних 10кг - сумніваюся в пристойності їх стану + якщо взяти до уваги ЧП з гнуттям шпінделяки.

 який люфт у Вашому станку? , Ви шпіндель  розбирати не збирались .підшипники це не найперша моя проблема  і взагалі це не проблема  і навіщо їх міняти якщо можливо шпіндель прийдеться викинути . На Русскому чіпмейкері говорили про люфт у 0,2 тоді вже робили заміну(не кажу що це правильно але станок працював )

Змінено користувачем Ruslan Oleksiyovuch
убрал дубли
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.09.2018 в 11:14, Kul Vol сказал:

'

м .Хмельницький  завод Новатор внструментальний цех взялись за рівняння мого шпінделя ,сиджу в машині чекаю  сказали до обіду зроблять.ціна питання 1400грн

Змінено користувачем Ruslan Oleksiyovuch
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А те що конус тепер буде не гартований вас не бентежить?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, olkogr сказал:

А те що конус тепер буде не гартований вас не бентежить?

В 03.09.2018 в 11:14, Kul Vol сказал:

 

Бентежить але не настільки як биття в три з половиною десятки  .в мене не виробництво станок буде працювати по декілька разів на тиждень .думаю що і сирий він прослужить дуже довго. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та він по суті  буде зношуватись тільки при заміні каменя. Але повністю сирий вал досить швидко зноситься і знову буде биття... Може хромом покрити , тоді прошліфувати, але вже пізно....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, olkogr сказал:

Та він по суті  буде зношуватись тільки при заміні каменя. Але повністю сирий вал досить швидко зноситься і знову буде биття... Може хромом покрити , тоді прошліфувати, але вже пізно....

На станку буду працювати тільки я  за чистотою конуса буду слідкувати  .оригінальний розрахований на три зміни та на 50р експлуатації ну хай мій прослужить менше.ну якби там не було шпіндель моніторити потрібно авось і попадеться з зберігання в консерванті та за 1000грн

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

На станку буду працювати тільки я  за чистотою конуса буду слідкувати  .оригінальний розрахований на три зміни та на 50р експлуатації ну хай мій прослужить менше.ну якби там не було шпіндель моніторити потрібно авось і попадеться з зберігання в консерванті та за 1000грн

 

16 минут назад, olkogr сказал:

Та він по суті  буде зношуватись тільки при заміні каменя. Але повністю сирий вал досить швидко зноситься і знову буде биття... Може хромом покрити , тоді прошліфувати, але вже пізно....

А у вас також станок 3е711 в 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене в цеху 4 штуки).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, olkogr сказал:

В мене в цеху 4 штуки).

Ого;;; і як вони.блоки не глючать з чим найбільше проблем.?

Тоді у мене до Вас буде ще багаааато питань.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене э різні версії, з різних років, 3 штуки більше менш простих один з лінійками і зародковим ЧПК. Той що з ЧПК електроніка вся крива, постійні проблеми. Такі як у вас основні проблеми із змащуванням і гідравлікою та захистом направляючих. По електриці там ломатись нічому. Ремонтували шпинделя на двох станках. А так станки надійні, зручні точні і продуктивні. На відміну від тут нахвалюваного 3г71. Це станок на голову кращий у всіх відношеннях (в нас теж їх було два).

По гідравліці в основному питання з брудом який попадає в розподільник. В нас всі станки без доробок і тюнінгу, все по заводу. А там є деякі питання по улучшайнінгу очищення масла. Ну і відповідно масляне голодання через бруд повзодовжніх направляючих. Були би в нього на повзодовжніх направляючих ролики взагалі був би ідеальний станок і довговічний. Хоча як для гаражного використання думаю він у вас і так буде вічний. В нас в дві зміни кожден день ганяють  всі 4 шт. Зносився конкретно один за 4 роки , якщо зняти стіл то направляючі в жахливому стані. Але по точності  пів сотки без питань на малих деталях тому не заморочуємось. Правда вже два підшукав свіжих будемо купувати.

Один станок використовуємо для профільної шліфовки, дуже точна поперечка дає змогу без питань таке робити на цьому верстаті.

Мінуси я вже описав, з конструктивних ще мало висоти як на мене . От 721 ідеальний варіант в тих же практично габаритах, але рідкісні вони....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, olkogr сказал:

В мене э різні версії, з різних років, 3 штуки більше менш простих один з лінійками і зародковим ЧПК. Той що з ЧПК електроніка вся крива, постійні проблеми. Такі як у вас основні проблеми із змащуванням і гідравлікою та захистом направляючих. По електриці там ломатись нічому. Ремонтували шпинделя на двох станках. А так станки надійні, зручні точні і продуктивні. На відміну від тут нахвалюваного 3г71. Це станок на голову кращий у всіх відношеннях (в нас теж їх було два).

По гідравліці в основному питання з брудом який попадає в розподільник. В нас всі станки без доробок і тюнінгу, все по заводу. А там є деякі питання по улучшайнінгу очищення масла. Ну і відповідно масляне голодання через бруд повзодовжніх направляючих. Були би в нього на повзодовжніх направляючих ролики взагалі був би ідеальний станок і довговічний. Хоча як для гаражного використання думаю він у вас і так буде вічний. В нас в дві зміни кожден день ганяють  всі 4 шт. Зносився конкретно один за 4 роки , якщо зняти стіл то направляючі в жахливому стані. Але по точності  пів сотки без питань на малих деталях тому не заморочуємось. Правда вже два підшукав свіжих будемо купувати.

Один станок використовуємо для профільної шліфовки, дуже точна поперечка дає змогу без питань таке робити на цьому верстаті.

Мінуси я вже описав, з конструктивних ще мало висоти як на мене . От 721 ідеальний варіант в тих же практично габаритах, але рідкісні вони....

Які підшипники брали на шпіндель та при якому люфті міняєте,чи коли вже не можливо шліфувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Закалку конца вала твч нельзя сделать с последующей шлифовкой или чист точением?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В одному замінили через  звук дивний при розгоні і гальмуванні. На деталях це ніяк видно не було . На другому хвилі на поверхні як при недобре правленому крузі, правкою круга не забирались. Люфт при прогрітому станку був в районі 25 мікрон. Вважаю на прогрітому станку не більше 5 мікрон має бути. Тай по паспорту так виходить.

Підшипники брали СКФ

 

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

В одному замінили через  звук дивний при розгоні і гальмуванні. На деталях це ніяк видно не було . На другому хвилі на поверхні як при недобре правленому крузі, правкою круга не забирались. Люфт при прогрітому станку був в районі 25 мікрон. Вважаю на прогрітому станку не більше 5 мікрон має бути. Тай по паспорту так виходить.

Підшипники брали СКФ

 

Розкажіть як вибирали люфт в передньому підшипнику ,в задньому зрозуміло за рахунок дистанційних шайб .Опишіть весь процес ,який потрібно спецінструмент  якщо можна фото. Думаю така інформація буде цікава не лише для мене.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, makks сказал:

Закалку конца вала твч нельзя сделать с последующей шлифовкой или чист точением?

Гріти його вже не можна.основна умова те що посадки підшипників не б'ють .що відбудеться після нагріву залишається лише гадати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Розкажіть як вибирали люфт в передньому підшипнику ,в задньому зрозуміло за рахунок дистанційних шайб .Опишіть весь процес ,який потрібно спецінструмент  якщо можна фото. Думаю така інформація буде цікава не лише для мене.

Натяг переднього підшипника регулюється  півкільцями, він находить на конус таким чином вибираємо люфт. Люфт ми вибираємо в нуль на прогрітому шпинделі. Інструменту спец я там ніякого не використовую.

Із задньою опорою  є простіший варіант купити дуплекс з легким натягом і натяг виставляти не доведеться.

Взагалі при демонтажі радіально-упорних підшипників слід було вам позначити на валі де був максимум биття (він вказаний на внутрішній обоймі підшипників в мікронах або іншим значком). Це робиться для того щоб потім вставити все правильно назад. Якщо цього не зроблено то ставимо шпиндель в призми на те місце де стоять підшипники, головкою визначаємо на конусі максимальне биття , позначаємо на валі. Потім коли садимо підшипники внутрішні обойми ставимо точками максимального биття на одну лінію і протилежно максимальному битті конуса. Таким чином якщо у вас 4 клас підшипників з биттям  3-4 мікрони можна на це число з компенсувати биття конуса шпинделя. Зовнішні обойми теж мають маркування максимального биття його теж слід поставити на одну лінію.

Тепер якщо у вас дуплекс і дистанційні шайби однієї висоти то нічого робити не потрібно. просто збираємо вузол і наслолоджуємось

Якщо ні то потрібно зробити натяг підшипників в районі 5 мікрон. Якщо це не дуплекс то потрібно визначити для початку чи немає різниці по висоті зовнішньої і внутрішньої обойми підшипників. Це робиться мікронним індикатором на повірочній плиті . Далі вирахувати різницю висот між кільцями. Ну і прошліфувати. Далі збирати і знову насолоджуватись).

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, olkogr сказал:

Натяг переднього підшипника регулюється  півкільцями, він находить на конус таким чином вибираємо люфт. Люфт ми вибираємо в нуль на прогрітому шпинделі. Інструменту спец я там ніякого не використовую.

Із задньою опорою  є простіший варіант купити дуплекс з легким натягом і натяг виставляти не доведеться.

Взагалі при демонтажі радіально-упорних підшипників слід було вам позначити на валі де був максимум биття (він вказаний на внутрішній обоймі підшипників в мікронах або іншим значком). Це робиться для того щоб потім вставити все правильно назад. Якщо цього не зроблено то ставимо шпиндель в призми на те місце де стоять підшипники, головкою визначаємо на конусі максимальне биття , позначаємо на валі. Потім коли садимо підшипники внутрішні обойми ставимо точками максимального биття на одну лінію і протилежно максимальному битті конуса. Таким чином якщо у вас 4 клас підшипників з биттям  3-4 мікрони можна на це число з компенсувати биття конуса шпинделя. Зовнішні обойми теж мають маркування максимального биття його теж слід поставити на одну лінію.

Тепер якщо у вас дуплекс і дистанційні шайби однієї висоти то нічого робити не потрібно. просто збираємо вузол і наслолоджуємось

Якщо ні то потрібно зробити натяг підшипників в районі 5 мікрон. Якщо це не дуплекс то потрібно визначити для початку чи немає різниці по висоті зовнішньої і внутрішньої обойми підшипників. Це робиться мікронним індикатором на повірочній плиті . Далі вирахувати різницю висот між кільцями. Ну і прошліфувати. Далі збирати і знову насолоджуватись).

Ще раз будь ласка про півкільця .на валу в мене стояли шайба потім внутрішня обоймі з роликами потім маслозгінна  різьба ,наружня обойма лишилася в корпусі куди ставити напівкільця? І коли

Змінено користувачем Ruslan Oleksiyovuch
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, olkogr сказал:

Натяг переднього підшипника регулюється  півкільцями, він находить на конус таким чином вибираємо люфт. Люфт ми вибираємо в нуль на прогрітому шпинделі. Інструменту спец я там ніякого не використовую.

Із задньою опорою  є простіший варіант купити дуплекс з легким натягом і натяг виставляти не доведеться.

Взагалі при демонтажі радіально-упорних підшипників слід було вам позначити на валі де був максимум биття (він вказаний на внутрішній обоймі підшипників в мікронах або іншим значком). Це робиться для того щоб потім вставити все правильно назад. Якщо цього не зроблено то ставимо шпиндель в призми на те місце де стоять підшипники, головкою визначаємо на конусі максимальне биття , позначаємо на валі. Потім коли садимо підшипники внутрішні обойми ставимо точками максимального биття на одну лінію і протилежно максимальному битті конуса. Таким чином якщо у вас 4 клас підшипників з биттям  3-4 мікрони можна на це число з компенсувати биття конуса шпинделя. Зовнішні обойми теж мають маркування максимального биття його теж слід поставити на одну лінію.

Тепер якщо у вас дуплекс і дистанційні шайби однієї висоти то нічого робити не потрібно. просто збираємо вузол і наслолоджуємось

Якщо ні то потрібно зробити натяг підшипників в районі 5 мікрон. Якщо це не дуплекс то потрібно визначити для початку чи немає різниці по висоті зовнішньої і внутрішньої обойми підшипників. Це робиться мікронним індикатором на повірочній плиті . Далі вирахувати різницю висот між кільцями. Ну і прошліфувати. Далі збирати і знову насолоджуватись).

Відпишіть свій мобільний язавтра до вас передзвоню

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Результат шліфовка. Биття на конусі 0.005 .думаю працювати буде На рахунок підшипників вагаюсь чи міняти їх якщо на холодному шпінделі 7 мікрон а на гарячому можливо ще менше. При допуску 4 мікрона.підшипники розбирав сортував та внутрішні обойми стягував  зйомником.Змазка старт  вже приїхала 700грам половину можу продати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нема там ніяких півкілець, не вводьте людину в оману. Півкільця на фрезерних і деяких токарних. Там стоїть суцільне кільце яке знімається лише після демонтажу підшипника. Перед тим треба зняти термопресове кільце з гвинтовою канавкою зверху. Натяг слід починати відслідковувати на зовнішній обоймі. Вона сідає у стакан з натягом 0.003 по памяті. А вже потім приступати до натягування внутрішньої на конус. Ну і звичайно не забуваєм про натяг (75кг по памяті) на термопресову втулку. Без оснастки  я б не ризикував, то не той вузол де викрутки, монтіровки і мідні молотки рулять. Особливо це стосується переднього підшипника. З задніми там простіше. Купляється дуплекс номерний, зі стрілочками і т.д. і збирається. Смазку рідну, дозування шприцом. При збільшенні кількості мастики можливий нагрів, при зменшенні аналогічно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядько Максим написав:

Нема там ніяких півкілець, не вводьте людину в оману.

В мене були. В паспорті теж є.

 

711_1.jpg

711_2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, Дядько Максим сказал:

Нема там ніяких півкілець, не вводьте людину в оману. Півкільця на фрезерних і деяких токарних. Там стоїть суцільне кільце яке знімається лише після демонтажу підшипника. Перед тим треба зняти термопресове кільце з гвинтовою канавкою зверху. Натяг слід починати відслідковувати на зовнішній обоймі. Вона сідає у стакан з натягом 0.003 по памяті. А вже потім приступати до натягування внутрішньої на конус. Ну і звичайно не забуваєм про натяг (75кг по памяті) на термопресову втулку. Без оснастки  я б не ризикував, то не той вузол де викрутки, монтіровки і мідні молотки рулять. Особливо це стосується переднього підшипника. З задніми там простіше. Купляється дуплекс номерний, зі стрілочками і т.д. і збирається. Смазку рідну, дозування шприцом. При збільшенні кількості мастики можливий нагрів, при зменшенні аналогічно.

Дядьку коли свій шпіндель будеш ремонтувати? Може я вже дочекаюсь твого відоса де і розжуєш.інформації дійсно мало по даному вузлові.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так по шпинделю був би хороший  відос підтримую також треба

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, olkogr сказал:

В мене були. В паспорті теж є.

 

711_1.jpg

711_2.jpg

Розбирав 2 шпінделя. Сьогодні вскрив свій. Просто кільце. Якби були пів-кільця - повилітали би, бо ззовні їх там ніц не тримає, видать є різниця у випусках. Ціна підшипнички "приємно" вразила. 300$ за всі 3шт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24 минуты назад, Дядько Максим сказал:

Розбирав 2 шпінделя. Сьогодні вскрив свій. Просто кільце. Якби були пів-кільця - повилітали би, бо ззовні їх там ніц не тримає, видать є різниця у випусках. Ціна підшипнички "приємно" вразила. 300$ за всі 3шт.

Так і в мене ніяких пів кілець.який був у Вас люфт перед розборкою?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку