Vadym

Чи реально "одружити" частотник і два двигуни - 3ф та 1ф?

39 повідомлень у цій темі

Отже, діаметр вала у китйця 17мм. АИР63 має 14мм. Точити втулочку?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Vadym сказал:

Отже, діаметр вала у китйця 17мм. АИР63 має 14мм. Точити втулочку?

 

У китайского шкива шпонки нет, только гужон? Ну да, точить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знайти мотор з валом 17 важко буде.

Я би краще точив шків малого діаметру. Або купив.

Шоб на шпінделі було мало обертів.

А перетворювачем давати потім до 150 Гц.

 

Я поставив на мінімальну швидкість шківами, і все доганяю перетворювачем.

Ну буває на моторі 9 тис обертів. Ну і шо?

Більше не даю, бо далі почининається вібрація. Якби вібрації не було, то давав би ше більше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Roma сказал:

Знайти мотор з валом 17 важко буде.

Я би краще точив шків малого діаметру. Або купив.

Шоб на шпінделі було мало обертів.

А перетворювачем давати потім до 150 Гц.

 

Я поставив на мінімальну швидкість шківами, і все доганяю перетворювачем.

Ну буває на моторі 9 тис обертів. Ну і шо?

Більше не даю, бо далі почининається вібрація. Якби вібрації не було, то давав би ше більше.

 

Валы большего диаметра на низкооборотистых движках с большим числом полюсов, например 6 на 960 об/мин.

При этом сами двигатели при одинаковой мощности тоже имеют больше размер по сравнению с их высокооборотистыми

собратьями из той же серии.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такі мотори великі, важкі, малопотужні і дорогі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Roma сказал:

Такі мотори великі, важкі, малопотужні і дорогі.

 

Хозяину решать, тем более, если новый трёхфазник будет повторять по размерам родной мотор на его станке

 

В 01.09.2018 в 20:01, Vadym сказал:

Мотор на Промі з конденсатором. Мотор великий і важкий...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Georgy написав:

 

У китайского шкива шпонки нет, только гужон? Ну да, точить.

Так точно! Гужон. Навіть, якби був шпонпаз, що заважає загнати туди гужон? Я так точило робив - все ОК.

Змінено користувачем Vadym
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 часов назад, Vadym сказал:

Так точно! Гужон. Навіть, якби був шпонпаз, що заважає загнати туди гужон? Я так точило робив - все ОК.

 

Когда всё время вращение в одну сторону гужон в шпоночный паз ещё сойдёт, а лучше два.

Хотя в круглом углублении он сидит лучше, чем в прямоугольном пазу и может выдержать

больше нагрузку без повреждений.

Выточеную втулку можно потом просверлить прямо по месту через отверстие с резьбой

сверлом под ту же резьбу и нарезать, чтобы втулка со шкивом получилась как бы одно целое.

 

С диаметром вала 17 мм китайцы прикололись, это не ГОСТовский размер.

Мотор с таким валом можно найти либо переточеный, либо на 19 и потом

самому подгонять его под шкив, так что вариант не очень, проще втулочка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Georgy написав:

 

Когда всё время вращение в одну сторону гужон в шпоночный паз ещё сойдёт, а лучше два.

Хотя в круглом углублении он сидит лучше, чем в прямоугольном пазу и может выдержать

больше нагрузку без повреждений.

Выточеную втулку можно потом просверлить прямо по месту через отверстие с резьбой

сверлом под ту же резьбу и нарезать, чтобы втулка со шкивом получилась как бы одно целое.

 

С диаметром вала 17 мм китайцы прикололись, это не ГОСТовский размер.

Мотор с таким валом можно найти либо переточеный, либо на 19 и потом

самому подгонять его под шкив, так что вариант не очень, проще втулочка.

От я так і робив, два гужони в шпонпаз на точилі саморобному І гужони не готові брав, а сам точив з кінчиком, як у гвинтів різцетримачки. Навантаження на шків не велике і не сильно ударне. Втулочка на вал 14мм матиме стінку 1,5мм, її можна зробити навіть з Сп-1п. Пошукаю все ж таки АИР63 0,37кВт на 1500об/хв. Навіть новенькі новороби продаються зараз з доставкою і недорого. Тоді два мотори будуть ідентичні. Для настройки ПЧ простіше. А 19мм - вали в 0,55кВт двигунах, я перевіряв. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проводив такий експеремент на однофазный сверлилці. Все працює, але тільки на старих частотниках, або на тих де можна параметрично відключити контроль фаз. Міжфазна все рівно 220В, спершу для перестраховки на незадіяний вихід підключав нагрузку в вигляді лампи накалювання, потім і так зняв. Тестувалось на Mitsubishi FR500

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Vibip написав:

Проводив такий експеремент на однофазный сверлилці. Все працює, але тільки на старих частотниках, або на тих де можна параметрично відключити контроль фаз. Міжфазна все рівно 220В, спершу для перестраховки на незадіяний вихід підключав нагрузку в вигляді лампи накалювання, потім і так зняв. Тестувалось на Mitsubishi FR500

Я вже зрозумів, що УНІВЕРСАЛЬНИМ рішенням буде заміна двигуна на свердлильному. Поміняю на 3ф, зроблю пуск з конденсаторм, а тоді вже можна підбирати частотник...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, це найправильніший варіант. Але питання було в наступному. Чи взагалі можливо таке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Один перетворювач на два мотори?

Та можливо, але треба організувати переключення. А ше регулювання.

Продумати де той перетворювач буде стояти і куди вевести управління. Як пустити дроти.

Можна і один мотор на два станки. Важко, але можливо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Roma написав:

Один перетворювач на два мотори?

Та можливо, але треба організувати переключення. А ше регулювання.

Продумати де той перетворювач буде стояти і куди вевести управління. Як пустити дроти.

Можна і один мотор на два станки. Важко, але можливо.

Переключення, регулювання, кабелі - нуль проблем. Два мотори будуть однакові, між станками 1,5м, одночасно працювати вони не можуть, тому що рук у мене всього 2. Все має бути зручно. Гемор і важкість - лише в непередбачуваності системи та ненадійності частотника.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку