DimonDSS

Питання до спеціалістів по векторним частотникам.

35 повідомлень у цій темі

Згідно ТЗ електродвигун повинен працювати в діапазоні від 80 до 3000 об/хв без втрати моменту. Раніше на цьому обладнанні стояв привід постійного струму зі зворотним зв'язком з тахогенератора.  Чи зможе векторний частотний перетворювач без енкодера на двигуні забезпечити такий діапазон (зі звичайним загальнопромисловим асинхронним двигуном)?

Змінено користувачем DimonDSS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зможе.

При чому на частоті 5 Гц і вище не обовязково і векторний. І можна нічого не налаштовувати.

А нижче 5 Гц треба векторний і треба вводити всі параметри двигуна.

Я би рекомендував поставити шківи або редуктор, шоб діапазон був не від 2.5 до 50 Гц, а шоб було від 5 до 100 гц. Тоді векторний чи не вектроний різниці нема. І двигуну легше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зі звичайними частотниками то все ясно.  Але в цей діапазон не укладається навіть якщо 1500 об асинхронник до 100 гц розігнати. Тоді на мінімальній швидкості получається 2,6 Гц.  А мені ще не дали даних чи допускається втрата моменту на високих оборотах.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проблема втрати моменту вирішується збільшення потужності двигуна і перетворювача.

Високі оберти одночасно з високим моментом означають високу потужність.

Але треба вияснити чи потрібна та підвищена потужність на високих обертах. За неї треба буде заплатити.

Діапазон регулювання досить таки великий.

 Треба думати як би то краще зробити.

Векторний перетворювач потягне. Але все не так просто.

Якшо на частоті вище 5 Гц допускається недовготривале перевантаження по моменту в два рази, то на малих швидкостях перевантажувати не можна зовсім. Навіть без перевантаження двигун буде грітися. І вентилятор на малій швидкості нічого обдувати не буде.

Режим нехороший і дуже не бажаний.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Roma сказал:

 І вентилятор на малій швидкості нічого обдувати не буде.

В таком случае обычно ставят на двигатель отдельный вентилятор, который вращается от своего движка и его скорость не зависит от частоты векторного преобразователя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, DimonDSS сказал:

 А мені ще не дали даних чи допускається втрата моменту на високих оборотах.

можно попробовать треугольник вместо звезды. это позволит частотнику поднять напряжение выше 220 на одну фазу. Но это подымает ток фазы.

 

А снизу: то что я пробовал на своих VLT5000 без энкодера, ниже 4-5Гц уже рывками крутит, а на 1Гц двигатель останавливается. На практике необходимости опускаться ниже 7Гц мне нет, потому пока забил на энкодер.
Но возможно это из-за качества совецкого двигателя.


в вашем случае комплект сервопривода напрашивается. ну и они более компактные чем асинхронники

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, bioname сказал:

ниже 4-5Гц уже рывками крутит, а на 1Гц двигатель останавливается
 

Это в векторном режиме или в обычном? У меня в обычном получалось крутить от 3Гц. Вроде бы никаких рывков не было, но и особой нагрузки не было на валу.

 

В моем случае еще можно попробовать что то смудрить с приводом постоянного тока - родной двигатель остался, и даже вроде бы рабочий. Но пока никаких характеристик кроме "постоянник, 4кВт" у меня нет :-).

Естественно, если нужно будет длительное время крутить движок на низких оборотах то будет устанавливаться отдельный вентилятор. И скорее всего асинхронник с запасом по мощности лучше взять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
49 минут назад, DimonDSS сказал:

Это в векторном режиме или в обычном? У меня в обычном получалось крутить от 3Гц. Вроде бы никаких рывков не было, но и особой нагрузки не было на валу.

 

вроде как оставил векторный, но без энкодера уже почти 3 года прошло. 

в моем случае там тоже был ДПТ на 5.5 кВт с приводом КЕМРОС. но досталось только пол мотора и в непонятном состоянии привод.
Если родной ДТП устраивает по параметрам, то может всё же решиться на привод к нему? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Где их искать только эти привода. И желательно не в виде тумбочки с полстанка размером. :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зависит от двигателя и бюджета. Кемросы можно нагуглить. я так понял продают. Когда-то искал замену приводам на фрезере. была инфа про Lenze (сейчас и не упомню какой подбирал). Может что-то подойдёт от АМС (http://www.a-m-c.com/).... А может где бэушный какой на ебее....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Асинхронний привід з регулюванням  1 до 1000 це все казки. Нормально він працювати не буде, бао прийдеться двигун брати з мінімум 2х кратним запасом потужності, або гробити його на 150Гц. 

Для колекторного приводу є сучасні перетворювачі, але трансформатор всерівно потрібен....

Не буду рекламувати, тут... Є навіть вітчизняні виробники, сам ставив)

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С таким диапазоном, от 80 до 3000об, наверно есть смысл добавить механику? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для чого, сервопривід легко дає регулювання 1 до 10000 , для чого механіка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На минулій неділі міняв двигун ,постоянку на асінхронний ,станок ТВ125ВМ двигун близько 4кв ,2000-4000об,з енкодером . Причиною стало обрив однієї фази від підстанції до гаражного кооперативу . Оберти потрібні були 40-3000 ,.коробки швидкості станок немає ,є механічне перемикання між шківами 1-1,1-4 

Купив асінхронний  двигун 4кв 3000 обертів ,ПЧ 3.3кв ( дніпропетровський) 3х220 .

Після встановлення на станок зрозумів шо передача один до одного не дасть запустити двигун ,пускові токи близько 25-30А ,ПЧ видає помилку .

Увімкнув один до чотирьох , пускові 10-12А ,все крутиться , під навантаженням 3-5А на 30 обертах зупинити токарний 160 патрон не зміг ,нагрівання двигуна при нарізанні різьби ( приблизно 20хв) не помітив .

На номінальній частоті майже не працюю , пробував 50Гц виявилось дуже великі оберти для обробки , в основному 400-800об  6-9А.

 

Маю тепер замість шафи  в пів станка невеличку коробочку ))) для регулювання обертів ,відв"язавсь від трьох фаз , рідний привід з двигуном планую продати ,обміняти у працьовиті руки ,звертайтесь якшо шо )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, karp написав:

 

Після встановлення на станок зрозумів шо передача один до одного не дасть запустити двигун ,пускові токи близько 25-30А ,ПЧ видає помилку .

А збільшення часу розкрутки не допомагає? Питаю щоб на майбутнє не вляпатись в халепу. Сам зараз колупаю китайський DEMA D5M 1,5кВт, але з двигуном 250Вт, тому помилку видає лише при різкому гальмуванні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нажаль збільшення часу не допомогло , зараз встановив 4.5квт ПЧ все норм , а з гальмуванням трабли - або дуже різке 0.1-0.3 с , або вбудований гальмівний резистор не справляється , я встановив резистор і тепер навіть при 0.1 с  не видає помилку .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При таких потужностях рекомендують зовнішній гальмівний резистор. Встроєного взагалі здається немає всередині, енергія розсіюється на силових ключах.  На малих потужностях і без великої інерції на валу це проходить а в інших випадках зовнішній обов'язковий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, karp сказал:

Нажаль збільшення часу не допомогло , зараз встановив 4.5квт ПЧ все норм , а з гальмуванням трабли - або дуже різке 0.1-0.3 с , або вбудований гальмівний резистор не справляється , я встановив резистор і тепер навіть при 0.1 с  не видає помилку .

ставьте резистор. на токарном большая масса вращающихся элементов добавляет инерции. без тормозного резистора действительно печаль.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ребята ставят тэны. я поставил 100Вт-ные резисторы. собрав их параллельно-последовательно. Спустя время убедился что перебдел по мощности....
сейчас сфоткаю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20171109_113031.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 07.02.2017 в 23:37, olkogr сказал:

або гробити його на 150Гц. 

Шо конкретно йому буде на 150 Гц?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Roma сказал:

Шо конкретно йому буде на 150 Гц?

ИМХО подшипники и балансировка слегка не готовы.
плюс индуктивность обмоток скорее всего не даст годно иметь желаемую мощность, а у частотника кончится максимальное напряжение, что бы ту самую индуктивность "побороть"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гробити підшипники то ше не означає гробити мотор.

А деякий недобір потужності не вкладається в поняття гробити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здається в моторах на 50Гц залізо товсте, 0,5мм, а для більших частот тонше залізо використовують. Інакше будуть втрати на токи Фуко. Ну і індуктивність велика - не вкачати при тій же напрузі нормальний струм. Я бачу велику різницю вже на 100Гц - катастрофічно падає момент. Може потім якось розберусь з цим.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

по памяти не скажу. исходил из данных в доках на частотник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку