#141540 Опубліковано: 7 листопада, 2018 шо там с маточной гайкой и падающим червяком? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141543 Опубліковано: 7 листопада, 2018 я тоже спочатку думав на мат. гайку , але ні там зазор нормальний , витягував вал дивився за гайку не чіпляє . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141546 Опубліковано: 7 листопада, 2018 надо найти за что цепляет,если цепляет,мож элементарно что недовключено-недовыключено в коробке. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141610 Опубліковано: 8 листопада, 2018 купив трохи інструменту , за все заплатив1750 маю ше доплатити 370 , получається за все разом 2120 грн , от тепер і думаю чи не за дорого чи я трохи "лоханувся" ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141638 Опубліковано: 8 листопада, 2018 20 часов назад, vitalik сказал: я тоже спочатку думав на мат. гайку , але ні там зазор нормальний , витягував вал дивився за гайку не чіпляє . Была ли проверка сцепления ходового винта с сомкнутой гайкой на фартуке отдельно от станка? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141641 Опубліковано: 8 листопада, 2018 кулачки мелкие на последнем фото,не продаете случайно,ищу на 125(130) патрон 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141645 Опубліковано: 8 листопада, 2018 , Georgy написав: Была ли проверка сцепления ходового винта с сомкнутой гайкой на фартуке отдельно от станка? Пробував на снятому фартуху , все добре , V_adim написав: кулачки мелкие на последнем фото,не продаете случайно,ищу на 125(130) патрон Кулачки можу продати 3 шт. Там всі однакові , відчищу може побачу номера 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141649 Опубліковано: 8 листопада, 2018 18 минут назад, vitalik сказал: Пробував на снятому фартуху , все добре А кольца, на которые должен опираться винт по обе стороны гайки снимали? Я так понимаю это за них резьба цепляет, как будто они сместились относительно прежнего положения. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141653 Опубліковано: 8 листопада, 2018 , Georgy написав: А кольца, на которые должен опираться винт по обе стороны гайки снимали? Я так понимаю это за них резьба цепляет, как будто они сместились относительно прежнего положения. Не кольца не знімав , так ви праві різьба чіпляє за них , думаю всеж таки на коробку , коли з нею бавився затискав по різному той мінялось зачіпляння то більше то менше 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141674 Опубліковано: 8 листопада, 2018 Не кольца не знімав , так ви праві різьба чіпляє за них , думаю всеж таки на коробку , коли з нею бавився затискав по різному той мінялось зачіпляння то більше то менше Если это из-за коробки подач, тогда цеплять за витки резьбы должно, когда суппорт рядом, а с другой стороны станины ходить свободно, в случае когда действительно получается такой перекос винта. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141675 Опубліковано: 8 листопада, 2018 Ну так коробка подач должна штифтоваться,а проседание каретки,и соответственно фартука,может давать такую картину. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141691 Опубліковано: 8 листопада, 2018 нагадаю ше раз шо до розборки такого ефекту не помічав, та й виробітки там нема такої великої 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141717 Опубліковано: 8 листопада, 2018 1 час назад, KOLIAN75 сказал: Ну так коробка подач должна штифтоваться,а проседание каретки,и соответственно фартука,может давать такую картину. Штифты гарантируют положение коробки по высоте, но допускают смещение вдоль оси, когда коробка не притянута к станине. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141725 Опубліковано: 9 листопада, 2018 Прийшла мені така ідея , а не може бути через те шо коли я малював станок також помалював базу (поверхню ) до якої прилягає коробка 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141726 Опубліковано: 9 листопада, 2018 4 години назад, Georgy написав: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141727 Опубліковано: 9 листопада, 2018 Якшо не помиляюсь з заводу вона не була мальована 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141729 Опубліковано: 9 листопада, 2018 57 минут назад, vitalik сказал: Якшо не помиляюсь з заводу вона не була мальована Так не годится, там запросто может быть неравномерный слой краски, из-за которого коробка становится с перекосом, оси вала коробки, который соединяется муфтой с ходовым винтом и самого винта не совпадают, уже от одного такого будет подклинивать. Ну а то, что коробка подач ушла чуть дальше, там зазор между направляющими кольцами и винтом очень маленький почти впритирку, когда без краски, а с краской получается натяг. Краску с базовых поверхностей крепления коробки и задней опоры ходового винта (если там тоже краска) надо удалить, тогда первоначальное сопряжение фартука и винта восстановится. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141792 Опубліковано: 9 листопада, 2018 18 часов назад, V_adim сказал: кулачки мелкие на последнем фото,не продаете случайно,ищу на 125(130) патрон То же интересуют кулачки _ прямые _, размеры на фото но там обратные. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141895 Опубліковано: 9 листопада, 2018 Рядом мій 120 кулачок Той шо менший то 120-тий 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#141959 Опубліковано: 10 листопада, 2018 22 часа назад, Georgy сказал: Так не годится, там запросто может быть неравномерный слой краски, из-за которого коробка становится с перекосом, оси вала коробки, который соединяется муфтой с ходовым винтом и самого винта не совпадают, уже от одного такого будет подклинивать. Ну а то, что коробка подач ушла чуть дальше, там зазор между направляющими кольцами и винтом очень маленький почти впритирку, когда без краски, а с краской получается натяг. Краску с базовых поверхностей крепления коробки и задней опоры ходового винта (если там тоже краска) надо удалить, тогда первоначальное сопряжение фартука и винта восстановится. простите,толщина слоя краски в среднем 10-20 микрон,если даже наляпать больше,чего явно нет на фотках,аккуратно задуто,железяка такого веса продавит лишнее,до голого металла,никак именно покраска не даст описаного эффекта,скорее просто забыто чтото или не тем боком поместилось. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144391 Опубліковано: 21 листопада, 2018 напишу тут можє хто відгукнеться . як повині стояти фітілі на каретці, стрілкою показана подача масла ,чи ставиться фітіль в отвір подачі чи ні 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#145081 Опубліковано: 24 листопада, 2018 Добавився я зі своїм фартухом , стільки раз його знімав , виставляв той стук при при переміщенні що в кінцевому результаті зірвав різьбу на одному із болтів з лівої сторони там де їх два ! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#145156 Опубліковано: 24 листопада, 2018 (змінено) Як тут відео добавити Змінено 24 листопада, 2018 користувачем vitalik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#145160 Опубліковано: 24 листопада, 2018 той стук доводить мене до бішенства 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#145163 Опубліковано: 24 листопада, 2018 на мою думку причина не в валах ,а в шестерні що йде по рейці . попробуйте покрутити фартух плавно (не ривками) якщо стук пропаде то змазати шестерню і буде добре . а ні то дивитись який зацеп шестерні з рейкою . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах