327 повідомлень у цій темі

Хочу підтянути передній підшипник  шпінделя , порився трохи в інеті і зрозумів шо там два вида підшипників , один підтягується другий -ні , а от як оприділити який підтягується - не зрозумів ???

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дививися в Лєонтьєва відос по підтяжці підшипника шпінделя? Там шикарно все розжовано, тим більше в нього 16К25Г

 

Найшов - 

 

Змінено користувачем Dr_Hammer
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я це все бачив , я просто хочу знати чи можна візуально без демонтажа оприділити який стоїть підшипник на шпінделі бо їх там два типи 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

697920 шире 3182120, поэтому он выглядывает в коробку. 3182120 глубоко в корпусе.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

20180910_105424.jpg

По фото можете оприділити ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В этой коробке 3182120- подтягивается.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, vitalik сказал:

По фото можете оприділити ?

Прошу прощения за вопрос не по теме..

Подскажите какого диаметра отверстия в маслораспределительном корытце и какое их количество (хоть примерно), а то озадачился тут делать на один механизм подобную вещицу, а каким диаметром сверлить не могу придумать...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex13 написав:

В этой коробке 3182120- подтягивается.

Дякую 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ніяк не розумію де канал який звязує лівий отвір подачі масла і правий , з лівого масло подається гарно а з правої сторони ніяк не йде , ще може підкажете як змащується винт і гайка поперечки ?

foto1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поросто по станини переходе
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо я не помиляюся то канал з лівого боку на правий переходить у поперечкі, щоб добре змащення проходило треба поперечку ставити 10 мм від краю, тоді канали співпадають.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коло кнопки змащування повинна бути табличка. Гайка ,не пам'ятаю, але теж від цих каналів. Якщо співпадають отвори на гайка і поперечкі, бо в мене не співпадали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

задумав поміняти диски фрикціона , знайшов на ол...х  , скажіть чи можна візуально оприділити дики нові чи б/у , і чи чи диски на реверс такі самі ? 

 

Змінено користувачем vitalik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1.jpg

2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хтось може мені підказати ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, vitalik сказал:

хтось може мені підказати ?

На бу, блистіли б дорожки, схожі на нові. Диски однакові, тільки різна кількість.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там внутрішній диск не від 16к20.На 16к20 шліци інші,вони глибші.Це скоріше від 1к62.А зовнішній підходить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На16к20 в основном на 8 шлицов внутренний диск. При стандартной толщине (1,5 мм) на фрикцион идёт примерно 21 внутренних и 19 наружных. На прямой ход ставится примерно 13 внутренних и 12 наружных на обратный ход 7 наружных и 8 внутренних. Сборка дисков начинается и заканчивается внутренними дисками( на каждую корзину между внутренними стоят наружные диски) .это при условии,что они все втолщину 1.5 мм и ровные.

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо у когось є розміра (креслення) тих дисків , ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Похоже, что это они.

 

314465006_w640_h640_disk-friktsionnyj-na

314465196_w640_h640_disk-friktsionnyj-vn

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Georgy написав:

Похоже, что это они.

 

314465006_w640_h640_disk-friktsionnyj-na

314465196_w640_h640_disk-friktsionnyj-vn

Так здається вони ,- дякую

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну то купіть і подивитесь.Там ціна невелика,340 грн.:D

діски.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прежде чем покупать диски. Нужно разобрать фрикцион. Потому что причина неправильной работы в основном в муфте(выработка в пазах) , собачке (коромысло), иногда изнашивается паз штока в который входит коромысло. Подшипники само собой сразу менять. Оценить износ вала. Если шестерни корзин целые, проверьте пазы корзин куда входят наружные диски (от длительной работы там от дисков образуются насечки) . диски можно шлифануть и отпесочить а потом добирать количество которое не хватает до общей толщины.  И сразу узнаете на сколько шлицов у вас фрикцион. Потому что слепить  фрикцион могли с чего угодно (СПЕЦЫ)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

піноль задньої бабки не має в середині шпонки яка запобігає прокручуванню втулок , хотів би її виготовити але не знаю як вона виглядає і хочаб приблизні розміри або фото пінолі в середині ?  , буду вдячний за допомогу .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, vitalik написав:

піноль задньої бабки не має в середині шпонки яка запобігає прокручуванню втулок , хотів би її виготовити але не знаю як вона виглядає і хочаб приблизні розміри або фото пінолі в середині ?  , буду вдячний за допомогу .

Буду в майстерні сфотографую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку