Валентин В.В.

Криво сверлит токарный.

28 сообщений в этой теме

7 минут назад, Валентин В.В. сказал:

но цетр задньй бабки співпадає тіьльки на одному вилеті

В мене був тв-шка, зб це його почтійна болячка, вона мене постійно діставала. Потрібно її доробити, щоб не збивалась.  Потім розточити і зробити нову піноль і все буде ок. Для тв-шки це не складний немонт.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

І у мене є ТВшка, і в неї теж як у мабуть всіх ТВ4 не збігались центри по висоті.

Для початку зніми ЗБ, витри її напрямні і станину щоб прибрати сміття, змасти. Зніми з підошви ЗБ, забери свою підкладку, теж все витри. Постав ЗБ, натягни болтики які регулюють її зміщення. Затисни ЗБ на станині, витягни на максимум піноль і обкатай її індикатором, горизонтальну і вертикальну площини, записуй результати замірів. 

Є варіант, що між призмою на підошві і напрямним пазом в тілі ЗБ є зазор, тобто ти можеш ще й рукою розвертати бабку, і не відцентрується вона ідеально при перезатисканні. Як це перевірити здогадаєшся ;) Всі результати замірів записуй в таблицю, не спіши. Я на більшому станку цей чиряк подолав ось так

Буфер обміну01.jpgБуфер обміну02.jpg

Ідея проста, бабку я виставив на лінію із шпінделем, затягнув болти тим самим притягнувши докупи прямокутні напрямні і більше не чіпаю. Точити конуси зміщенням бабки? :laugh2: 

От тепер маєш цифри щоб прикинути, скільки треба підкласти під перед і зад бабки щоб підняти її до центру шпінделя і вирівняти. Я використав складену алюмінієву фольгу, в моєї товщина 0.01мм, зручно) все добре.

Ці роботи не займуть багато часу, значно довше буде виготовити нову піноль, розточити ЗБ на станку, для чого ще й доведеться станину привести до ладу і таки пришабрити ЗБ до підошви.

Нічому не дивуйся :) в твоєї ЗБ можуть ще бути коцаний конус пінолі, кривий конус свердлильного патрону, криві кулачки в патроні, криве свердло, і все це по трохи вплине на свердління. Це шкільний совок, він по справжньому без жалю вчить жизні, так званий олд скул.

Прихований текст

От дурна моя натура, сам своєї теми не відкриваю, тільки по гілках стрибаю роздаючи особливо цінні поради :)

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Валентин В.В. написав:

Токарный ТВ-4.

 

 

Суть проблемы:

Зажимаю деталь (шестигранник 14-17мм, длина 40мм бронза/сталь). В заднюю бабку ставлю сверло 6 мм.

Просверливаю насквозьПереворачиваю деталь, ставлю сверло 8 мм. И расверливаю 30 мм в глубину.

 

В результате, отверстие 8 мм, не по центру 6 мм. А смещено чуть ли не на 1 мм!

1. Піноль не може створити такий перекос, тільки розбивку отвору.

2. При малій різниці діаметрів спочатку свердлять великим свердлом, а потім меншим, інакше велике не зможе зацентруватись і буде закусуватись, аж до поломки кромки.

3. Перекос може створитись через кривий патрон(зношені кулачки, тріщина в направляючих). Спробуйте після перевороту деталі вставити в отвір свердло і покрутити шпиндель.

......

Порада сверлити спочатку тонким сверлом стосується великих діаметрів не дуже великої глибини в важких матеріалах - попередньо проходять діаметром близьким до товщини перемички основного свердла, це полегшить роботу та значно зменшить нагрівання.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас