bogdangrinevic86

компресор гсв-1/12 модель 1101в5

11 повідомлень у цій темі

привіт усім.приводячи даний компресор до робочого стану,задумався,чи не зробити об'єднану тему на форумі, щоб кожний міг доповнити її корисною інформацією про ремонт і модернізацію таких або схожих бежецьких компресорів. 

і так. почну із свого:) трудився в тракторній майстерні(красив і качав колеса), і звідки був забраний.шкода фотографії не зробив,але на словах можна передати картину:включався у ручному режимі,більше як 4 не качав, в мазуті,в пилюці на 2 сантиметра, а поверх цього пирога старалися голуби два роки. двигун його рідний і один раз ремонтувалася голова. 

ревізія виявила відсутність одного клапана біля поршня низького тиску і зламану пружину клапана в ресивері. думаю список доповниться при подальшому ремонті.

відмив і покрасив ресивер. перебрав голову з добавленням відсутніх клапанів і заміною прокладок. ну і пару фото.

 

IMG_1232.JPG

IMG_1231.JPG

IMG_1230.JPG

IMG_1233.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як справи просуваються  з ремонтом ? Закінчили вже проект? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ремонт призупинився на етапі пошуку електродвигуна меншої потужності, бо рідний 15квт якось мене не влаштовує. Плюс за цей час майстерня поповнилася токарним тс70 точильними 3б634 та 3л631, прес окс чекає ремонту. Тай роботи під нього не має, отак і стоїть незавершений.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня шановні.

Також в хозяйстві з'явився такий звір, тому виникли деякі питання.

IMG_20250216_003703.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи повинен бути по заводу  в корпусі фільтру ще якийсь фільтруючий елемент, чи ні?

IMG_20250216_193946.jpg

Змінено користувачем lexa
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я думаю що щось там мало  б бути.  Я б дивився в сторону сучасних паперових фільтрів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нафіга так дофіга цих клапанів?? 

Шо який должен робить може хто обьяснить?

IMG_20250216_225951.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дорабатывал в таком компрессоре систему смазки. Убрал штатный масляный насос и поставили отдельно насос нш с отдельным электродвигателем и автомобильным масляным фильтром. в масляную магистраль врезали автомобильный датчик давления масла с нормально разомкнутыми контактами на 3,5 бара. При включении компрессора  включается гидростанция, срабатывает датчик и даёт команду на включение двигателя компрессора. Двигатель поставили на 10 квт.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене остався один зривний клапан на ресивері. А всі інші до мене заглушили.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Процесс сборки идёт.

Как думаете движка 7кв хватит или будет мало? Какой номинал родного движка?

IMG_20250324_172916.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Рідний на перших 15квт. Потім ставили 11квт. Я особисто замінив з 15 на 11. Якби був меншої потужності теж поставив би,але не менше 7.

Змінено користувачем bogdangrinevic86
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку