• Объявления

    • softm

      Изменения в Правила   15.02.2019

      Добавлено:   2.11 Ограничения для новичков: продавцы, зарегистрированные менее 3 месяцев и с количеством продаж менее 20, не имеют права отказаться от наложенного платежа при бронировании товара.
      В противном случае их товары приостанавливаются системой автоматически.
      Покупающие у таких продавцов (их товары) автоматически обязуются оплатить доставку "в оба конца" даже в случае "не подошло".  
Partas

Маніпулятор (щоб не рвати спину)

25 сообщений в этой теме

Потрібно зробити маніпулятор для авто, опорно-поворотну стойку вже зварив.

як зробити верх пока не вирішив.

Цікавить такий варіант як на фото.

 

Як правильно розрахувати та виготовити шарнірне з'єднання двох частин стріли 

орієнтовно довжина однієї частини стріли 1 метр. Піднімати планую до 300 кг.

Взагалі таке шарнірне зєднання витримає 300 кг з плечем в 1 метр?

На власні очі бачив як зрізається полуось в уралі, трохи стрьомно :)

Підскажіть хто в цьому розбирається, чи варто таке робити?

 

 

 

manipulator.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Та шо там стрьомного. Усі такі штуки робляться з розрахунків на максимальне навантаження, а тоді випробовуваються подвійним , або потрійним снавантаженням в усіх можливих положеннях. Потім розбирается (якщо саме не розібралося при випробовуванніO.o), і визначаються з ступенем деформації деталей. Якщо десь перевищуе, то добавляють площи перерізу і усе.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

если грубо прикинуть то у вас две части по метру верно? На конце 300кг МАХ. тоесть на шарнире одной стрелы будет 300кг усилие на срез а на конце опоры 600кг усилие. можно сами усилия в шарнире прикинуть но надо знать конструкцию.

С другой стороны 300 кг ето не сильно много. Взять к примеру заводскую стрелу и сделать по подобию, как подьемники для моторов люди делают.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Partas  копируйте то, что на фото, выдержит Вашу нагрузку. В качестве оси шарнира  посоветую использовать  шток  автомобильного амортизатора диаметром 25 мм.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Таким маніпулятором можливо підняти вантаж з любої точки, а в телескопічних маніпуляторах є мертва зона в радіусі мінімальної довжини стріли. Цей можливо зробити з металолому, а на телескопічний треба профільні труби з товщиною стінки як мінімум 5 мм.

Це взагалі засада! Металобаза не продає такі труби кусками по метру, і знайти в Хмельницькому проблемно.

 

 

На фото в кінці стріли 80 кг... маловато

Изменено пользователем Partas
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

з трикратним запасом розрахувати і без гаражної зварки - все на хороших болтах :)

а шарніри можливо взяти від чогось готові...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Partas сказал:

чи варто таке робити

Делать прибитым к стенке как по мне зря. Если уж заморочится с подъёмником то только с мобильным.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Amigo1982 сказал:

если грубо прикинуть то у вас две части по метру верно? На конце 300кг МАХ. тоесть на шарнире одной стрелы будет 300кг усилие на срез а на конце опоры 600кг усилие. можно сами усилия в шарнире прикинуть но надо знать конструкцию.

С другой стороны 300 кг ето не сильно много. Взять к примеру заводскую стрелу и сделать по подобию, как подьемники для моторов люди делают.

Трошки не так, або ЗОВСІМ НЕ ТАК!

На важелі 1 м буде момент 300 кг*м. Це для розрахунку на перший палець. На другий палець (той, де лебідка) максимальний момент буде складати вже 600 кг*м. Друге плече (друге - це те, що ближче до опори) буде в складному навантаженні. На нього буде діяти згин і кручення. Можна порахувати діючі на ці важелі моменти. Знаючи моменти опору (згину та на кручення) простих чи знайомих деталей (квадратна труба, кругла труба, кутник, швелер, двотавр), можна розрахувати мінімально достатній переріз цих простих елементів.

А можна "на око".

300 кг*м витримає палець діаметром 30 мм, якщо точки опори будуть на відстані 100 мм і зазор між опорами буде мінімальний (то буде 3 тони на місце зрізу - зовсім дрібничка для пальця діаметром 30 мм). Для центральної осі, там де стоїть лебідка і момент 600 кг*м влегку піде палець 45 мм.

 

2 часа назад, Partas сказал:

Підскажіть хто в цьому розбирається, чи варто таке робити?

Звичайно, варто. Особливо, якщо є регулярна потреба таскати вантажі. Мене зацікавила така штука.

1 час назад, Partas сказал:

Металобаза не продає такі труби кусками по метру, і знайти в Хмельницькому проблемно.

Не забудьте, труба - не панацея! Можна зварити трубу з кутника, або використати двотавр!

Для першого важеля двотавр піде краще за трубу. В нього лише естетичний мінус: на внутрішній полці буде збиратись пил. За моментом опору на згин він не багато програє квадратній трубі. Може бути навіть кругла труба, аби переріз був достатній.

Перше плече краще зробити з двотавру 10. Його міцності вистачить з запасом. Бо двотавр 12 витримує 1 тону на плечі 1 м. Лесовой В. Б. "Карманный справосчник слесаря монтажника" стор 260. 10 двотавр втратить в моменті опору максимум 50%. Тобто, 10-ка 500 кг точно витримає на відстані 1 м - і це з радянським ГОСТовським запасом. Точніше не візьмусь екстраполювати.

https://kt-stal.com.ua/kiev/dvutavr?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=kiev&utm_term=%2Bдвутавр&gclid=EAIaIQobChMIuLqPg7nW3QIVyfZRCh0lrAW3EAAYASAAEgITIPD_BwE

Але друга балка у складному навантаженні, тому для неї краще квадратна (кругла) труба, або два швеллери 12+, зварені докупи. Тут, може бути 12-ого розміру швелера вдвоє навіть малувато. Зкручування "на око" розрахувати набагато важче. Тут вже краще зробити з більшим запасом. 

Взагалі, в конструкції на фотці дуже стрьомна нижня косинка.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, Иванович сказал:

В качестве оси шарнира  посоветую использовать  шток  автомобильного амортизатора диаметром 25 мм.

 

...А ещё лучше саму рейку с рулевой рейки какой нибудь европейской модели машины или торсионный вал (только он не шлифованый).

@Partas, втулки на палец и приварные примыкания делайте малость усилинней, так как все моменты на деформацию ложаться на отрезки близкие к оси. Средина стрелы испытывает только один вектор нагрузки, возле шарниров действуют ещё и другие силы. 

 

п.с. А что вам мешает сделать типа козлового крана? Сдается и проще и быстрее.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, Partas сказал:

Цей можливо зробити з металолому

 

Уже подход радикально не верный.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, 4post сказал:

Трошки не так, або ЗОВСІМ НЕ ТАК!

 

Не-е, Олег, Вы точно професор с КИСИ или может зав. кафедры "строительство мостов и тонелей" :D:ktulhu2:

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, 4post сказал:

300 кг*м витримає палець діаметром 30 мм

 

Вот тут абсолютно не правы! Не зная с чего будет палец. Например (по-памяти) болт м12 с 10.9 выдерживает на срубывание около тонны силы. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, 4post сказал:

Взагалі, в конструкції на фотці дуже стрьомна нижня косинка.

...В той конструкции стрёмность в другом. При подеме веса будут происходить "ножницы", а груз так и будет не поднят. Или нужно ставить в шарнире первой и второй стрел какую-то трещетку, чтобы не складывалась эта чепуха.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 минуты назад, NIgor сказал:

Вы точно професор с КИСИ или может зав. кафедры "строительство мостов и тонелей" 

Просто на парах з сопромату не бухав і не спав. Крім того, довідники рулять.

10 минут назад, NIgor сказал:

Вот тут абсолютно не правы! Не зная с чего будет палец. Например (по-памяти) болт м12 с 10.9 выдерживает на срубывание около тонны силы. 

Болт не працює в режимі обертання. В пальця чистого зрізу не буде. Слід накинути на можливі моменти згину. Тому, з допомогою довідника "стеля" з 5-10 кратним запасом, бо палець не є основним елементом щодо вартості вартості та складності, а також потрібно вважати на потребу у його міцності після значного часу використання, після численних поворотів, появи зносу, іржі і т ін. Після всього переліченого Ви візьмете на себе відповідальність порекомендувати встановити між важелями болт М12?

Изменено пользователем 4post
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 час назад, NIgor сказал:

...В той конструкции стрёмность в другом. При подеме веса будут происходить "ножницы", а груз так и будет не поднят. Или нужно ставить в шарнире первой и второй стрел какую-то трещетку, чтобы не складывалась эта чепуха.

 

 

Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично, а притримувати 300 кг гранітної плити руками страшновато. Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж.

 

Дякую шановному панству за консультацію, зробити таку штуку можливо, але працювати з таким маніпулятором, встановленим на авто небезпечно!!!

Изменено пользователем Partas
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
21 минуту назад, Partas сказал:

Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично, а притримувати 300 кг гранітної плити руками страшновато. Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж.

 

Дякую шановному панству за консультацію, зробити таку штуку можливо, але працювати з таким маніпулятором, встановленим на авто небезпечно!!!

Ну ви й потішили. Ми тут вважаем, що ви за призначенням балансір будете використовувати, а ви хочете з нього навантажувач мобільний зробити, та ще й встановити його на авто, щоб бордюри грузити. Як кажуть москалі: "Ну, знаете ли батенька.....

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

такими штуками вулики розгружають та розставляють, повно відео на ютубі, але мабуть то вулики з пінопласту :) 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Partas сказал:

Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж.

А может в таком случае манипулятор купить???

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
47 минут назад, Partas сказал:

але мабуть то вулики з пінопласту

Кілограм 30. Але вручну неслабо можна запаритись.

На першій моделі підйомний механізм необхідно перенести на перше плече стріли, або як у випадку з вуликами, на кінець стріли.

1 час назад, Partas сказал:

Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично,

Можна вертикальну балку встановити рівень, а виставляти її за допомогою гідроциліндрів, як з вуликами або гвинтових стяжок-домкратів.

Тут слід зауважити, якщо авто легке, то на вильоті 2 м плита в 300 кг буде неслабо навантажувати підвіску, то може з'явитись значний нахил шасі авто.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.09.2018 в 09:35, Stebium1 сказал:

А может в таком случае манипулятор купить???

 

Не-е-еа )) Заказать при необходимости автокран с грузовиком.

 

А где-же чипмейкерский подход?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ось що получилось, практично всі деталі з металолому20190129_074851.jpg

20190211_072713.jpg

20190211_072737.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

кого цікавить можу більш детально описати що треба шукати на металобрухті :)

По грошам обійшовся до 1500 грн з електродами:)

200 кг спокійно зняти без лап можливо.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якийсь важкуватий на вид. Яка вага?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Просмотрел всю тему. Было много интересных мыслей. Начиная с первого фото автора темы. 

У меня подкатной кран "Гусь". Конечно дорого, но мобильный, не склонен к опрокидыванию, хорошая грузоподъемность.

Видел многие сами делали, получалось не очень дорого и в некоторых случаях лучше покупных.

 

5268011.gif

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Десь до ста кілограм. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас