Partas

Маніпулятор (щоб не рвати спину)

19 повідомлень у цій темі

Потрібно зробити маніпулятор для авто, опорно-поворотну стойку вже зварив.

як зробити верх пока не вирішив.

Цікавить такий варіант як на фото.

 

Як правильно розрахувати та виготовити шарнірне з'єднання двох частин стріли 

орієнтовно довжина однієї частини стріли 1 метр. Піднімати планую до 300 кг.

Взагалі таке шарнірне зєднання витримає 300 кг з плечем в 1 метр?

На власні очі бачив як зрізається полуось в уралі, трохи стрьомно :)

Підскажіть хто в цьому розбирається, чи варто таке робити?

 

 

 

manipulator.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та шо там стрьомного. Усі такі штуки робляться з розрахунків на максимальне навантаження, а тоді випробовуваються подвійним , або потрійним снавантаженням в усіх можливих положеннях. Потім розбирается (якщо саме не розібралося при випробовуванніO.o), і визначаються з ступенем деформації деталей. Якщо десь перевищуе, то добавляють площи перерізу і усе.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если грубо прикинуть то у вас две части по метру верно? На конце 300кг МАХ. тоесть на шарнире одной стрелы будет 300кг усилие на срез а на конце опоры 600кг усилие. можно сами усилия в шарнире прикинуть но надо знать конструкцию.

С другой стороны 300 кг ето не сильно много. Взять к примеру заводскую стрелу и сделать по подобию, как подьемники для моторов люди делают.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Partas  копируйте то, что на фото, выдержит Вашу нагрузку. В качестве оси шарнира  посоветую использовать  шток  автомобильного амортизатора диаметром 25 мм.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таким маніпулятором можливо підняти вантаж з любої точки, а в телескопічних маніпуляторах є мертва зона в радіусі мінімальної довжини стріли. Цей можливо зробити з металолому, а на телескопічний треба профільні труби з товщиною стінки як мінімум 5 мм.

Це взагалі засада! Металобаза не продає такі труби кусками по метру, і знайти в Хмельницькому проблемно.

 

 

На фото в кінці стріли 80 кг... маловато

Змінено користувачем Partas
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

з трикратним запасом розрахувати і без гаражної зварки - все на хороших болтах :)

а шарніри можливо взяти від чогось готові...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Partas сказал:

чи варто таке робити

Делать прибитым к стенке как по мне зря. Если уж заморочится с подъёмником то только с мобильным.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Amigo1982 сказал:

если грубо прикинуть то у вас две части по метру верно? На конце 300кг МАХ. тоесть на шарнире одной стрелы будет 300кг усилие на срез а на конце опоры 600кг усилие. можно сами усилия в шарнире прикинуть но надо знать конструкцию.

С другой стороны 300 кг ето не сильно много. Взять к примеру заводскую стрелу и сделать по подобию, как подьемники для моторов люди делают.

Трошки не так, або ЗОВСІМ НЕ ТАК!

На важелі 1 м буде момент 300 кг*м. Це для розрахунку на перший палець. На другий палець (той, де лебідка) максимальний момент буде складати вже 600 кг*м. Друге плече (друге - це те, що ближче до опори) буде в складному навантаженні. На нього буде діяти згин і кручення. Можна порахувати діючі на ці важелі моменти. Знаючи моменти опору (згину та на кручення) простих чи знайомих деталей (квадратна труба, кругла труба, кутник, швелер, двотавр), можна розрахувати мінімально достатній переріз цих простих елементів.

А можна "на око".

300 кг*м витримає палець діаметром 30 мм, якщо точки опори будуть на відстані 100 мм і зазор між опорами буде мінімальний (то буде 3 тони на місце зрізу - зовсім дрібничка для пальця діаметром 30 мм). Для центральної осі, там де стоїть лебідка і момент 600 кг*м влегку піде палець 45 мм.

 

2 часа назад, Partas сказал:

Підскажіть хто в цьому розбирається, чи варто таке робити?

Звичайно, варто. Особливо, якщо є регулярна потреба таскати вантажі. Мене зацікавила така штука.

1 час назад, Partas сказал:

Металобаза не продає такі труби кусками по метру, і знайти в Хмельницькому проблемно.

Не забудьте, труба - не панацея! Можна зварити трубу з кутника, або використати двотавр!

Для першого важеля двотавр піде краще за трубу. В нього лише естетичний мінус: на внутрішній полці буде збиратись пил. За моментом опору на згин він не багато програє квадратній трубі. Може бути навіть кругла труба, аби переріз був достатній.

Перше плече краще зробити з двотавру 10. Його міцності вистачить з запасом. Бо двотавр 12 витримує 1 тону на плечі 1 м. Лесовой В. Б. "Карманный справосчник слесаря монтажника" стор 260. 10 двотавр втратить в моменті опору максимум 50%. Тобто, 10-ка 500 кг точно витримає на відстані 1 м - і це з радянським ГОСТовським запасом. Точніше не візьмусь екстраполювати.

https://kt-stal.com.ua/kiev/dvutavr?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=kiev&utm_term=%2Bдвутавр&gclid=EAIaIQobChMIuLqPg7nW3QIVyfZRCh0lrAW3EAAYASAAEgITIPD_BwE

Але друга балка у складному навантаженні, тому для неї краще квадратна (кругла) труба, або два швеллери 12+, зварені докупи. Тут, може бути 12-ого розміру швелера вдвоє навіть малувато. Зкручування "на око" розрахувати набагато важче. Тут вже краще зробити з більшим запасом. 

Взагалі, в конструкції на фотці дуже стрьомна нижня косинка.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, NIgor сказал:

Вы точно професор с КИСИ или может зав. кафедры "строительство мостов и тонелей" 

Просто на парах з сопромату не бухав і не спав. Крім того, довідники рулять.

10 минут назад, NIgor сказал:

Вот тут абсолютно не правы! Не зная с чего будет палец. Например (по-памяти) болт м12 с 10.9 выдерживает на срубывание около тонны силы. 

Болт не працює в режимі обертання. В пальця чистого зрізу не буде. Слід накинути на можливі моменти згину. Тому, з допомогою довідника "стеля" з 5-10 кратним запасом, бо палець не є основним елементом щодо вартості вартості та складності, а також потрібно вважати на потребу у його міцності після значного часу використання, після численних поворотів, появи зносу, іржі і т ін. Після всього переліченого Ви візьмете на себе відповідальність порекомендувати встановити між важелями болт М12?

Змінено користувачем 4post
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, NIgor сказал:

...В той конструкции стрёмность в другом. При подеме веса будут происходить "ножницы", а груз так и будет не поднят. Или нужно ставить в шарнире первой и второй стрел какую-то трещетку, чтобы не складывалась эта чепуха.

 

 

Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично, а притримувати 300 кг гранітної плити руками страшновато. Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж.

 

Дякую шановному панству за консультацію, зробити таку штуку можливо, але працювати з таким маніпулятором, встановленим на авто небезпечно!!!

Змінено користувачем Partas
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Partas сказал:

Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично, а притримувати 300 кг гранітної плити руками страшновато. Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж.

 

Дякую шановному панству за консультацію, зробити таку штуку можливо, але працювати з таким маніпулятором, встановленим на авто небезпечно!!!

Ну ви й потішили. Ми тут вважаем, що ви за призначенням балансір будете використовувати, а ви хочете з нього навантажувач мобільний зробити, та ще й встановити його на авто, щоб бордюри грузити. Як кажуть москалі: "Ну, знаете ли батенька.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

такими штуками вулики розгружають та розставляють, повно відео на ютубі, але мабуть то вулики з пінопласту :) 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Partas сказал:

Мабуть краще зробити звичайний Г- подібний підйомник, яким можливо одній людині безпечно знімати вантаж.

А может в таком случае манипулятор купить???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
47 минут назад, Partas сказал:

але мабуть то вулики з пінопласту

Кілограм 30. Але вручну неслабо можна запаритись.

На першій моделі підйомний механізм необхідно перенести на перше плече стріли, або як у випадку з вуликами, на кінець стріли.

1 час назад, Partas сказал:

Це дуже слушне зауваження, дійсно якщо автомобіль буде стояти під кутом, то вантаж в піднятому стані їздитиме не зрозуміло куди і зафіксувати одній людині буде проблематично,

Можна вертикальну балку встановити рівень, а виставляти її за допомогою гідроциліндрів, як з вуликами або гвинтових стяжок-домкратів.

Тут слід зауважити, якщо авто легке, то на вильоті 2 м плита в 300 кг буде неслабо навантажувати підвіску, то може з'явитись значний нахил шасі авто.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось що получилось, практично всі деталі з металолому20190129_074851.jpg

20190211_072713.jpg

20190211_072737.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кого цікавить можу більш детально описати що треба шукати на металобрухті :)

По грошам обійшовся до 1500 грн з електродами:)

200 кг спокійно зняти без лап можливо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якийсь важкуватий на вид. Яка вага?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Просмотрел всю тему. Было много интересных мыслей. Начиная с первого фото автора темы. 

У меня подкатной кран "Гусь". Конечно дорого, но мобильный, не склонен к опрокидыванию, хорошая грузоподъемность.

Видел многие сами делали, получалось не очень дорого и в некоторых случаях лучше покупных.

 

5268011.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Десь до ста кілограм. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку