Slava469

як підвищити точність ?

8 повідомлень у цій темі

Припустимо є деякий вал ел. двигуна,як підвищити його точність(обертання)? в мене виникає думка посадити його на  радіально упорні кулькові підшипники з підпружиненою зовнішньою обоймою з регульованим нажимом(шайбами проставками припустимо), так ось це дасть бульшу точність в плані биття валу, і як такий варіант буде сприймати осьове навантаження (наприклад буде більш точним але при прикладенні певного зусилля точність знівелюється за рахунок зсуву зовн. обойми і звичайні рідіальні покажуть більшу точність)?Чи різниця є незначною і нема змісту цим займатись? Може є інші варіанти як це зробити? чи при заточці ці значення биття не мають значення(хоча мені здається мають тому що це свого роду шліфовка) ? чи ставити фортуну через ремінній привід? 

Коротше хто що думаю по цьому) 

Змінено користувачем Slava469
неправильно написав слово, замість думає . думаю
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Основная причина дисбаланса это камень, его надо балансировать с использованием грузиков, в процессе износа процедуру повторять. На втором месте надо отбалансировать ротор двигателя, но это только один раз.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. файні наждаки стоять на радіально-упорних підшипниках назустріч, таким чином і радіальні і осьові люфти вибираються.

2. ротор балансований разом з валом.

3. кінці вала - конусні.

4. на конусні кінці вдягаються відповідні оправки.

5. оправки балансуються разом кругами грузіками.

6. корпус мотора чугунний (жорсткість).

7. правка, режими, часотники і т.д.

Змінено користувачем Дядько Максим
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На фотунах я бачив радіально-упорні підпружинені стоять, при чому там де камінь їх два, один за одним.У корпус заливаеться масло.

А зовсім точні вали на сегментах бронзових піджимних обертаються у маслі.

Ще була бабка від маленького токарного, з конічними цапфами піджимними. Ковзання сталь по бронзі.Звичайно у маслі. Була на валу зірочка для розприскування масла з поддончика.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Круги плануються тільки алмазні, вони більш збалансовані, чи все таки потрібне додаткове балансування? і чи є зміст робити оправку з конусом(можна ж просто посверлити круг в потрібних місцях), а відповідно і конусну посадку на валу? ротори вже ніби балансовані, припустим перебалансувати а він же сирий, просто проточити і гут, чи проточити надіти сталні гартовані втулки і прошліфувати? Ну про підшипники ковзання вкурсі, та це вже забагато напевно, ціль скоріше добитися максимально можливої точності на самому ел. двигуні(не будемо ж ми динамічні опори ковзання на сам вал ел. двигуна городити, хоча..:D)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, Slava469 сказал:

Може є інші варіанти як це зробити?

Я би не прив'язувався до двигуна. В усіх шліфувальних верстатах камінь встановлюється на окремий шпіндель, навіть в маленьких, але точних заточних верстатах (той же Deckel SO) - теж. А якщо з двигуном щось станеться - знов повторювати роботи по переборці, балансуванню тощо? Тому я за окремий шпіндель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

автор, сделайте как здесь,  можно спереди поставить 2 рад упорных (под них втулку)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чомусь відразу впало на думку тарілочна пружина, котра буде давати преднатяг на радіально упорні кулькові підшипники.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку