#137351 Опубліковано: 14 жовтня, 2018 (змінено) Припустимо є деякий вал ел. двигуна,як підвищити його точність(обертання)? в мене виникає думка посадити його на радіально упорні кулькові підшипники з підпружиненою зовнішньою обоймою з регульованим нажимом(шайбами проставками припустимо), так ось це дасть бульшу точність в плані биття валу, і як такий варіант буде сприймати осьове навантаження (наприклад буде більш точним але при прикладенні певного зусилля точність знівелюється за рахунок зсуву зовн. обойми і звичайні рідіальні покажуть більшу точність)?Чи різниця є незначною і нема змісту цим займатись? Може є інші варіанти як це зробити? чи при заточці ці значення биття не мають значення(хоча мені здається мають тому що це свого роду шліфовка) ? чи ставити фортуну через ремінній привід? Коротше хто що думаю по цьому) Змінено 14 жовтня, 2018 користувачем Slava469 неправильно написав слово, замість думає . думаю 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137356 Опубліковано: 14 жовтня, 2018 Основная причина дисбаланса это камень, его надо балансировать с использованием грузиков, в процессе износа процедуру повторять. На втором месте надо отбалансировать ротор двигателя, но это только один раз. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137364 Опубліковано: 14 жовтня, 2018 (змінено) 1. файні наждаки стоять на радіально-упорних підшипниках назустріч, таким чином і радіальні і осьові люфти вибираються. 2. ротор балансований разом з валом. 3. кінці вала - конусні. 4. на конусні кінці вдягаються відповідні оправки. 5. оправки балансуються разом кругами грузіками. 6. корпус мотора чугунний (жорсткість). 7. правка, режими, часотники і т.д. Змінено 14 жовтня, 2018 користувачем Дядько Максим 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137368 Опубліковано: 14 жовтня, 2018 (змінено) На фотунах я бачив радіально-упорні підпружинені стоять, при чому там де камінь їх два, один за одним.У корпус заливаеться масло. А зовсім точні вали на сегментах бронзових піджимних обертаються у маслі. Ще була бабка від маленького токарного, з конічними цапфами піджимними. Ковзання сталь по бронзі.Звичайно у маслі. Була на валу зірочка для розприскування масла з поддончика. Змінено 14 жовтня, 2018 користувачем Дядя Уєф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137537 Опубліковано: 15 жовтня, 2018 Круги плануються тільки алмазні, вони більш збалансовані, чи все таки потрібне додаткове балансування? і чи є зміст робити оправку з конусом(можна ж просто посверлити круг в потрібних місцях), а відповідно і конусну посадку на валу? ротори вже ніби балансовані, припустим перебалансувати а він же сирий, просто проточити і гут, чи проточити надіти сталні гартовані втулки і прошліфувати? Ну про підшипники ковзання вкурсі, та це вже забагато напевно, ціль скоріше добитися максимально можливої точності на самому ел. двигуні(не будемо ж ми динамічні опори ковзання на сам вал ел. двигуна городити, хоча..) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137544 Опубліковано: 15 жовтня, 2018 21 час назад, Slava469 сказал: Може є інші варіанти як це зробити? Я би не прив'язувався до двигуна. В усіх шліфувальних верстатах камінь встановлюється на окремий шпіндель, навіть в маленьких, але точних заточних верстатах (той же Deckel SO) - теж. А якщо з двигуном щось станеться - знов повторювати роботи по переборці, балансуванню тощо? Тому я за окремий шпіндель. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137646 Опубліковано: 16 жовтня, 2018 автор, сделайте как здесь, можно спереди поставить 2 рад упорных (под них втулку) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#137648 Опубліковано: 16 жовтня, 2018 Чомусь відразу впало на думку тарілочна пружина, котра буде давати преднатяг на радіально упорні кулькові підшипники. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах