clio

6н11 нове життя

21 повідомлення у цій темі

Доброго здоров'я! Пощастило мені декілька років тому врятувати від здачі в металобрухт фрезер 6н11.

Стан звичайно дуже сумний, але відновити можна. Ось дійшли руки до реставраціїї, загальне фото у зібраному стані нажаль не зробив, але зробив декілька фоток уже майже розкиданого станка.

Ось так він виглядає сьогодні

IMG_20181014_120731.jpgIMG_20181014_120639.jpgIMG_20181014_120715.jpgIMG_20181014_120752.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Загалом іде усе по плану, але виникла маленька загвоздка: не виходить витягти із консолі ось ці два вузли

IMG_20181014_204829.jpgIMG_20181014_204900.jpg

Я так розумію вони з'єднані між собою валами, але один з одного не виходять. Хто підкаже як вони демонтуються?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Андрій, на своєму станку витягував одним цілим, спочатку демонтувавши гвинт підйому консолі разом з опорою. Не дуже зручно, але по іншому, схоже, ніяк...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это один узел. Он тяжёлый. Нужно молотком через наставку выбивать или выжимать. На руском чипе есть целая тема по ремонту и разборке 6н81. Там все описано. У меня 6н81г. Ремонтировал по той теме. Почитайте на досуге: https://www.chipmaker.ru/topic/16387/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, стани написав:

Андрій, на своєму станку витягував одним цілим, спочатку демонтувавши гвинт підйому консолі разом з опорою. Не дуже зручно, але по іншому, схоже, ніяк...

Так, дійсно, схоже, що вони одне ціле і упирається все у трубу гвинта підйома. Дякую, спробую спочатку демонтувати гвинт..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Руслан Ф написав:

 

Это один узел. Он тяжёлый. Нужно молотком через наставку выбивать или выжимать. На руском чипе есть целая тема по ремонту и разборке 6н81. Там все описано. У меня 6н81г. Ремонтировал по той теме. Почитайте на досуге: https://www.chipmaker.ru/topic/16387/

 

Дякую, цікава тема, потрібно почитати. На старому чіпі знайшов тему по відновленню геометрії саме 6н11, але нажаль про розбір консолі нічого немає. А вузли у цих станках дійсно важкі, при совєтах метал не економили, але,нажаль, погано продумали!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, clio сказал:

Дякую, цікава тема, потрібно почитати. На старому чіпі знайшов тему по відновленню геометрії саме 6н11, але нажаль про розбір консолі нічого немає. А вузли у цих станках дійсно важкі, при совєтах метал не економили, але,нажаль, погано продумали!

Консоли у этих станков одинаковые. Сами не вытаскивайте. Попросите помочь кого-нибудь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если что,  лежит без дела в закромах стол от поворотного 6н81 (в очень пристойном состоянии,  но с неродным клином - надо пришабрить.) и запасной клин консоли. Можем поменяться на что-нибудь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, ryazanovpavel69 написав:

Если что,  лежит без дела в закромах стол от поворотного 6н81 (в очень пристойном состоянии,  но с неродным клином - надо пришабрить.) и запасной клин консоли. Можем поменяться на что-нибудь.

Добре, скиньте фотки в лс, будем мінятись

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, clio написав:

На старому чіпі знайшов тему по відновленню геометрії саме 6н11, але нажаль про розбір консолі нічого немає.

Швидше всього, Ви знайшли мою тему, більше там, здається ніхто з геометрією такого станка не грався... Про розбір консолі писав дійсно мало, механіка там не складна, більше цікавили питання геометрії. Та й коробки консолі були практично не зношені, двигуна не було мабуть давно, стояла на його місці заглушка на шпильках кріплення двигуна. Вручну по вертикалі його ганяти бажаючих було мабуть не багато, а от горизонтальним направляйкам дісталось добре, як і лицю стола... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, стани написав:

Швидше всього, Ви знайшли мою тему, більше там, здається ніхто з геометрією такого станка не грався... Про розбір консолі писав дійсно мало, механіка там не складна, більше цікавили питання геометрії. Та й коробки консолі були практично не зношені, двигуна не було мабуть давно, стояла на його місці заглушка на шпильках кріплення двигуна. Вручну по вертикалі його ганяти бажаючих було мабуть не багато, а от горизонтальним направляйкам дісталось добре, як і лицю стола... 

Так, дійсно, ваша тема. Гарно зробили, мої вітання! Мабудь вам "пощастило" більше, у вас тільки геометрія... А у мене мабудь усе: і геометрія, і механіка. Ось сьогодні розібрав консоль і повилазили перші косяки- шестерні підйому стола, гвинт, деякі шестерні з коробки подач і це тільки при первинному огляді. Думаю якщо розібрати все подетально вилізе ще більше. Станочок заїздили добряче. Тішить тільки те, що зверху усі шестерні шпінделя і коробки швидкостей як новенькі, мабудь тому, що там ще працювала система змазки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На ці станки ще можна найти деталі, практично всі шестерні підходять від 6н81, про це навіть в паспорті написано...  По механіці мені теж дісталося, але не багато, тому в темі й не описував, там весь ремонт зрозумілий інтуітивно. Цей станок Ви робите для себе. Навряд чи після закінчення ремонту Ви будете перед початком роботи забувати перевірити рівень мастила в коробках чи залишити не змазаними направляйки, чи кинете щось важке на лице стола, не приберете після роботи, чи зробите ще щось подібне. Завжди казав, що для всіх станочників, без виключення, мав би бути в період навчання невеличкий ознайомчий курс по ремонту станків, включаючи шабровку, хоча би примітивно пришабрити пару деталей та перебрати якусь коробку станка, яка працювала без змазки та на недопустимих режимах. Може тоді вони більш уважно ставилися б до обладнання, на якому працюють, і, як наслідок, нам дістались би станки в кращому стані... Станок з дуже великим запасом по міцності, якщо його довести до робочого стану і  відноситися нормально, то його вистачить ще не на один десяток років. Так, часом не вистачає подвижної пінолі та повороту голови, але взамін цього отримуємо велику  жорсткість конструкції, що для фрезера важливо. І  підставку біля нього треба, високий він, замінити інструмент зросту не хватає... А так гарна машина, мені подобається. Так, він морально застарів, але для не частих робіт дуже виручає, та й станків з кожним днем більше не стає... У Вас все вийде!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, стани написав:

На ці станки ще можна найти деталі, практично всі шестерні підходять від 6н81, про це навіть в паспорті написано...  По механіці мені теж дісталося, але не багато, тому в темі й не описував, там весь ремонт зрозумілий інтуітивно. Цей станок Ви робите для себе. Навряд чи після закінчення ремонту Ви будете перед початком роботи забувати перевірити рівень мастила в коробках чи залишити не змазаними направляйки, чи кинете щось важке на лице стола, не приберете після роботи, чи зробите ще щось подібне. Завжди казав, що для всіх станочників, без виключення, мав би бути в період навчання невеличкий ознайомчий курс по ремонту станків, включаючи шабровку, хоча би примітивно пришабрити пару деталей та перебрати якусь коробку станка, яка працювала без змазки та на недопустимих режимах. Може тоді вони більш уважно ставилися б до обладнання, на якому працюють, і, як наслідок, нам дістались би станки в кращому стані... Станок з дуже великим запасом по міцності, якщо його довести до робочого стану і  відноситися нормально, то його вистачить ще не на один десяток років. Так, часом не вистачає подвижної пінолі та повороту голови, але взамін цього отримуємо велику  жорсткість конструкції, що для фрезера важливо. І  підставку біля нього треба, високий він, замінити інструмент зросту не хватає... А так гарна машина, мені подобається. Так, він морально застарів, але для не частих робіт дуже виручає, та й станків з кожним днем більше не стає... У Вас все вийде!

Првильно написали! Повністю згоден з Вашими висловлюваннями і дякую за підтримку! А саме головне, що тепер є у кого запитати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось так завершився тиждень

IMG_20181021_114959.jpgIMG_20181021_115017.jpgIMG_20181021_115051.jpgIMG_20181021_114959.jpgIMG_20181021_115117.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зібрався трохи з силами, налаштувався пошабрити. Та ще й друг Vigorko підкинув надхнення у вигляді 1,5 метрового містка та єлектрошабера. Зробив кронштейни щоб можна було станину виставляти по рівню, але засада: усе криве...

IMG_20190326_195648.jpgIMG_20190326_195714.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Короче за пару годинок чорнового шабріння електрошабером вдалось зняти близько 10 соток чавуну (яма, за попередніміи промірами складає 15соток) Вручну, мабудь це заняло цілий день. 

IMG_20190326_195729.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як там шабер?-Якісь поради по модернізації зявились?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та нє, норм і навіть коротший шток не потрібно, якраз вгадав з довжиною. Станина просто трохи низьковато стоїть і якраз по довжині гуд. А от якщо щось шабрити на столі потрібно щось коротше, бо руки відпадуть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б зробив ще посадку під змінні державки, було б взагалі круто і потрібно робити упор під пластину бо вона впирається тільки в зажимний гвинт і її іноді перекошує. Але то всьо дрібниці, основну роботу він робить класно, аж пил летить! Ти там казав, що маєш у кого взяти таку пилу, то ти запитай чи є, хочу собі теж такого шабера зробити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 26.03.2019 в 21:08, clio сказал:

Короче за пару годинок чорнового шабріння

я так розумію це тільки плоскі направляючі? за ластохвост ще не брались?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, WideEyedTRex написав:

я так розумію це тільки плоскі направляючі? за ластохвост ще не брались?

Та ще ні за що не брався, нема часу. Але потрібно якось мобілізуватись, бо трохи це все затягнулось

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку