MISHA KU

Котел тривалого горіння для невеликої майстерні

82 повідомлення у цій темі

, Дядя Уєф написав:

СО2

 

Отримуючи додаткову молекулу кисню на вторинній подачі повітря отримуємо СО3 - чадний газ, який дуже чудово горить з достаньо великим тепловиділенням. І от тоді лише можливо добитись ккд близького до 92-94%. Щоб з повітря "вліпити" ту молекулу кисню в вуглекислий газ потрібна каталізація. Чудовим каталізатором виступає вогнетривка цегла, розпечена до надвисоких температур. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, Ігрек сказал:

Опалюване приміщення буде топитись абсолютно кожного дня взимку?

У ідеалі восени загрузив пальне, навесні заглушив систему. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, Ігрек сказал:

Чудовим каталізатором виступає вогнетривка цегла, розпечена до надвисоких температур. 

От і я такої думки. Треба мати у системі камеру згоряння футеровану туею цеглою. А от яка її довжина , то конструкція?Яка площа перерізу?

Як повітря туди подавати? Як підтримувати режим?

Тільки чадний газ це СО, а не СО3. У вуглеця валентність не більше 2-х. Не може він три молекули кисню біля себе тримати.

Змінено користувачем Дядя Уєф
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

У ідеалі восени загрузив пальне, навесні заглушив систему. 

 

Мало дали вводних даних. Гадати можна безкінечно. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Ігрек сказал:

Мало дали вводних даних.

В мене їх немае. Самі тільки принципи роботи обдумую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

 

Класно коли майстерня на водяному опаленні. Більш рівномірний прогрів приміщення відбувається. Але.... але ж це примушує до протоплювання кожного-божого-дня, щоб не розморозити систему. Або заливати дорогі "незамерзайки", а з ТА в півтони це зовсім не дешево. Як Ви таку незручність обходите всі три сезони?

Скажу так. Перш ніж думати про опалення треба подумати про утеплення. Чим менші втрати тепла, тим повільніше падає температура. Я можу пропалювати 1 раз в 4 дні. Навіть при -18 надворі вода в умивальнику ніколи не підмерзала. Але це рідкість. Стараюсь 3-4 рази в тиждень пропалювати, навіть якщо працюю мало. Електроніка заточена на максимально рівномірний процес горіння( хоча і кпд падає). Акумулятор тримаю в 45-55 градусів. Чим менша його температура, тим довше буде остигати. В примішенні 16-18 коли працюю, коли ні то може падати до 8-10. 

Перевага таких котлів в тому, що якщо тепла достатньо, то він може в режимі очікування стояти більше суток, і включатись лише для того, щоб підтримати жар. Я можу через сутку прийти і лише підкинути дров. Він рідко коли вигорає до кінця. Були випадки, коли по 2 тижні працював не загасаючи. Гасив лише для того, щоб вибрати золу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

Чудовим каталізатором виступає вогнетривка цегла, розпечена до надвисоких температур. 

То є казка. На розпечення шамоту енергія також потрібна(і не мало). Нащо гріти цеглу, щоб вона запалила гази, якщо він(газ) чудово запалюється проходячи через розпечений жар. 

В себе також спочатку обклав шамотом жаровню, а потім викинув все, бо котел виходив на режим за 20-30 хв з цеглою, проти 4-5 хв без неї.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дядя Уєф сказал:

От і я такої думки. Треба мати у системі камеру згоряння футеровану туею цеглою. А от яка її довжина , то конструкція?Яка площа перерізу?

Як повітря туди подавати? Як підтримувати режим?

Тільки чадний газ це СО, а не СО3. У вуглеця валентність не більше 2-х. Не може він три молекули кисню біля себе тримати.

у вуглеця валентність 4 у кисню2

2 часа назад, Ігрек сказал:

 

Отримуючи додаткову молекулу кисню на вторинній подачі повітря отримуємо СО3 - чадний газ, який дуже чудово горить з достаньо великим тепловиділенням. І от тоді лише можливо добитись ккд близького до 92-94%. Щоб з повітря "вліпити" ту молекулу кисню в вуглекислий газ потрібна каталізація. Чудовим каталізатором виступає вогнетривка цегла, розпечена до надвисоких температур. 

Цегла ніфіга зовсім не каталізатор, і шо таке надвисокі температури

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, andrysir1 сказал:

Електроніка заточена на максимально рівномірний процес горіння

А які параметри процесу контролюете? Якими органами регулюеться процесс?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, andrysir1 написав:

В себе також спочатку обклав шамотом жаровню, а потім викинув все, бо котел виходив на режим за 20-30 хв з цеглою, проти 4-5 хв без неї.

Шамот ще й захищає метал! В піролізному котлі температура факелу досягає 1000 градусів! В мене в місці виходу факелу метал 10 мм і то повело.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

А які параметри процесу контролюете? Якими органами регулюеться процесс?

Термодатчики на вході і виході котла. Спрацьовують по граничних температурах( включення по т входу, виключення по виходу). Обороти вентилятора по термопарі в комені. Регулювання було ступінчасте через 4 реле і реостат з відводами( т вихлопу від 130 до 200 °С). Хочу поставити мотор вентилятора на 220 V і регулювання шим. За 3 сезона мотор пічки виробив втулки і сам по собі трохи шумний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Шамот ще й захищає метал! В піролізному котлі температура факелу досягає 1000 градусів! В мене в місці виходу факелу метал 10 мм і то повело.

В мене 70% дна камери горіння омивається водою. Кругом форсунка обдувається  повітрям вторички. Сама форсунка з 5мм листа,  лише верх де лежить жар 8мм. Згорає лише краб з 5мм за 2 сезона. Погнуло лише площадку кокона в другій камері. Потім весь шамот викинув, лишивши лише 2 половинки цегли в камері допалу для завихрення потоку. Камера допалу майже вся також омивається водою.

Змінено користувачем andrysir1
орфографія
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, andrysir1 написав:

В мене 70% дна камери горіння омивається водою. Кругом форсунка обдувається  повітрям вторички. Сама форсунка з 5мм листа,  лише верх де лежить жар 8мм. Згорає лише краб з 5мм за 2 сезона. Погнуло лише площадку кокона в другій камері. Потім весь шамот викинув, лишивши лише 2 половинки цегли в камері допалу для завихрення потоку. Камера допалу майже вся також омивається водою.

В мене теплоносієм є повітря. В камері горіння навіть стінки з 5 мм покрутило трохи, хоч там і подається повітря через отвори. Просто там якраз увесь жар лежить :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

В мене теплоносієм є повітря. 

Ось тут і є різниця в теплозємі.

Той котел в мене радше експеремент. Хотів взнати що таке піроліз, як поведе себе тонкий метал, хотів перевірити чи зможу варити відповідальні конструкції.

Та найбільший кайф отримав тоді, коли побачив вирази обличь сусідів, запаливши його надворі без комена. Цілий котел шин порізаних в перемішку з дровами, а диму майже нема??? ще й вогонь догори дригом.

Змінено користувачем andrysir1
Доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, aegis сказал:

у меня в частном домике стоял теплоаккумулятор на куб воды. 1 раз в сутки топил 3-4часа на усиленном режиме, дальше гонял воду по системе. при -20 этого хватало, при 0-5 топил раз в 2 дня...

     Подробней можно - площадь помещений , высота , сколько и чего уходило в день . Хочется пересчитать в кВт . Какие стены , перекрытия - т.е.  теплопотери ?

Есть идея с теплоаккумулятором - ночью по льготному тарифу из сети , днём солнечные панели , в аварийных режимах тена или змеевик от газового котла .

У кого позволяет можно топить всем что горит :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вставлю і своїх ... свою піч. Коли прийшло розуміння, що топити майтерню газом по 7 гр не дуже хочеться, то побудував собі отаку, як на фото, піч на дровах. Загрузка - 0.15 складометра. Якщо дрова якісні - акація, дуб і подібне, то піч гаряча впродовж доби, якщо гнилушки й сміття - то треба підкладати 1, 2 рази за добу. На якісних дровах піч після прогріву переходе в піролізний режим, на смітті не хоче, але горить  і гріє. Приведені фото трирічної давнини. По досвіду есплуатеції після першого року надів на верхню частину печі металевий кожух, бо на всесну починала тріскатися цегла й дим через щілини йшов в майстерню. 

DSCN0130.JPG

DSCN0131.JPG

DSCN0133.JPG

DSCF1233.JPG

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Vadimss2 сказал:

Есть идея с теплоаккумулятором

Да у теплоаккумулятора есть хорошее свойство. Его можно наполнять энергией от любого источника. Можно одновременно или по очереди качать из разных источников.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, savelich сказал:

Вставлю і своїх ... свою піч. Коли прийшло розуміння, що топити майтерню газом по 7 гр не дуже хочеться, то побудував собі отаку, як на фото, піч на дровах. Загрузка - 0.15 складометра. Якщо дрова якісні - акація, дуб і подібне, то піч гаряча впродовж доби, якщо гнилушки й сміття - то треба підкладати 1, 2 рази за добу. На якісних дровах піч після прогріву переходе в піролізний режим, на смітті не хоче, але горить  і гріє. Приведені фото трирічної давнини. По досвіду есплуатеції після першого року надів на верхню частину печі металевий кожух, бо на всесну починала тріскатися цегла й дим через щілини йшов в майстерню. 

DSCN0130.JPG

DSCN0131.JPG

DSCN0133.JPG

DSCF1233.JPG

Можна знайти відио вашого котра?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, Ігрек написав:

 

Чули про "котли Холмова"? Авторська конструкція трохи не вдала, але в інеті є повно дороблених проектів. Класичний принцип шахтного на природній тязі. Вимоги димар від 6 метрів і від 140мм в діам. в залежності від потужності. "Вторічка" відбувається теж на природній тязі. Вимога (як і до більшості котлів на природній тязі) - ставити якомога ближче до вхідних дверей/воріт для кращої природньої тяги.

Я чув, твердо цікавився

Я шукав довго інфу по котлах, паливах і т.д., орієнтувався на дрова\січку, бо планую посадити міскантус. Свого котла так і не поставив, відклав до наступного сезону, лише викладу те що законспектував. Тобто знання не мої, проте від схоже надійних джерел.

Найбільше до вподоби мені котли Холмова. На титрубі живе автор із ніком Холмов, який заявляє що саме він і є автором цього виробу, має представництво в Україні, і продає креслення на котел потрібної замовнику потужності, заявлена ціна мені здалась не високою. Котел шахтного типу - завантажується паливо зверху, внизу горить, можна довантажувати у будь який момент. Є 2 повітрозабірники, перше повітря проходить через шахту з пальним у бік димаря, тому дим не виходить при довантаженні, друге повітря подається в камеру горіння. Тому котел у придушеному режимі може спалювати всі корисні гази, а не викидати хмару СО і Н2 в димар. Спалює дрова, пелети, тирсу, лушпиння. Тільки не пам'ятаю, чи потрібне якесь налаштування при зміні палива. Читав я про нього менше року тому, і тоді автор говорив що вони всім тепер рекомендують не пасивну тягу а димовідсос, із ним котел значно легше виходить на режим і тримається в ньому, незалежно від погодних умов, адже тяга від погоди сильно залежить. В основному виконання у водяній сорочці, але є і конвекційний варіант, нам у майстерні такий би якраз. Зняти побільше тепла із вихідних газів на справді абсолютно не є проблемою, бачив версію де повітря після камери згоряння іде через так звані турбулізатори тобто завихрювачі, коли на шляху до димаря є 3 повороти, та в жодному разі температура газів на кінчику димаря не повинна бути надто низькою, по пам'яті не нижче 80 градусів, інакше стабільна роса в димарю і море смоли + всяких проблем із чисткою димаря. Хороший димар коштує як непоганий котел, обов'язково утеплений. Димар якщо пасивний то із горизонтальною ділянкою не більше метра, вертикаль не менше 5м, без козирка, внизу підключений до каналізації, бо через точку роси димар при кожному новому розпалюванні буде проходити, відповідно водичці треба дати свій шлях.

Справжній піроліз це тонкий процес, при піролізі температура факелу відчутно вища за 1000 градусів, цифр не пам'ятаю але ніякі колосники не виживають, близько 3-х років живуть дорогі керамічні, чавунні забудьте. Піроліз капризний процес, вимагає виключно сухого палива, чи не вище 8% вологості, дрова самі так ніколи не висихають. Якщо котел будувався самостійно без точного розрахунку із досконалим знанням предмету, ще й живиться не досконало висушеним паливом це не піролізний котел, що є впринципі не погано.

, Viktor_KVS написав:

себе в гараж сделал как на фото  с низу

засыпаю опилки  - горит долго но греет не равномерно когда загрузишь тепла мало  а в конце  не подойдешь к нему 

принцип поршень  давит на дрова и садиться под своим весом на дно 

горит долго - если прикрыть  подачу и  сутки будет - только все сажей забьет 

а при открытой подаче 6- 8 часов 

на дровах горит даже дольше - только поршень может  подвисать  на сучках 

на ютубе ролики есть что рубашки с верху под воду - теплоноситель варят и работает 

это самый экономный вариант с подручных средств - и не лучший иногда разгорится (подвис на сучке и поршень не давит на дрова- увеличивается камера) и начнет дымом мастерскую заполнять 

 

https://www.youtube.com/results?search_query=бубафония

imag11111 es.jpg

Прикольні ці пічки, елементарні по конструкції. Є ще один мінус, "поршень" відносно швидко прогорює, зате і клепається за 2 години новий. Але бубафоня трохи пристаріла конструкція, умільці придумали просту вдосконалену версію, та як вона обзивається я забув :(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, NIgor написав:

 

Оно и так и не совсем так. Да если средства не ограничивают ни в чем то все паралельно делается, но тагда не нужно самому мудрить в изготовлении котла, разводки радиаторов или регистров.  

Є гарна приказка:

"Готуй сані літом"

А на рахунок утеплення. Є багато способів зберегти тепло, і не всі вони дорогі. Можна ж утеплити стелю тирсою в перемішку з цементом та шклом? Так воно потребує трудозатрат, часу та трохи вкладень. Але за 1 сезон воно окупиться сповна. Так, про то треба думати заздалегідь, щоб не палити лишнього, але то є вибір кожного, і кожен рахує, що для нього вигідніше. 

Від тепловтрат нікуди не дінемось , але їх треба зменшувати будь-якими доступними способами. 

Перше, забрати протяги.

Друге, утеплювати стелю, так як через стелю втрачається чи не половина виробленого тепла.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Viktor Ulala сказал:

Можна знайти відио вашого котра?

Відео нема, не знімав. Але зате є сама піч, що справно працює:) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Vadimss2 сказал:

Подробней можно - площадь помещений , высота , сколько и чего уходило в день . Хочется пересчитать в кВт . Какие стены , перекрытия - т.е.  теплопотери ?

dom.png

площадь 60 квадратов. это половина дома-левая стенка примыкала к соседям. периметр выхода на улицу примерно 26 метров, потолок 2300. дом деревянный, но пол холодный, потолок неахти утеплен был. утеплен снаружи 5-7см минваты. санузел и коридор 15см каркасник с минватой. окна пластиковые 3й стеклопакет, 6см профиль по памяти. территориально - север Сумской области, бывало и -30°С держалось неделями

1,5 тазика в первую закладку, через часа полтора еще 0,5-1 тазик. через 2,5 часа все прогорало обычно. топил яблоней - чистил сад, старая яблоня пошла на зиму))) итого в 18,00 я приходил домой, в 10 перекрывал и ложился спать. когда было околонулевая температура, то ночью по системе не гонял воду даже, а на следующий день включал только. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пошукайте на Форумхаузі тему про ракетний котел, автор perelesnik. Я купував у нього керамічні труби і зробив надбудову над буржуйкою. Там згорає все. Димар всередині чистий, витрусив трошки попелу подібного на мілкий пісок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На даний час розпочав реконструкцію своєї буржуйки. Хочу зробити ззовні водяний теплообмінник і направити тепло в підлогу (маю заляті МП труби). Маю дилему: який теплоносій заливати - воду чи антифризи. Думки розходяться. Незнаю. Очікується періодична експлуатація системи опалення. Боюсь замерзання. Прошу висловити свої думки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Йосипович сказал:

Прошу висловити свої думки.

Чогось я хімію ту неполюбляю. Може краще аврійний электропідігрів системи автоматичний застосувати. На перспективу можна туди сонячне тепло запустити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку