proekt

Міст ВАЗ звузити до 70-80 см

45 повідомлень у цій темі

Куплю готовий або замовлю виготовлення.

Шукаю того хто купить на розбірці б\у міст від класики ВАЗ та грамотно звузить його до колії 70-80 см (не критично, до технологічно зручної).
Бажано, щоб то не був перший раз і були якісь фото раніше зроблених робіт.

Міст потрібнен до мотоблоку - працюватиме на низьких швидкостях.

Як варіант - куплю (замовлю виготовлення) малогабаритного диференціалу (повноцінного, а не "обгонних" муфт)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чулок не проблема переделать,что делать с полуосями?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Turbobusa сказал:

Чулок не проблема переделать,что делать с полуосями?

Вырезать середину. Сготовить трубу соответствующего диаметра. Собрать в трубу и обварить с двух сторон.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чому ваз  , москвич же кращий  дешевший постiше переробить ,полуося масивнiшi або Волга Уаз

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Одессит сказал:

Вырезать середину. Сготовить трубу соответствующего диаметра. Собрать в трубу и обварить с двух сторон.

Или шлици новые рубонуть, на заранее обрезанных!! Чулки, ИМХо, сложнее сварить правильно!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, tarasbulba сказал:

Чулки, ИМХо, сложнее сварить правильно!!

Нужен, как минимум, кондуктор. А по-хорошему после сварки нужно растачивать посадочные под подшипники, со всеми вытекающими. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Одессит сказал:

Нужен, как минимум кондуктор. А по-хорошему после сварки нужно растачивать посадочные под подшипники, со всеми вытекающими. 

Угу! Будет криво, полуося рвать будет!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
42 минуты назад, tarasbulba сказал:

Или шлици новые рубонуть, на заранее обрезанных

Не получится.

 

2 часа назад, proekt сказал:

Міст потрібнен до мотоблоку - працюватиме на низьких швидкостях.

Ни Москвич, ни Жигули для этого не подходят. Есть два момента, очень малый клиренс да же при 16" колёсах за счёт корпуса редуктора, это первое. Второе, это отсутствие блокировки моста. Так что либо глухой мост с разблокировкой колёс, либо смотреть в сторону мостов Луаз или военого моста УАЗ. Эти по крайней мере имеют бортовые редуктора которые увеличивают клиренс. При этом диф ЛуАЗ блокируемый, УАЗ доробатываемый.

@proekt Ещё можно посмотреть в сторону дифа Т-012. Но там нужно думать куда совать, сам редуктор можно поискать в Харькове.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, proekt сказал:

Куплю готовий або замовлю виготовлення.

Шукаю того хто купить на розбірці б\у міст від класики ВАЗ та грамотно звузить його до колії 70-80 см (не критично, до технологічно зручної).
Бажано, щоб то не був перший раз і були якісь фото раніше зроблених робіт.

Міст потрібнен до мотоблоку - працюватиме на низьких швидкостях.

Як варіант - куплю (замовлю виготовлення) малогабаритного диференціалу (повноцінного, а не "обгонних" муфт)

Ви плануєте для перевезення вантажів по твердій поверхні чи для плуга? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да на трактор таки бортовые редуктора надо!! На "волынке" замечательный задний мост под такое дело, и блокировка там есть!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, tarasbulba сказал:

Или шлици новые рубонуть, на заранее обрезанных!! Чулки, ИМХо, сложнее сварить правильно!!

Судя по всему вы не видели вазовскую полуось.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Цитата

перевезення вантажів по твердій поверхні

по твердій поверхні

 

Цитата

На "волынке" замечательный задний мост под такое дело

Да, таки к этому дело идет... Но скорее БМВ чем Волына...

Змінено користувачем proekt
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у бмв нет блокировки и моста нет,есть редуктор и отдельные независимые полуоси,если такая схема подходит,куча легковых именно такой схемы,у некоторых мерсов штатный "слип" редуктор-повышенного трения с автоблокировкой при пробуксовке,требует своего масла и все,полуоси отдельные несравненно проще укорачивать,чем в жестком мосту,но сложнее делать подвеску,если это не обрезки труб с 2 подшипниками,жестко приваренными к раме.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Цитата

у некоторых мерсов штатный "слип"

например?

 

Цитата

олуоси отдельные несравненно проще укорачивать,

Ок, ищу исполнителя на оси...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

напримеров там много,этим мостом комплектовались разные модели,как бензиновые так и дизельные,отличается внешне только табличкой с предупреждением,что это слип и масло 75-140 с соответствующим допуском надо пользовать.Машинки примерно с 95 года и новее.

и про оси-просто обрезать на сколько надо,вставить в кусок трубки и обварить.Лучше зубчиками-короной.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Turbobusa написав:

Чулок не проблема переделать,что делать с полуосями?

шукайте міст задній від опель рекорд чи опель омега він безбалочний полуось з труби легко врізати тільки треба доробити балку і старі модифікації мають авто блокування деферінціалу а бо луаз задній міст має примусове блокування деференціала також можливо поставити два бортових редуктори дуже просто зєднати треба харошого токара і пару кусків металу таяк для мотоблока то ідеально я колись теж думав над такою ідеєю створити міні трактора пока не купив китайця 24 коняки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 16.10.2018 в 12:21, Одессит сказал:

Вырезать середину. Сготовить трубу соответствующего диаметра. Собрать в трубу и обварить с двух сторон.

А еще лучше для гарантии собрать внутри трубы эти половинки оси не встык,  а в лапу или хотя бы несколькими штифтами вместе с трубой закрепить. Ибо сварка по цементированной ст 45, из которой состоят полуоси,  это та еще лотерея. Хотя все это имеет смысл,  если надо сращивать полуоси от разных авто. К примеру,  при переустановке редуктора бмв на луаз. 

Вообще идеальный вариант сращивания полуосей в жёстком мосту подобного типа - шлицевая втулка (можно взять за основу втулку мягкой муфты кардана),  в которую вставляются половинки полуоси. Это имеет смысл,  повторюсь,  если нужно нарастить или удлиннить полуоську.  Во всех иных случаях,  при наличии токарного, удг и фрезера, куда проще и надежнее немного проточить полуось в нужном месте зажав в центрах и нарезать новые шлицы, нарастив оригинальные до нужного нам места,  чтоб родной сателлит садился а потом обрезать лишнее.

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А загалом, якщо вже є гроші на замовлення індивідуально конструйованого малогабаритного діфа, раджу звернутися до трохи більш прогресивної схеми - придбати на тао-бао пару чи навіть четвірку редукторних мотор-колес електричних, чи моторікшевий-електротракторний короткий міст, розмістити їх на будь-яку підвіску,  або напряму на рамі, якщо тракторець планується тихохідний і придбати до них акумулятора бв від ніссан-ліфа, або генератора постійного току - ось вам повний привід на кожне колесо й ніякого вихлопу. Китайці вже давно роблять такі потужні мости й ціна на них вийде не набагато дорожче від індивідуального редуктора. 

А маленький редуктор з короткими напівосями - пошукайте з трьохколісного моторолера "муравей" - разом із підвіскою. Там десь біля метра колія.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зварювати півосі той ще геморой, надивився я цього.

В моїх краях уже стандартна практика це укорочений міст від ГАЗона, його ж коробка, двигун ваз класика також з рідною коробкою. Так от пів вісі рвуть регулярно, що тільки не робили, як і чим тільки не обварювати, нічого не допомагає. Не для того їх придумавали щоб переварювати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 19.10.2018 в 07:24, ryazanovpavel69 сказал:

... придбати на тао-бао пару чи навіть четвірку редукторних мотор-колес електричних, чи моторікшевий-електротракторний короткий міст, розмістити ....
..... Китайці вже давно роблять такі потужні мости .....

 

Наприклад? Бо китайці давно роблять все, тільки я не знайшов цілком, або не знайшов як окрему запчастину.
Електротракторний міст, моторредуктори (з високим моментом) то якраз то що потрібно під мої прожекти.

 

Цитата

тракторець планується тихохідний

Це не зовсім "тракторець". Назвемо то - шассі.  Дуже тихохідне - номінальна швидкість 2-4 км/год, максимальна - 6-7 км/год.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Meyson написав:

Зварювати півосі той ще геморой, надивився я цього.

В моїх краях уже стандартна практика це укорочений міст від ГАЗона, його ж коробка, двигун ваз класика також з рідною коробкою. Так от пів вісі рвуть регулярно, що тільки не робили, як і чим тільки не обварювати, нічого не допомагає. Не для того їх придумавали щоб переварювати.

 Щоб трохи доповнити і було зрозуміліше:

Марки стали полуосей.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Багато було роздумів на цю тему. Проблема в нарізанні шліців в тому ,що піввісь після заводської шліцевої частини іде тонша, а товтішає вона в напрямку флянця. Але, якщо вкорочувати одну сторону моста, то одну піввісь можна зробити короткою, де тіла нарізати шліци хватає. Постає питання : чи можливо проточити і нарізати шліци по тілу піввісі не піддаючи її термообробці , щоб не змінити в небажану сторону властивості матеріалу? І чи будуть ці новонарізані шліци мати хоч якусь міцність і зносостійкість ? Адже не раз чув ,що всередині півосі метал м"якший, ніж ззовні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, proekt сказал:

Дуже тихохідне - номінальна швидкість 2-4 км/год

Когда то понадобилось моторколесо на такую скорость, увы найти в продаже не удалось. При этом французы такие колёса имеют, чётко на скорость 4км.ч., хоть оно и есть теперь у меня, я не смогу измерить его тяговое усилие. Оно приличное, но хватит ли его на ваши цели? Мотор там стоит коллекторный.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, proekt сказал:

Наприклад? Бо китайці давно роблять все, тільки я не знайшов цілком, або не знайшов як окрему запчастину.
Електротракторний міст, моторредуктори (з високим моментом) то якраз то що потрібно під мої прожекти.

 

Це не зовсім "тракторець". Назвемо то - шассі.  Дуже тихохідне - номінальна швидкість 2-4 км/год, максимальна - 6-7 км/год.
 

ось вам готовий варіант за півштуки баксів - задній міст від балканкара з коробкою в зборі https://www.(название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников).ua/obyavlenie/most-korobka-balkankar-rezina-t-40-na-samorobniy-traktor-IDC1L4F.html#c54de4b916 https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/wqb8hyj6mn45-UA/image;s=644x461  

 

 

а тут можна подивитися  короткі мости   https://russian.alibaba.com/product-detail/--60787936057.html?spm=a2700.galleryofferlist.normalList.240.36df2f4b3HZH5C

 

і електро мости: https://russian.alibaba.com/trade/search?SearchText=электро+задний+мост&selectedTab=products

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 16.10.2018 в 12:49, Stebium1 сказал:

Не получится.

Да? Жаль, что я этого не знал раньше... И от незнания взял и нарезал. Мост 412-й. Результат:

 

P2210004.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку