Alex_Shine

ТВ 16, тысячная тема

33 повідомлення у цій темі

Собственно, надоело скакать по ЛС и чужим темам , решил создать свою. Имеется ТВ16 в хозяйстве, мало по малу его довожу до ума. руки то стоят ровно, , теорию грызу как могу, но вот практики нет, посему прошу помощи у опытных гуру :). На данный момент снял сегодня винт поперечной подачи, оказался кривым, когда начал подтягивать болты внутри лимба он начал подклинивать в одном положении, что очень и очень не удобно. отдал как образец,для изготовления нового такого. Вот на днях привезу. хотелось бы узнать как верно затягивать болты ( в лимбе ) дабы была адекватная и верная регулировка. А дальше по мере разборки станка, если можно, буду задавать иные вопросы. Спасибо 

Змінено користувачем Alex_Shine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Alex_Shine  як Ви визначили, що гвинт кривий? 

Кінець гвинта може бити навіть при неправильній регуліровці. Скажу так. 3 болти з шляпками повинні бути затягнуті до упору. При цьому гвинт має крутитись. 

Якщо гвинт заклинило, то відпускаєте гвинти з шляпкою на 2 оберти, закручуєте 3 гвинтика без шляпки на 1 оберт наприклад, затягуєте гвинти з шляпкою знов до упору, якщо гвинт далі заклинило повторюєте операцію, якщо провертається з підклинюванням, то починаєте відпускати один болт з шляпкою(любий, але перед тим позначте їх, щоб знати, який Ви відпустили). Якщо нічого не змінилось при провертанні гвинта, то затягуєте його назад, якшо гвинт почав крутитись без підклинювання, то закручуйте 2 сусідні гвинтики без шляпки на чверть оберта, знову затягніть болт з шляпкою до упору , якщо знову підклинює,  то повторіть операцію. Добийтесь рівномірного прокручування без підклинювання. Повторюйте все з початку зменшуючи провертання гвинтиків без шляпки. Памятайте,що відкручуючи гвинти без шляпки Ви зменшуєте осьовий люфт гвинта, проте гвинти з шляпкою повинні бути закручені до упору( вони утримують той люфт стабільним).

То всьо регулюється без поперечки і гайки, лише супорт, гвинт, і все що треба для регулювання.

Якщо люфт великий, то відпускаєте всі гвинти з шляпкою, рівномірно відкручуєте на1/8 всі гвинтики без шляпки, закручуєте до упору гвинти з шляпкою. І так по кругу. 

Потім можна викрутити гвинти з шляпкою і вийняти гвинт поперечки, шоб накрутити гайку. Гвинтики без шляпки рухати після регулювання не можна.

Багато написав, та це займає 10-15 хвилин в реалі.

P.S: Може покажусь грубим, та якщо пост був Вам корисним, то найкраще дякую, то є лайк поста( стрілка вверх в низу повідомлення). 

Змінено користувачем andrysir1
Доповнення
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, Alex_Shine сказал:

Собственно, надоело скакать по ЛС и чужим темам , решил создать свою. Имеется ТВ16 в хозяйстве, мало по малу его довожу до ума. руки то стоят ровно, , теорию грызу как могу, но вот практики нет, посему прошу помощи у опытных гуру :). На данный момент снял сегодня винт поперечной подачи, оказался кривым, когда начал подтягивать болты внутри лимба он начал подклинивать в одном положении, что очень и очень не удобно. отдал как образец,для изготовления нового такого. Вот на днях привезу. хотелось бы узнать как верно затягивать болты ( в лимбе ) дабы была адекватная и верная регулировка. А дальше по мере разборки станка, если можно, буду задавать иные вопросы. Спасибо 

Возможное искривление болта не связано с регулировками упорной шайбы.. Проверить кривизну можно тут же на станке зажав винт за хвостовик в патрон и пронаблюдав за отклонениями конца винта при вращении патрона)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NightPilot написав:

Возможное искривление болта не связано с регулировками упорной шайбы.. Проверить кривизну можно тут же на станке зажав винт за хвостовик в патрон и пронаблюдав за отклонениями конца винта при вращении патрона)

Так ви нічого не провірите. Якщо кулачки зажимають не точно, то чим далі від кулачків, тим більше буде биття. Гвинт провіряється, або на призмах, або в центрах, якщо це можливо.

Треба 2 точки опори. Тому і спитав автора як він визначив кривизну.

Все інше від лукавого.

Я так думаю.

Змінено користувачем andrysir1
Доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не, ну винт 100% кривой, даже сам лимб на нем ходил с восьмеркой, станок видать падал набок, или ложили. его в руках крутишь и видно кривизну ( не по резьбе а ближе к лимбу )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перейдет от винта к более больному вопросу. Проточка кулачков. просмотрел кучу видео, все так то хорошо, но куча мнений и не знаю кому и верить. Кулачки  в моем патроне можно сказать подшатаны качественно, но еще небыло ниодной проточки, т.к. сходятся они практически без отверстия, ну там пару мм , максимум. Так вот, как , на каких оборотах ,каким резцом нужно протачивать сие дело. Один человек мне мол сказал, снимай патрон с планшайбой и тащи в токарку, там проточат.. но я так понимаю, что это ерунда...точить же нужно непосредственно на самом станке ?

Змінено користувачем Alex_Shine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Правильно понимаете - кулачки растачивают на своем токарном... НО..первый вопрос - какова собственно цель расточки кулачков? Вы имеете проблемы с зажатием заготовки в патроне? или биения на скалочке меряли? Есть еще нюансы которые необходимо учитывать до операции проточки кулачков)...Кстати возвращаясь про вопрос о винте поперечки -винт вы заказывали с последующей термообработкой? или сырец будет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну даже на глаз видно, что не все выступы в кулачках прижимают заготовку по всей плоскости. Скалкой не меряел еще, не знаю, где взять идеально ровную деталь, увы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex_Shine написав:

Ну даже на глаз видно, что не все выступы в кулачках прижимают заготовку по всей плоскости. Скалкой не меряел еще, не знаю, где взять идеально ровную деталь, увы.

 

Шток від амортизатора чудово підійде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо  за подсказку. Я так понимаю, зажимать его нужно придавливая упором задней бабки ? и по всей длине проверяя индикатором ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Суть розточки в тому,щоб деталь зажималася на краях кулачків,як можливо ближче до зони різання.

Колись давно мене поставили на заводі на 1к62.Дали точити болти з шестигранніка.Після того,як я угробив кілька відрізних,токаря сказали мені розточити кулаки.І більше проблем не було.

Наскільки пам,ятаю оберти були не дуже великі а державка розточного різця повинна бути міцною,бо там ударні нагрузки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот сделал несколько фоток кулачков, для наглядности

P81027-133358[1].jpg

P81027-133406[1].jpg

P81027-133040[1].jpg

P81027-133416[1].jpg

P81027-133121[1].jpg

P81027-133028[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Треба розточувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да я понимаю...хотел бы уточнить ньюансы при расточке.. примерные обороты ну и каким резцом ( маркой ) . И из чего можно придумать обжимные кольца наружные

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не полініться і перш ніж росточувати кулачки, перевірте радіальне биття посадочного пояска планшайби, торцове биття самої планшайби, плотність посадки патрона. Зведіть їх до мінімуму. Проведіть ревізію патрона.Тоді беріться за розточку самих кулачків, позначивши мітки на планшайбі і патроні для установки завжди в одному положенні останнього. Бо без тих операцій, при знятті і повторній установці патрона( якщо посадка прослаблена) та вся розточка буде марною.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як робив я. Взяв маленьку обойму  підшипника, але щоб через ню проходив різець( я замість різця використав сверло з твердосплавною напайкою). В кулачки зажав в глибині пруток, діаметр підібрав такий, щоб зажавши його, на кінці кулачків лишилось мясо для виточки(а-ля зворотні кулачки). Потім в цю виточку зажав обойму і по чуть-чуть проточив, щоб було тіпа "везде берьот". 

Потім ця виточка мене кілька разів виручала, коли треба було розточити тонкі шайби і не зробити отвір овальним.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Точно.У мене на кулаках теж була виточка і вона дуже допомогала.Дрібні деталі з фланцем можливо робити без задньої бабки.І упор в патроні для центровки вже є.

І розточувати кулаки треба не з кільцем на розжим а іменно так як написав Андрій.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фотка з архівуIMG_20180210_145314.jpg

Різців розточних на той час немав ніяких, тому таким чином вийшов з ситуації

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так я не совсем понял... затгивать венец от подшипника нужно на верх кулачков ? а на фотке он внутри.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex_Shine написав:

так я не совсем понял... затгивать венец от подшипника нужно на верх кулачков ? а на фотке он внутри.

Якщо розточуються прямі кулачки в середині, то зажимати треба так, як на фото, а якщо зовні, то зажимати обойму треба зовні. Навантаження на кулачок мають бути такі самі, як і при зажимі деталі, щоб всі люфти равлика вибрати і деталь зажималась соосно вісі шпінделя, тобто відстань від центра обертання до кожного розточеного кулачка на зажатій любій деталі буде однакова( якшо упустити люфти в патроні). 

Змінено користувачем andrysir1
Неправильно виразив думку
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

давайте разберемся, прямые ,это на которых насечка внутри ? как я фотки кидал ? а обратные ,это по наруже , верно ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alex_Shine написав:

давайте разберемся, прямые ,это на которых насечка внутри ? как я фотки кидал ? а обратные ,это по наруже , верно ? 

Прямі, то такі як на фото вище, для зажиму деталі зверху, або з середини за отвір. Зворотні кулачки зажимають деталь великого діаметру зверху, так як прямими не зажмеш( вийдуть з щацеплення, або впруть в станину. 

І дійсно я помилився, голова не добре варить після роботи. Зовні обойму зажимають коли проточують прямі кулачки зверху. А зворотні також обойма в середині. Але там легше, бо можна зажати на сусідню ступінь. Сам зворотніх не маю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Андрій трохи вище писав.Всавляєте болваночку підходящого діаметра у глубину кулаків.Звісно,бажано,щоб вона була трохи рівненька.Рівномірно зажимаєте усі три кулаки.І робите виточку у передній частині кулаків.Довжина виточки у мене була 2.8мм.Це щоб майже ідеально торцювати шайбочки 3мм.Але перед виточкою сторцюйте кулачки,бо до них ви будете прижимати деталі дуже часто.І проміряти від кулаків товщину шайбочки буде легше.Діаметер виточки залежить від діаметру кільця підшипника.Наприклад: діаметр обойми у вас 30-25мм.Значить проточить ви можете при розточці діаметр 24-24.5мм.Діаметр обойми підшипника може бути любим,але залежить від того,який у вас різець.Вибачте,але маю на увазі,чи пролізе він туди чи ні.

Мабуть,трохи незрозуміле тут понаписував.Вибачте.

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, andrysir1 сказал:

Не полініться і перш ніж росточувати кулачки, перевірте радіальне биття посадочного пояска планшайби, торцове биття самої планшайби, плотність посадки патрона. Зведіть їх до мінімуму. Проведіть ревізію патрона.Тоді беріться за розточку самих кулачків, позначивши мітки на планшайбі і патроні для установки завжди в одному положенні останнього. Бо без тих операцій, при знятті і повторній установці патрона( якщо посадка прослаблена) та вся розточка буде марною.

А перед тем как мерить биение пояска планшайбы в радиальном и осевом по посадочному патрона промеряем биение посадочного пояска шпинделя- может быть печалька небольшая..короче начинаем с самых истоков потенциальной точности))

...

По расточке - расточку кулачков у себя проводил на минимально возможных оборотах шпинделя (благо частотник помогает такое проделывать) с минимальной подачей (насколько у вас терпения хватит) суппорт зафиксировать максимально жестко при проточке...это же касается и расточного резца -чтоб лег всей плоскостью по резцедержке а режущая часть резца была строго по оси шпинделя .. на моем патроне кулачки оказались практически не калеными и ВК 8 взял без труда .. сьемы делал минимальные контролируя их черным маркером что бы площади выборки были везде..по итогу биение на штоке аморта было около 4-6 соток ..против 12-15 по началу...еще бы конечно не мешало притереь кулачки притиром да после профрезеровать их по углу в 120 гр что б можно было зажимать детали малых диаметров)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тобеж , проверить индикатором биеня самого шпинделя при выходе из бабки ? лежит у меня от станка контрпривод..походу прийдется городить и его. чтобы обороты низкие сделать, без потери мощности. Займусь пока монтажом контрпривода,  на днях привезут винт поперечки, соберу, зажму индикатор, сниму патрон , посмотрю биение по планшайбе. Если ж че, ее можно торцонуть прям на станке резцом ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку