Ruslan Oleksiyovuch

6т12-1 заміна електродвигуна

50 повідомлень у цій темі

Добрий вечір , прикупив у майстерню фрезерний станок 6т 12-1  .зараз стоїть питання по заміні електродвигуна на менш потужний.може хтось вже це робив та на якій потужності зупинився,на своєму 1к 62 штатний 11кв замінив на 5кв ще жодного разу за 4 роки не зупинився нагрузка при роботі 4-5 Ампер 

IMG_20180927_125233538_HDR.jpg

IMG_20181109_193819382.jpg

IMG_20180927_125225252_HDR.jpg

IMG_20181109_193800930.jpg

IMG_20181109_193825090.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Куплю електродвигун 4кв або 5.5 кВ 1470 об/хв флянцевий, не дорого !!!під переборку та переробку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Власники 6т 12 відгукніться ,може у когось завалявся БПМ 21 мій на продольний хід розламаний,?

IMG_20181111_155317813.jpg

IMG_20181111_155328471.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

Куплю електродвигун 4кв або 5.5 кВ 1470 об/хв флянцевий, не дорого !!!під переборку та переробку.

є ось такий. за тисячу двісті гривень. переробки та перемотки не потребує - вроді як з перемотки, але, наскільки мені відомо там щось до 4 квт. на фото поряд 5-лірова пляшка для розуміння масштабу.

IMG_20180906_180815_1536257866544.jpg

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий день  оберти 1470 . можна відео роботи від 3х фаз та замір навантаження 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

включити у три фази та відзняти - не проблема. а от як виміряти навантаження?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ruslan Oleksiyovuch гляну БПМ 21 есть очень похожий, а вдруг подойдёт. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буду вдячний

2 часа назад, ryazanovpavel69 сказал:

включити у три фази та відзняти - не проблема. а от як виміряти навантаження?

 

2 часа назад, ryazanovpavel69 сказал:

включити у три фази та відзняти - не проблема. а от як виміряти навантаження?

Одну із фаз пропустити через амперметр тоді буде видно навантаження при холостому  ході

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

Буду вдячний

 

Одну із фаз пропустити через амперметр тоді буде видно навантаження при холостому  ході

Оберти1470????

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

присоединяюсь к вопросу о замене двигателя. у самого 6т12. хотелось бы поменять основной мотор.

по запчастям - могу дать контакты только. сам собирал по запчастям, а винты точили.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Амперметра щоб фазний ток міряти, не маю. Загалом не дуже спец в електриці. Купляв його в хорошого знайомого під словесні гарантії, що двигун перебраний  та продзвонений вроді як на 3,5 кВт. На рим-болті висить складська бірка зі зберігання, сам двигун видно що перебирався - корпус був піскоструєний, почищений та зібраний без фарбування. Можу вислати на перевірку, власноруч визначитеся - чи підходить, чи ні. Як не підійде - повернете наложкою й отримаєте назад гроші. Тижня на перевірку вистачить?  Щодо обертів сказати ніц не можу - табличка є у наявності, але нечитаєма, тахометра також не маю. До речі, більш цікавий не продаж,  а обмін на люнет з 230-250 мм до станини.

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, ryazanovpavel69 сказал:

Амперметра щоб фазний ток міряти, не маю. Загалом не дуже спец в електриці. Купляв його в хорошого знайомого під словесні гарантії, що двигун перебраний  та продзвонений вроді як на 3,5 кВт. На рим-болті висить складська бірка зі зберігання, сам двигун видно що перебирався - корпус був піскоструєний, почищений та зібраний без фарбування. Можу вислати на перевірку, власноруч визначитеся - чи підходить, чи ні. Як не підійде - повернете наложкою й отримаєте назад гроші. Тижня на перевірку вистачить?  Щодо обертів сказати ніц не можу - табличка є у наявності, але нечитаєма, тахометра також не маю. До речі, більш цікавий не продаж,  а обмін на люнет з 230-250 мм до станини.

є люнет ві 1м63 та від ит-1

IMG_20181109_132249285.jpg

IMG_20180901_095719751.jpg

Змінено користувачем Ruslan Oleksiyovuch
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Ruslan Oleksiyovuch сказал:

є люнет ві 1м63 та від ит-1

IMG_20181109_132249285.jpg

IMG_20180901_095719751.jpg

але вони будуть набагато дорожче двигуна

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Той, що на нижньому фото - як раз те, що треба. Щодо  "набагато дорожче"  - аналогічний  люнет на 230 мм до станини  на ОЛx-сі можу придбати за півторашку хоч зараз, але вважаю, що то задорого,  - гаразд, навіть якщо погодитись, що  люнет на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников)-сі  за півтораху  - то лафа, й він може коштувати в півтора рази дорожче,  візьміть до уваги той факт, що я пропоную робочий та перебраний двигун не за інтернетною чи базарною ціною, а як для свого форумчанина -  за голою ціною міді, що в ньому знаходиться,  аналогічні двигуни там же ж  та на барахолці продаються в районі двох- двох с половиною тисяч. і де тут нерівноцінність обміну? 

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Olexa сказал:

присоединяюсь к вопросу о замене двигателя. у самого 6т12. хотелось бы поменять основной мотор.

по запчастям - могу дать контакты только. сам собирал по запчастям, а винты точили.

якщо можна дайте

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Але який з мене майстер якщо в самого лежить двигун потрібних характеристик тільки що під лапи.Передню кришку зпланувавщоб була площина(кришка чугунна) товщина залишилась 6мм  та прикрутив фланець товщиною 10мм на 6 болтів м10 на фіксатор різьби та трохи приклепав щоб гайка не відкрутилась та не пошкодила  двигун із середини .Після чого виконав всю токарку тримаючи кришку за посадочних поясок .все зібралось та зцентрувалось.питання закрито

IMG_20181121_180802810.jpg

IMG_20181121_180754551.jpg

IMG_20181121_180811619.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я власник 6р12 , думаю колона там тасама поставив на 7,5 нижче потрібно буде переробляти посадку корпусу і під муфту. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

для домашньої майстерні це дуже з великим запасом  , Як на мене то там і 4кв вистачить.на 676 в мене стояв 2.2 кв не зупинявся ніколи та не грівся , а свій власний станок перегружати то є гріх!!!!!!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

був в мене 6р12б зараз 6т12-29. смислу заміни двигуна не бачу ніякого.  тильний фланець там різний доречі. та як проводив ремонт в обох станках. все одно двигуни асинхронні. на скільки двигун загрузиш стільки на лічильнику і намотає. в мене в середньому при постійній загрузці фрезера просить 5-7 квт в день.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Гаврилов сказал:

все одно двигуни асинхронні. на скільки двигун загрузиш стільки на лічильнику і намотає. в мене в середньому при постійній загрузці фрезера просить 5-7 квт в день.

      Как раз у асинхронника   зависимость потребления от нагрузки выражена не так сильно как у синхронного двигателя особенно  с большим числом полюсов много проверял двигателей с гидравлики на 1000 об мин так у них на не прогретом двигатели на холостом ходу потребление на уровне 100 %тока. потом с прогревом двигателя оно подает до 50 % от номинала . Вот на 3000 об минута на холостом ходу значительно экономно потребляет электроэнергию.

Вот я лично вижу огромный смысл замены электродвигателя на меньшию мощность если  родной двигатель загружается максимум на 50%.. Также замена двигателя приводит к снижению пусковых токов в электросети. Гораздо дешевели поменять двигатель чем ставить пусковой ограничитель .Также повышается косинус фи. И экономия все равно присутствует хоты капитальные вложения окупит не скоро. Но можно снизить их реализовав старый двигатель.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора, щоб не створювати нову тему задам питання тут.Станок хотів вже сьогодні ввести в роботу ,залишилось тільки залити масло в консоль перевірити роботу плунжерного насоса та і вроді все,але не тут то було насос вроді зразу трохи і начав подавати признаки життя із трубок почала вилазити густа застаріла змазка,подумав зараз прожене та буде все в порядку,після густої змазка пішло біле як згущонка масло та не припинялось текти напор дуже слабкий а з часом і зовсім перестало йти.коли відкрив лючок то побачив що все масло а його там 8л стало білим та мені здається густішим як я заливав.Хочу почути думку спільноти,з коробки зливалось все та там де був доступ милось. Єдине не в курсі що за марка масла так як ним розрахувався клієнт .на вид було чисте . Мої дії далі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

масло біліє від води, чим мили коробку?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
50 минут назад, Днепровский сказал:

масло біліє від води, чим мили коробку?

Розчинником

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вода плюс холод плюс олива, особливо якщо миючий засіб не було достатньо якісно вимито з порожнин, - утворюється справжнісінький собі майонез. І чим більше в тому майонезі мастила, тим більш він густіє, стаючи ледь не як застигле вершкове масло за густотою

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь. Автохімія може  і залишилась десь в недоступний куточках  консолі та дала таку реакцію .Людина яка дала мені масло говорить що це 10в40 . Тобто зливаїм все та заливаїм и-20 перед тим ще зніму та почищу плунжерного насоса.  Є вже робота на цей станок а запуск ніяк не відбудеться а без змазка працювати не хочу. Надіюсь другий раз вже не дасть такої згущонка .чи варто ще соляркою  прогнати .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку