Nikolasfox

Вилочний погрузчик на гідроход

98 повідомлень у цій темі

Є ще один ньюанс, що термін "працездатності" аккумуляторів теж обмежений і через деякий час їх знову доведеться шукати.

А скільки коштує від однотонного аккумулятор на 200 - 210 А/г., якщо знаєте?

Змінено користувачем Sserge
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Sserge сказал:

Є ще один ньюанс, що термін "працездатності" аккумуляторів теж обмежений і через деякий час їх знову доведеться шукати.

Так дійсно батерея має свій ресурс, да і електрика навіть з розетки не бесплатна... от і вся економоя порівняно з гідроходом від ДВЗ втрачаєтся

9 часов назад, Sserge сказал:

Є ще один ньюанс, що термін "працездатності" аккумуляторів теж обмежений і через деякий час їх знову доведеться шукати.

А скільки коштує від однотонного аккумулятор на 200 - 210 А/г., якщо знаєте?

100Аг вартує від 2000 до 5000грн залежить від року виготовлення та залишкової ємності, на 200Аг ціна буде пропорційна ну плюс-мінус

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я мав на увазі стандартний новий аккумулятор від однотонного болгарського навантажувача ЕV 687.

Електрика не безкоштовна, але мабудь поки ще не дорожче вийде чим "нафта".

Змінено користувачем Sserge
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Sserge сказал:

Я мав на увазі стандартний новий аккумулятор від однотонного болгарського навантажувача ЕV 687.

Електрика не безкоштовна, але мабудь поки ще не дорожче вийде чим "нафта".

 Аааа зрозумів, 200Аг потяне десь 80000грн приблизно. Шо цікаво електрика практично зрівнялася з бензином, але за рахунок КПД і холостої роботи на бензині буде раза в 3 дорожче а от з газом уже цікавіше

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На шнурку от 3х фазной сети ЕПешка ездит с 2004 года но это как собака на привязи.Есть свои особенности.как плюсы так и минусы. НШаки для гидрохода не вариант, можно попробовать наклонный блок (банан)  мотор прицепить к редуктору вместо электромотора и пасос к дизельку  но только на низких скоростях передвижения, т.е. скопировать экскаватор типа ЭО-3323

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Hydravlic сказал:

На шнурку от 3х фазной сети ЕПешка ездит с 2004 года но это как собака на привязи.Есть свои особенности.как плюсы так и минусы.

Ну не комфортно мені мати під попою 380воль ну ніяк зовсім, крім того є ще куча питань. Погрузчик на 80% беде працювати під відкритим небом

9 минут назад, Hydravlic сказал:

НШаки для гидрохода не вариант,

А чому ні???

9 минут назад, Hydravlic сказал:

и пасос к дизельку  но только на низких скоростях передвижения, т.е. скопировать экскаватор типа ЭО-3323

У мене буде бензомотор  від заз 968, питання по дизелю відпали по ряду причин

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Hydravlic сказал:

только на низких скоростях передвижения, т.е. скопировать экскаватор типа ЭО-3323

Штатно погрузчик бігає 14км.год мене 10км.год цілком влаштує... Крім того буде умовних дві передачі

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

10 км не так и мало, можно вообще через КПП и понижающий редуктор .Зачем гидравлику использовать если для Вас это проблемно.

Змінено користувачем Hydravlic
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Hydravlic сказал:

10 км не так и мало, можно вообще через КПП и понижающий редуктор .Зачем гидравлику использовать если для Вас это проблемно.

Можно і без понижаючого редуктора штатній двигун дає 1400об.хвил але там на погрузчику все дуже таки компатно і складнувато втулити штатну КПП плюс двигун, даний варіант я реально стопіісят раз продумував виходить не дуже

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доречі на якому етапі зараз ця вся справа у Вас знаходиться?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Sserge сказал:

Доречі на якому етапі зараз ця вся справа у Вас знаходиться?

Роздумій і заморозки))) ну як є так і кажу... частенько думаю шо помилився з вибором

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как человек, который имеет кое какой опыт в переделке погрузчика на гидроход дам вам несколько советов:

1. Распределитель должен быть с пропорциональным управлением, иначе плавно рушать и ехать, поднимать не сможете.

2. Гидродвигатель Мпр(мгп) 100 - 120, меньше не надо, не будет запаса по мощности и будет работать на износ, быстро выходить из строя.

3. Гидронасос обязательно аксиально-поршневой, по сравнению с нш это небо и земля, на аксиальном намного приятней работать, плавней качает и не душит двигатель, потому что кпд у него выше намного, где то на 18-23 процента, в зависимости от производителя.

4. Последний и самый главный совет, не думайте что дохлый двигатель с мотоблока потянет эту всю конструкцию, или же вазовский. Тут нужен обязательно дизель с хорошим крутящим моментом, 1.5-1.6 будет вполне хватать и он будет работать не напрагаясь, соответственно меньше расход, больше ресурс.

Это лично мои наблюдения, мож что упустил, как вспомню допишу. А так по ощущениям, гидроход это изумительный привод, на нём погрузчик настолько круто едет, что никакая механика и рядом не стоит, лучше только хорошая электрика, и то не факт, потому что у гидравлического двигателя больше крутящий момент со старта. А как мы знаем, чем тяжелее техника, тем больше крутящего момента надо что бы её сдвинуть с места.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Ocean_UA сказал:

Как человек, который имеет кое какой опыт в переделке погрузчика на гидроход дам вам несколько советов:

От нарешті хороший коментарій, поняв прочитав

Насос НШ поки що штатно пробно

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Nikolasfox сказал:

От нарешті хороший коментарій, поняв прочитав

Насос НШ поки що штатно пробно

Нш-10 хватает, больше не надо, для пробы пойдет. Если посчитать стоимость, без учёта двс получается не очень дорого, гидродвигатель 1500 новый стоит, бу лучше не брать, можно прогадать,  насос аксиальный можно бу брать, они почти не убиваемые,  где то 1200-1600, если нш то 400-500 новый, шланги, расходники по мелочи. Распределитель тут уже сложней, у меня стоял обыкновенный р-40, он не годится, у него нету среднего положения, работает как кран, если хочешь начать плавно ехать, то он чучуть масла дает на двигатель, а остальное всё что давит насос пускает через предохранительный клапан и тем самим грузит двигатель максимально, потому что давление в системе в этот момент максимальное, так как слив перекрывается сразу. Обзвонил кучу фирм в поисках нормально распределителя, посоветовали z-50, по цене они одинаковые, одна секция 1700 и +каждая следующая секция +800грн к начальной стоимости. Распределитель как я уже говорил выше нужен с пропорциональным управлением, в этом распределителе как обещает мануал это управление реализованно, но проверить мне его не удалось, погрузчик быстро продался.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Ocean_UA сказал:

Обзвонил кучу фирм в поисках нормально распределителя, посоветовали z-50, по цене они одинаковые, одна секция 1700

Распределитеть z-50 я уже прикупил 1400грн так что дадеюсь получить плавный старт, кроме того НШ позже будет спареный скорее всего 16-10 так получится две поредачи фактически основная транспортная и повышеная для перемещений без груза

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Nikolasfox сказал:

Распределитеть z-50 я уже прикупил 1400грн так что дадеюсь получить плавный старт, кроме того НШ позже будет спареный скорее всего 16-10 так получится две поредачи фактически основная транспортная и повышеная для перемещений без груза

Интересно как покажет себя этот распределитель, ждём видео отчёта

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли вже так налаштувалися на гідравліку то не варто  займатися мазохізмом , є два шляхи або АКПП або гідростатіка. АКПП досить складна в прилаштуванні, а з гідростатікою проблем мізер. В керуванні дуже легко швидкість регулюється або обертами двигуна як на UN-53 або за рахунок важіля як на комбайні. Зчепити гідромотор з редуктором мосту ніяких складнощів не складе, трохи складніше зпарувати насос , бо треба прилаштувати насос через перехідну плиту до корзини зчеплення але теж особливих проблем нема,  головне виготовити коротенький вал яким через муфту можна поєднати насос з диском зчеплення. токарно - фрезерні роботи, в такому випадку отримаєте дійсно повноцінний навантажувач, В якості приводу  ГСТ  33-71 по об,єму, можна і ГСТ 90 прилаштувать розміри не набагато більші, в любому випадку потрібна противага роль якої виконувала  АКБ,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, Hydravlic сказал:

Зчепити гідромотор з редуктором мосту ніяких складнощів не складе, трохи складніше зпарувати насос , бо треба прилаштувати насос через перехідну плиту до корзини зчеплення але теж особливих проблем нема,  головне виготовити коротенький вал яким через муфту можна поєднати насос з диском зчеплення. токарно

Наспрвді гідромотор да моста трохи складніше приєднати,  а стосовно насоса то буде використано стандартний "колокол" і первинний вал, залишится тільки плиту зробить

22 часа назад, Hydravlic сказал:

в любому випадку потрібна противага роль якої виконувала  АКБ,

 Противага буде з бетону ззаду від штанної

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

Вітаю всіх.На Фермер(сокращенное обозначение местоположения повышенной концентрации людей с особенностями развития не позволяющими им смотреть на оранжевый цвет) є такий Анатолій Іванович,гадаю Стебіум його знає теж по форуму.Я вже давно там не заходжу...але пам'ятаю як Анатолій Іванович робив на замовлення гірохід на вилковий навантажувач.Якщо пам'ять не підводить,то був використаний двигун з ВАЗа,насос НШ-32 як "ходовий",і гідромотор з комбайна ДОН(МП-90).

Всі інші подробиці не пам'ятаю..треба шукати на форумі..давно це було.А ще-навантажувач мов би був на одну тону.

У автора теми зовсім друга техніка,інша вагова категорія).Я вважаю що двигун з запорожця-це забавка(його навіть 16 насос задушить).

Я не знаю чому повели тему у неправильне русло(це моя думка)...переробити на гідрохід,вже було правильне посилання-поставити електростанцію,трансформатор і випрамляч.

Навіщо курочити працюючу техніку,комплектну(хай і без акумуляторів).Все налаштоване,не подобається контактний контролер -можна поміняти на ШИМ.

Там встановлені досить надійні насоси,кермовий насос взагалі з клапаном...де потім ті насоси кріпити?Електродвигун кермового насоса високообертовий,хай і не потужний,але видає постійний тиск у дозатор...рідний насос вже на двигун з запорожця не поставиш-треба міняти на нш-10..ще й клапан кудись тулити(або міняти насос-дозатор на сучасний,з клапаном).

Я  б залишив як воно є і працював з електростанцією....бажано трифазною...так як у якості трансформатора і випрамляча можна використати штатне зарядне ЕПК 80/60.

Була б чудова машина без головної болі.

Штатні болгарські акумулятори мали гарантований термін роботи-10 років,але відпрацьовували й по 15 при належному догляді.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Andriy-77 сказал:

Навіщо курочити працюючу техніку,комплектну(хай і без акумуляторів).Все налаштоване,не подобається контактний контролер -можна поміняти на ШИМ.

 Поперше це щастя обійдется в 20000грн по друге з трансформатором ШИМ працювати не буде, мав дуже змістовну бесіду з виробником ШИМ "контролерів" треба баластні акумулятори

37 минут назад, Andriy-77 сказал:

Там встановлені досить надійні насоси,кермовий насос взагалі з клапаном...де потім ті насоси кріпити?Електродвигун кермового насоса високообертовий,хай і не потужний,але видає постійний тиск у дозатор...

Я вас дуже здивую рульове на навантажувачі МЕХАНІЧНЕ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, Andriy-77 сказал:

У автора теми зовсім друга техніка,інша вагова категорія).Я вважаю що двигун з запорожця-це забавка(його навіть 16 насос задушить).

Двигун ЗАЗ мало чим відрізняєтся від двигуна ВАЗ в плані потужності моменту, і НШ 16 по всім прикидка буде працювати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

 Поперше це щастя обійдется в 20000грн по друге з трансформатором ШИМ працювати не буде, мав дуже змістовну бесіду з виробником ШИМ "контролерів" треба баластні акумулятори

Я вас дуже здивую рульове на навантажувачі МЕХАНІЧНЕ

Гаразд,хай буде контактний контролер,шим то до слова).

На рахунок механічного кермового-мабуть у Вас дуже стара модель.В мене було дві "болгарки" і обидві були з насос-дозаторами,двигун 0.8 кіловата і малюсенький насос із клапаном.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Двигун ЗАЗ мало чим відрізняєтся від двигуна ВАЗ в плані потужності моменту, і НШ 16 по всім прикидка буде працювати

Якщо один 16-тий і більш нічого-то згоден.

Бачу Ви вже налаштовані на гідротрансмісію...сопоставте всі витрати,втрачений час і необхідність напрягати мізки щоб усе прилаштувати....а тут бах-генератор з трансформатором і поїхало).

В мене однотонка електрична теж під забором стоїть,жде свого часу.Багато думав,що треба купити щоб вона поїхала-але зваживши всі за і проти,мій вибір-генератор(і трансформатор вже готовий лежить).

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Andriy-77 сказал:

Бачу Ви вже налаштовані на гідротрансмісію...сопоставте всі витрати,втрачений час і необхідність напрягати мізки щоб усе прилаштувати....а тут бах-генератор з трансформатором і поїхало).

 Та явже пару десятків раз все перерахував, якшо вже єлектрика то є на алі генератори на 72вольта ціна що правда 21000грн з доставкою з АЕ, і всеодно придется ставити баластні АКБ це мінімум 5000грн а скоріше 10000 якщо брати бу тягові... Стосовно 380 вольт генератора то трохи некомфортно буде кататися по вулиці, ну особисто мені хоча така ідея була

 

Стосовно гідротрансмісії все вже куплено окрім шлангів і так по дрібницям, тобто двигун ЗАЗ гідророзподільник гідромотор

13 минуты назад, Andriy-77 сказал:

В мене однотонка електрична теж під забором стоїть,жде свого часу.Багато думав,що треба купити щоб вона поїхала-але зваживши всі за і проти,мій вибір-генератор(і трансформатор вже готовий лежить).

З однотонкою все набагато простіше потужність менша в 2рази

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

 Та явже пару десятків раз все перерахував, якшо вже єлектрика то є на алі генератори на 72вольта ціна що правда 21000грн з доставкою з АЕ, і всеодно придется ставити баластні АКБ це мінімум 5000грн а скоріше 10000 якщо брати бу тягові... Стосовно 380 вольт генератора то трохи некомфортно буде кататися по вулиці, ну особисто мені хоча така ідея була

 

Стосовно гідротрансмісії все вже куплено окрім шлангів і так по дрібницям, тобто двигун ЗАЗ гідророзподільник гідромотор

Перший варіант-то вже гібрид...дорого і не виправдає вкладені кошти.

А генератор на 380 чому лякає?..змонтувати єдиним блоком на текстолітовій основі всю високовольтну частину.Захист поставити(кришку з сідушкою підняв-двигун заглох).Он же ж гібриди і електромобілі іздять...і нікого не піджарило).

Гідравліка теж добре,але у копійку влетить...вже як скупилися то не буду більше за електрику.)

Я так зрозумів що навантажувач потрібен для не постійної роботи?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку