Nikolasfox

Вилочний погрузчик на гідроход

98 повідомлень у цій темі

6 минут назад, Andriy-77 сказал:

Гідравліка теж добре,але у копійку влетить...вже як скупилися то не буду більше за електрику.)

Та ні все дуже не дорого 10-12тис.грн якщо ще потім електромотори продам то взаглі майже в ноль вийду

6 минут назад, Andriy-77 сказал:

Я так зрозумів що навантажувач потрібен для не постійної роботи?

Робота постійна невеличке виробництво буд матерьялів 7-10піддонів за день вивезти і погрузить, плюс кожні 20-30хвилин мішалку загружать по 500кг

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

 

З однотонкою все набагато простіше потужність менша в 2рази

Так,насосний двигун мов би 5 кіловат,а ходовий двигун точно-3 кіловата.Болгарка теж....і з механічним кермом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Andriy-77 сказал:

Перший варіант-то вже гібрид...дорого і не виправдає вкладені кошти.

Не зовсім акумулятори якщо брати малої ємності то будуть працювати в буферному режимі, компенсувати навантаження при стартах і на піковій потужності

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Andriy-77 сказал:

Так,насосний двигун мов би 5 кіловат,а ходовий двигун точно-3 кіловата.Болгарка теж....і з механічним кермом.

Якшо не помиляюсь там батарея на 40 вольт і 100ампер двигуни відповідно, в мене бтарея 2шт по 40вольт і двигуни обидва по 6,3кВт номінально

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Та ні все дуже не дорого 10-12тис.грн якщо ще потім електромотори продам то взаглі майже в ноль вийду

Робота постійна невеличке виробництво буд матерьялів 7-10піддонів за день вивезти і погрузить, плюс кожні 20-30хвилин мішалку загружать по 500кг

Зрозуміло,тоді все вийде...в принципі й швидкості від неї не потрібно(бо якщо ви виробляєте бруківку,чі блоки),то з ними швидко не поїздиш.

Я просто звик що кари досить динамічні,електричні я не дуже полюбляв(в основному для моєї роботи заряду не вистачало)...найкраща була-дизельна.А вантажити доводилось 100-180 тон за робочий день.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Не зовсім акумулятори якщо брати малої ємності то будуть працювати в буферному режимі, компенсувати навантаження при стартах і на піковій потужності

Все одно круто...по ціні,але й функціонал практично весь зберігається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Andriy-77 сказал:

Зрозуміло,тоді все вийде...в принципі й швидкості від неї не потрібно(бо якщо ви виробляєте бруківку,чі блоки),то з ними швидко не поїздиш.

В мене по території маршрут максимум метрів 100 звісно не хотілось би цей маршрут 3-4хвилини іхать, по "заводу" електропогрузчик з вантажем їде 14км.год мені порядка 10 хватило ну шоб зовсім не заснуть)))

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Якшо не помиляюсь там батарея на 40 вольт і 100ампер двигуни відповідно, в мене бтарея 2шт по 40вольт і двигуни обидва по 6,3кВт номінально

80 вольт,акумуляторів давно нема...

Виробник(балканкар)однакові по напрузі батареї робив,тільки емність різна.

40 вольт то були вже наші,совдеповські кари...з лужними батареями...вони були досить слабкі(не швидкі і акумулятори швидше сідали).І теж дві батареї,тільки по 20 вольт.

Контролер з допомогою контакторів вмикав на першій швидкості(рушаємо) дві батареї паралельно,на другій вмикав батареї послідовно і приєднував опір(кількасекційний),на третій батареї увімкнені послідовно-повна швидкість.Я вже точно алгоритм не помню роботи контролера,але приблизно).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

В мене по території маршрут максимум метрів 100 звісно не хотілось би цей маршрут 3-4хвилини іхать, по "заводу" електропогрузчик з вантажем їде 14км.год мені порядка 10 хватило ну шоб зовсім не заснуть)))

Апетит приходить під час їжи).Отже коли попрацюєте,тоді буде зрозуміло- вистачає потужності,чи ні.)Апгрейд ніхто не забороняв.

Все ж таки краще хоч як їхати,ніж тягнути той вантаж у себе на горбу...Ви ж для цього задумали навантажувач).

Стосовно продажу електродвигунів...на насосному двигуні НШ приєднаний напряму,насос з конусною посадкою вала і шпонкою.Вдіта шестерня теж з внутрішнім конусом і дрібними шліцами.В електродвигуні у валові зроблений відповідний отвір з шліцами,з'єднання не жорстке(для компенсації деякої несоосності валів двигуна і насоса).Така собі муфта.

Насос не допускає ні радіальних,ні осьових навантажень(бо підшипники скольження).Можливо для гідравліки Вам доведеться ставити ",наш"насос...бо під нього можна підібрати корпус із підшипниками з сільгосптехніки і шківом(якщо привід буде ремінним).

Ходовий двигун теж із приводною шестернею, для спрощення конструкції стикування гідромотора і ведучого моста,можливо доведеться використати передній щит ходового двигуна.Це вже як Ви задумаєте).Не спішіть поки продавати електродвигуни...особливо ходовий.)

 

Змінено користувачем Andriy-77
Добавив.
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, Andriy-77 сказал:

80 вольт,акумуляторів давно нема...

Виробник(балканкар)однакові по напрузі батареї робив,тільки емність різна.

Ну взагаліто батарея не во вольт а 40 окремих акумуляторів по 2вольта, во ни і зараз продаются. Все це добро збираєтся в один ящик і зєднуєтся перемичками

36 минут назад, Andriy-77 сказал:

Контролер з допомогою контакторів вмикав на першій швидкості(рушаємо) дві батареї паралельно,на другій вмикав батареї послідовно і приєднував опір(кількасекційний),на третій батареї увімкнені послідовно-повна швидкість.Я вже точно алгоритм не помню роботи контролера,але приблизно).

Перша швидкість паралельно і через опір, друга просто паралельно потім послідовно через опір і просто послідовно якшо не помиляюсь

Можна подробніше глянуть https://bulgar-car.ru/sites/default/files/page/ev_717.pdf

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Andriy-77 сказал:

Все ж таки краще хоч як їхати,ніж тягнути той вантаж у себе на горбу...Ви ж для цього задумали навантажувач).

Да роклою тягать навіть вдвох тядкувато площадка не дуже рівна, а якшо загрузить придется то вообще кошмар

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Andriy-77 сказал:

Апетит приходить під час їжи).Отже коли попрацюєте,тоді буде зрозуміло- вистачає потужності,чи ні.)Апгрейд ніхто не забороняв.

Якшо зроблю погрузчик то в мене будуть інші вузькі місця, тут тількі з бітономішалкою на матеріал 20тис.грн набігає

35 минут назад, Andriy-77 сказал:

тосовно продажу електродвигунів...на насосному двигуні НШ приєднаний напряму,насос з конусною посадкою вала і шпонкою.Вдіта шестерня теж з внутрішнім конусом і дрібними шліцами.В електродвигуні у валові зроблений відповідний отвір з шліцами,з'єднання не жорстке(для компенсації деякої несоосності валів двигуна і насоса).Така собі муфта.

Насос не допускає ні радіальних,ні осьових навантажень(бо підшипники скольження).Можливо для гідравліки Вам доведеться ставити ",наш"насос...бо під нього можна підібрати корпус із підшипниками з сільгосптехніки і шківом(якщо привід буде ремінним).

Ходовий двигун теж із приводною шестернею, для спрощення конструкції стикування гідромотора і ведучого моста,можливо доведеться використати передній щит ходового двигуна.Це вже як Ви задумаєте).Не спішіть поки продавати електродвигуни...особливо ходовий.)

Про двигуни я все в курсі вже зняв, і впринципі прикинув конструктив як переробить

 

Продавать не спішу, але як погрузчик запрацюе буду продавать шоб не валялось "під ногами"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Ну взагаліто батарея не во вольт а 40 окремих акумуляторів по 2вольта, во ни і зараз продаются. Все це добро збираєтся в один ящик і зєднуєтся перемичками

Перша швидкість паралельно

Так а я про що? Так,батарея 80 вольт-40 акумуляторів,розділено перемичками на дві окремих батареї по 40 вольт.Батарея розрахована на контактний контролер,а теперішні можуть бути теж 80 вольт...тільки керування вже електронне.Чесно кажучи давно не цікавився батареями...вже давно відійшов від них(хіба що з автомобільними стикаюсь).

Перша швідкість-дві батареї по 40 вольт- паралельно.Я так і написав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Якшо зроблю погрузчик то в мене будуть інші вузькі місця, тут тількі з бітономішалкою на матеріал 20тис.грн набігає

Про двигуни я все в курсі вже зняв, і впринципі прикинув конструктив як переробить

 

Продавать не спішу, але як погрузчик запрацюе буду продавать шоб не валялось "під ногами"

Ага,Ви ще й на навантажувач бетономішалку ліпите...як на бобкаті)...гарна задумка.

По двигунам зрозуміло-досить надійні і довговічні..якщо не утопленики).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Andriy-77 сказал:

Перша швідкість-дві батареї по 40 вольт- паралельно.Я так і написав.

Дві батареї паралельно але підключаются чероз опір який струм обмежує, а на другій передачі просто паралельно без опору

Только что, Andriy-77 сказал:

Ага,Ви ще й на навантажувач бетономішалку ліпите...як на бобкаті)...гарна задумка.

По двигунам зрозуміло-досить надійні і довговічні..якщо не утопленики).

Ні бітономішалка стаціонарна буде, просто зараз маленька грузится вручну а плануєтся більша і загрузка ковшов на вилах навантажувача

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nikolasfox написав:

Дві батареї паралельно але підключаются чероз опір який струм обмежує, а на другій передачі просто паралельно без опору

Все вірно,я вже забув...давно це було)...тож приблизно й описував.

А Вам не здається що ми трохи засиділись)...3 години ночі.

Йду я спати,і Вам-добраніч).

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Забудьте будь ласка про НШаки , то не для ціх цілей насоси, якщо будувати гідропривод з відкритим контуром то на наклонних блоках через розподільник, якщо бездоганний то закритий контур тобто гідростатичний.Є третій варіант откритий контур насос наклонний блок а в якості привода мотори героторного або героллерного типу.В любому випадку крім гідростатіки гальмування має бути окремимою системою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 28.12.2018 в 22:10, Hydravlic сказал:

В любому випадку крім гідростатіки гальмування має бути окремимою системою.

Штатна гальмівна система плюс ручняк в наявності

В 28.12.2018 в 22:10, Hydravlic сказал:

Забудьте будь ласка про НШаки , то не для ціх цілей насоси, якщо будувати гідропривод з відкритим контуром то на наклонних блоках через розподільник, якщо бездоганний то закритий контур тобто гідростатичний.

Поясніть шо таке закрита і відкрита гідросистема а то я не в курсі

 

Пробно буде насос НШ а далі буде видно можливо і аксіальнопоршневий як ви радите

Змінено користувачем Nikolasfox
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, Nikolasfox сказал:

Поясніть шо таке закрита і відкрита гідросистема а то я не в курсі

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С Новым Годом !!!

 В двух словах открытая работает по схеме ; бак-насос-распределитель-мотор(цилиндр)-распред-фильтр -бак. При нейтральном положении распреда бак-насос-распред-фильтр -бак.

закрытая : бак-фильтр- насос- мотор-/ слив /промывка с мотора на насос небольшой процент/ насос. в контуре насос-мотор в нетрали и на стороне низкого давления постоянно поддерживается гидростатическое давление за счет насоса подпитки, чаще всего от 12  до 24 кг см2 в зависимости от модели ,производителя , конструкции и пр,, этот же насос создает  давление управления необходимое для управления направлением и объемом подачи насоса, а так же незначительную циркуляцию рабочей жидкости через блок промывки для. отвода тепла от насоса и мотора образовавшегося в процессе работы гидроузла. В контур обязательно встраивают противоперегрузочные клапана которые сливают рабочую жидкость из полости ,,А,,в полость ,,В,, и наоборот стоят встречно параллельно . Даже в случае ,,наката,, на стороне низкого  давления давление не снижается ниже давления подпитки,  устраняя эффект ваккумирования .Обязательным условием есть наличие в линии дренажа холодильника, радиатора для отвода тепла, устанавливаемого либо перед основным охлаждением двигателя или отдельно с принудительным обдувом, не позволяющим нагреваться маслу свыше 75-80 градусов. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трохи якби "подітожу" тему... Так от були праві ті люди які говорили шо треба зупинитись на елетриці.

Тут саме головне те шо складно втулити двигуна в погрузчик габарити трохи заважають, плюс треба мудрити противагу додатково  а само головне  дорого буде в користуванні, ну як мінімум 10л бензину проти 10-15 кВт електрики з розетки

 

Поки що зробив так 3шт АКБ 6СТ60 і паралельно провід з розеткт, можливо прийдется замінити на більш потужні акумулятори хай навіть 6СТ190 але в паралель розетка благо площа невелика десь 40 на 30метрів

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я когда то переделывал себе ЕП 103к кажется . Двигатель УД 2  коробка ГАЗ 53 с валом отбора мощности там стоял насос нш-16 на гидравлику.

Между двигателем и коробкой стоял контрпривод  для компактности. Четыре скорости вперед одна назад и два ручника один штатный второй на коробке.

Сзади была полка куда вставлялись куски рельс сантиметров по 80 штук 10-12 для противовеса.

В свое время очень выручал, был продан без рельс:dance2:. Работает и сейчас только движок с иномарки.  

Кстати аккумуляторы продал больше половины стоимости погрузчика .

Осталось зарядное к нему с размером среднего холодильника производства DDR и двигатель новый к насосу нш , и електрика  почти вся кого интересует могу продать. Кстати есть задумка с нуля делать ковшевой погрузчик на гидроходу .

Скину ссылку с ютуба позже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вобщем по простому мій чудо апапарат іздить на трьох  акб 6Ст 60 хватає вивезти  2-3 палєти з блоками, далі акумулятори зовсім здихають...

 

Зараз вішаю троса  на висоті 4 метри,  довжина тросової 40 метрів. Переживаю чи хватить натяжки троса шоб сильно не провісав кабель трос діаметром 3мм

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку