Xollal

ТВ-4 (6м); посоветуйте\ищу вал, шестерни в коробку

24 повідомлення у цій темі

Доброго дня всем. Станок дубно ТВ-6м 1993г. Сам я новичок в этом деле, потому буду говорить своим языком без терминов, поправьте если что.

Столкнулся с проблемой. На валу(желтая линия) болтается шестерня(красная рамка). От этого сожрало шестерню (зеленая рамка). Такое чувство, что на валу - желтая линя - все шестерни болтаются. такое чувство, что сам вал прослаблен и на нем от этого болтаются все шестерни. С остальным вроде терпимо. Подскажите, как правильно подойти к ремонту, что купить, что искать. И сколько это примерно будет стоить.

Так же любые советы касаемо этого ремонта, что мне предстоит делать и с какими трудностями придется столкнуться.

Буду благодарен за все ваши комментарии.

DSC_0794.JPG

DSC_0798.JPG

DSC_0798 шестерня.jpg

DSC_0796.JPG

DSC_0795.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розкажу про своє, а ви міркуйте самі, що робити.

У мене такий самий ТВ-6М. Був куплений абсолютно новим у консерваційній змазці в людей за моєї наївності, але в процесі запуску виявилось, що через дуже багато браку працювати на ньому було майже неможливо. Але то інша тема... Багато чого переробив, працюю і розгрібаю косяки досі.

  Той ведучий вал, на якому сидить зелена шестерня, одного разу в мене зігнувся посередині через свою недостатню жорсткість і внаслідок надмірного навантаження при нарізанні різьби великою плашкою. Я мусив його рихтувати. Тепер трохи "гиркає". Планую зробити замість нього новий суцільний і товстіший вал-шестерню із сталі 40Х з відповідною термообробкою, від якої буде залежати знос. У вас, я думаю, там знос не від люфтів спареного зубчастого колеса а саме від якості самої ведучої шестерні.

  На жовтому валу крайня ліва паразитна шестерня реверсу у мене всередині вже дуже зносилась і сильно перекошується тому, що крутиться прямо по валу і в ній не передбачені конструктором підшипники кочення. Планую переробити це і всім раджу.

  Решту посадок зубчастих коліс, звичайно, треба реставрувати. Я освоїв вже гальванічне озалізнення, то буду робити за його допомогою. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Кіт.Сірко сказал:

Решту посадок зубчастих коліс, звичайно, треба реставрувати. Я освоїв вже гальванічне озалізнення, то буду робити за його допомогою. 

Дуже  цікаво, ви залізом вирішили покривати шестерні й вали за допомогою гальваніки , чи як ? Хотілося б детальніше щоб ви про це розповіли. Що за допомогою гальваніки  осідає на заготовку чисте залізо, чи може можливой  й легованний  сплав якийсь наростити . Якщо ви вже пробували розкажіть будь ласка, бо я хочу нікелювати собі направляючі на ТВ6м , мені люба інформація до пригоди. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Xollal сказал:

Доброго дня всем. Станок дубно ТВ-6м 1993г. Сам я новичок в этом деле,

Вітаємо з придбанням , бажаю терпіння та вміння, бо роботи буде багато, хоч на перший погляд все окей.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

можливо шестерні небули закалені (ТВЧ) ? Але це ж Дубно і тим все сказано...хоча , зараз ви прочитаєте інформацію про виготовлення і заміну шестернь, пізніше про геометрію станка, виставляння передньої /задньої бабки, замінете набивку ,або поставите сальники, навчитесь регулювати підшипники в передні бабці. З яким станком ви б дізналися стільки корисної інформації ?)))   Якщо без жартів , то завтра гляну , мають бути якісь шестерні з такої коробки,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

перша трудність може бути з зняттям планшайби з патроном з шпінделя...далі залежить від того що будете робити.. одне діло замінити злизану шестерню, а зовсім інше перебрати пів коробки... Чисто моя порада замінити спочатку злизану (хоча вона ще походить) потім дивитись до всього іншого( станка в цілому)  і потім коли все ок і станок вас влаштовує можна вернутись до того вала з шестернями.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, дублер сказал:

Вітаємо з придбанням , бажаю терпіння та вміння, бо роботи буде багато, хоч на перший погляд все окей.

Спасибо. Станок очень проблемный. пожалел, что купил. Но была срочная необходимость. Точу на нем только дерево. Но жалею о его покупке каждый раз:)

14 часа назад, kolish сказал:

можливо шестерні небули закалені (ТВЧ) ? Але це ж Дубно і тим все сказано...хоча , зараз ви прочитаєте інформацію про виготовлення і заміну шестернь, пізніше про геометрію станка, виставляння передньої /задньої бабки, замінете набивку ,або поставите сальники, навчитесь регулювати підшипники в передні бабці. З яким станком ви б дізналися стільки корисної інформації ?)))   Якщо без жартів , то завтра гляну , мають бути якісь шестерні з такої коробки,

большое спасибо. Да похоже на то, что со станком возни больше, чем работы на нем:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, kolish сказал:

перша трудність може бути з зняттям планшайби з патроном з шпінделя...далі залежить від того що будете робити.. одне діло замінити злизану шестерню, а зовсім інше перебрати пів коробки... Чисто моя порада замінити спочатку злизану (хоча вона ще походить) потім дивитись до всього іншого( станка в цілому)  і потім коли все ок і станок вас влаштовує можна вернутись до того вала з шестернями.

Дело в том, что та слизанная шестерня была при покупке нормальной. она слизалась за часов 50 работы почти без нагрузки. Я точил только дерево. А можно ли разобрать станок не откручивая планшайбу? Я ее приклеил на холодную сварку:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Xollal сказал:

Дело в том, что та слизанная шестерня была при покупке нормальной. она слизалась за часов 50 работы почти без нагрузки. Я точил только дерево. А можно ли разобрать станок не откручивая планшайбу? Я ее приклеил на холодную сварку:)

Якщо тільки для заміни тої злизаної то можна попробувати ...відкрутити кришку і попробувати її прокрутити щоб мати доступ до валу... Якщо потріна буде робота по інших шестернях/валах то планшайбу потрібно буде зняти.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вона могла злизатись і від інших чинників і коли вже"притерлася" до іншої шестерні то процес зносу може значно сповільнитись.. Ще таке нескромне питання.. масло в коробці є?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А який модуль на цих шестернях, та кількість зубів? Бо якись маю, але невідомо, чи то вони.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Xollal сказал:

Станок очень проблемный. пожалел, что купил. Но была срочная необходимость. Точу на нем только дерево. Но жалею о его покупке каждый раз:

А уявіть собі що це був би 16к20 чи ще якись серйозний станок де гроші текли б як вода що б ви тоді зарепетували .Радійте що маєте.  Станок дуже гарний треба серйозніше до нього ставитись і все. З наскоку нічого не вийде з любим  станком. Терпіння ,терпіння , та ще раз терпіння. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.11.2018 в 10:00, kolish сказал:

Вона могла злизатись і від інших чинників і коли вже"притерлася" до іншої шестерні то процес зносу може значно сповільнитись.. Ще таке нескромне питання.. масло в коробці є?

Масло есть, притираться там нечему. Красная шестерня болтается на валу очень сильно, очень-очень сильно. по шпонке сиддит нормально, но диаметры там прослаблены капитально. люфт сумасшедший. Притирки там не будет, только полное разрушение пары этих шестеренок. это то что получилось замерять. Не могу добраться до желтого вала, что б замерять посадку.

DSC_0798 шестерня.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.11.2018 в 10:46, Дядя Уєф сказал:

А який модуль на цих шестернях, та кількість зубів? Бо якись маю, але невідомо, чи то вони.

на предыдущем фото написал, то что смог замерять. мне бы самое главное узнать диаметр желтого вала. это самое страшное. если он прослаблен, то тогда и вал сразу нужно будет искать.

В 29.11.2018 в 18:31, дублер сказал:

А уявіть собі що це був би 16к20 чи ще якись серйозний станок де гроші текли б як вода що б ви тоді зарепетували .Радійте що маєте.  Станок дуже гарний треба серйозніше до нього ставитись і все. З наскоку нічого не вийде з любим  станком. Терпіння ,терпіння , та ще раз терпіння. 

полностью с вами согласен!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Xollal сказал:

Не могу добраться до желтого вала, что б замерять посадку.

Кронциркулем хоч приблизно заміряйте.

 

2 часа назад, Xollal сказал:

это то что получилось замерять.

Ну а діамер по наружі зеленої шестерні  можно ж підлізти штангелем.І її посдку теж.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шестерни могу изготовить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Xollal не морочте голову собі й людям знімайте передню бабку розбирайте її та реставрируйте  з ТВ-шками  усі так роблять .Ви це не обійдете стороною або малою кров"ю ,якщо шестерня бовтається то там вже вал виїло або прослабило , вам хоч одне хоч друге не підходить.. Виходить вал знімати або міняти ,або наварювати, та протачювати. Шестерню те саме дивитись потрібно ,можливо там тільки шпонка зносилась ,а можливо все міняти потрібно .Поки не розберете нічого ви не виявите . А як розберете може й ще які підводні каміння вилізуть ,так що не гайте часу розбирайте. Я поки що свій ТВ6 шабрю  вже кінець шабріння видно наче вийшло, До передньої бабки ще руки не дійшли. Щасти вам та не гайте часу , або переключайтесь на інші процедури ,прошліфуйте що можна прошабріть зайвим не буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.12.2018 в 11:27, дублер сказал:

Xollal не морочте голову собі й людям знімайте передню бабку розбирайте її та реставрируйте  з ТВ-шками  усі так роблять .Ви це не обійдете стороною або малою кров"ю ,якщо шестерня бовтається то там вже вал виїло або прослабило , вам хоч одне хоч друге не підходить.. Виходить вал знімати або міняти ,або наварювати, та протачювати. Шестерню те саме дивитись потрібно ,можливо там тільки шпонка зносилась ,а можливо все міняти потрібно .Поки не розберете нічого ви не виявите . А як розберете може й ще які підводні каміння вилізуть ,так що не гайте часу розбирайте. Я поки що свій ТВ6 шабрю  вже кінець шабріння видно наче вийшло, До передньої бабки ще руки не дійшли. Щасти вам та не гайте часу , або переключайтесь на інші процедури ,прошліфуйте що можна прошабріть зайвим не буде.

да полюбому буду разбирать. я тоже думаю, что валу - торба. придется искать его. спасибо за совет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, дублер написав:

Дуже  цікаво, ви залізом вирішили покривати шестерні й вали за допомогою гальваніки , чи як ? Хотілося б детальніше щоб ви про це розповіли. Що за допомогою гальваніки  осідає на заготовку чисте залізо, чи може можливой  й легованний  сплав якийсь наростити . Якщо ви вже пробували розкажіть будь ласка, бо я хочу нікелювати собі направляючі на ТВ6м , мені люба інформація до пригоди. 

Так, чистим залізом можна нарощувати шари товщиною до 1-1,5 мм без надзвичайних хитрощів; можна отримувати і різну твердість покриття. Можна вводити в склад покриття різні елементи. Так, додаючи до електроліту цукор, осаджене залізо насичується вуглецем і деталь можна гартувати. Мені, наприклад, цікаво, що введенням до складу електроліту гіпофосфіту натрію, можна насичити залізо фосфором, який додатково підвищує твердість і зносостійкість покриття, і воно стає близьким за цими характеристиками до покрить твердим хромом.

   Щодо покриття нікелем направляючих ТВ-6М, (а вони чавунні), то в мене була схожа задача: - відновити зношену всередині точну чавуннну деталь, виключаючи технології  з термічним впливом, через можливі деформації. Я обдзвонив усі контори Києва, які міг знайти в інтернеті і  які займаються гальванікою, на предмет покриття чимось більш-менш підходящим (- нікель, хром, залізо) - То ніхто не взявся, мотивуючи тим, що:

1. - хромове, або нікелеве покриття потрібно товсте, а вони такого не роблять;

2.  - нікель не триматиметься на чавуні; (- це і ваш випадок, хоча я не впевнений, чи то правда) 

3. - а залізом ніхто, крім однієї фірми не займається, та й та перебуває в процесі переїзду...

Тож, не будучи хіміком, мусив сам освоювати це озалізнення, яке вже колись намагався опанувати, хоча тоді задовільного результату так і не отримав. Дякуючи Інтернету, і численим експериментам, у мене нарешті вийшло. Поки що, за п'ятибальною шкалою, оцінюю свої успіхи десь на 3+.

   Проблема в тому, що, не кажучи вже про деяке обладнання, сам процес не є зовсім простим, хоч таким і здається, - все ж таки потрібен певний досвід. Наприклад, покриття на зовнішній поверхні валу отримати значно легше, ніж всередині втулки тому, що площа поверхні аноду, при озалізненні має перевищувати площу катоду, (деталі) в 1,5-2 рази. Необхідно витримувати температурний режим, що в домашніх умовах при невеликій кількості електроліту і великих струмах не завжди просто. І таке інше.

   Взагалі в Інтернеті достатньо інформації і літератури на цю тему. Кому цікаво, набирайте в пошуковику "железнение". Ось, наприклад, посилання на російський форум по цій темі: -     https://www.chipmaker.ru/topic/183673/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поставьте шкив на задний конец шпинделя, купите частотный преобразователь и выкиньте все, что было внутри коробки и будет вам счастье. Для работы по дереву хватит с головой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

пробували ви для початку винт на шестерни піджати щоб вона не болталась??

а розбовтатися вона можуть якщо пробувати на ходу передачі переключати 

DSC_0798.thumb.JPG.a2dec728b82474a4a3996979ac3ca17f.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шестерня болтается именно по валу, а не по шпоночному пазу. Там болтанка как карандаш в стакане:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.12.2018 в 08:13, Georg_Adolfovich сказал:

Поставьте шкив на задний конец шпинделя, купите частотный преобразователь и выкиньте все, что было внутри коробки и будет вам счастье. Для работы по дереву хватит с головой.

ГГГЭЭЭЭНННИИИАААЛНО!!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, Avik сказал:

ГГГЭЭЭЭНННИИИАААЛНО!!!!

На более конструктивную критику, чем ваша, я бы что-то ответил, а так ваш пост не более, чем спам.

Станок по дереву, автор указал это. Что нужно в этой коробке, кроме привода на гитару? Высокий момент на низких оборотах?) Или предложите пол года восстанавливать чудо, сотворенное советскими ПТУшниками?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку