sanlevdb

Гальванічне цинкування

55 повідомлень у цій темі

Вітаю. Шукаю людину яка надає послуги з гальванічного цинкування. Обов'язково приклади готових робіт. Потрібно оцинкувати шпиці до мотоцикла. 2 комплекта по 36 шт. з ніпелями.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Актуально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

шпиці до мотоцикла

цинкування... Можна зробити, але сенс? волога, пісок...То ж спиці... Воно зійде як і не було.

Такі речі нікелювати/хромувати треба. Знаю у Львові роблять.

Львів Шевченка 317 здається. 

Змінено користувачем dembelneizbezen
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також вважаю, що цинкування для цього не є єффективне.

Але в дану тему можливо "скидати" контакти та адреси по гальванопокриттю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Периодически вожу свои детальки цинковать, покрытие блестящее, в общем как подготовиш так и будет выглядеть. Спицы для "МэТелыка" покрывал, как новые. Присылайте .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.01.2019 в 00:06, dembelneizbezen сказал:

Такі речі нікелювати/хромувати треба. Знаю у Львові роблять.

Я з вами згоден, але щось мало кантор роблять це з попередньою підготовкою деталей. Я маю очищення поверхонь в лужному середовищі. Якщо знаєте контори які крім звичайного обезжирювання роблять повну очистку від ржавщини і фарби в лужному середовищі, то буду дуже вдячний).

В 06.01.2019 в 16:32, NDU сказал:

Але в дану тему можливо "скидати" контакти та адреси по гальванопокриттю.

Буду дуже вдячний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

Я з вами згоден, але щось мало кантор роблять це з попередньою підготовкою деталей. Я маю очищення поверхонь в лужному середовищі. Якщо знаєте контори які крім звичайного обезжирювання роблять повну очистку від ржавщини і фарби в лужному середовищі, то буду дуже вдячний).

Найкраща підготовка (з ким спілкувався) у луцьку на авіазаводі. Але є свої мінуси. Якщо треба зробити тонну - пройде рік поки зроблять. По якості питань немає. 
Покривав у Львові - все заточено на швидкість... 1тона за +-8 год. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dembelneizbezen написав:

Такі речі нікелювати/хромувати треба. Знаю у Львові роблять.

Львів Шевченка 317 здається. 

Якщо можна, точніші дані тієї фірми. Назва, телефон...  Якщо тут не можна писати, то прошу в приват.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Автор теми дозволив скидати виробників та адреси

ЧАО «Завод электрохимических покрытий»

Технологические возможности завода:

 

— цинкование блестящее с голубой и радужной пассивацией;

— кадмирование;

— меднение;

— лужение;

— никелирование электрохимическое;

— никелирование химическое;

— электрохимическое полирование коррозиестойких сталей;

— анодное окисление деталей из алюминиевых сплавов в черный, золотистый и светло-зеленый цвета;

— хромирование;

+38044483-69-95

+38067441-69-19

Александр Валериевич

Украина  Киев   ул. Мельникова 2/10

Зі старої роботи здавали, але на завод возили самі, як зараз не знаю.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@NDU А як на рахунок якості покриття? Ну взагалі відношення до замовлень? Я так розумію що користувались послугами даної фірми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Бескид написав:

Якщо можна, точніші дані тієї фірми. Назва, телефон...  Якщо тут не можна писати, то прошу в приват.


Орест. Ніби вони https://22975-ua.all.biz/  телефони там є.


Справа не в тут чи приват. Номер телефону незнайомим дядям дається тільки з дозволу власника.O.o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dembelneizbezen написав:


Cправа не в тут чи приват. Номер телефону незнайомим дядям дається тільки з дозволу власника.O.o

 

Та це ніби не секретна інформація... http://topmetal.com.ua/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@dembelneizbezen Зайшов я на сайт авіаремонтного заводу, ні слова про гальванику) Тільки ремонт двигунів, та не думаю що там хтось буде возитись з моїми шпицями. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, sanlevdb сказал:

@dembelneizbezen Зайшов я на сайт авіаремонтного заводу, ні слова про гальванику) Тільки ремонт двигунів, та не думаю що там хтось буде возитись з моїми шпицями. 

Олександре,  це цех гальванопокриттів заводу Артема, зараз він як відокремлений підрозділ, знаходиться біля метро Лук'я́нівська.

Здавав деталі років 3 назад - були й невеликі замовлення (був в самому цеху - дуже здоровеннний, возили авто і великі замовлення).

Зараз інформації не маю, треба телефонувати та дізнаватися, хоча, дану інформацію скидав чесно кажучи для киян або прилеглих територій, гадаю ціна + доставка + чи захочуть займатися - буде  не рентабельно. Сайт - https://galvanika-kiev.prom.ua/about_us

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NDU написав:

Олександре,  це цех гальванопокриттів заводу Артема, зараз він як відокремлений підрозділ, знаходиться біля метро Лук'я́нівська.

Здавав деталі років 3 назад - були й невеликі замовлення (був в самому цеху - дуже здоровеннний, возили авто і великі замовлення).

Зараз інформації не маю, треба телефонувати та дізнаватися, хоча, дану інформацію скидав чесно кажучи для киян або прилеглих територій, гадаю ціна + доставка + чи захочуть займатися - буде  не рентабельно. Сайт - https://galvanika-kiev.prom.ua/about_us

Мабуть на сьогоднішній день державне підприємство "Артем" завалене замовленнями по саме нікуда і спицями навряд чи буде займатись. ТС спитаю невже так тяжко набрати в неті https://www.google.com.ua/search?cr=countryUA&client=opera&hs=3jS&biw=1640&bih=950&tbs=ctr%3AcountryUA&ei=2IE7XJugFYuWsgHq2KCgAQ&q=нанесення+гальванічних+покриття+в+Україні&oq=нанесення+гальванічних+покриття+в+Україні&gs_l=psy-ab.3...7008.8837..9622...0.0..0.180.411.0j3......0....1..gws-wiz.6yx-ccge_rI   та вибрати на свій смак та вподобання.

 Не знаю які вподобання у тс, але спиці раніше, як правило не цинкувались, а в основному покривались в залежності від призначення і виробника або блискучим нікелем, або хромом. Хоч не виключаю, що можна і цинкувати. Теперішні технології та матеріали дозволяють цинкове покриття з додаванням блискоутворюючих добавок проводити  на вигляд, не гірше хромового. Правда по твердості покриттів вони розміщуються в такому порядку міцності — цинк, нікель, хром.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IMP Чому мені не важко вбити в інтернеті. Але я писав вище 'мало кантор роблять це з попередньою підготовкою деталей. Я маю очищення поверхонь в лужному середовищі'. І коли питаєш і них, то у відповідь чуєш 'ми знежируєм' , а щоб був повний цикл так немає. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, sanlevdb написав:

Зайшов я на сайт авіаремонтного заводу, ні слова про гальванику) Тільки ремонт двигунів, та не думаю що там хтось буде возитись з моїми шпицями. 

Там покривають для власних потреб, і в дкже малих кількостях (ЦИНК). Ми з ними не спрацювались.

Мені цинкування з урахуванням дороги стає ~ 10грн/кг. Вожу раз на місяць, якщо цікавить пишіть. 

Але для шпиць, рулів і гайок моя думка - тільки НІКЕЛЬ, ХРОМ і ТД. Цинк зійде, як би вам не хвалили якість покриття.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

@IMP Чому мені не важко вбити в інтернеті. Але я писав вище 'мало кантор роблять це з попередньою підготовкою деталей. Я маю очищення поверхонь в лужному середовищі'. І коли питаєш і них, то у відповідь чуєш 'ми знежируєм' , а щоб був повний цикл так немає. 

Будь-яке гальванічне покриття потребує підготовки. В більшості цехів як правило присутні ванна травління, обезжирювання, промивки.... Хімія для гальванічних покриттів досить не дешева і тому, щоб уникнути браку потрібна гарна підготовка поверхні. На виробництвах цим не нехтують. А вже в залежності від покриття і способу — існують невеликі розбіжності.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@dembelneizbezen Дякую. Візьму на замітку. Можна в особисті повідомлення ваш номер?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IMP Це все зрозуміло, але я ще раз кажу. Дзвонив на 'контори' які займаються гальванікою, і щось крім обезжирування я нічого не чув, ніби вони в гаражі роблять те. Можливо мені такі попадались. Я чому тут написав, просто цікавить досвід форумчан в цьому питанні. Немає нічого кращого ніж власний досвід, в порівнянні з 'чесним' словом менеджерів про їх послуги. Були випадки коли вірив на слово таким менеджерам. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

@IMP Це все зрозуміло, але я ще раз кажу. Дзвонив на 'контори' які займаються гальванікою, і щось крім обезжирування я нічого не чув, ніби вони в гаражі роблять те. Можливо мені такі попадались. Я чому тут написав, просто цікавить досвід форумчан в цьому питанні. Немає нічого кращого ніж власний досвід, в порівнянні з 'чесним' словом менеджерів про їх послуги. Були випадки коли вірив на слово таким менеджерам. 

Можливо Ви й дійсно праві. Маю деяке поняття в гальваностегії і особисто бачив покриття зі Львова. Мені — якість сподобалась, знайомий старий клієнт також постійно возить туди цинкувати деталі, хоча й і в нас в місті цинкують.

 Для вас краще мабуть підійде нікелювання, або хромування. Обидва процеси передбачають, як правило попереднє покриття матовим нікелем, потім слоєм міді, та наступним зовнішнім блискучим покриттям. Хромове покриття більш міцніше, але й дорожче.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IMP Дякую. А от 'покриття зі Львова' це з якої фірми? Просто вона там напевно не одна) 

Варіант нікелювання теж підійде. Але ж для мене головне попередня підготовка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, sanlevdb написав:

Дякую. А от 'покриття зі Львова' це з якої фірми? Просто вона там напевно не одна) 

 Вище вже викладали посилання http://topmetal.com.ua Дзвоніть, питайте, домовляйтесь... В вашому випадку мабуть найкращим варіантом буде блискуче нікелювання в барабанах. Можете погуглити самі що це таке і як воно виглядає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IMP Вибачте, я щос не зорієнтувався) Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Возникла потребность в блестящем цинковании. Обратился в topmetal. Все вроде хорошо. Но... Отправлял 24кг.  При получении посылка стала весить 54кг. С менеджером по этому поводу созвонился. С его слов, курьер ошибся с весом. На почте при получении перевешиваю.  Фактический вес 20кг. Созваниваюсь в очередной раз. Мне обещают разобраться и перезвонить. Звонка не дождавшись связываюсь с ними. Рассказывают, что оказывается часть деталей выпала из барабана и растворилась напрочь в ванне с кислотой. Но готовы компенсировать. Посмотрим, в понедельник.  И вот я думаю, стоит с такими работать?  Вряд ли.

Кто нибудь еще сталкивался с подобным?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку