Reiter

Рідкісний свердлильний ОВП-16

100 повідомлень у цій темі

, Karmadon написав:

Мотор від пральної машини + свердло Ф20?

Це буде працювати?

Повинно. Оберти в того мотора 12 - 15 тисяч. Шківами знижуємо до 3 - 4 тисяч (максимальні). Потужність мотора 350 Вт. Але за рахунок передаточних збільшується в 3 рази. Плата регулювання підтримує задані оберти і потужність. Виставляємо, наприклад, 200 обертів і свердлимо. Мід навантаження плата додає обертів і ми використовуємо всю потужність мотора. Якось так. 

В цьому переваги таких моторів. Дешево і ефективно. 

 

В ютубі є відео і я його скидав. Там сведлили ф 22 чи 24 мм з таким моторчиком. В коментарях писади, що при сильному натисканні трохи зупинялось, але не мотор, а просто ремінь прослизав.

 

Як спробую сам обов'язково повідомлю результати :)

Змінено користувачем Reiter
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Повинно. Оберти в того мотора 12 - 15 тисяч. Шківами знижуємо до 3 - 4 тисяч (максимальні). Потужність мотора 350 Вт. Але за рахунок передаточних збільшується в 3 рази. Плата регулювання підтримує задані оберти і потужність. Виставляємо, наприклад, 200 обертів і свердлимо. Мід навантаження плата додає обертів і ми використовуємо всю потужність мотора. Якось так. 

В цьому переваги таких моторів. Дешево і ефективно. 

 

В ютубі є відео і я його скидав. Там сведлили ф 22 чи 24 мм з таким моторчиком. В коментарях писади, що при сильному натисканні трохи зупинялось, але не мотор, а просто ремінь прослизав.

 

Як спробую сам обов'язково повідомлю результати :)

В мене таке враження що Вам не має чим зайнятися і придумуєте собі проблеми на голову; 

підключіть рідний мотор на 220В і користуйтеся на здоровя. 

Який смисл цих танців які ви придумуєт?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Оберти в того мотора 12 - 15 тисяч

 

Блін, уявляю, як воно буде вити при таких обертах...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, лейтенант сказал:

Який смисл цих танців які ви придумуєт?

Смысл в танцах, у них да же название есть, хобби.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

 

Блін, уявляю, як воно буде вити при таких обертах...

Та не так воно вже й виє :) Я вмикав на пряму такий моторчик. Цілком прийнятний рівень шуму. Пряльна машинка ж нікому особливо не заважає ? 

, лейтенант написав:

В мене таке враження що Вам не має чим зайнятися і придумуєте собі проблеми на голову; 

підключіть рідний мотор на 220В і користуйтеся на здоровя. 

Який смисл цих танців які ви придумуєт?

Зрозуміло, що простіше просто переключити рідний мотор на 220. Можливо на перший час так і зроблю.

 

Зрозуміло, що можна поставити на 450 обертів і не заморочуватись з перекиданням шківів.

 

Але в будь-якому випадку, коли можга просто покрутити ручку і обрати оптимальні оберти в залежності від Ф свердла та матеріалу, що свердлиться - це зручно!

 

Плюс набагато ширший діапазон швидкостей. Не 5 як шківами. Можна виставити хоч 100 чи 50 обертів на свердлі і вони такими й будуть під навантаженням. 

 

, Stebium1 написав:

Смысл в танцах, у них да же название есть, хобби.

І це теж :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, не знаю. Я б все ж таки напрягся і купив частотник.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Karmadon сказал:

Ну, не знаю. Я б все ж таки напрягся і купив частотник.

Я бы то же.

Но автор темы добряче выложился на покупку, буджет есть буджет, а моторчик от машины есть в наличии, так что...

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У першому пості теми ви написали, що станок має КМ2! Це ключовий момент!

Не потрібно ставити патрон да 20. Якщо вже хочеться, то до 16. Такі Geko і у нас на барахолці часто бувають. Коштують дешевше, ніж 20ки. І то, він  вам потрібний до 10. А дальше краще використовувати конусні свердла. 

Повністю підтримую пост Технократа з цитатою з ГОСТа. Крім того, якщо шпіндель має якесь биття, то додатковий патрон з перехідиком його тільки збільшіить. Ніхто накопичення похибок не відміняв. 

І друге, підключіть рідний мотор на 220 і починайте користуватись станком так як є. Він буде "щасливий", що його не перевели на "пральну тягу". Люди використовують такі мотори лише тому, що вони їм безкоштовно дістаються. Інших причин не бачу. Ну хіба що гріндер робити. Там такі обороти потрібні.

І третє. Висить коло мого 112-того така картинка. А по факту, майже все свердлиться не швидкості 450. І дуже-дуже-дуже рідко перекидаю ремінь. Так що не переймайтесь регулюванням обертів. Ви купили прекрасну свердлилку і вона і так буде нормально працювати.

А маленькі отвори під дрібні свердла - у мене це шуруповерти, бормашини, дрелька і мікрофрезер. І вам теж для малих отворів захочеться ще якийсь аппарат. Наприклад якогось китайчика з патроном до 13 за 2000 гривень нового. І можна тягати за собою по майстерні (це замість покупки частотника і неможливості притягнути станок до деталі)

Єдине за що завжди голосував - для таких станків найкращий варіант - мотор на 0,75 на 900 об.

gallery_53999_2819_349623.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Oleg Ch написав:

У першому пості теми ви написали, що станок має КМ2! Це ключовий момент!

Не потрібно ставити патрон да 20. Якщо вже хочеться, то до 16. Такі Geko і у нас на барахолці часто бувають. Коштують дешевше, ніж 20ки. І то, він  вам потрібний до 10. А дальше краще використовувати конусні свердла. 

Повністю підтримую пост Технократа з цитатою з ГОСТа. Крім того, якщо шпіндель має якесь биття, то додатковий патрон з перехідиком його тільки збільшіить. Ніхто накопичення похибок не відміняв. 

І друге, підключіть рідний мотор на 220 і починайте користуватись станком так як є. Він буде "щасливий", що його не перевели на "пральну тягу". Люди використовують такі мотори лише тому, що вони їм безкоштовно дістаються. Інших причин не бачу. Ну хіба що гріндер робити. Там такі обороти потрібні.

І третє. Висить коло мого 112-того така картинка. А по факту, майже все свердлиться не швидкості 450. І дуже-дуже-дуже рідко перекидаю ремінь. Так що не переймайтесь регулюванням обертів. Ви купили прекрасну свердлилку і вона і так буде нормально працювати.

А маленькі отвори під дрібні свердла - у мене це шуруповерти, бормашини, дрелька і мікрофрезер. І вам теж для малих отворів захочеться ще якийсь аппарат. Наприклад якогось китайчика з патроном до 13 за 2000 гривень нового. І можна тягати за собою по майстерні (це замість покупки частотника і неможливості притягнути станок до деталі)

Єдине за що завжди голосував - для таких станків найкращий варіант - мотор на 0,75 на 900 об.

gallery_53999_2819_349623.jpg

Дякую за поради. Розумію що краще мати свердла з КХ. А ось таке питання  Якщо говоримо про менші свердла, то краще свердло з ЦХ в патроні чи свердло з км1 через перехідну втулку на км2 ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

спрашивал у знакомого который делал на тда и на ардуине , говорит ардуина лучше

вот его платки, насчет вытья не совсем согласен, это наши воют, с буржуйстиралок не так уж и воют, машинку стиралку можно перекричать)  да и частотник пищит противно)

 

Змінено користувачем makks
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підтримую Олега з Чернівців.

Дрібниці.Алюміній свердлити з керосином.Багато сталей буде потрібно свердлити зовсім не по таблиці.Але це спеціальні сталі,а не звичайна 45та.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, makks написав:

спрашивал у знакомого который делал на тда и на ардуине , говорит ардуина лучше

вот его платки, насчет вытья не совсем согласен, это наши воют, с буржуйстиралок не так уж и воют, машинку стиралку можно перекричать)  да и частотник пищит противно)

 

Гарна річ :) Але трохи дорога. А сам поки на ардуіно не пробував нічого робити. Може пізніше.

 

Ще така є думка. В мене ще фрезерок на базі пантографа чекає зборки.

 

Якщо взяти частотник з розрахунку на два станки, то ще можна подумати.

 

Але 0,75 кВт для фрезера, мабуть мало буде? Навіть якщо мотор на 900 об. ???

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Довго думав, мучався і таки визначився.

 

На Ардуіно мені сподобалась схемка в основному наявністю гальмування мотором. Але ціна майже 50 долл. Наразі для мене занадто. Можна спаяти самому, але поки з Ардуіно не мав діла. Та й взагалі в електроніці я не дуже.

 

На тда 1085 простіше буде, з цим маю впоратись. Так, гальмування мотором не буде. Буду реалізовувати якось інакше якщо в гальмуванні шпинделя буде потреба.  Замовив 2 друковані плати (для свердлильного та фрезера). Паятиму сам. Трохи зекономлю.  Замовив також одразу тахометри. В будь-якому випадку витрати не надто значні. В майбутньому як захочу то зможу замінити на управління Ардуінкою. Ну чи якщо не сподобаються в роботі ці моторчики, то таки куплю частотник і поставлю асинхронні мотори.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті вибрався в гаражик. 

Скидав до купи станочок (майже).

Зробив трохи фото. Якість жахлива бо на старий телефон тому вибачайте.

 

Тепер деякі характеристики:

Ф пінолі 65 мм

Ход пінолі наразі 65 мм (хоча я  думаю має бути 100)

Шпинделя 35 (км2)

Ф колони (по різьбі) 85 мм

Ф стола 320 мм

Розмір нижнього стола 400х400

Відстань від нижнього столу до шпинделя 970 (хоча мабуть має бути 1000)

 

Є звісно ж деякі нюанси, а куди ж без них :)

 

Відсутня зворотня пружина і кришечка.

Є люфт між бронзоаою втулкою і вал-шестернею.

Чогось бракує між рукояткою і лімбом.

 

І головне наразі для мене це те, що піеоль чомусь не входить повністю в бабку. В члму може бути причина?

20181214_141829.jpg

20181214_141850.jpg

20181214_141857.jpg

20181214_141903.jpg

20181214_141910.jpg

20181214_142306.jpg

20181214_142314.jpg

20181214_142803.jpg

20181214_142813.jpg

20181214_142819.jpg

20181214_144213.jpg

20181214_144231.jpg

20181214_142255.jpg

20181214_142300.jpg

20181214_142757.jpg

20181214_144823.jpg

20181214_144847.jpg

20181214_141921.jpg

20181214_150022.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

...Заводской номер -1 Круто!!!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нормальні фотки (це про якість). 

А ось з інформативністю хотілось би докладніше. Бо станок класний і цікаво його роздивитись.

Розкажіть таке:

1. Ви пишете, що хід пінолі 65, а шпінделя 35. Я правильно зрозумів, що шпіндель має окрему механіку? Чи це просто виліт шпінделя?

2. Круглий стіл має свій лімб? Там є ручка якою він крутиться на 360? Тоді це супер. Сверлилка з своїм поворотним столом!

3. На другій фоті отвір з бронзовою втулкою. Пружина підняття пінолі з цього боку, чи з того, що показано на фоті № 8?

4. На останній фоті штурвал. Він з заднього боку плоский, чи має вибірку під пружину? Чи пружина ставиться з іншого боку?

5. На штурвалі є лімб? По ньому напевно можна визначити, який має бути хід пінолі.

6. Який там моторчик?

7. На 15ій фотці, я так розумію, вал-шестерня, що піднімає-опускає піноль. І та сторона на якій бронзова втулка - повинна бути з лівого боку (якщо дивитись на станок з переду). А сторона з прорізами - йде до штурвала? Питання: куда ... ставиться пружина?

8. Шо за механізм на фотографії №4? Не можу впізнати.

Є й інші питання, але це потім. Загалом, ще раз кажу, що станок супер.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Oleg Ch написав:

Нормальні фотки (це про якість). 

А ось з інформативністю хотілось би докладніше. Бо станок класний і цікаво його роздивитись.

Розкажіть таке:

1. Ви пишете, що хід пінолі 65, а шпінделя 35. Я правильно зрозумів, що шпіндель має окрему механіку? Чи це просто виліт шпінделя?

2. Круглий стіл має свій лімб? Там є ручка якою він крутиться на 360? Тоді це супер. Сверлилка з своїм поворотним столом!

3. На другій фоті отвір з бронзовою втулкою. Пружина підняття пінолі з цього боку, чи з того, що показано на фоті № 8?

4. На останній фоті штурвал. Він з заднього боку плоский, чи має вибірку під пружину? Чи пружина ставиться з іншого боку?

5. На штурвалі є лімб? По ньому напевно можна визначити, який має бути хід пінолі.

6. Який там моторчик?

7. На 15ій фотці, я так розумію, вал-шестерня, що піднімає-опускає піноль. І та сторона на якій бронзова втулка - повинна бути з лівого боку (якщо дивитись на станок з переду). А сторона з прорізами - йде до штурвала? Питання: куда ... ставиться пружина?

8. Шо за механізм на фотографії №4? Не можу впізнати.

Є й інші питання, але це потім. Загалом, ще раз кажу, що станок супер.

 

 

Приємно, що є інтерес до станочка :)

 

Писав з телефона тому є помилки. Десь буква не вставилась, десь не та і т.д.

 

1) 35 це діаметр шпінделя. Окремо аін не рухається. Хід пінолі має бути 100 мм. Лімб теж до 100. Але наразі як писав вище піноль чомусь не входить в бабку повністю. Не доходить 35 мм.

 

2) Так, на столі нанесена розмітка на 360 градусів. Стіл крутиться вільно. Піджимається знизу гайкою. Але при цьому знизу стооа ще є шестерня і є механізм фіксації столу за допомогою цієї шестерні. Є "клин" який входить між зубів шестерні. Від зуба до зуба рівно 5 градусів. Але якщо треба з точністю в 1 градус, то фіксація тільки гайкою знизу столу. Яку вся ця конструкція має точність не знаю :)

 

3) Ні. Зправого боку голови (2 фото) стає штурвал з лімбом. Пружина судячи з усього має бути з протилежного боку (фото 8). Самої пружини бракує,  кришечки також. Піноль не має люфтів зовсім і рухається плотно і туго, тому не знаю якої жорсткості там має бути пружина щоб повертати піноль і де таку пружину шукати

 

4) Не знаю. Може має бути ще й друга пружина під лімбом. Не звернув увпги чи є там вибірка.

 

5)Лімб має шкалу до 100

 

6) Моторчик якийсь імпортний. 550 Вт 1400 об. 

 

7) Так. Все правильно. Там з лівого боку вал-шестерні в ніє є проріз як під викрутку. Думаю саме туди й заправляється пружина.

 

8) Механізм натяжки ременя . Фото перевернуте. Ручка повертається, шток виходить і відсовує мотор чим і натягує ремінь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Народ, є в когось ідеї в чому може бути причина того, що піноль не заходить до кінця в корпус бабки? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тому що #1

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter Зачем Вам идеи и прочие предположения ? Разбирайте смотрите.Тем более этот  станок в живую кроме Вас тут похоже не кто не видел ,

 и вы думаете кто то знает устройство его бабки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cracker написав:

@Reiter Зачем Вам идеи и прочие предположения ? Разбирайте смотрите.Тем более этот  станок в живую кроме Вас тут похоже не кто не видел ,

 и вы думаете кто то знает устройство его бабки?

Ок. 

Ну в основному я думаю особливих відмінгостей від внших свердлилок немає :)

 

Як правильно знімається відомий шків? Відкрутив 2 стопори, що вкручуються в вал. Шків тягну - не іде. Він чугунний. Покоцати не хочеться ( і так при перевехенні трошки відколось :( ). Зйомником його ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знайшов в "загашніках" патрон. Зовні покоцаний. А чи битиме перевірю. Треба тільки хвостовик замінити. Спробую. На перший час для "невідповідальних" отворів піде. А для відпоаідпльних свердла з КХ.

20181214_151717.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Ок. 

Ну в основному я думаю особливих відмінгостей від внших свердлилок немає :)

 

Як правильно знімається відомий шків? Відкрутив 2 стопори, що вкручуються в вал. Шків тягну - не іде. Він чугунний. Покоцати не хочеться ( і так при перевехенні трошки відколось :( ). Зйомником його ?

Що зняти шків і не пошкодити його для початку напшикати вд 40 на місце зєднання шківа з валом. Наступник крок підкласти два брусочки під шків і відкрути кріплення мотора від станка, що шків з мотором висів на брусках. 

Дальше грієм шків будівельмин феном градусів до 100. 

Після нагрівання шківа берем пруток по діаметру валу мотора і стукаєм по валу мотора вибиваючи сам мотор. Треба бути обережним і не стукати занадто сильно щоб не погнути вал мотора. Також коли вал буде  виходити з мотора щоб не впав, бажано щоб в цей момент його колега тримав в руках. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NIgor написав:

 

Кто-то уже разбирал шпиндельный узел и собрал не правильно. Может также быть лопнула пластиковая или резиновая шайба-демпфер между втулкой и пиноллю, по типу такой как ставят снизу пиноли, чтобы жестко не ляпала по бабке ограничивающим хомутом. 

 Одним словом, между шлицевой втулкой и пиноллю что-то попало инородное. Разбирайте. Заодно проверите подшипники, смажите свежей смазкой.

Дякую. Ви скоріше всього праві, що хтось розбирав. Бо штурвал був знятий, відсутня зворотня пружина і кришечка, що прикриває цю пружину.

, лейтенант написав:

Що зняти шків і не пошкодити його для початку напшикати вд 40 на місце зєднання шківа з валом. Наступник крок підкласти два брусочки під шків і відкрути кріплення мотора від станка, що шків з мотором висів на брусках. 

Дальше грієм шків будівельмин феном градусів до 100. 

Після нагрівання шківа берем пруток по діаметру валу мотора і стукаєм по валу мотора вибиваючи сам мотор. Треба бути обережним і не стукати занадто сильно щоб не погнути вал мотора. Також коли вал буде  виходити з мотора щоб не впав, бажано щоб в цей момент його колега тримав в руках. 

Дякую. Корисна інформація, бо мотор теж треба зняти. Але я запитував за той шків що на шпинделі :)

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Дякую. Ви скоріше всього праві, що хтось розбирав. Бо штурвал був знятий, відсутня зворотня пружина і кришечка, що прикриває цю пружину.

Дякую. Корисна інформація, бо мотор теж треба зняти. Але я запитував за той шків що на шпинделі :)

Для початку я рекомендував нагріти шків феном будівельним і в сварочних рукавицях поробувати його зняти руками. 

Але перше чим проводити цю процедуру уважно перевірити чи не має стопорних болтів закручених в шків.

Змінено користувачем лейтенант
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку