Reiter

Рідкісний свердлильний ОВП-16

100 повідомлень у цій темі

Найкраще  допомагають знімати шківи знімники (зйомники, х/з як там правильно). Але спочатку теж напшикати ВДшкою.

Я думаю, що після прочистки керосином піноль буде їздити на повну довжину. Скоріше за все після того як щезла пружина, піноль довго стояла опущена і туда потрапило сміття якесь. Але може і NIgor правий. 

Без шківа піноль повинна легко вийти.

Обміряйте отвір з 8-ї фотки. Діаметр, глибина, діаметр місця під бронзову втулку. Покажіть ту бронзову втулку - як там чіпляється пружина.

І діаметр посадки під кришку пружини. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Oleg Ch написав:

Найкраще  допомагають знімати шківи знімники (зйомники, х/з як там правильно). Але спочатку теж напшикати ВДшкою.

Я думаю, що після прочистки керосином піноль буде їздити на повну довжину. Скоріше за все після того як щезла пружина, піноль довго стояла опущена і туда потрапило сміття якесь. Але може і NIgor правий. 

Без шківа піноль повинна легко вийти.

Обміряйте отвір з 8-ї фотки. Діаметр, глибина, діаметр місця під бронзову втулку. Покажіть ту бронзову втулку - як там чіпляється пружина.

І діаметр посадки під кришку пружини. 

Зйомником зручніше. Але ним і набагато прості відколоти кусок шківа. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, лейтенант написав:

Зйомником зручніше. Але ним і набагато прості відколоти кусок шківа. 

От за це й боюсь :) Зйомник є великий. Але дволапий. Шків чугунний боюсь зламати. Як писав вище і так трошки покришився поки віз....

 

Стопорті болти повикручував.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось зробив фото. Зворотня сторона лімба. Судячи з усього ще й там пружини не має бути :)

 

Фото лівої сторони де має бути пружина. Діаметр під пружину 70 мм. Діаметр самої кришки 90 мм

 

Також купив сьогодні патрон швидкозмінний за 30 грн :) Тепер треба ще втулки до нього...

 

20181215_140905.jpg

20181215_140952.jpg

20181215_140932.jpg

20181215_141136.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хто як вважає чи потрібне гальмування шпинделя на свердлильному? Думаю чи заморочуватись з цим....

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Хто як вважає чи потрібне гальмування шпинделя на свердлильному? Думаю чи заморочуватись з цим....

Якщо є багато часу і не має чим зайнятися тоді обовязково ставити. 

А так не має його і не треба. При натискані кнопки стоп станко і так швидко гальмує. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гальмування не потрібне. Корисніше поставити сильніший двигун з меньшою кількістю обертів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, лейтенант написав:

Якщо є багато часу і не має чим зайнятися тоді обовязково ставити. 

А так не має його і не треба. При натискані кнопки стоп станко і так швидко гальмує. 

Часу вільного взагалі дуже мало.

 

Не буду значить заморочуватись. Це не токарний і не фрезер... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NIgor написав:

 Не хватает одной бронзовой втулки, точно такой как на другую сторону вала. 

Обидві втулки є. Просто одна в корпусі бабки залишилась, а інша на вал-шестерні :)

 

, NIgor написав:

 

Если будите в станке катать резьбы головкой, то нужно. При всех сверлильных, основных фрезерных - торможение шпинделем не нужно. Или же если "замутитесь" на автоматическую синхронную подачу шпинделя и стола ... )))

Різьби різать станком не планую поки що. А от на фрезер думав робити гальмування, але виходить теж можна поки що не заморочуватись...

 

, NIgor написав:

 Он на втулке. А втулка на подшипнике, который в бабке стопорится кольцом.

Ось тут не зовсім зрозумів.... Як туди дістатись щоб зняти це добро?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирвався в гараж знову. Наводжу порядки, але всеодно тягне покопирсати станочок. Шків виявилось не важко зняти разом з корпусом.... 

 

 

Зняв. Заглянув всередину, нічого не помітив що могло б блокувати піноль. Спробував ще раз покрутити... Тугенько, але  пішла....

 

На внутрішній стінці бабки є подряпини незначні і є одна доволі глибока і широка (на фото має бути видно)

 

 

20181221_122601.jpg

20181221_122609.jpg

20181221_122635.jpg

20181221_122700.jpg

20181221_122752.jpg

20181221_122756.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Витяг піноль. Якість лиття голови не порадувала. Багато кратерів :( побачив серйозні "задири". Від чого не знаю. Не знайшов ніяких часточок. Вимию все і збиратиму назад. 

На пінолі теж виявив пошкодження. Явно було якесь чужерідне тіло :(

 

Думаю чи треба розбирати піноль і міняти підшипники? Змазка густенька (зараз ще ж і холодно) але не засохша.... підшипники крутяться легко. Люфтів шпінделя немає....

20181221_124242.jpg

20181221_124218.jpg

20181221_124233.jpg

20181221_124846.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

На самій пінолі немає пошкоджень.

А шо то  є ?

Задир на пінолі, і вверх від нього пішла канава. 

От цей задир й вигріб канаву в бабці.

44 корр.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

А шо то  є ?

Задир на пінолі, і вверх від нього пішла канава. 

От цей задир й вигріб канаву в бабці.

44 корр.jpg

Там виправив. Знайшов незначні пошкодження пінолі (фото додав). А ще шпонпаз. 

 

Ще думаю легенько згладити ті задири наждачкою, щоб далі не чіпляли і все легенько рухалось....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Краще надфілем дрібним. Якщо підшипники робочі і биття нема,то навіщо їх міняти ?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи треба пробувати чимось за робити ті глибокі полоси? Епоксидкою чи ще чимось? Чи достатньо надфілем згладити?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не нужно. Сгладьте  и забудьте.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підтримую - не наждачкою, а надфілем чи шабером. Смоли туда не треба. І не треба міняти підшипники, якщо шпіндель нормально крутиться і не має люфтів. 

Все помити "карасіном" і скласти назад.

І ще одне. Бачив на одному хитрому сайті пропозицію по пружинах для пінолі. Кидаю вам окремим листом адресу. Я колись таку саму пружину купував для 2м112 (на залізячному базарі і називалась вона - "від бензопили"). Стала на місце і працює. Правда поки ставив покоцав два пальця¬¬

Змінено користувачем Oleg Ch
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, Oleg Ch написав:

Підтримую - не наждачкою, а надфілем чи шабером. Смоли туда не треба. І не треба міняти підшипники, якщо шпіндель нормально крутиться і не має люфтів. 

Все помити "карасіном" і скласти назад.

І ще одне. Бачив на одному хитрому сайті пропозицію по пружинах для пінолі. Кидаю вам окремим листом адресу. Я колись таку саму пружину купував для 2м112 (на залізячному базарі і називалась вона - "від бензопили"). Стала на місце і працює. Правда поки ставив покоцав два пальця¬¬

Іще раз дякую. Замовив пружину. Думаю підійде.

 

А ось іще дурне питання від мене. На яку установку розрахований цей станок? Висота його (повна аж до верхньої кришки)  150 см. Він повинен ставитись на підлогу чи на підставку як наразі в мене? Зараз підставка додає 40 см і коли станку голову підняти максимально високо, то вона якраз на рівні моєї голови :) Як правильно взагалі? Так як зараз з підставкою чи ставити його на підлогу?

Змінено користувачем Reiter
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Як правильно взагалі? 

Правильно так, як самому зручно. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Навряд чи хтось скаже, як правильно.

Але думки є.

- Ті хто робив тумбу під нього теж якось думали і вибрали саме таку висоту. Є зміст довіритись їм. Якщо у вас на самій першій фотці столик знаходиться посередині колоні і на висоті від підлоги 80-100 см, то так і добре. 

- Зону свердління треба розмістити по висоті так, щоб не згинатись (спина зараза) і не підскакувати. І якщо очі бачать добре - тримати їх якнайдалі від стружки.

- Зустрічав правила для визначення висоти точилок. Середина круга повинна бути приблизно на висоті руки, зігнутої під 90-110 градусів відносно верхньої частини організма. На точилах 3К634 і їм подібних ця висота від 95 см до метра (написано: "высота центров от основания - 950 мм"). Я шось міряв, міряв - виходить, що зону свердління зручно розташувати на висоті 1 - 1,1 м. У мене десь так.

- Підтримую Івана Ershoff. Як зручно - так і робіть. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Який стіл був,на той і поставив.Зона свердління десь на 15см вище пупка.

Головне зовсім інше.Ти ГОКИ бережи.Захисні окуляри повинні висіти на станку.Одягаєш окуляри а потім вмикаєш станок.

Десятки разів отримував у ГОКИ і від свердлильного і від точила та і від токарного у свій час.Знаєш,старухі на тридцятий раз може повезти а може дійсно повезти на два метри.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стало питання зі шківом на шпіндель. Планую використовувати поліклиновий ремінь для максьмального передаточного числа (завдяки малому ведучому шківу).

 

І тут в мене є два шляхи: простіший і трохи складніший.

 

1) Складніший. Знімати рідний шків і точити, ставити поліклиновий.

 

2) Легший. Тупо вклеїти в рідний шків шматок його ж рідного ременя. Таким чином вийде рівненький шків під плаский поліклиновий ремінь. При цьому тертя буде резина по резині.... 

 

Питання чи пройде другий варіант? Хтось подібне пробував?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Стало питання зі шківом на шпіндель. Планую використовувати поліклиновий ремінь для максьмального передаточного числа (завдяки малому ведучому шківу).

 

І тут в мене є два шляхи: простіший і трохи складніший.

 

1) Складніший. Знімати рідний шків і точити, ставити поліклиновий.

 

2) Легший. Тупо вклеїти в рідний шків шматок його ж рідного ременя. Таким чином вийде рівненький шків під плаский поліклиновий ремінь. При цьому тертя буде резина по резині.... 

 

Питання чи пройде другий варіант? Хтось подібне пробував?

Для  чого такі заморочки? Ваш станок планується використовуватися на змаганнях формули 1 (хто швидше?) 

Рідні шківи  з ремнем прекрасно працюють і живуть на станках десятками років. 

 

Змінено користувачем лейтенант
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, лейтенант написав:

Для  чого такі заморочки? Ваш станок планується використовуватися на змаганнях формули 1 (хто швидше?) 

Рідні шківи  з ремнем прекрасно працюють і живуть на станках десятками років. 

 

Як писав вище ставитиму коллекторний мотор і регулюватиму оберти електронікою. Рідний шків на моторі під поліклиновий ремінь. Можна звісно проточити шків на моторі під клиновий, але занадто малий діаметр для нього буде. Тому поліклиноаий однозначно краще.

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку